Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

voi voi kun boxi tulee vasta parinviikon sisään saksasta kuulostaa niin mehukkaalta peliltä että olis pakko päästä kokeileen muta ei niin ei:(:(:(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Haha, jea. GTA IV tehnyt kyllä parista ei-niin-hirveästi-pelaavasta kaverista kyllä myös ihan sohvaperunoita :D Joka päivä kun katsoo liveen niin siellä lukee että online ja GTA IV ;)

Ja juu aiempi on ihan julkaisupäivän ennakkotilaus premium xbox 360, eli siinä sitä vikaa on kyllä riittänyt melkoisesti - joten ostin nyt sitten tän 199e maksavan arcade xbox 360 konsolin ilman kovalevyä (koska kovalevy premiumissa on toiminut mainiosti) gigantista ja sepä on kyllä toiminut paremmin kun tuo premium koskaan, melkeinpä voisin väittää. Ihan erilainen tasainen hurina dvd-asemassa kun sellanen epätasainen hurina tai ihme raksutteluhäröily. En tosin ihmettele, tämän uuden konsolin valmistuspäivä kun on 2.2.2008.. aiemman on 27.10.2005 :)

Mikäli jollakin heräs kiinnostus, niin arcadeen kuuluu siis 5 kokonaista arcadepeliä, 5 kokeiluversiota arcadepeleistä(en ole avannut kyseistä levyä tosin, mutta näin siinä lukee), 256megatavun muistikortti ja langaton ohjain.

Ei sillä että mainostaisin, kunhan infosin.

Ihan näppärä setti xbox 360 uudistukselle, jos kovalevy jo löytyy. Muistikortillekin on nyt jo käyttöä kun useampi kaveri saanut boxin ja voi ottaa omat pelitallennukset mukaan jos tarvis vaatii. Ja noh, koska omistan sen piuhan millä saan xbox 360:nen kiinni TFT näyttööni, voinkin sit kun rikkinäinen premium tulee huollosta, pitää vaikka täällä kahden boxin laneja näytön ja teeveen kera.

Ja nyt on sitten uudessa 360ssä HDMI porttikin. Aiemmassa kun ei tietty ollut.

Meneehän tuo kyllä vähän hullun fanatismin puolelle, vaikka noh, en koskaan ole kyllä konsoli-fanboy ollut (enkä voi ymmärtää konsolisodan .. perimmäistä tarkoitusta ;P) mutta..
oli tuo tähän tilanteeseen yllättävän loistava ratkaisu.

Ja joo, longest non-stop game näyttäis statseissa 10 tuntia 28 minuuttia. Ehh. Eli puoltoista tuntia heitti eilinen(edellisen postin) "12 tuntia" veikkaus.

ja peliaika yhteensä 24 tuntia 16min. Kolmen päivän aikana. Prosentit 35.45%. Eli HYVÄ; vielä riittää paaaaljon pelattavaa.

Ja todella näppärää että toisella läpipeluukerralla voi saada eri tehtäviä, kun saa päättää noita "kuka jää eloon, kuka ei" tarinahaarautumia erilailla ja tehdä eri henkilöille enemmän tehtäviä jne.

Mut juu ettei tule taas ihan hirveä kilometriposti niin vois lopetella ja jatkaa pelailua. "PAKKO NÄHDÄ LISÄÄ JUONTA" ;)

Ja niin KuchamNiles (en tiedä mistä sekin tuli) on gamertagi, mikäli kiinnostaa lisäillä suomalaisia pelikavereita listoihin. Itsellä vasta pari hassua friendiä suomesta, joten olis vähintäänkin toivottavaa. :)


Hah totta kai se sitten oli parempi ostaa uusboxi. Itsekkin vaihdoin ennen GTA4 julkaisua vanhan PRO mallin boxini HDMI mallin arcadeen, otin vaan oman kovon suoraan uuteen hehe. 35 maksoin välirahaa, niin sillä sain hienosti. Sekä samalla vanhasta boxista eroon. Hyvä että oikeita fanittajia löytyy. Tämä minun boxini on hieman tuliteräsempi nähtävästi, kun valmistuspäivänä oli tämän vuoden tammikuulla. Nyt hyrrää hyvin ja ei ole ollut mitää ongelmia missään pelissä. Minun gamertag o toi SeriusUser. Livessä alan tosin pelaa vasta tämän kuun lopulla, kun lisäaikaa saa ostettua, laskut jaksaa viedä rahat.

Ja totta, GTA4 on koukuttava tarina ja maailma on niin hienoa ja niin paljon pientä tekemistä ja kaikkee salajuttuja kuten se Heart of Liberty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko joku harmitellut, kun sinkoa ei voi vielä ostaa asekaupasta? Ei hätää. Singon (+ 3 panosta) löytää keskisaaren yläpuolella olevalta golfmailan pään muotoiselta saarelta. Saaren näkee kartalta, kun zoomaa tarpeeksi. Luotiliivitkin olen jostain kujalta vahingossa löytänyt, mutten muista enää mistä.

