Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Nyt vitu**aa, olen eilisestä saakka yrittänyt pelata bomb da basea mutta ainakun pääsen laivalle saakka nii peli katkeaa ja heittää yksinpeliin oli tasona sitten easy, medium tai hard. :mad: Vuosi sitten pelasin viimeksi ja silloin ei ollut mitään ongelmaa. :(

Itsellä juurikin sama ongelma. Lisäileppä Pertsa69 kaverilistaan niin koitellaan privassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Aloin pelaamaan peliä uudestaan läpi trophyjen takia, viime kerralla tuli vedettyä ilman koodeja läpi niin jotkut tehtävät on ärsyttäviä kun pitää kokoajan ravata asekaupassa. Jos nyt alkaisin käyttää koodeja niin onko silti mahdollista saada kaikki trophyt? 0o

Edit: Googlasin niin näköjään jos koodeja käyttää niin trophyt jää saamatta, no ihan sama helppo peli ollut tähän asti just pelasin three leaf gloversin ja meni ekalla läpi kun viimeksi sitä sai hakata 10 kertaa. :)

osa koodeista blokkaa trophyjä, mutta ei kaikkia. oikeeseen ylänurkkaan tulee lista mitkä trophyt blokkaantuu. ei kannata tallentaa jos haluut esim. kattoa mitkä koodit blokkaa mitälin trophyjä. ainakin se ase+healt+armor koodi blokkaa sen 5min karussa 6* tähden kytti, ja sama juttu jos tekee helikopteri koodin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

kyselisin siitä viimesestä tehtävästä jossa pitää valita koston ja diilin väliltä..

eikös ookkin niin, että jos otat diilin niin Roman kuolee, ja jos valitsee koston niin Kate kuolee?

valittin koston, ja Roman kuoli. jälkeenpäin kun yritän soitella Katelle, niin se 'vastaa', sitte puhelimessa tuuttaa pari kertaa ja sit se puhelin menee pois. ja toinen juttu kun koitan soittaa Dwaynelle, niin hänellä on aina vastaajalla, sama mihin aikaan soitan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Muistaakseni luin jostain että
jos otat diilin niin saat 250000 rahaa ja Roman kuolee ja Kate jättää sinut, eikä varmaankaan tästä johtuen vastaa puhelimeen. Jos taas valitset koston niin Roman pysyy hengissä ja Kate kuolee.

Toinen ongelmasi Dwaynen kanssa.
Onko Dwayne vielä hengissä?The Holland Play tehtävässähän valitaan tapetaanko Playboy X vai Dwayne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Minulla on täysin sama ongelma Dwaynen kanssa, kuin Jepedude:lla. Dwayne on hengissä mutta ei vastaa puheluihin. Mikähän mahtaa olla ongelmana?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Minulla on täysin sama ongelma Dwaynen kanssa, kuin Jepedude:lla. Dwayne on hengissä mutta ei vastaa puheluihin. Mikähän mahtaa olla ongelmana?
Lue Dwaynelta saamasi sähköpostiviesti ja kokeile uudestaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

joo elikkä peli menty 68,58% ja voissko joku teistä neuvoo vähän ku kuinka saan brucielta niitä auton varastus thtävi ku siellä soitto valikos ei oo muitakui ne kaikki keilailu jutu jne ja kuinka saan myös stevieltä mulla ei kerran oo ees sen numeroo tein sen kaikista ensimmäisen auton varastus tehtävän
stevieltä lähettääkö se mulle jonkun ajan päästä uuden auton kuvan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

joo elikkä peli menty 68,58% ja voissko joku teistä neuvoo vähän ku kuinka saan brucielta niitä auton varastus thtävi ku siellä soitto valikos ei oo muitakui ne kaikki keilailu jutu jne ja kuinka saan myös stevieltä mulla ei kerran oo ees sen numeroo tein sen kaikista ensimmäisen auton varastus tehtävän
stevieltä lähettääkö se mulle jonkun ajan päästä uuden auton kuvan?

