Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

2 pirun hankalaa tehtävääkin tuli tehtyä, tai ei hankalaa välttämättä vaan monta yritystä ja sitä kautta meinasi hermot mennä
Se kun pitää käydä Roman pelastamassa Dimitriltä sieltä varastolta missä on aidosti about 50 venäläistä ja Niko hoitaa kaikki yksin AK:lla... 5 kertaa ainakin koitin ja pari kertaa lopussa meni väärin kun yhtäkkiä joku tynnyri räjähti vaikkei kukaan ampunut. Kyllä kirosanat lenteli :rolleyes:

Toi oli just hauska tehtävä, kunnon mättöä, pikku vinkki noihin isoihin mättö tehtäviin, niin kranaateista on oikeasti paljon apua...

Tuli muuten taas tehtävä(Francisilta), jossa piti rushia tie läpi jonkun talon toiseen kerrokseen ja sieltä seurata jotain jätkää katolle, jossa sai valita että tappaako vai ei. Itse en tappanut ja se kovasti kiitteli, mutta Francis huusi päin naamaa ja haukkui, mutta sitten se lämpeni ja antoi vaan uuden käskyn. Jos joku on tappanut ton niin mitä on käynyt?


Onkos pelissä muuten muita urheiluautoja kuin:
Hieman tehottomampi Felizer ja tehokkaat Comet, Conquette ja Turismo.
Cometteja ei oo pahemmin vastaan tullu, mutta Conquetteja ja Turismoja näkee Algonquinilla aikas paljos, ja Turismoja on aivan naurettavan helppo saada siitä autokaupasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mikä on muuten nettipelien tilanne tällä hetkellä? Onko joillakin vielä niitä yhteysongelmia ollut, ettei servereille tahdo päästä sisälle? Entäs sitten nuo viat, että peli jäätyy, kun nettijohto on kiinni koneessa? Jokos ne ovat loppuneet?

Kyselen vain, kun itse en peliin ole koskenut perjantai-illan jälkeen ollenkaan (noita vikoja alkoi ilmetä lauantaina). Ja kun en itse voi nyt peliä testata, niin kiinnostaisi tietää, että onko ongelmille saatu vielä minkäänlaista ratkaisua aikaiseksi. Perjantaina pääsen itse seuraavan kerran pelin kimppuun, niin katsoo sitten, miten saa peliä aikaiseksi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itse sain tänään inviteä nettipeliin, joinasin melkein heti mutta tuli että tämä sessio on jo lopettu tjsp. Eikö tässä ole minkäänlaista lobbya? :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onkos pelissä muuten muita urheiluautoja kuin:
Hieman tehottomampi Felizer ja tehokkaat Comet, Conquette ja Turismo.
Cometteja ei oo pahemmin vastaan tullu, mutta Conquetteja ja Turismoja näkee Algonquinilla aikas paljos, ja Turismoja on aivan naurettavan helppo saada siitä autokaupasta.

Onhan tossa se Super GT joka tulee vastaan pakosti jossain vaiheessa juonenkulkua. Mutta eipä noita superautoja juurikaan enempää ole.

Muutenkin häiritsee, tässä pelissä, että loppujen lopuks melko vähän erilaisia ajoneuvoja. Moottoripyöriä on mielestä liian vähän.
Vain 2 sporttipyörää, 1 krossi ja 3 chopperia. 2-tahti krossipyörän puutteeseen olen hyvin pettynyt. Myöskin joku kevyempi sporttipyörä olisi ollut mukava. Esim SA:n NRG500, kun ei tuo 900 mene mihinkään.
Helikoptereitakin on loppujen lopuksi vain kahta, esim vedelle laskeutuva Sparrow olisi ollut sopiva lisä. Ja veneitä on myöskin liian vähän. Vain 3 sporttivenettä, poliisivene ja se iso kalastusvene.
Mutta sitten näitä keskiluokkaisia autoja taas on melko paljon, mutta sportteja vain 3-5 riippuen mitkä lasketaan mukaan. Mutta koko pelin oma suosikkini ovat Feltzer ja valkoinen Sanchez. Niin ja Nikolla olisi myös saanut olla niitä krossikypäriä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onkos pelissä muuten muita urheiluautoja kuin:
Hieman tehottomampi Felizer ja tehokkaat Comet, Conquette ja Turismo.
Cometteja ei oo pahemmin vastaan tullu, mutta Conquetteja ja Turismoja näkee Algonquinilla aikas paljos, ja Turismoja on aivan naurettavan helppo saada siitä autokaupasta.

