Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Dodiin. Itse läpäidin pelin tänään iltapäivällä ja aikaa tähän urakkaan minulta meni lähes 48 tuntia. Pitäisi tuossa illemmalla aloittaa round two, eri lopulla tietysti :D

Tarina vaan on niin täyttä timanttia kuin olla ja voi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Noniin nyt minäkin vedin tehtävän :
Thee Leaf Clover aka Pankkiryöstö, jotain niin mahtavaa, niin elokuvamainen, upea ja loistava. Onnistuin ensimmäisellä pääsemään tehtävän läpi. Fiilis oli jotain niin hienoa, otsallani valui hiki tehtävän loputtua! Eipä ole tollastakaan ennen tapahtunut :D
Madddd props!

Itselläni tuo tehtävä rupesi vituttamaan aika ankarasti. Ekalla kerralla metrotunnelissa Packie rupesi bugaamaan, eikä suostunut liikkumaan mihinkään. Tulitti vain poliiseja, jotka olivat kuolleet jo aikoja sitten. Toisella kerralla olin ajamassa poliiseja pakoon tehtävän lopussa ja boxi päättää ettei levyä voi lukea, jeesus.

Samalla tämä tehtävä romutti vähän Nikon imagoa, sillä tähän asti Niko oli hahmo joka vain joitui mukaan paskoihin asioihin, vaikka hän yritti välttää niitä. Nyt Niko lahtaa poliiseja ilman minkäänlaista sääliä ja toimii täysin päinvastaisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ainoo mistä pitää nillittää on välimatkat joita pitää sahata edes takas jos haluaa mennä kaverien kans viettään laatuaikaa. Eikä takseillakaan viitti suhata
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tulipa vastaan muuten hajottavin takaa-ajo... No, varmaan koskaan peleissä näkemäni:
Käppäilin rauhallisesti katua eteenpäin, kun yhtäkkiä puolen blokin päässä siitä huristaa urheiluauto oikeelta vasemmalle miljoonaa ja sataa, ja apaut sekunnin kuluttua perässä tulee KAKSI sotahelikopteria, molemmat minigun laulaen. Voin rehellisesti sanoa että repesin täysin ja totaalisesti :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ainoo mistä pitää nillittää on välimatkat joita pitää sahata edes takas jos haluaa mennä kaverien kans viettään laatuaikaa. Eikä takseillakaan viitti suhata

Eikös ne taksit ole juuri sitä varten että jos ei halua tai jaksa ajaa niin sitten niitä käyttää :rolleyes: Vai olisiko parempi jos pelialue olisi aivan pieni että parissa minuutissa pääsisi kaupungin ympäri? Kun pelialue on tämän kokoinen niin voi rauhassa tutkia ja ajella kaupunkia ympäri ja ajamista tulee myös niille jotka pitävät siitä, (tosin peli on autopeli niin tottakai tässä on paljon ajamista) ja sitten niille ketkä eivät niin paljoa niin on tuo taksimahdollisuus. Yleensä teen niin että jos mokaan tehtävän niin toisella kerralla menen kaikki mahdolliset matkat taksilla. Ensimmäisellä kerralla tietysti kaikki omalla autolla.

Juustokahvin tehtävään viitaten
Kovan taistelun jälkeen ja kädet hiestä märkinä mulla kusi siihen ekalle kerralla kun välkkyi jo ne 3 tähteä että lähtisivät pois, noh tietenkin kaahasin juuri sopivalla vauhdilla, sopivaan seinään ja Niko tuulilasin läpi seinään ja henki pois. Kyllä kirosanat lensi :D Toisella kerralla menikin sitten helposti läpi.