On sen verran aikaa kun noi tehtävät tein.
Mutta joko stevie tai bruce kumpi nyt puhelimeen sen kuvan laittaakaan niin olet sen tehtävän tehnyt niin uusi kuva tulee hetken kuluttua ja stevie tai bruce kumpi laittaa sinulle sähköpostiin auton kuvan niin kun olet sen tehnyt sinne tulee uusi. Toivottavasti ilmaisin itseni tarpeeksi sekavasti :D
Uuden kuvan tulemisessa saattaa hetki kestää mutta kyllä ne sieltä tulee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

oiskos jossain vinkkiä miten saa nopeiten koko pelialueen käyttöön, eli voiko jotain tehtäviä jättää tekemättä, ja onko järjestyksellä väliä miten niit tekee jne?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

oiskos jossain vinkkiä miten saa nopeiten koko pelialueen käyttöön, eli voiko jotain tehtäviä jättää tekemättä, ja onko järjestyksellä väliä miten niit tekee jne?

Sivutehtävät voi jättää myöhemmäksi, muutenpa järjestys on jo ennalta määritelty melko pitkälle.
Tee vaikka niin kun ainakun tulee uusi työnantaja niin menet sille tekemään tehtävää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mä ihan tälläistä kysyisin, että tarviikos kaikki aktiviteetit tehdä, jotta kavereiden like status on 100%.? Vai riitääkö siihen yhden aktiviteetin tekeminen tarpeeksi monta kertaa

Meinaan kun itsellä on tilastoissa kaikilla muilla 100 paitsi Bruciella ( siis joilla täytyy olla, jotta saa 100) Kokopelin tilanne tällä hetkellä 98.88%, joka viittaa johonki puuttuvaan aktiviteettiin
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mä ihan tälläistä kysyisin, että tarviikos kaikki aktiviteetit tehdä, jotta kavereiden like status on 100%.? Vai riitääkö siihen yhden aktiviteetin tekeminen tarpeeksi monta kertaa

Meinaan kun itsellä on tilastoissa kaikilla muilla 100 paitsi Bruciella ( siis joilla täytyy olla, jotta saa 100) Kokopelin tilanne tällä hetkellä 98.88%, joka viittaa johonki puuttuvaan aktiviteettiin

Jacobin, Brucien ja Packien kanssa täytyy tehdä ainakin kerran kukin aktiviteetti.
100% tykkäämistä ei tarvitse saada. Jacob 60%, Brucie 70% ja Packie 75%.

Friend Activities
You must take your friends below to ALL of the following activities. All other friends do not count towards 100%.

Little Jacob: Darts, Drinking, Eating, Pool, Show, Strip Club
Brucie: Boating, Bowling, Drinking, Eating, Heli Ride, Show, Strip Club
Packie McReary: Bowling, Darts, Drinking, Pool, Show, Strip Club

Grand Theft Auto IV: 100% Completion Checklist - GTA4.TV

Tuon linkin takaa löytyy prosenttiosuudet eri osa-alueille 100% varten.
http://www.gta4.net/100-percent-completion-checklist/
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Okei. Mutta olikos se niin, ettei noita tiettyjä prosentteja saa ennen kun on kaikki aktiviteetit tehnyt. Esim juuri Brucien kohdalla. Eli toi 70% vaatii jokaisen aktiviteetin vähintään kerran.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onko joku saanut kaikki trophyt multiplayeristä?

Pelasin hiljattain noi 30 minuuttia multiplayeriä. Suurin ongelma on se, että pelaajia näyttäisi olevan todella vähän. Lisäksi esim. autokilpailut näyttävät vaikeilta ja liikaa aikaa vieviltä.

Itse pelasin GTA:n läpi noin 88% kun peli julkaistiin. Tällöin ei ollut trophyjä. Nyt menin pelin uudestaan läpi + keräsin kaikki singleplayer trophyt. Nyt siis sain 100%.

Nyt taidan aloittaa kahden lisäosan pelaamista ensimmäistä kertaa.

Jos jotain kiinnostaa pelata vielä GTA:ta ja kerärä trophyjä (+kasvattaa rankinkiä) niin voitte lisätä minut (nobsteri) listaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onko joku saanut kaikki trophyt multiplayeristä?
Lisäksi esim. autokilpailut näyttävät vaikeilta ja liikaa aikaa vieviltä.