Onko niistä pulujen ampumisesta mitään hyötyä? Esimerkiksi kun aikaisemmissa versioissa sai aseita ja muuta roinaa keräilemällä erilaisia esineitä. Kaksi pulua olen vasta löytänyt, mutta ensimmäisen kohdalla en tiennyt että se "pitää" ampua. Olenko vain sokea vai miksen löydä puluja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Aiemmin joku mainitsi kyseisen pelin tyylisiä leffoja, suosittelen ehdottomasti kattelemaan CRANK leffan, meno yhtä vauhdikasta alusta loppuun, leffan nimi voisi yhtähyvin olla crankin sijasta gta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kertokaahan mulle, kun en oo aiemmin kauheesti livessä pelaillut moninpelejä, että mitä hyötyä esim GTA:ssa on noista kaverilistalla olevista tyypeistä? Kun Multiplayeriin menee, niin sehän arpoo ihan random-jannuja siihen peliin mukaan esim Deathmatchissa. Miten saa ne kaverit siihen samaan peliin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kertokaahan mulle, kun en oo aiemmin kauheesti livessä pelaillut moninpelejä, että mitä hyötyä esim GTA:ssa on noista kaverilistalla olevista tyypeistä? Kun Multiplayeriin menee, niin sehän arpoo ihan random-jannuja siihen peliin mukaan esim Deathmatchissa. Miten saa ne kaverit siihen samaan peliin?

Voit kutsua jamppoja kaverilistaltasi mukaan peliin, ja jossain moodissa (party?) kasata peliporukan.

Kaverin saa kutsuttua mukaan avaamalla Xboxin in-game käyttiksen (Sillä isolla namiskalla joka on keskellä ohjainta), ja sieltä kaivat kaverilistan ja lähetät pyynnön.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kertokaahan mulle, kun en oo aiemmin kauheesti livessä pelaillut moninpelejä, että mitä hyötyä esim GTA:ssa on noista kaverilistalla olevista tyypeistä? Kun Multiplayeriin menee, niin sehän arpoo ihan random-jannuja siihen peliin mukaan esim Deathmatchissa. Miten saa ne kaverit siihen samaan peliin?

Kutsumalla, eli invite a friend -nappula löytyy kun menet kaverilistallasi jonkun kaverin gamercardia katsomaan. Ranked peleihin ei vissiin voi kutsua kavereita, eli silloin pelataan randomeita vastaan.

edit: hidas
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Se on nyt sitten viimein pelattu läpi. What a ride! Kylläpä viikko vierähti mukavasti.

Pidin oikeasti yön miettimisaikaa, että valitsisinko yhteistyön Dimitrin kanssa vai tappaisinko sen. Nyt aloittamaan peli uudelleen ja tekemään erilailla kaikki valintaosuudet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No voihan kakka, toi on yks miinuspuoli pelissä sitten, kun ei asunnon sijaintiin voi itse päättää mitenkään, että minkälaisen ja mistä haluaa :mad:

Ei sillä sinänsä ole väliä kun tehtävien jälkeen peli tallentuu itsestään ja mä en yleensä siellä asunnossa hirveästi hengaile
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Deree!

Tuli vaan mieleen että eikai koodit estä pelin läpäisyä?
Ja älkää nyt vastatko että nynnyt käyttää koodeja....tämä ensimmäinen pelikerta on koodien kanssa ja toinen sit ilman :)

Tuli tämä mieleen kun yhdessä tehtävässä missä mennään poliisitietokoneelle autosta ja pitäisi selvittää yhden tyypin tiedot niin kone ilmoitti jotain "error connecting to database" ja tuossa tehtävässä käytin koodeja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei sillä sinänsä ole väliä kun tehtävien jälkeen peli tallentuu itsestään ja mä en yleensä siellä asunnossa hirveästi hengaile

jep, mut se onkin sellainen "ego" kysymys, kumpaas sä mielummin turauttaisit autolla/prätkällä/kopterilla, kerrostaloon vaiko kunnon kartanon pihaan jossa on uima-allas :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Deree!

Tuli vaan mieleen että eikai koodit estä pelin läpäisyä?
Ja älkää nyt vastatko että nynnyt käyttää koodeja....tämä ensimmäinen pelikerta on koodien kanssa ja toinen sit ilman :)

Tuli tämä mieleen kun yhdessä tehtävässä missä mennään poliisitietokoneelle autosta ja pitäisi selvittää yhden tyypin tiedot niin kone ilmoitti jotain "error connecting to database" ja tuossa tehtävässä käytin koodeja.

Eipä ainakaan mitään juttuja ole korviini kantautunut. Ja kaverini pelaa aika rajusti koodeja käyttäen ja ainakin kolmannelle saarelle on päässyt. Pitää toivoa että ei estä, koska itekki on tullu vähä pidettyä hauskaa koodien kanssa ja kuitenki tallentanu...

Muuten, äärimmäisen tyhmä kysymys tehtävästä Lure:
Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jees pelattu on, esiasennuksessa meni reilu 8 minuuttia. En osaa vielä paljon kertoilla sen kummemmin kuin että yksinpeliä vähän pelattu. Mukavaa dialogia, tuttua ja turvallista GTA:ta. Kokeilenpa moninpeliä.:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Muuten, äärimmäisen tyhmä kysymys tehtävästä Lure:
Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta :D

En nyt täysin tarkasti muista, mutta:
Löytyisikö läheltä ikkunanpesuhissiä? Eli talon ulkoseinältä löytynee. Parissa tehtävässä noita on ja jos ei kerran sisältä ym. pääse niin tuo jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Muntu, kokeiles rämpytellä siis painaa kolmiota tikkaiden luona ;)
Kyllä se jossain vaiheessa tajuaa tarttua niihin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

"Vastapäiselle katolle"

Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta :D
Yritin myös aikani päästä palotikkaille, mm. auton katolta hypäten ym., mutta lopulta löytyi katutasolta ovi, jonka rappukäytävää pitkin pääsi katolle asti.
 
Ylös Bottom