Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kutsumalla, eli invite a friend -nappula löytyy kun menet kaverilistallasi jonkun kaverin gamercardia katsomaan. Ranked peleihin ei vissiin voi kutsua kavereita, eli silloin pelataan randomeita vastaan.

edit: hidas

Party-modella voi pelata joitain pelityyppejä, esim. team deathmachia myös rankedina..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

"Vastapäiselle katolle"


Yritin myös aikani päästä palotikkaille, mm. auton katolta hypäten ym., mutta lopulta löytyi katutasolta ovi, jonka rappukäytävää pitkin pääsi katolle asti.

.. Joo eli eiköhän se ollutkin tietty se kaikista arvattavin keino jota viimesimmäks käytän :D
Heti löyty, kiitti avusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Muuten, äärimmäisen tyhmä kysymys tehtävästä Lure:
Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta :D

Eikös se ollu ihan ovesta :) Ja sitte sisällä rappusia ylös. Näin oli ainakin jossain tehtävässä ja myönnän itse pyörineeni aikani ennenkuin tajusin noinkin helpon ratkaisun :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

...
24v kun jo olen, niin tullu sellasesta fanaattisesta pelaajasta "casual" pelaajaks, mut nyt kyllä tuli taas ylilyönti. Tekis mieli skipata piru soikoon huominen työhaastattelukin.
En tietenkään tosin niin tee. .

Miten niin JO?
Mä pidin just talviloman duunista viimeviikolla että pääsi edes vähän rauhassa pelaileen. :)
...ja kohta jo 30 naulaa arkussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Se on nyt sitten viimein pelattu läpi. What a ride! Kylläpä viikko vierähti mukavasti.

Pidin oikeasti yön miettimisaikaa, että valitsisinko yhteistyön Dimitrin kanssa vai tappaisinko sen. Nyt aloittamaan peli uudelleen ja tekemään erilailla kaikki valintaosuudet.

Kumman valitsit? Itse tapoin Dimitrin. Jos et tappanut, niin kertoisitko millainen loppu oli? En ole heti pelaamassa alusta uudestaan ja haluaisin tietää sen toisen lopun, jos sellainen on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Muuten, äärimmäisen tyhmä kysymys tehtävästä Lure:
Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta :D

Haha ei ole äärimmäisen tyhmä kysymys. Itse meinaan pompin myös 15minsaa siellä sivukujilla. Ajoin auton ja yritin sitä kautta päästä palotikkaille, sitten hypin roikkumaan niihin ränneihin, mutta ei auta... Yritin kolmeen kertaan JOKAISEN oven ja ei aukea. Sitten meni hermot ja ajattelin tulla jo tänne kysymyään, kun mietin onkohan siellä edessäkin ovea... noh, eteen ja kas, ei vittu jos toi aukeaa oli eka ajatus :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Haha ei ole äärimmäisen tyhmä kysymys. Itse meinaan pompin myös 15minsaa siellä sivukujilla. Ajoin auton ja yritin sitä kautta päästä palotikkaille, sitten hypin roikkumaan niihin ränneihin, mutta ei auta... Yritin kolmeen kertaan JOKAISEN oven ja ei aukea. Sitten meni hermot ja ajattelin tulla jo tänne kysymyään, kun mietin onkohan siellä edessäkin ovea... noh, eteen ja kas, ei vittu jos toi aukeaa oli eka ajatus :D

Itsehän pyörin myös varmaan väh. sen 15min siinä ympärillä, löysin oven toiselta puolelta sitä taloa, kas kummaa, olin viereisellä katolla, jossa piti olla.. Nooh, siinä järkevänä yritin hypätä niille paloportaille mikkä oli siinä takana katon vieressä, en yltäny ja kuolin :D

Nyt 50,84% läpi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Muuten, äärimmäisen tyhmä kysymys tehtävästä Lure:
Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta :D

Se ovi ei todellakaan ole auki heti, vaan siellä täytyy palloilla vähän aikaa, kunnes yksi gangsta astuu siitä ulos. Sen jälkeen ovi on auki. itelläkin meni se vartti, ennekuin sen huomasin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kumman valitsit? Itse tapoin Dimitrin. Jos et tappanut, niin kertoisitko millainen loppu oli? En ole heti pelaamassa alusta uudestaan ja haluaisin tietää sen toisen lopun, jos sellainen on.

Jaxxe oisko sul jtn vinkkejä tohon tehtävään? oon varmaan 20 kertaa koittanut ja aina oon kuollut kun oon tullut takas alas sielt laivalt :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On saattanut taas mennä jotakin ohi, mutta mitä näppäintä painamalla pystyi jättämään uhrin henkiin, jos on mahdollisuus valita joko murhaaminen tai henkiinjättäminen?
Yritin kattella ohjeista muttei sellasta nappia pistäny silmään.. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On saattanut taas mennä jotakin ohi, mutta mitä näppäintä painamalla pystyi jättämään uhrin henkiin, jos on mahdollisuus valita joko murhaaminen tai henkiinjättäminen?
Yritin kattella ohjeista muttei sellasta nappia pistäny silmään.. :)
Älä ammu ollenkaan tai jos on pakko niin vaikka jalkaan. Jos kuolee, niin eipä sillon ole paljon valinnanvaraa.

Sitte yks kysymys mikä tuli ylempänäkin. Mitä hittoa sillä rahalla tekee? 500 tonnia tilillä eikä tiedä miten tuhlais kun ei asekauppaan juurikaan mene rahaa, muutenkin ostanu joka kerta kaikki aseet täyteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vähän tuppaa oikeesti harmittamaan toi kun ei oo mitään käyttötarkotusta monissa peleissä.

