Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Noita sport moden nation cupin jne tuloksia ei taida näkyä gt netti sivulla? Jotain siellä näkyy mutta mielestäni vain usa/canada?
 
Noita sport moden nation cupin jne tuloksia ei taida näkyä gt netti sivulla? Jotain siellä näkyy mutta mielestäni vain usa/canada?
En tiedä löytyykö kisan tulokset, mutta sarjan tilanne löytyy. Jos menee oletuksena usa:n sivuille, niin perus gran-turismo osoitteen perään pitää lisätä ”gb”, niin pääsee eu-alueelle, kunhan kirjautuneena.

 
Viimeksi muokattu:
48M saa kun viitsii käydä ajamassa radat läpi. Päivityksen jälkeen yksinpelin puolella saa helposti kerättyä massia, ihme jos joku peliä oikeasti pelaava jaksaa vielä valittaa siitä :)
Lisättäköön huomio että 'viitsiminen' vaatii myös kultasuoritukset, jotka tuntuvat olevan paikoitellen todella tiukassa. Etenkin kontrollerilla kultaan vääntäminen on varsin haastavaa joidenkin osalta. Jotenkin myös oli olettanut että koko kierroksen yhteisaika on vähän löysempi kuin eri sektorit yhteensä, näin ei sitten ollutkaan mm. High Speed Ringillä, jossa koko kierroksen aika on noin 3 sekuntia vähemmän kuin sektoriajat yhteensä.
Eilen näitä rupesin grindailemaan kun tuli se finale ajettua läpi (ts. alkaa tekeminen loppua).

(Sais nyt ne polkimet).
 
Lisättäköön huomio että 'viitsiminen' vaatii myös kultasuoritukset, jotka tuntuvat olevan paikoitellen todella tiukassa. Etenkin kontrollerilla kultaan vääntäminen on varsin haastavaa joidenkin osalta. Jotenkin myös oli olettanut että koko kierroksen yhteisaika on vähän löysempi kuin eri sektorit yhteensä, näin ei sitten ollutkaan mm. High Speed Ringillä, jossa koko kierroksen aika on noin 3 sekuntia vähemmän kuin sektoriajat yhteensä.
Eilen näitä rupesin grindailemaan kun tuli se finale ajettua läpi (ts. alkaa tekeminen loppua).

(Sais nyt ne polkimet).
Sport modeen ottamaan peräpusuja, riittää tekemistä(lue kestämistä).
 
Sport modeen ottamaan peräpusuja, riittää tekemistä(lue kestämistä).
Sitä on ajettu ne 50 kisaa trophya varten. Ei muuta tarvetta, rahaakin sieltä saa sen verran vähän ja harvoin. Tarkoitan siis tässä Daily A kisoja. Niihin muihin ei ole mitään kiinnostusta.
 
Lisättäköön huomio että 'viitsiminen' vaatii myös kultasuoritukset, jotka tuntuvat olevan paikoitellen todella tiukassa. Etenkin kontrollerilla kultaan vääntäminen on varsin haastavaa joidenkin osalta. Jotenkin myös oli olettanut että koko kierroksen yhteisaika on vähän löysempi kuin eri sektorit yhteensä, näin ei sitten ollutkaan mm. High Speed Ringillä, jossa koko kierroksen aika on noin 3 sekuntia vähemmän kuin sektoriajat yhteensä.
Eilen näitä rupesin grindailemaan kun tuli se finale ajettua läpi (ts. alkaa tekeminen loppua).

(Sais nyt ne polkimet).
Niin, kulta vaatii sen, että viitsii opetella radan kunnolla ja auton käsittely kunnossa. Omasta mielestä hyvä, että ajopeli tarjoaa jonkinlaista haastetta ja noi on vielä täysin reiluja, koska kaikki joutuu ajamaan ne samallatavalla, eikä ole kuminauhaa yms. sekoittamassa menoa.
 
