Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Ehkä pitäisi opetella vain ajamaan lujempaa :D 2.19-2.20 kierrosajat tuntuvat olevan kuivalla. Kenties sieltä saa vielä ajasta pois, joka auttaisi asiaa. Tai sitten se sade, kun usein ne AI:t sählää joko radalla tai strategiassa.

Tuo on totta, että GT7 on Circuit Experiencet haastavampia mitä GT Sportissa. Toki tästäkin muutamia ihan helppoja haasteita löytyy. Ja toisaalta ne haastavimmat itselle on ollut vahvasti aliohjavia autoja hard renkailla, joten ne on kyllä kehittänyt itseäni paremmaksi kuskisi. Toistaiseksi kaikista ajetuista saanut kultaa (vain 4 puuttuu enää), mutta veikkanpa ettei Nyrreä kestä hermot millään ajaa kultaan saakka.
 
Ehkä pitäisi opetella vain ajamaan lujempaa :D 2.19-2.20 kierrosajat tuntuvat olevan kuivalla. Kenties sieltä saa vielä ajasta pois, joka auttaisi asiaa. Tai sitten se sade, kun usein ne AI:t sählää joko radalla tai strategiassa.

Tuo on totta, että GT7 on Circuit Experiencet haastavampia mitä GT Sportissa. Toki tästäkin muutamia ihan helppoja haasteita löytyy. Ja toisaalta ne haastavimmat itselle on ollut vahvasti aliohjavia autoja hard renkailla, joten ne on kyllä kehittänyt itseäni paremmaksi kuskisi. Toistaiseksi kaikista ajetuista saanut kultaa (vain 4 puuttuu enää), mutta veikkanpa ettei Nyrreä kestä hermot millään ajaa kultaan saakka.
Okei, en katsonut omia kierroksia niin tarkkaan, mutta voi olla että omakin paras oli vain 1.18.0xx ja muut siellä 2.19-2.20 tienoilla kuivalla.

Ringi on kyllä mielenkiintoinen haaste, rata on itselle hyvin tuttu, tullut se prätkällä kerran kierrettyäkin ja GT4:ssä oli eniten ajettu rata. Mutta onhan se niin pitkä ja sieltä löytyy niin paljon haastavia osuuksia, että saapa nähdä miten tuossa itselläkin käy.
 
Tää uus rata kyl vaikuttaa hauskalta, ei oo kyl ennestää tuttu mut eipä mulle oikee mikään niin tuttu oo ku ehkä nürre, ei oo kauheesti GT historiaa takana mut tää vaikuttaa just hyvältä. Tänää ny tuli korkattua tää dlc ku GOW oli kesken niin voi nyt keskittyä tähää.
 
Muuten itse pelistä, circuit experiencet tuntuvat olevan aivan eri tavalla haastavia kuin Sportissa. Tosin olen vasta yhden ajanut (Lago Maggiore), mutta Sportissa ne olivat keskimäärin todella helpon tuntuisia. Tässä en kokonaisen kierroksen osuutta saanut vielä kullalle kun muutaman kerran kokeilin. Sportissa varmaan Sarthe oli ainoa, jossa oli vähän enemmän haastetta.
Tuosta on muistaakseni ollut juttua mm. gtplanetin foorumilla ja siellä on pohdittu että onkohan propelaajat valittaneet liikaa noista sportissa että ihan liian helppoja ...
 
Huikean dramaattinen lopetus eSportsin Nations Cupin Grand Finaalissa. Viimeisellä kierroksella kolmen auton taistelu johtuen eri strategioista, hieman siinä kolisi ja tuomarit tutki asiaa. Tulokset jäivät kuitenkin voimaan ja espanjalainen Coque Lopez yllätti viemällä mestaruuden!
 
Viimeksi muokattu:
Atlanta radasta tuli kyllä ehkä yks mun lempiradoista mitä tällähetkellä gran turismos on tarjolla, ei liian pitkä, ei liian helppo ei liian vaikee, äärimmäisen hauska rata ajella. Ajoin ne kisat siinä mitä pitiki ja sit oon vaa ajellut time trialia eri autoilla.
 
Pitkästä aikaa dailyja kävin ajamassa. Uskomatonta paskaa. Ei mitään sääntöjä ja holtitonta tönimistä. No ei tarvi hetkeen taas mennä‍♂️
 
https://www.gtplanet.net/gran-turismo-on-pc-could-happen/

Some of Sony’s biggest franchises have already made their way to the platform, including Santa Monica Studio’s God of War, Insomniac Games’ Spider-Man, and Naughty Dog’s Uncharted 4, with more expected to follow.

Naturally, this has led many to speculate if Polyphony Digital’s Gran Turismo series could also be making the jump, and we were curious to ask Yamauchi-san if that was something he would consider.

“Yes, I do think so,” Yamauchi replied.

But, there are some caveats.


Millainenkohan parku tuostakin sitten saadaan?
 
Mitäköhä just äskö tapahtui, ajoin daily race watkins glen long course jossa oli varikkokäynnit ja kaikkee, sit tulin maaliin toisena mut sit vaan tipuin loppuruudus koko ajan alemmas ja olin lopulta sijalla 8 :eek: vai enkö ny ymmärrä vai teinkö jotain syntiä että tipuin? Ihan nätisti ajelin mitä nyt pikku pusuja tuli peppuun välillä annettua :p
https://www.gtplanet.net/gran-turismo-on-pc-could-happen/

Some of Sony’s biggest franchises have already made their way to the platform, including Santa Monica Studio’s God of War, Insomniac Games’ Spider-Man, and Naughty Dog’s Uncharted 4, with more expected to follow.