Kyllä, myöhemmin pelissä saa käyttöön Infernus nimisen urheiluauton, joita voi löytää myös kaduilta sen jälkeen, kun ensimmäisen on saanut käyttöönsä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tässä on hyvinkin omaperäinen (no, saints rowista kopioitu) lobby. Kokeiles sitä Partyä ja kokoa väki sinne ennen matsiin menoa.

partyllahan voi riehua free modessa kun kerää porukkaa? ... en ole vielä itse liikaa sukeltanut nettipeliin, mutta näin olen ymmärtänyt
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Justiinsa Haze latauksessa että nettipeli ei onnistu, mutta vähä myöhemmin kyl. Eli jos partyja kokoatte siinä 22 jälkeen niin pistäkää kutsua tulemaan

E: jaahasjoo eipä tuo näemmä ole ladannut sillä aikaa kun pelasin GTA:ta, thanks so.. much.. -.-
Eli vasta joskus 23 jälkeen pääsen partyttamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

hmm.. mistäkähän johtuu kun yrittää multiplayta pelata niin latauskatkeaa Disconnect viestiin, ja
jos tulee inviteä niin tulee viesti että sessiota ei enää ole... Sitten taas välillä pääsee pelaamaan
ihan ongelmitta, mutta session jälkeen taas sama ralli uudestaan. n. joka 10:nnellä yrityksellä
tärppää.. onko tämä oikeasti ominaisuus vai enkö vain osaa? ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

tänään se meni sitten läpi täytyy yrittää kyllä 100% saada. ihmettelen kyllä kun lähes kaikkilla tuntuu kokoajan peli olevan tiltissä, olen nyt 40h pelannut ja kerran on peli pysähtynyt tosin tunnin pelin jälkeen :D muuten ei mitään ongelmia. Paria asiaa kyllä jään kaipaamaan kuten autojen tuunausta ja laskuvarjoa (aah base jumppi empireltä :rolleyes: ) mutta ehkä vielä joskus ...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pakko oli itekkin tulla höpisemään tänne uutena käyttäjänä. Peliä on tullu tahkottua jo monet tunnit ja alkaa hieman puulta maistumaan yksinpeli. Moninpeliä ei ole vielä tullut kokeiltua.

Mites tuo MP systeemi edes menee? En ole mitään peliä koskaan pelannut moninpelinä joten ei mitään hajua käytöstä.:o
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mikä on muuten nettipelien tilanne tällä hetkellä? Onko joillakin vielä niitä yhteysongelmia ollut, ettei servereille tahdo päästä sisälle? Entäs sitten nuo viat, että peli jäätyy, kun nettijohto on kiinni koneessa? Jokos ne ovat loppuneet?

Kyselen vain, kun itse en peliin ole koskenut perjantai-illan jälkeen ollenkaan (noita vikoja alkoi ilmetä lauantaina). Ja kun en itse voi nyt peliä testata, niin kiinnostaisi tietää, että onko ongelmille saatu vielä minkäänlaista ratkaisua aikaiseksi. Perjantaina pääsen itse seuraavan kerran pelin kimppuun, niin katsoo sitten, miten saa peliä aikaiseksi...

Muutenhan toi netti peli toimii suht hyvin mutta rankingit ei päivity ja rahat ei pysy ainakaan omalla kohdalla. Tänään hankin 50 000 (ja kolmosen tähteen) ja sain avattua uudet vaatteet jotka vaihdoin sen jälkeen kun sammutin pelin ja käynnistin uudelleen niin rahat oli taas noin 18 000 (taas kakkonen tähdessä) mutta vaatteet olivat pysyneet nyt niitä ei sitten uskalla vaihtaa koska ei ehkä saa enää takaisin?

välillä on peli jumiutunut lataus taukohin

Välillä gta racessa joutuu peliin jossa toiset on jo lähteneet ja saaneet siis etumatkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Oottako bonganneet televiosta niitä ohjelmia, mitä netin etusivulla mainostetaan? Aina kun olen jotain koittanut katsoa oikeaan aikaan, niin sieltä tulee niitä vakio-ohjelmia, esim. mens room tai ostos-tv??
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

nyt vasta n.20t pelaamisen jälkeen tajusin että kämpässä voi katsoa telsua.
aivan tajuttoman kovaa settiä sielläkin, laitetaan useampaa ohjelmaa ja trendiä halvalla.