Minusta nuo Time trial haasteet ovat myös ihan ensiluokkaista sisältöä autopeleissä. Harmi, ettei niitä ole vielä enemmän. Sportissakin parasta oli se Hamilton-lisäri. Vaikka voi harmittaa, ettei heti onnistu ja saa kultaa, on noissa kuitenkin lopulta se tavoitteiden saavuttamisen tuottama mielihyvä sen arvoista.
 
Tässä on kyllä sellaisia kisoja että vaatii kyllä harjoittelua ja miettimistä että mikä auto tulisi olla missäkin kisassa. Esimerkkinä vaikka Laguna Secan se world touring car 700 kisa. Kakkoseksi pääsin äsken helposti mutta voittaminen vaatii harjoittelua ja eri auton ilmeisesti tai ainakin säätöjä
 
En oo nyt hetkeen pelaillut kun horizon pahasti kesken mutta tuli mieleen että näkyykös tässä autoja ostellessa omistaako jo auton vai pitääkö käydä tallin puolelta tarkastamassa?
 
En oo nyt hetkeen pelaillut kun horizon pahasti kesken mutta tuli mieleen että näkyykös tässä autoja ostellessa omistaako jo auton vai pitääkö käydä tallin puolelta tarkastamassa?
Näkyy ostellessa, oliko se nyt sininen kirjan kuvake.
 
Niin, kulta vaatii sen, että viitsii opetella radan kunnolla ja auton käsittely kunnossa. Omasta mielestä hyvä, että ajopeli tarjoaa jonkinlaista haastetta ja noi on vielä täysin reiluja, koska kaikki joutuu ajamaan ne samallatavalla, eikä ole kuminauhaa yms. sekoittamassa menoa.
Totta. Mutta turhautuminen tuli esim. Tsukuban kakkossektorin kanssa, se tuntuu vaativan aivan täydellisen suorituksen. Teen oletuksen että ratilla ja polkimilla tuo on helpompi hallita kuin kontrollerilla. En haluakaan että kulta tulee heti ensimmäisillä yrityksillä, mutta turhautuminen tulee kyllä vastaan kun yrittää ja yrittää. Ja tuo HSR:n koko kierroksen ajan oleminen reilusti alle sektorien yhteisajan tuntuu hassulta, jossain toisessa missä katsoin niin koko kierroksen raja oli muutamia sekunteja enemmän kuin sektorien yhteisaika.
 
Porsche Cuppia ajoin 911 GT3 '09:llä. Mikäli ei oikein täydellisesti ajanut niin perä lähti irti luistonesto 1:llä (Sport Soft renkaat). Hommasin LSD:n ja laskin auton säädöistä Acceleration Sensitivityä niin Porschea pystyi ajamaan hyvin jopa ilman luistonestoa. Tehoja ei enää puuttunut luistoneston takia, perän sai tarvittaessa irti kaasulla ja tuntuma sekä luotettavuus oli täydellinen. Jäljelle jäi kuitenkin vielä Porschen ominainen ajettavuus, joten liikaa ei auto muuttunut. Oikeastaan sen olisi pitänyt olla alunperinkin tälläinen.

Taitaa Gran Turismo 7 autojen setupeissa olla vain Acceleration Sensitivity liian korkealla, minkä takia takavedoilla ajamisessa on ollut omat pienet vikansa.

Toinen asia liittyy ratti vs padi. Ratti mahdollistaa hallintaan paljon enemmän, mutta mielestäni vaatii tarkempaa ajoa. Olisiko tuossa padilla ajamisessa jotain helpotusta, että autoa tarvitsee vähemmän kontrolloida, vaikka on ajoavut nollissa. Se on niin helpon oloista puskea padilla samoihin aikoihin kuin ratilla, vaikka ajo ei tunnu yhtä kliiniseltä. Dirt Rally 2.0 oli sama asia. Ja on noita YouTube videoitakin, missä on asiaa vertailtu. Ratti on kokonaisuutena toki lopulta parempi ja auttaa pelin vaikempien autojen kanssa paljon. Padilla kuitenkin pystyy ajamaan myös lujaa, DualSensen ansiosta on ihan hauskaa ja omilla heikoilla padi taidoillakin jopa riitettävän luotettavaa. Enemmän olen ollut rattimiehiä, mutta ihan kiva ajella ajopelejä myös padilla (esim. GT7 & Wreckfest).
 
