Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

ei mee kolmea kaatoa peräkkäin, ei sit millään. askel vasempaan ja kaks peräkkäin, kolmas kusee aina
e: ja heti onnistu ku tulin itkemään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Onpas kiva...

Kaks pulua puuttuu ja sitten ois 100%. Öbaut 120 pulua jaksoin huntata ilman mitään karttoja ja aattelin, että metästän loput karttojen avulla. Metsästin ja kaksi jäi uupumaan. En ihan heti kyllä jaksa ruveta ettimään, että mitkähän kaksi mahtoi jäädä välistä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Onpas kiva...

Kaks pulua puuttuu ja sitten ois 100%. Öbaut 120 pulua jaksoin huntata ilman mitään karttoja ja aattelin, että metästän loput karttojen avulla. Metsästin ja kaksi jäi uupumaan. En ihan heti kyllä jaksa ruveta ettimään, että mitkähän kaksi mahtoi jäädä välistä...

katsoppas aivan ekana ns. statue of liberty. sinne jäi itseltäni aina yksi tai kaksi
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Kovalevyn cachen tyhjentäminen avitti tohon tekstuuri popuppiin huomattavasti, kovolta pelatessa siis..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Viimeset kaks pulua löyty. Toinen tosiaan oli Statue of Happinessin luona. Mutta.. Nyt mittari näyttää 99.50%. Vissii jonkun kaverin kanssa on joku aktiviteetti mitä en ole vielä harrastanut. Jokaisen kanssa, kun näköjään pitää kaikkia harrastaa ainakin yhden kerran.. Siis Brucien, Little Jacobin ja Packien..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Viimeset kaks pulua löyty. Toinen tosiaan oli Statue of Happinessin luona. Mutta.. Nyt mittari näyttää 99.50%. Vissii jonkun kaverin kanssa on joku aktiviteetti mitä en ole vielä harrastanut. Jokaisen kanssa, kun näköjään pitää kaikkia harrastaa ainakin yhden kerran.. Siis Brucien, Little Jacobin ja Packien..

random characterit olet tavannut jne? mistäs toinen pulu löytyi? on nimittäin sen verta kettumaista touhua noiden ettiminen ettei halua tota 200 metsästää useampaan kertaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Ensin menin Statue of Happinessin tsekkaamaan, kun sitä suosittelit. Sitten alotin gamesradarin oppaan väärästä suunnasta ja numero 165 oli se mikä puuttui. Olin aikasemmin kattonu aavistuksen väärästä kohasta..

Ykstoista random characteria oon tavannu. Oon koittanu haravoida tuota pelialuetta helikopterilla, jos jossain näkys vielä niitä, mutta ei oo toistaseks ainakaan tullu vastaan. Kai ne näkyy kartalla, jos ei helikopterilla ihan älyttömän korkeella lentele?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Ensin menin Statue of Happinessin tsekkaamaan, kun sitä suosittelit. Sitten alotin gamesradarin oppaan väärästä suunnasta ja numero 165 oli se mikä puuttui. Olin aikasemmin kattonu aavistuksen väärästä kohasta..

Ykstoista random characteria oon tavannu. Oon koittanu haravoida tuota pelialuetta helikopterilla, jos jossain näkys vielä niitä, mutta ei oo toistaseks ainakaan tullu vastaan. Kai ne näkyy kartalla, jos ei helikopterilla ihan älyttömän korkeella lentele?

Random Pedestrians
Meet all of these 10 Random Pedestrians and complete all of their 'missions'. The 4 other pedestrians who are not mentioned are not required for 100% due to their ability to be killed throughout the story missions.

Brian (3 Meets)
Badman
Mel
Ileyna Faustin
Hossan
Sara (2 Meets)
Pathos (2 Meets)
Marnie (2 Meets)
Eddie Low (2 Meets)
Gracie

helikopterista en tiedä, sillä itse autolla kävin tapaamassa kaikki. kellonaikahan noihin osaan vaikuttaa, millon ne voi tavata.
esim. eddien pystyy tapaamaan vain klo. 24:n jälkeen ja muutama tunti siitä eteenpäin
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Sepä just, kun en muista kenet randomeista oon tavannu. Mie nyt tässä kokeilen näitten kolomen kaverin kanssa käydä kaikki maholliset aktiviteetit läpi ja jos ei näistä tule sitä 0.5%, niin sitten pitää ruveta metästämään noita randomeita ihan maasta käsin autolla..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Sepä just, kun en muista kenet randomeista oon tavannu. Mie nyt tässä kokeilen näitten kolomen kaverin kanssa käydä kaikki maholliset aktiviteetit läpi ja jos ei näistä tule sitä 0.5%, niin sitten pitää ruveta metästämään noita randomeita ihan maasta käsin autolla..