Samaan viestiin vielä mukaan peliprogress eli 22h, 48% ja 51 tehtävää. Muiden vastaaviin progresseihin verrattuna mulla on aika korkea prosenttiluku verrattuna tehtävien määrään :p johtunee sivutehtävien ja tehtyjen aktiviteettien määrästä ja voitoista, sekä avatuista "kyvyistä".
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nico tekee mitä vaan rahaa vastaan, mut rahalla ei voi ostaa ku hodareita/hamppareita ja aseita. Fyrkkaa olis reilut neljä sataa donaa, mut ei mitään käyttöä rahoille.

Mikäköhän täs on kun tehtävistä oon suorittanut 67%, ja ainoot mitä tuntus olevan jäljellä on brucien racet, stevien auton pöllimiset, rastamanin jobit ja pulut/stuntit on varmaan melkein kaikki tekemättä. Kai täs kuitenkin jotain oikeitakin tehtäviä pitäs olla jos noin paljon puuttuu? Sain tuntemattomasta numerosta jonkun tekstarin et jos haluun duunia niin use the public phone booth. Eli the viittais johkin tiettyyn puhelinkoppiin, Olikohan se sit se assassintyyppi vai mikä ku ne tehtävät oon kuitenkin tehny, ihan tarkkaan en muista missä vaiheessa tekstarin sain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nico tekee mitä vaan rahaa vastaan, mut rahalla ei voi ostaa ku hodareita/hamppareita ja aseita. Fyrkkaa olis reilut neljä sataa donaa, mut ei mitään käyttöä rahoille.

Mikäköhän täs on kun tehtävistä oon suorittanut 67%, ja ainoot mitä tuntus olevan jäljellä on brucien racet, stevien auton pöllimiset, rastamanin jobit ja pulut/stuntit on varmaan melkein kaikki tekemättä. Kai täs kuitenkin jotain oikeitakin tehtäviä pitäs olla jos noin paljon puuttuu? Sain tuntemattomasta numerosta jonkun tekstarin et jos haluun duunia niin use the public phone booth. Eli the viittais johkin tiettyyn puhelinkoppiin, Olikohan se sit se assassintyyppi vai mikä ku ne tehtävät oon kuitenkin tehny, ihan tarkkaan en muista missä vaiheessa tekstarin sain.

noiden lisäksi on ainakin vielä poliisi ja taksitehtävät
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

kertokaas ny miten saa sen biisin selville ku radiosta tulee joku hyvä biisi autossa? pitää puhelimella painella jtn numeroita?....näin jostain et oli tän tyylinen "zip-555-jne..." mitä toi zip tossa meinaa, et millälailla se pitää kirjottaa?:confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mulla tuli 5 tähtee wanted kun selasin vaan tarpeeks kauan niitä randomhakuja.. en tiedä sit tuliko toi sivu siihen hakuun vai miks iha yhtäkkii tuli wantedii :D

En kyllä ihmettelis jos tulis sen nettisivun perusteella... Olis taas sitä tuttua RockStar/GTA huumoria... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

31h ja tasan 50%. Joka hetki nautittavaa reissaamsta, tosin pari autoilu tehtävää kiroilutti kun ei noita auto pelejä ole pelannut kuin Burnautteja. Voin kertoa että tarina on oikein loistava, tunnelma korkealla. Mutta mitä tapahtuu kun läpäisee pelin? Siis päätarinan? Saako sitten vain temmeltaa ja tehdä loppuja tehtäviä? Ja soitteleeko ihmiset ihan normaalisti jne? Kun on sellanen fiilis ettei tee mieli pelata kamppanijaa kosta ei halua GTA4n loppuvan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eilen pelasin kaks peliä DMää Muken ja Timppa78n kanssa, oli mun eka kertaa online multiplayeria ja täytyy sanoa, että nauratti niin pirusti! Tätä kun vertaa CODiin, niin on pikkasen eri fiilikset: ei tule itkua ja hammasten kiristystä, jos henki lähtee, ennemminkin räkänaurut! :D Lisää tätä herkkua!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo.. vaikka vain 3:staa oltiinkin ni nauratti iha sikana ja hauskaa oli! :D
Hittoku on vaikee väistää jalkaisin autoa :D
Eniten mua nauratti ku sä Samu keimailit moottoripyörällä mun edessä! Ei meinannu tulla autolla ajosta mitään ku vedet vuoti silmistä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitä pidemmälle on pelannut peliä, sen enemmän huomaa että tästä puuttuu SE tunnelma mikä oli varsinkin San Andreasissa ja sen monipuolisissa tehtävissä. Nico on paras GTA päähenkilö, mutta muuten juoni onkin aika huttua ja varsinkin tehtävät on aivan liian yksipuolisia. Tuo tunnelman puuttuminen johtunee siitä että tästä puuttuu nuo rauhallisemmat paikat, erikoisemmat tehtävät, lentoreput ym kikkailut mitä SA:ssa oli. Eihän tämä todellakaan mikään 10/10 peli ole.

