Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Haha, jea. GTA IV tehnyt kyllä parista ei-niin-hirveästi-pelaavasta kaverista kyllä myös ihan sohvaperunoita Joka päivä kun katsoo liveen niin siellä lukee että online ja GTA IV
Ja juu aiempi on ihan julkaisupäivän ennakkotilaus premium xbox 360, eli siinä sitä vikaa on kyllä riittänyt melkoisesti - joten ostin nyt sitten tän 199e maksavan arcade xbox 360 konsolin ilman kovalevyä (koska kovalevy premiumissa on toiminut mainiosti) gigantista ja sepä on kyllä toiminut paremmin kun tuo premium koskaan, melkeinpä voisin väittää. Ihan erilainen tasainen hurina dvd-asemassa kun sellanen epätasainen hurina tai ihme raksutteluhäröily. En tosin ihmettele, tämän uuden konsolin valmistuspäivä kun on 2.2.2008.. aiemman on 27.10.2005
Mikäli jollakin heräs kiinnostus, niin arcadeen kuuluu siis 5 kokonaista arcadepeliä, 5 kokeiluversiota arcadepeleistä(en ole avannut kyseistä levyä tosin, mutta näin siinä lukee), 256megatavun muistikortti ja langaton ohjain.
Ei sillä että mainostaisin, kunhan infosin.
Ihan näppärä setti xbox 360 uudistukselle, jos kovalevy jo löytyy. Muistikortillekin on nyt jo käyttöä kun useampi kaveri saanut boxin ja voi ottaa omat pelitallennukset mukaan jos tarvis vaatii. Ja noh, koska omistan sen piuhan millä saan xbox 360:nen kiinni TFT näyttööni, voinkin sit kun rikkinäinen premium tulee huollosta, pitää vaikka täällä kahden boxin laneja näytön ja teeveen kera.
Ja nyt on sitten uudessa 360ssä HDMI porttikin. Aiemmassa kun ei tietty ollut.
Meneehän tuo kyllä vähän hullun fanatismin puolelle, vaikka noh, en koskaan ole kyllä konsoli-fanboy ollut (enkä voi ymmärtää konsolisodan .. perimmäistä tarkoitusta ;P) mutta..
oli tuo tähän tilanteeseen yllättävän loistava ratkaisu.
Ja joo, longest non-stop game näyttäis statseissa 10 tuntia 28 minuuttia. Ehh. Eli puoltoista tuntia heitti eilinen(edellisen postin) "12 tuntia" veikkaus.
ja peliaika yhteensä 24 tuntia 16min. Kolmen päivän aikana. Prosentit 35.45%. Eli HYVÄ; vielä riittää paaaaljon pelattavaa.
Ja todella näppärää että toisella läpipeluukerralla voi saada eri tehtäviä, kun saa päättää noita "kuka jää eloon, kuka ei" tarinahaarautumia erilailla ja tehdä eri henkilöille enemmän tehtäviä jne.
Mut juu ettei tule taas ihan hirveä kilometriposti niin vois lopetella ja jatkaa pelailua. "PAKKO NÄHDÄ LISÄÄ JUONTA"
Ja niin KuchamNiles (en tiedä mistä sekin tuli) on gamertagi, mikäli kiinnostaa lisäillä suomalaisia pelikavereita listoihin. Itsellä vasta pari hassua friendiä suomesta, joten olis vähintäänkin toivottavaa.
Pleikan. 1080p:n saa päälle ottamalla 720p:n ja 1080i:n näyttöasetuksista pois. Haittapuoli on se, että sen jälkeen 720p-pelit tipahtavat 576p-tilaan, ellei asetuksia käy muuttamassa uudestaan.
Onko kenelläkään tietoa että voiko GTA4:ssa tuunata autoja?
ei kämppien ostoa. :k
Kertokaahan mulle, kun en oo aiemmin kauheesti livessä pelaillut moninpelejä, että mitä hyötyä esim GTA:ssa on noista kaverilistalla olevista tyypeistä? Kun Multiplayeriin menee, niin sehän arpoo ihan random-jannuja siihen peliin mukaan esim Deathmatchissa. Miten saa ne kaverit siihen samaan peliin?
Kertokaahan mulle, kun en oo aiemmin kauheesti livessä pelaillut moninpelejä, että mitä hyötyä esim GTA:ssa on noista kaverilistalla olevista tyypeistä? Kun Multiplayeriin menee, niin sehän arpoo ihan random-jannuja siihen peliin mukaan esim Deathmatchissa. Miten saa ne kaverit siihen samaan peliin?
No voihan kakka, toi on yks miinuspuoli pelissä sitten, kun ei asunnon sijaintiin voi itse päättää mitenkään, että minkälaisen ja mistä haluaa
Ei sillä sinänsä ole väliä kun tehtävien jälkeen peli tallentuu itsestään ja mä en yleensä siellä asunnossa hirveästi hengaile
Deree!
Tuli vaan mieleen että eikai koodit estä pelin läpäisyä?
Ja älkää nyt vastatko että nynnyt käyttää koodeja....tämä ensimmäinen pelikerta on koodien kanssa ja toinen sit ilman
Tuli tämä mieleen kun yhdessä tehtävässä missä mennään poliisitietokoneelle autosta ja pitäisi selvittää yhden tyypin tiedot niin kone ilmoitti jotain "error connecting to database" ja tuossa tehtävässä käytin koodeja.
Muuten, äärimmäisen tyhmä kysymys tehtävästä Lure:
Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta
Miten sinne (kohdetta vastapäisen) talon katolle pääsee? Takapiha/kuja täynnä palotikkaita, mutta en mä ainakaa päässy niitä ylöspäin. Oon tässä ny 10 min samalla paikalla pyöriny tuloksetta