Rahaa pitää kerätä ja saa palkinnoks joka tehtävästä, Nikokin ilmottaa lähes poikkeuksetta motiivikseen halun saada rahaa. Kuitenkaan sillä ei sit tee muuta kun osta aseita ja vaatteita. Ehkä vie ystäviä ulos. Koko lystiin menee kuukaudessa pari tonnia... Eipä tunnu pahalta kun rahaa on tosissaan se 500.000.

Jos tosissaan haluu saada rahaa kulumaan ihan vaan ilosta nähä sen summan laskevan niin tehkää paljon tuhoa, sit kun kuolette niin tipahtaakin postiluukusta useemman kymppitonnin lääkärinlasku. On meinaan pikkusen ylihinnoteltuu se Nikon kokooonparsiminen parin luodin jäljiltä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jaxxe oisko sul jtn vinkkejä tohon tehtävään? oon varmaan 20 kertaa koittanut ja aina oon kuollut kun oon tullut takas alas sielt laivalt :(

Mä vaan eka tapoin ne pari pahista siitä laiturilta ja järjestyksessä suojaa käyttäen räiskin kaikki pois ja kävin siellä ylhäällä. Sitten siellä ruumassa samaa taktiikka käytin ja dimitri sai sitte sinkoa :D sen jälkeen ei mulla ainakaan tullu pahiksia kun menin rantaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vähän tuppaa oikeesti harmittamaan toi kun ei oo mitään käyttötarkotusta monissa peleissä.

Rahaa pitää kerätä ja saa palkinnoks joka tehtävästä, Nikokin ilmottaa lähes poikkeuksetta motiivikseen halun saada rahaa. Kuitenkaan sillä ei sit tee muuta kun osta aseita ja vaatteita. Ehkä vie ystäviä ulos. Koko lystiin menee kuukaudessa pari tonnia... Eipä tunnu pahalta kun rahaa on tosissaan se 500.000.

Jos tosissaan haluu saada rahaa kulumaan ihan vaan ilosta nähä sen summan laskevan niin tehkää paljon tuhoa, sit kun kuolette niin tipahtaakin postiluukusta useemman kymppitonnin lääkärinlasku. On meinaan pikkusen ylihinnoteltuu se Nikon kokooonparsiminen parin luodin jäljiltä :D

Heh, joo tuntuu huvittavalta, kun tilillä on +300k ja sitten Niko ilmoittaa vaatimuksekseen ylpeästi "you know my price... FIVE GEES!" :D. Ja laittaa viiden tonnin takia itsensä alttiiksi kaikelle mahdolliselle. Mutta nämä on vain pieniä häiriöitä omassa kokemuksessa. Sitten Vice Cityn eka peli, jonka parissa aika menee itsellä aivan siivillä. Pystyn helposti pelaamaan sen viis tuntia putkeen ja huomaamaan, että ohhoh, nyt on jo ilta. Muissa peleissä alkaa jo parin tunnin päästä puuduttamaan, oli pelit miten mainioita tahansa. Kympin peli!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tulipas ärsyttävä bugi toivottavasti ei toistu.

Varastin taksia Bohanissa. Taksikuski heittää Nikon maahan ja mitä tapahtuukaan? Ympäristö katoaa, Nikon ympärillä on vain taivasta, maan alle pystyy näkemään kuin röntgenkatseella siellä olevat metrot. Siinä sitten ympäriinsä "sokkona" koitin juosta ja lopulta ympäristö tuli takaisin. Kammottava kokemus, jonka viimeksi olen saanut Counter Strike sourcen custom mapeissa :D

2 pirun hankalaa tehtävääkin tuli tehtyä, tai ei hankalaa välttämättä vaan monta yritystä ja sitä kautta meinasi hermot mennä
Se kun pitää käydä Roman pelastamassa Dimitriltä sieltä varastolta missä on aidosti about 50 venäläistä ja Niko hoitaa kaikki yksin AK:lla... 5 kertaa ainakin koitin ja pari kertaa lopussa meni väärin kun yhtäkkiä joku tynnyri räjähti vaikkei kukaan ampunut. Kyllä kirosanat lenteli :rolleyes:

Toinen tehtävä oli tätä ennen kun piti jahdata timanttikaupan edestä lähtenyttä autoa, 3 kertaa epäonnistuin, koska aina jokin saaketin taksi taklasi mut pois tieltä ja oltiin mukkelis makkelis auto ties missä ja vihu pääsi karkuun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko Alderney keskisaarella about keskikorkeudella ja vasemmassa reunassa? Siellä on ainakin yhden pilvenpiirtäjän katolla sellaisessa "montussa" heli-pad, jossa on kopterikin paikallaan. Kopterin väri on sini-musta väritykseltään, tarkemmin en ole mallia katsonut kun yli lensin...

ei,
Alderney on se Liberty Cityn New Jersey, missä kaikki mafiapomot hengaa.

Eli kolmas ja viimeinen saari joka aukeaa, kopteri on jonkun luksus omakotitalon pihalla helipadilla saaren yläpäässä big horn driven lähellä (katso katu pelin mukana tulleesta kartasta)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On saattanut taas mennä jotakin ohi, mutta mitä näppäintä painamalla pystyi jättämään uhrin henkiin, jos on mahdollisuus valita joko murhaaminen tai henkiinjättäminen?
Yritin kattella ohjeista muttei sellasta nappia pistäny silmään.. :)

joo, jos peli ilmoittaa, että voit valita jätätkö jonkun hahmon henkiin vai tapatko, niin kävelet vain pois jos haluat jättää henkiin sen, muuten nappi otsaan.

jotkut noista henkiinjätetyistä saatat tavata uudelleen libertyn kadulla "random characterina" ja saada pikku toimeksiannon.
 
Ylös Bottom