Nyt on jotenkin pettynyt fiilis. Tässä ei ole samaa etsimisen ja löytämisen riemua kuin varsinkin San Andreasissa jonka rankkaan todella korkealle all time top ten listallani. Kaipaan ajelua maaseudulla kuunnellen kantrikanavaa, vierailuja pikkukylissä, area 51:llä ym ym.

Multiplayer on loistava uudistus ja samoin autojen ajomallinnus + tähtäys. Mutta yleinen fiilis ei yllä lähellekään aiempia osia.

Ehkä joku 82/100 voisin tälle antaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Niin eihän se ajosysteemi vaikea ole. Mutta epärealistinen se on. Ei normaalit henkilöautot notku tuolla tavalla, edes amerikassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

myös äänen levelit ovat perkeleen pienellä (hdmi). saa yömahan volaa pyörittää kaks kierrosta että alkaa jotai kuulumaan :D

Valitse ääniasetuksista eri audion ulostulo, niin johan alkaa toimimaan. Tietysti sitä ennen kytket valintaa vastaavan liitännän kautta piuhat kiinni... Itse tuota kanssa hetken pähkäilin, mutta nyt toimii ihan normaalisti, kun kuva menee HDMI kaapelilla tykille ja audio eri lähteestä vahvistimelle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo.. vaikka vain 3:staa oltiinkin ni nauratti iha sikana ja hauskaa oli! :D
Hittoku on vaikee väistää jalkaisin autoa :D
Eniten mua nauratti ku sä Samu keimailit moottoripyörällä mun edessä! Ei meinannu tulla autolla ajosta mitään ku vedet vuoti silmistä. :D

Onnistuin tos pari iltaa sit puoliks väistää autoa hyppäämällä... Kul se silti osu muhun ja levisin sinne tielle. Mut siinä vaihees ku vihu sai auton käännettyä, olin jo ylhääl. Ja hyppäsin sellaselle muurille viime tingas karkuu. Sit AK:lla reikiä auto täyteen.. :D

Meno oli ku jostain James Bond leffasta.. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Valitse ääniasetuksista eri audion ulostulo, niin johan alkaa toimimaan. Tietysti sitä ennen kytket valintaa vastaavan liitännän kautta piuhat kiinni... Itse tuota kanssa hetken pähkäilin, mutta nyt toimii ihan normaalisti, kun kuva menee HDMI kaapelilla tykille ja audio eri lähteestä vahvistimelle.

Niin, mutta jos haluaa HD-äänet niin HDMI-kaapeli on ainoa vaihtoehto...ja onhan se kätevämpääkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Niin, mutta jos haluaa HD-äänet niin HDMI-kaapeli on ainoa vaihtoehto...ja onhan se kätevämpääkin.

Niinkai se on. Meneekös se sitten niin, että toista HDMI kaapelia pitkin kuva ja toista pitkin ääni? Itsellä tuo äänipuoli laahaa vähän perässä, niin vähän rupusemmat audiot kehissä...
 
Ylös Bottom