Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sit vaan uutta peliä ja uudet valinnat :D Mä alotin just uuden ja vedän koko systeemin vähä vapaammin... Rennommin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

en ole jaksanut alusta koko ketjua lukea, mutta niille tiedoiksi jotka pelaa "vanhalla" putki töllöllä
niin itsella graffasta tuli paljon selkeämpää ja parempaa kun otti sen flickserflicker... tai jotaa
toiminnon pois päältä. "sieltä display optionsseista"
eli ei ruudun värinän poistoa päällä. ainakin mulla tuntui iso osa suttusuudesta hävinneen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hahaa! Rellestin biitsillä niin siellä oli joku pappa kallioilla joogaamassa :D Hieno mies!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tulin metrosta ylös portaita ja siinä joku soitti jotain torvea, heitin sille kympin.:D Hieno mies!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Moi kaikille, olen uusi tällä palstalla, sillä PS3 ilmestyi vasta vähän aikaa sitten hyllyäni komistamaan. Nyt olen jonkin verran tahkonnut tuota GTA IV:tä ja huomasin, että paperiversio LC:n kartasta on ehkä jotenkin keskeneräinen?? Asekauppojen kohdalla näkyy kartassa vain pompulat, jotka näyttää lyijykynällä sinne merkityiltä!

Olisi myös kiva, jos lisäilisitte kaverilistallenne, sillä tilaa on rutkasti... :o ja olisi hauska testailla tuota GTA:ta netissä suomalaistenkin kanssa. Tunnus on ZanZu87.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On toi Free Roam aika siistiä. Äskenkin jenkkiporukalla kasa autoja rinkiin ja poliiseja kylmäks niin pirusti...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt olen jonkin verran tahkonnut tuota GTA IV:tä ja huomasin, että paperiversio LC:n kartasta on ehkä jotenkin keskeneräinen?? Asekauppojen kohdalla näkyy kartassa vain pompulat, jotka näyttää lyijykynällä sinne merkityiltä!
Eiköhän tuo ole ihan tarkoituksella. Joku Nikon kaveri tai Niko itse on rustannu karttaan asekauppojen paikat jälkikäteen. Tuskimpa kaupungin karttoihin normaalisti hämärien asekauppojen paikkoja on merkitty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

sellaista kyselisin että kun ostin tuon GTA:n tänään ja koitin pelata sitä vanhalla kuvaputki töllölläni ja ntsc pleikalla niin pleikka sanoo, että "peliä ei voi pelata nykyisillä kuvaulostulo asetuksille", eli tarkoittaako tämä sitä että pelaamiset jää pelin osalta pois? asetuksina siis rbg ja 16:9 ja kaapelina scart jonka ostin pleikka ykköselle kun muuten värit ovat vihreät kun on ntsc konsoli nåin siis pleikan alkuperäisellä johdolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

sellaista kyselisin että kun ostin tuon GTA:n tänään ja koitin pelata sitä vanhalla kuvaputki töllölläni ja ntsc pleikalla niin pleikka sanoo, että "peliä ei voi pelata nykyisillä kuvaulostulo asetuksille", eli tarkoittaako tämä sitä että pelaamiset jää pelin osalta pois? asetuksina siis rbg ja 16:9 ja kaapelina scart jonka ostin pleikka ykköselle kun muuten värit ovat vihreät kun on ntsc konsoli nåin siis pleikan alkuperäisellä johdolla.

siis en oo varma, mutta jos sun pleikkas on ntsc, niin ehkäpä sun telkkas ei tue sitä :o
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

nettiä selailin ni taitaa olla niin että ps3 on aluekooditon vain hdmi kuvassa eli normi kuvalla (scart) ei ntsc+pal yhdistelmä toimi ja totta kai kaupat huomenna kii ni ei saa ostettua hdmi kaapelia et vois olohuonees edes pelailla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

nettiä selailin ni taitaa olla niin että ps3 on aluekooditon vain hdmi kuvassa eli normi kuvalla (scart) ei ntsc+pal yhdistelmä toimi ja totta kai kaupat huomenna kii ni ei saa ostettua hdmi kaapelia et vois olohuonees edes pelailla.

Ntsc saattaa myös näkyä joillakin televisioilla mustavalkoisena
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sellanen kysymys että onko teillä tullut sitä Disc unreadable errorii ja kuinka usein? Itellä pari kertaa pysähtyny peli sessiot siihen, että pitäsköhän yrittää palauttaa.
Itsellä on tullut vähän väliä. Ensimmäiset ~20h meni ilman mitään, mutta sen jälkeen ei välillä päässyt edes alun latauskuvista eteenpäin kun yritti pelata. Tällä hetkellä aika randomina viskoo erroria, välillä kesken tehtävän jne. :mad: Eli eli, tietääkö kukaan onnistuuko tuo levyn vaihto mitenkään (konsolinetistä ostettu)?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sellanen kysymys että onko teillä tullut sitä Disc unreadable errorii ja kuinka usein? Itellä pari kertaa pysähtyny peli sessiot siihen, että pitäsköhän yrittää palauttaa.

Joo-o, itselläni tuli abaut viitisen kertaa läpipeluun aikana ja yleensä juuri kesken tehtävien. Tiedä sitten mistä johtuu, sillä pelilevy näyttäisi ainakin pintapuolisesti olevan täysin kunnossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miten tuon Dwaynen kanssa voi käydä ryyppäämässä, pelaamassa biljardia tai jotain? Yritän soittaa kännykällä, mutta se menee aina vastaajaan. Dwaynellakin on ilmeisesti jokin erikoistoiminto, jota voi käyttää, jos käy hengaamassa hänen kanssaan tarpeeksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nonni peli vedetty läpi. Taisi mennä jotain 28 tuntia joten tuli hyvin myös saatua saavutuskin. Ei kyllä tarinalta ollut parasta GTA:ta, mutta silti kympin peli. Nyt vaan assasin tehtävii tekemään. Myös kaikki stuntit voisi tehdä. Lentävien rottien etsimisen voisi jättää vähän myöhemmäksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miten tuon Dwaynen kanssa voi käydä ryyppäämässä, pelaamassa biljardia tai jotain? Yritän soittaa kännykällä, mutta se menee aina vastaajaan. Dwaynellakin on ilmeisesti jokin erikoistoiminto, jota voi käyttää, jos käy hengaamassa hänen kanssaan tarpeeksi.

Ai että Dwaynestakin saisi kaverin? Mites nyt kun mulla on tällanen tilanne että
tapoin Dwaynen siinä tehtävässä missä piti valita Playboyn ja Dwaynen välillä. Playboy pisti sitte heti välit poikki. Jääkö multa nyt Dwaynen erikoistoiminto kokonaan saamatta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ai että Dwaynestakin saisi kaverin? Mites nyt kun mulla on tällanen tilanne että
tapoin Dwaynen siinä tehtävässä missä piti valita Playboyn ja Dwaynen välillä. Playboy pisti sitte heti välit poikki. Jääkö multa nyt Dwaynen erikoistoiminto kokonaan saamatta?
Kyllä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Eikös Dwaynen erikoisominaisuus ole:

Että tehtävissä voi soittaa sille niin se lähettää backuppeja.
 
Ylös Bottom