Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sitäkö se outo merkki siinä sun nimen vieressä meinas? Mä en kyllä kuullu mitään puhetta, mistä se johtuu? Pitäiskö mulla olla kanssa headsetti, että kuulisin sun kuolonkorinas? :D

juurikin sitä mikrohvoonia ja sen höpötyksen tässäpelissä kuulee ainoastaan, jos kuuntelijallakin on mikrohvooni ;)
PS: käväse hakemassa, hyviä saa jo parilla kympillä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Joskus joku sano et tuolta Social Clubista näkis jotain omia statseja? Ei oo ainakaan omaan silmään osunu. Ja kuinka hitaasti toi päivittyy, koska oon soittanu ZiTtiin joku 4 kertaa ja tuolla SC:ssa näyttää nolla zittiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

ps3:n hdmi menee av-vahvarin kautta suoraan, ääni menee siis sillä vahvariile ja vahvarista hdmi menee sitten tykille.
saa ollakin näin, muut (ray ja muut pelit) nimittäin toimivat ok. ja näinhän se pitääkin kytkeä ;)

Kylläjuu. Mulla vaan tosiaan tuo audiopuoli aika surkealla tasolla, niin riittää nuo surkeammatkin äänet. Tarttis kyllä tehdä jotain tuon asian suhteen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Joskus joku sano et tuolta Social Clubista näkis jotain omia statseja? Ei oo ainakaan omaan silmään osunu. Ja kuinka hitaasti toi päivittyy, koska oon soittanu ZiTtiin joku 4 kertaa ja tuolla SC:ssa näyttää nolla zittiä.
Itsellä ei näytä edes vielä että on mennyt pelin läpi, vaikka olen mennyt jo sunnuntaina storyn läpi... (en siis pääse siihen story "kirjaan")
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mites tuossa livessä, kun se oma nimi näkyy ihan mustalla, niin voiko sitä väriä vaihtaa jotenkin? Ja onko jossain jotain infoo niistä eri peleistä mitä voi livessä pelata? Ja mikäs se party mode on? Ja vielä, että miksi jos menen free modeen, niin siellä on aina joku 2 minun kanssa, vaikka 16 on max?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten noi bluetooth mikit saa toimimaan tässä pelissä onlinessa?

Käyt ensin yhdistämässä sen ps3:n asetuksista lisä asetukset -> audiolaitteet tai joku tommonen ja sitten ok:ta ja toimii sitten siitä eteenpäin ihan päälle laittamalla jos et sitä käytä välissä puhelimessa tai muussa laitteessa. Jos ei toimi pelissä niin paina vastaus nappia(jos siinä sellainen on).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo nyt saatiin toimimaan mutta pätkii ihan älyttömästi heti kun menee peliin, onko normaalia? Vai johtuuko se tuosta uusimmasta päivityksestä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Enkä! Mä en aio hommata mikkiä, se on periaate, josta en aio lipsua.

Menee aikalailla into nettipelistä ilman mikkiä, tämäkin on taas yksi peli jota ei vain jaksa pelata joidenkin random jenkkien kanssa. Pienessä maistissa suomi-porukalla ja parempaa nettipeliä ei äkkiä löydy :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kannattaa tutustua siihen "Tutorial" vaihtoehtoon, joka löytyy Multiplayer valikoista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Menee aikalailla into nettipelistä ilman mikkiä, tämäkin on taas yksi peli jota ei vain jaksa pelata joidenkin random jenkkien kanssa. Pienessä maistissa suomi-porukalla ja parempaa nettipeliä ei äkkiä löydy :p

siinä on erittäin vähän tekstiä, mutta hemmetin paljon asiaa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onkos tässä pelissä lentokonetta? Aika mukava lennella helikopterilla ja katsella maisemia:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No niinpä tietysti:mad: Siitä ISO miinus tälle pelille--- prkl

Se on ollut omasta mielestäni yksi hauskimmista kulkumuodoista mitä on GTA-sarjoissa nähty.

Matkustaan lentokoneella ja sieltä sitten laskuvarjohyppy kesken kaiken :D Se oli hupaisaa SAssa... Rahaa on paljon eikä mitään oikeen mihin sitä käyttää, toinen miinus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Itellä teki tänään monta kertaa niin, että aloin pelaamaan, ja yhtäkkiä xbox ilmoitti, että levyä ei voi lukea. Levyssä ei ole minkäännäköisä viirua eikä kuprua. Eikä taida olla boksissakaan vikaa, kaikki muut pelit nimittäin toimii hyvin. Kellään muulla käyny samallalailla?
 
Ylös Bottom