Itse olen nuo joskus aikoinaan saanut hakattua. Muutama juttu noista vaikeammista multiplayer tropheista:

Auf Wiedersehen Petrovic -trophyssa pitää ottaa voitto eri pelimuodoissa. Kannattaa käyttää tätä checklistiä apuna. Voitot tulee merkata vasta sitten, kun voitto näkyy valikon statseissa, sillä nuo voitot eivät aina päivity statseihin jostain syystä. Ja vaikka joku muuta väittäisikin, niin tuota ei todellakaan tarvitse suorittaa yhdessä pelijaksossa. Autokilpailut voi tietysti buustata, mutta mikäli haluaa saada nuo pelaamalla, kannattaa keskittyä 1vs1 -skaboihin.

Fly The Co-op -pystissä tulee alittaa tietyt aikarajat Deal Breaker, Hangman's NOOSE, ja Bomb Da Base II -muodoissa. Aikarajoja en tähän hätään muista, mutta tuo on joka tapauksessa selvästi vaikein pysti omasta mielestäni, ja vaatii paljon harjoitusta jokaisesta muodosta. Lisäksi tuohon tarvitsee myös pelikaverin, joka todella osaa asiansa. NOOSE:n saa helposti, kaksi muuta on vaikeampia. Helpoiten nuo aikarajat saa kahdella pelaajalla. Myös Fly The Co-opissa yleinen käsitys on ollut, että nuo ajat pitäisi saada yhdessä sessiossa tehtyä, mutta epäilen omien kokemuksieni myötä vahvasti myös sitä väitettä.

Wanted, elikä level 10 saavuttaminen vaatii aika paljon grindausta, vaikka käsittääkseni pisteitä saa nykyään nopeammin kuin pari vuotta takaperin, kun itse plattaria hakkasin. Hangman's NOOSEa vaan kerta toisena jälkeen, hyvällä pelikaverilla ja rutiinilla tuon pääsee 2 minuutissa per roundi. Parhaiten tuo menee kahdestaan, mutta kolmekin pelaajaa käy. Neljällä pelaajalla tuo ei onnistu, sillä helikopteriin mahtuu vain kolme pelaajaa.

Joka tapauksessa nuo multiplayerpystit vaativat aikaa ja sitoutumista, joten mikäli kaikista pysteistä haaveilee, tulee tuohon hommaan varata se ~100 tuntia peliaikaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Nyt on pakko sanoa, että tuo nettipeli on ihan hirveä. Ensinnäkin pelaajia ei löydy kuin muutama deathmatchissa. Team deathmatchissa pelaajia näyttää olevan noin 3-6. Usein pelaajia ei kuitenkaan team deathmatchistakään löydy (joka kolmannella kerralla peli onnistuu menemään tähän moodiin).

Lisäksi nuo latausajat ovat väsyttäviä, varsinkaan silloin kun pelaajia ei löydy. Valikko (eli se kännykkä) on myös huono. Valikossa pitäisi suoraan nähdä missä moodissa pelaajia on, eikä vasta silloin kun sen moodin valitsee.

Rahaa minulla oli jossain vaiheessa 800 dollaria, mutta nyt jostain syystä rahat meni nollille kun pidin pienen tauon. Olen myös tappanut ainakin 5 tyyppiä vastakkaisesta tiimistä, mutta trophyä ei ole tullut.

Tästä lähtien en ole pelaamassa GTA:n nettipelejä enää ikinä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mikäköhän mahtaa olla ongelmana, kun pelin käynnistyessä ruutuun tulee viesti:

"The Downloadable content required for this autoload is not available. Press X to start a new game of Grand Theft Auto IV."

Kun tämän viestin aikana lopettaa pelin painamalla PS-nappia ja valitsee "Lopeta peli", koko pleikkari käynnistyy uudelleen. Molemmat lisärit (BD-versio) latasivat pelin edellisestä tallennuksesta automaattisesti.

Lopuksi kokeilin uuden pelin aloittamista ja tallennuksen lataamista sen kautta. Noh, sehän sitten onnistui, mutta autoload pelin käynnistyessä ei siltikään toimi. Loppujen lopuksi ei ole mitään suurta vahinkoa käynyt, mutta silti vähän tympeää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Ei kellään olis tietoo miten saa 100%. Ittelläni on joku 96.6%. Oon tehny kaiken mitä pitäis eli tappanu pulut, vieny autot, yms...
 
Ylös Bottom