yli tunti ainakin on matskua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nyt näyttää pelikello GTA:ssa noin 8 tuntia ja tokalle hideoutille asti on päästy. Eli aika vähän on loppujen lopuksi viikon aikana kerennyt pelaamaan. Enemmänkin olisin mielelläni vääntänyt. Alkufiilikset pelistä olivat pienen pettymyksen sävyttämät, mutta mitä enemmän olen pelannut, niin sitä paremmalle peli on alkanut maistumaan.

Visuaalisestihan peli ei mikään loistelias ole, mutta ajaa asiansa kuitenkin oikein hyvin. Äänipuoli on sitten tuttuun GTA- tyyliin huomattavasti paremmin hallussa. Ääninäyttely on erittäin laadukasta ja radiokanavat ovat varmasti Vice cityn jälkeen parasta mitä GTA:ssa on nähty. Hauskana lisänä joissain autoissa on mukana myös navigaattori.

Pelattavuus ainakin jalkamiehenä on vielä hieman kankeaa, varsinkin ampumisen ja tappeluiden osalta. Niihin olisin odottanut ison R:n tekevän enemmän parannusta. Toki konrollit ovat edellisistä osista parantuneet, mutta paremmatkin ne kyllä voisivat olla. Saman genren peleistä mm. Saints Rowssa tuntui olevan omaan makuun hiukan napakammat kontrollit.

Tarina kuitenkin tempaa todella hyvin mukaansa. Dialogi on hyvää tasoa ja välillä jopa nerokasta. Tämän puolen Rokkistarat ovat aina hallinneet. Tämän takia pelin pariin palaa todella mielellään aina uudestaan. Toki suuri, elävä ja vapaasti tutkittavissa oleva kaupunki on niin ikään suuressa roolissa, kun pelin viehätystä pohditaan. Nyt se tuntuu vielä huomattavasti massivisemmalta parantuneen visualisuuden ansiosta. Näitä ns. sivuaktiviteetteja, eli kaverisuhteiden hoitoa ym. olen myös suorittanut, mutta ne eivät ole mitenkään erityisesti pääseet mukaansa tempaamaan. Vähän itseään toistavaa tavaraa.

Erittäin positiiviset fiilikset on siis päälimmäisenä mielessä. Nyt vaan täytyy taikoa jostain lisää aikaa pelaamiseen, jotta pääsee uppoutumaan Liberty Cityn maailmaan vielä huomattavasti syvällisemmin, koska niitä pieniä yksityiskohtia siellä riittää todella paljon bongattavaksi.

Edit: Ja niin kuin pelle tuossa yllä totesikin, niin telkkari on kyllä erittäin hauska lisä. Tullut muutamaan otteeseen vähän aikaa hengähdettyä pelin lomassa sen parissa, ja erittäin hauskaa settiä ovat R-staran pojat sinnekin keksineet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kiinnostaisi kyllä katsoa josko sieltä töllöstä tulisi se Weazelin "72" joka on suoraa vittuilua FOX:n 24:lle. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Edit: Ei enää mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt on itselläkin toi tarina pelattu läpi, viikko siinä meni julkaisusta :)
Dimitri sai kyytiä, eihän sitä kuspäätä voinu henkiin jättää.

game progress74% kyllä pitää pelata sataan prossaan. flying rats:it tulee olemaan aika inhottava etsiä ympäri kaupunkia, kun niitä on vielä niin paljon.

Oli kyllä odotuksen ja kaiken hypen, sekä arvostelumenestyksen arvoinen musta.

Omalla kohdalla myös sarjan paras peli.
Joten ei kaduta yhtään, että osti PS3:n tämän takia.

Itsellä ei tullut missään kohdassa näitä jäätymisiä yms joita ihmiset raportoi, ainoa ongelma mulla on, että toi rockstar social club ei oikeen toimi vaikka oon linkittäny ps id:n jo monta kertaa.

Edit:
latasin aikasemman saven ja pelasin ton lopun uusiks ja tein eri valinnan.
aika iso pettymys:
sama tehtävä ja samat pahikset kuolee lopussa hiukan eri tavalla vain. eri oma kaveri vain kuolee eri lopuissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom