Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: koodit

Mikä se kuolemattomuus koodi on ku en tiä sitä??:confused:

No kato kuule googlella! Menee sekuntti kun kirjoitat hakuun "gta IV cheats" saisit nopeimmin vastauksen tolla tyylillä, ja muistaakseni ei edes kokopelissä ole mtn kuolemattomuus koodia. :rolleyes:
Koodit pilaa pelin!
 
Vastaus: koodit

No kato kuule googlella! Menee sekuntti kun kirjoitat hakuun "gta IV cheats" saisit nopeimmin vastauksen tolla tyylillä, ja muistaakseni ei edes kokopelissä ole mtn kuolemattomuus koodia. :rolleyes:
Koodit pilaa pelin!

nelosessa ei ole kuolemattomuus koodia.
 
Vastaus: koodit

Jep näin mäkin muistelin, eihän kuolemattomuus koodia löydy edes gta 3:sesta taitaa olla vaan gta 2:sessa ja siitä alaspäin. Ihan hyvä vaan ettei löydy.

Koodeja käytetään vaan sillon jos haluaa rellestää. Vice cityssäkin oli monia hyviä hetkiä koodien kanssa. mm.lentävät autot :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Itse omistan IV:n ja en ole koskaan parempaan peliin päässyt käsiksi..
Paras peli jonka omistan.. Läpi on 75.92 %.. Ehkäpä tämä FC2 kääntää pääni kun sen synttärinä "ehkä" saan..)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Missähän vika kun monesti netissä pelatessa omat tilastot ei lataudu?
Itelläni on 5 tähtee mut joutuu monesti vääntään 0lla? :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Missähän vika kun monesti netissä pelatessa omat tilastot ei lataudu?
Itelläni on 5 tähtee mut joutuu monesti vääntään 0lla? :confused:

Tarkoitat varmaan rankkia tuolla 5llä etkä tähtiä? Jos sun rankki näyttää nollaa, niin käy xmbssä ja käynnistä peli uudelleen. Toimii ainakin mulla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eikö pelissä voi omistaa kuin 3 asuntoa? Stoori menty läpi, eikä enempää löydy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

^Asuntojen määrä riippuu sun tekemästä valinnasta.
Jos tapat Playboyn, saat hänen asuntonsa. Dwaynen tappamisesta et saa asuntoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

^Asuntojen määrä riippuu sun tekemästä valinnasta.
Jos tapat Playboyn, saat hänen asuntonsa. Dwaynen tappamisesta et saa asuntoa.
Fail. Kummistakin saa talon.

Jos tapat Playboyn saat Playboyn kämpän, jos tapat Dwaynen niin saat Dwaynen paskan kämpän. Ja jos tappaa Playboyn saa Dwaynen kaveriks mutta jos tappaa Dwaynen niin Playboylta saa enemmän rahaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Fail. Kummistakin saa talon.

Jos tapat Playboyn saat Playboyn kämpän, jos tapat Dwaynen niin saat Dwaynen paskan kämpän. Ja jos tappaa Playboyn saa Dwaynen kaveriks mutta jos tappaa Dwaynen niin Playboylta saa enemmän rahaa.


Ja jos tapat Dwaynen et joudu kuuntelemaan sen ärsyttävää narinaa kun teet sen kanssa jotain frendi-juttuja. Ehdottoman iso plussa siitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Fail. Kummistakin saa talon.

Jos tapat Playboyn saat Playboyn kämpän, jos tapat Dwaynen niin saat Dwaynen paskan kämpän. Ja jos tappaa Playboyn saa Dwaynen kaveriks mutta jos tappaa Dwaynen niin Playboylta saa enemmän rahaa.

Juuri pari viikkoa sitten tahkosin tuon kohdan läpi. Tapoin Dwaynen, mutta en saanut hänen kämppäänsä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mistä johtuu että jotkut kaverit ei näy ollenkaan friends -listalla, kun yrittää pelata Party modee? Eikä tuon kaverin mulle laittamat invit tule läpi. Mulla NAT1, silla NAT2.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mistä johtuu että jotkut kaverit ei näy ollenkaan friends -listalla, kun yrittää pelata Party modee? Eikä tuon kaverin mulle laittamat invit tule läpi. Mulla NAT1, silla NAT2.
Niistä Nat jutuista se varmaankin johtuu. Itsellä sama ongelma, kun pari kaveria ei näy siellä friends -listalla GTA:n puolella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla siellä näkyy vain ihmisiä joita on ollut joskus syksyllä listoilla. Ei päivity nykyiseen.
 
Ylös Bottom