Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eipä ollut itsellä ongelmia. Tuo Locitechin Z-5500 purkkisarja löytyy. Onhan sulla johdot kunnolla kiinni ja PS3:sen asetuksista oikeat ulostulot kohdillaan?

Tarkoitatko muuten välidemoja vai pelin aikana heitettyä läppää?

Mun mielestä puhe kuuluu huonosti sekä välidemoissa että pelin aikana. Surround-äänet kuuluvat muuten hyvin ja muiden pelien kanssa ei ole ongelmia äänien suhteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mun mielestä puhe kuuluu huonosti sekä välidemoissa että pelin aikana. Surround-äänet kuuluvat muuten hyvin ja muiden pelien kanssa ei ole ongelmia äänien suhteen.
Oletko tarkistanut myös pelin omat ääniasetukset? Sieltä sai valita ainakin kaksi erilaista asettelumallia kaiuttimien takakaiuttimien sijainnille sun muuta... Hyvällä tuurilla sieltä löytyy puheille oma slideri.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sattuipa tuossa satunnaisen session yhteydessä tilanne jossa poliisit alkoivat ampumaan minua ja vieressäni ollut henkilöauto lähti paniikissa kaasuttamaan karkuun. Onnistuin jotenkin tarttumaan tähän autoon kiinni, jolloin Niko jäi roikkumaan auton ovenkahvaan. Oli huvittavan näköistä kun auto yrittää ajaa karkuun ja Niko vaan roikkuu kahvassa raahautuen asfalttia pitkin.

Tietääkö joku tarkemmin miten noihin autoihin pystyy tarttumaan kiinni ja roikkumaan niissä?
Liekö tuossa käynyt sitten niin, että olen yrittänyt Y:llä mennä autoon sisään ja juuri samalla hetkellä auton kuljettaja on päättänytkin lähteä ajamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sattuipa tuossa satunnaisen session yhteydessä tilanne jossa poliisit alkoivat ampumaan minua ja vieressäni ollut henkilöauto lähti paniikissa kaasuttamaan karkuun. Onnistuin jotenkin tarttumaan tähän autoon kiinni, jolloin Niko jäi roikkumaan auton ovenkahvaan. Oli huvittavan näköistä kun auto yrittää ajaa karkuun ja Niko vaan roikkuu kahvassa raahautuen asfalttia pitkin.

Tietääkö joku tarkemmin miten noihin autoihin pystyy tarttumaan kiinni ja roikkumaan niissä?
Liekö tuossa käynyt sitten niin, että olen yrittänyt Y:llä mennä autoon sisään ja juuri samalla hetkellä auton kuljettaja on päättänytkin lähteä ajamaan.

Juuri noin, samallalailla on itsellekin käynyt.

Kivasti noi kansalaiset reagoi pelaajaan, menet virkamiehen lähelle niin sanoo sorry, mutta plösö gansta nostaa nyrkit tanaan ja täräyttää hetkeksi kanveesiin :D Myös auton törmäykset pelaajaan on toteutettu näyttävämmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sattuipa tuossa satunnaisen session yhteydessä tilanne jossa poliisit alkoivat ampumaan minua ja vieressäni ollut henkilöauto lähti paniikissa kaasuttamaan karkuun. Onnistuin jotenkin tarttumaan tähän autoon kiinni, jolloin Niko jäi roikkumaan auton ovenkahvaan. Oli huvittavan näköistä kun auto yrittää ajaa karkuun ja Niko vaan roikkuu kahvassa raahautuen asfalttia pitkin.

Tietääkö joku tarkemmin miten noihin autoihin pystyy tarttumaan kiinni ja roikkumaan niissä?
Liekö tuossa käynyt sitten niin, että olen yrittänyt Y:llä mennä autoon sisään ja juuri samalla hetkellä auton kuljettaja on päättänytkin lähteä ajamaan.

Juurikin näin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Oletko tarkistanut myös pelin omat ääniasetukset? Sieltä sai valita ainakin kaksi erilaista asettelumallia kaiuttimien takakaiuttimien sijainnille sun muuta... Hyvällä tuurilla sieltä löytyy puheille oma slideri.

Köh, loppujen lopuksi vika löytyikin. Hifi-lehden testi-DVD:n avulla selvisi, että keskikaiutin on sökö. Sen on ollut pakko mennä rikki tämän päivän aikana, koska aiemmin se on toiminut hyvin. Ei siis mitään peliin liittyvää... sattui vaan samaan aikaan pelin aloituksen yhteydessä. Kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tietääkö joku jotain paikkaa/sivustoa josta näkis tän pelin koko soundtrackin? Peli on jo julkaistu eilen niin varmasti sellainen ainakin jostain löytyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Köh, loppujen lopuksi vika löytyikin. Hifi-lehden testi-DVD:n avulla selvisi, että keskikaiutin on sökö. Sen on ollut pakko mennä rikki tämän päivän aikana, koska aiemmin se on toiminut hyvin. Ei siis mitään peliin liittyvää... sattui vaan samaan aikaan pelin aloituksen yhteydessä. Kiitos ja anteeksi.

Oletko varma että vika on kaiuttimessa eikä vahvistimessa, vai kokeilitko toisella kaiuttimella ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten saa kutsuttua taxin?

Koitahan katsella vähän postauksia... tähänkin vastattu jo ties kuinka monta kertaa.

PS: Nämä kaikki asiat kerrotaan pelistä, miksette pelaa peliä ja opettele? Kaikki kuitenkin kerrotaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vieläpä sama lista varmastikin aika täydellisenä niinkin yllätyksellisessä paikassa kuin pelin ohjelehtisessä! :D

Niin, mutta olettaisin ettei Naukkis peliä vielä omista (ei kait tuossa sen kysymyksessä muuten olisi mitään järkeä). Joten hän varmaan haluaisi löytää tiedon jostain muualla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Niin, mutta olettaisin ettei Naukkis peliä vielä omista (ei kait tuossa sen kysymyksessä muuten olisi mitään järkeä). Joten hän varmaan haluaisi löytää tiedon jostain muualla.

No eipä näistä kysyjistä koskaan tiedä, muutenkin kysytään monet asiat useaan kertaan vaikka peli itse opettaa kyseisten asioiden kanssa! :cool:

Mutta hyvä, että tieto löytyy siis myös jostain muualta!
 
Ylös Bottom