Naturally, this has led many to speculate if Polyphony Digital’s Gran Turismo series could also be making the jump, and we were curious to ask Yamauchi-san if that was something he would consider.

“Yes, I do think so,” Yamauchi replied.

But, there are some caveats.


Millainenkohan parku tuostakin sitten saadaan?

Miks tosta nyt haloota nousis? Ainostaan ne muutamat sonya palvovat kun jumalaa fanipojat jotka on sitä mieltä että "meidän pelejä pitää saada pelata VAIN SONYN konsoleilla ja VAIN minun konsolilla vain MINUN PELEJÄ!" jotka ovat (toivottavasti) aika harvassa.
 
Viimeksi muokattu:
Miks tosta nyt haloota nousis? Ainostaan ne muutamat sonya palvovat kun jumalaa fanipojat jotka on sitä mieltä että "meidän pelejä pitää saada pelata VAIN SONYN konsoleilla ja VAIN minun konsolilla vain MINUN PELEJÄ!" jotka ovat (toivottavasti) aika harvassa.
No haloo se on pienikin haloo, mutta äänekäs varmaan taas. Samaahan tuli noista Horizoneistakin vissiin. Mutta turhaa mikä turhaa.
 
Sit vielä se että mikä turismoista sit sinne peeceelle tulis, tuskin nyt mitää ykköstä sentään, tai voi sekin tulla mut tuskin sitä pikselimössöö vuodelta 100ekr kukaa innostuu pelaa, sekä tuskin niitä vanhempiakaa että eiköhän se sit joku sport tai gt7 oo.
 
https://www.gtplanet.net/gran-turismo-on-pc-could-happen/

Some of Sony’s biggest franchises have already made their way to the platform, including Santa Monica Studio’s God of War, Insomniac Games’ Spider-Man, and Naughty Dog’s Uncharted 4, with more expected to follow.

Naturally, this has led many to speculate if Polyphony Digital’s Gran Turismo series could also be making the jump, and we were curious to ask Yamauchi-san if that was something he would consider.

“Yes, I do think so,” Yamauchi replied.

But, there are some caveats.


Millainenkohan parku tuostakin sitten saadaan?
Lisää pelaajia linjoille, eli ei mitään parkua?

Onhan tämä ollut spekulaatioissa jo pidempään ja varmasti yksi niistä peleistä, jota PC puolella paljon odotellaan, vaikka toki siellä on autopeleissä enemmän kilpailua. On kuitenkin niin sanotusti live service -peli, jonka pitkäikäisyys nojaa vahvasti moninpeliin, joten lisäkuskeista tuskin on haittaa.

Lisäksi ainakin PC puolen simuissa kuten ACC tai RaceRoom on aika vähän perseilyä, joten jos tämä simuporukka tulee testailemaan GT7:aa, niin luvassa voisi olla ihan herrasmiesmäisiä kisoja.

Itse ainakin ottaisin ilolla vastaan.
 
Mitäköhä just äskö tapahtui, ajoin daily race watkins glen long course jossa oli varikkokäynnit ja kaikkee, sit tulin maaliin toisena mut sit vaan tipuin loppuruudus koko ajan alemmas ja olin lopulta sijalla 8 :eek: vai enkö ny ymmärrä vai teinkö jotain syntiä että tipuin? Ihan nätisti ajelin mitä nyt pikku pusuja tuli peppuun välillä annettua :p
oliko penaltyjä?
 
Mitäköhä just äskö tapahtui, ajoin daily race watkins glen long course jossa oli varikkokäynnit ja kaikkee, sit tulin maaliin toisena mut sit vaan tipuin loppuruudus koko ajan alemmas ja olin lopulta sijalla 8 :eek: vai enkö ny ymmärrä vai teinkö jotain syntiä että tipuin? Ihan nätisti ajelin mitä nyt pikku pusuja tuli peppuun välillä
Et varmaan käyttäny kovia renkaita. Siitä tulee 1min sakko.
 
Aijaa, no yleensä koko kisaan ei edes pääse jos on väärät renkaat, mut sinne näköjään sit pääsi. Noh tämä selittääki että miksi näin kävi.
Kisaanhan pääsee renkailla kuin renkailla, mutta jos on se pitkä daily kisa, niin vaatimuksena voi olla käyttää esim. juurikin hard renkaita kisan aikana. Silloin voi silti lähteä vaikka mediumeilla. Pitää vaan muistaa varikolla laittaa hardit alle (eikä esim toiset mediumit).
 
Kyseisin kisan speksissä on että startata voi rh,rm tai vesikelin renkailla. Speksissä myös että kahta seosta on pakko käyttä eli jos tämä jäänyt tekemättä niin penaltyä tulee.
 
Mitä olette mieltä uudesta Ferrarin VGT-autosta? Yllätyin, että sellainen on ilmeisesti oikeasti myös valmistettu. Ainakin Gran Turismon instastooreissa on vielä nähtävillä videopätkää, missä oikea auto vedetään hupun alta. Futuristinen on ulkonäöltään kuten miltei kaikki VGT-autot.

Onkohan kaikista VGT-autoista valmistettu fyysinen versio?
 
Ylös Bottom