Tässä on kyllä sellaisia kisoja että vaatii kyllä harjoittelua ja miettimistä että mikä auto tulisi olla missäkin kisassa. Esimerkkinä vaikka Laguna Secan se world touring car 700 kisa. Kakkoseksi pääsin äsken helposti mutta voittaminen vaatii harjoittelua ja eri auton ilmeisesti tai ainakin säätöjä
Group 3:sen auto, mikä sopii itselle parhaiten. Joko ECUa säätämällä tai Power restrictoria käyttämällä ottaa PP sinne alle 700. Itse käyttänyt mm. BMW Z4, ja viimeksi Peugeot RCZ GR3; ei jää Suzuki Swiftille mitään palaa.
 
Mikä tässä on paras pelimuoto yksinpelin kannalta??
Varmaan se, mistä itse tykkää eniten. Veikkaisin, että Music Rally se ei ainakaan ole useimmille. En pidä lisenssitesteistä, mutta moni niitäkin jaksaa hioa kultaan asti. Sitten on kyllä aika paljon omasta mausta kiinni, mitä haluaa pelata. Kahvilakampanja on aika helppo lähtökohta pelaamiselle, mutta ei se erityisen hyvä ollut toteutukseltaan, vaikka ei varsinaisesti huonokaan. Satunnaisten kisojen ajaminen tekoälyä vastaan on myös vähän tylsää pitemmän päälle. Ehkä kannattaa pelata vähän kaikkea ja löytää ne tavat pelata, jotka ovat kiinnostavimpia. Aika mukavasti on erilaisia vaihtoehtoja tarjolla.
 
Varmaan se, mistä itse tykkää eniten. Veikkaisin, että Music Rally se ei ainakaan ole useimmille. En pidä lisenssitesteistä, mutta moni niitäkin jaksaa hioa kultaan asti. Sitten on kyllä aika paljon omasta mausta kiinni, mitä haluaa pelata. Kahvilakampanja on aika helppo lähtökohta pelaamiselle, mutta ei se erityisen hyvä ollut toteutukseltaan, vaikka ei varsinaisesti huonokaan. Satunnaisten kisojen ajaminen tekoälyä vastaan on myös vähän tylsää pitemmän päälle. Ehkä kannattaa pelata vähän kaikkea ja löytää ne tavat pelata, jotka ovat kiinnostavimpia. Aika mukavasti on erilaisia vaihtoehtoja tarjolla.
Tosin Cafen kautta sitten kyllä aukeaa ratoja ja kisoja ja autoja. Että tavallaan se on kyllä vähän pakollinen vetää ainakin jonnekin asti että saa radat auki, ja kartalle eri paikat auki.
 
Mikä tässä on paras pelimuoto yksinpelin kannalta??
Kuten tuolla jo suositeltuin kannattaa pelata kaikkea, niin mielekkäintä.

Alussa kannattaa keskittyä Cafeen ja Lisenssitesteihin. Myöhemmin Missioneihin ja rata-testeihin, sekä kartalta köytyviin kisoihin.

Cafe aukaisee ominaisuuksia ja toimii hyvänä pelin esittelynä ja samalla saa autoja/rahaa.

Lisenssit toimii hyvänä kouluna ajotekniikan opetteluun, tarjoaa haastetta ja palkinnoksi saa autoja.

Missionit tarjoaa vaihtelevia haasteita, tarjolla rahaa ja muutama auto.

Rata-testi on hyvä keino opetella radat kunnolla, palkintona hyvin rahaa.