itsehän totesin että kaikista paras keino vetää 100% läpi oli tehdä .txt työpöydälle, joka sisälsi tämän sivun tekstin. aina kun jotain teki, niin raakkasi vain yli ja tallensi. sitten pulujen, stunttien ja random characterin kanssa piti kartan auki paintissa ja raakkasi yli aina kun jonkin oli tehnyt tai tavannut.

alusta asti helppoa ton avulla
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

itsehän totesin että kaikista paras keino vetää 100% läpi oli tehdä .txt työpöydälle, joka sisälsi tämän sivun tekstin. aina kun jotain teki, niin raakkasi vain yli ja tallensi. sitten pulujen, stunttien ja random characterin kanssa piti kartan auki paintissa ja raakkasi yli aina kun jonkin oli tehnyt tai tavannut.

alusta asti helppoa ton avulla

Mutta kuka helllllsinki JAKSAA? :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

esim. eddien pystyy tapaamaan vain klo. 24:n jälkeen ja muutama tunti siitä eteenpäin
Sinulla kyllä noi kommentit aika hyvin osuu kohilleen. Just tämä kaverihan tuolta näytti puuttuvan. Nyt odottelen, että pääsen tapaamaan toisen kerran niin jospa sitten olisi 100%..

E: Ja sieltähän se Key to the City napsahti. Nikolla oli hieno ilme, kun kuunteli ton jätkän juttuja :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Sinulla kyllä noi kommentit aika hyvin osuu kohilleen. Just tämä kaverihan tuolta näytti puuttuvan. Nyt odottelen, että pääsen tapaamaan toisen kerran niin jospa sitten olisi 100%..

E: Ja sieltähän se Key to the City napsahti. Nikolla oli hieno ilme, kun kuunteli ton jätkän juttuja :D

eipä mitään. on ilo auttaa :)
e: juu eddiellä tota tarinaa irtoaa kyllä. välillä ei ole varma puhuuko omasta seksuaalisuudestaan vai murhanhimostaan
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Millon tuo kolmas saari aukeaa? Nyt takana 51 tehtävää ja noin 33% pelistä pelattu?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Alotinpa tän pelaamisen uudestaan ja Museum Piecessä ollaan. L&D kiinnostaa sen verran että sen voimalla päätin alottaa savotan uusiks, ja kyllä tää enemmän nyt maistuu kun vuosi sitten tän ilmestyessä.

En vaan muistanut että Nikon liikehdintä ja ampuminen olikin noin kankeaa, meni hiukan aikaa kun siihen taas tottui.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

moi ostin Gta ivn mutta en oikeen ymmärrä tätä koodi systeemiä miten siihen kännykkään voi kirjoottaa:confused: :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

moi ostin Gta ivn mutta en oikeen ymmärrä tätä koodi systeemiä miten siihen kännykkään voi kirjoottaa:confused: :)

Painat siinä vaiheessa kun näkyy puhelimessa taustakuva (ei valikoita mm. kaverit/ multiplayer) alaspäin nuolta niin että pääset numeroihin. Sitten vaan kirjoitat koodin ja kun viimeisen numeron olet lykännyt, peli siirtää automaatisesti soittonäppäimen kohdalle. Siinä vaan x (oli kai se niin) ja puhelu alkaa. Tosin ei puhuta mitään ja yläkulmaan ilmestyy ilmoitus koodista. Ja jatkossa sama koodi löytyy kun menet puhelimessa valikkoon asti missä on multi valikot, viestit ja muut puhit. Sinne ilmestyy alas kansio nimeltä cheats, josta löytyy kaikki koodit mitä olet käyttänyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Millon tuo kolmas saari aukeaa? Nyt takana 51 tehtävää ja noin 33% pelistä pelattu?

Tehtävän "Three leaf cloverin" jälkeen pitäisi kaikki olla auki. Itseltä katosi tuo achievementti kun olin pelannut livessä kaverilla omalla tagilla, jonka jälkeen kotona sain achievementin offlinessa ja seuraavan kerran kun menin liveen piti gamertag ladata uudestaan jolloin achievementti katosi koska kun olin kaverilla niin sitä ei vielä ollut. Täytyy vetää uusiksi kun jaksaa siihen tehtävään asti.
 
Ylös Bottom