Kartalta löytyvät kisat tarjoaa varsinaista kilvan-ajoa, vaihtelevilla säännöillä, ilman aika-ajoa, lähtö yleensä hänniltä. Haastetta pystyy itse hyvin säätämään, autovalinnallaan ja sen virityksellä/säätämisellä. Kisoista saa palkinnoksi nyt hyvin rahaa.

Lisäksi löytyy arcade, time-trial ja custom race moodit, mutta niissä palkinnot on huomattavasti pienempiä mitä valmiissa kisoissa
 
Minusta nuo Time trial haasteet ovat myös ihan ensiluokkaista sisältöä autopeleissä. Harmi, ettei niitä ole vielä enemmän. Sportissakin parasta oli se Hamilton-lisäri. Vaikka voi harmittaa, ettei heti onnistu ja saa kultaa, on noissa kuitenkin lopulta se tavoitteiden saavuttamisen tuottama mielihyvä sen arvoista.
Maestro Hamilton oli esillä GT7:n lopputeksteissä. Jotakin saattaa olla taas tulossa.
 
Pitääköhän se laittaa veikkaukset sisään, tai ehkä tuo sininen Skyline on sitten onnen auto. Tuli taas tänään meinaan kuuden tähden ruletti päiväajeluista. Kolme isohkoa rahapalkintoa ja kaksi autoa siinä onnenpyörässä oli. Sen verran vinhaa vauhtia pyörii tuo päivityksen jälkeinen ruletti, että autoista ehdin tunnistaa, kiitos ikonisen ja selkeän ulkomuodon, vain Honda NSX Type R '02:n ja ehdin jo toivoskella, että josko siihen osuisi. Tiesin, että kaupassa se on puolen miljoonan laite. Ei pysähtynyt siihen, vaan viereen juuri sen toisen auton päälle. Siinä kohtaa vasta kunnolla huomasin, mikä laite se onkaan. Palkinnoksi napsahti musta LaFerrari '13.

Eihän tuo maksa 'kuin' 1,6 miljoonaa kaupassa, jonka himogrindaajat pelaavat itselleen alta aikayksikön, mutta näyttää tuo Ferrarin malli olevan sellainen, joka vaatii sen ostotiketin, että sen voi käydä ostamassa. Nyt napsahti palkinnoksi ihan ilmaiseksi, eikä tarvitse odotella, että osto-oikeus osuisi kohdalle. Hyvä tuuri käynyt nyt tuon uusimman päivityksen jälkeen, kun kahdesti osunut kohdalle kuuden tähden ruletti päiväajeluista ja niistä palkintoina pari autoa reippaasti yli kahden miljoonan arvosta.
 
Kuten tuolla jo suositeltuin kannattaa pelata kaikkea, niin mielekkäintä.

Alussa kannattaa keskittyä Cafeen ja Lisenssitesteihin. Myöhemmin Missioneihin ja rata-testeihin, sekä kartalta köytyviin kisoihin.

Cafe aukaisee ominaisuuksia ja toimii hyvänä pelin esittelynä ja samalla saa autoja/rahaa.

Lisenssit toimii hyvänä kouluna ajotekniikan opetteluun, tarjoaa haastetta ja palkinnoksi saa autoja.

Missionit tarjoaa vaihtelevia haasteita, tarjolla rahaa ja muutama auto.

Rata-testi on hyvä keino opetella radat kunnolla, palkintona hyvin rahaa.

Kartalta löytyvät kisat tarjoaa varsinaista kilvan-ajoa, vaihtelevilla säännöillä, ilman aika-ajoa, lähtö yleensä hänniltä. Haastetta pystyy itse hyvin säätämään, autovalinnallaan ja sen virityksellä/säätämisellä. Kisoista saa palkinnoksi nyt hyvin rahaa.

Lisäksi löytyy arcade, time-trial ja custom race moodit, mutta niissä palkinnot on huomattavasti pienempiä mitä valmiissa kisoissa

Onko tässä eri automerkkien liigoja vai mitä ne olikaan?
Niin siis Cuppeja...
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom