Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Kertokaa nyt mulle kuinka tuon Kiki Jenkinsin/LawChickin saa tavattua. Joskus pelin läpäisyn jälkeen googletin sen ja jotain sielä sönkättiin että mene Perseukseen ja kun tulet sieltä niin on joku punapaitainen nainen siinä jossain mutta ei kyllä tullu mua vastaan. Katsoin tuon pelin sisäisen netin deittisivuiltakin sitä ja siellähän se oli mutta sitä ei pystynyt pyytämään treffeille. Ku sen pitäisi olla vissiin ensimmäisiä naisia koko pelissä joita Niko deittailee.

Kertokaa nyt mulle kuinka tuon Kiki Jenkinsin/LawChickin saa tavattua. Joskus pelin läpäisyn jälkeen googletin sen ja jotain sielä sönkättiin että mene Perseukseen ja kun tulet sieltä niin on joku punapaitainen nainen siinä jossain mutta ei kyllä tullu mua vastaan. Katsoin tuon pelin sisäisen netin deittisivuiltakin sitä ja siellähän se oli mutta sitä ei pystynyt pyytämään treffeille. Ku sen pitäisi olla vissiin ensimmäisiä naisia koko pelissä joita Niko deittailee?

Edit: Sori tuplapostaus...

Hmm, miten niin ei onnistu Kikin deittailu`?

Sattumalta pelaan juuri toista kierrosta peliä, ja kyllä se mulla onnistui aivan kuin ensimmäisellä kerralla. Ensin lovemeetin vai mikä se nyt olikaan sivulle ja sieltä klikkaa "date" ja odottelee vastausta. Kun se tulee vastaa siihen ja seuraavaksi tulee meili jossa on päivä ja aika milloin tavata. Puhelimeen tulee myös muistutus tästä. Sen jälkeen vaan pidät huolen että olet paikalla.

Akka dumppasi mut jopa kerran ja katosi kokonaan hetkeksi mutta muutaman "peli-päivän" jälkeen palasi taas maisemiin ja homma aloitettiin alusta.

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mistä johtuu että jotkut kaverit ei näy ollenkaan friends -listalla, kun yrittää pelata Party modee? Eikä tuon kaverin mulle laittamat invit tule läpi. Mulla NAT1, silla NAT2.

Kannattaa tehdä sivuprofiili, ainakin kaverin kans toimi sillä.

Ensin lovemeetin vai mikä se nyt olikaan sivulle ja sieltä klikkaa "date" ja odottelee vastausta.

No kun mulla ei ole siellä lovemeetissä mahdollisuutta painaa sen kohdalla sitä DATE kohtaa. Vaikkutaisko se että oon menny jo pelin läpi?

Mikäs jutttu se txt viesti auto homma on siis kuinka se toimii? Pitääkö ne ite löytää jostain ja sitten viedä jonnekkin?

Lähes vuoden tauon jälkeen tuli palattua pelin pariin. Hermot meinasivat mennä Paper Trail -hulikukkeritehtävässä, mutta kyllä se sitten 10+ yrityksen jälkeen lopulta läpi meni. Illan viimeisenä tehtävänä tein Three Leaf Cloverin, joka meni sen kummemmin edes yrittämättä heti ensimmäisellä kerralla. "Kotimatkalla" tosin olin viittä vaille ajamassa autoa katolleen, mutta selvisin onneksi pelkällä säikähdyksellä.

Harmittaa vaan vietävästi, kun Trophy-tuki tuli niin myöhään. Toista kertaa en varmasti jaksa alusta asti tahkota, joten GTA4:n Trophy-saldo jäänee Off The Boatin varaan - sitten kun joskus jaksan sen edes tehdä.

Missä gym, lentokoneet, jetpack, minigun ja tankki? Jos ostat GTA nimisen pelin et varmaan odota siltä hirveästi realistisuutta.

VOI #!*% tuota peliä! Aivan sanoinkuvaamattoman raivostuttava tekele! Nyt sieppaa niin pahasti, että oli todella lähellä, ettei lentänyt ohjain seinään ja mies mennyt puremaan pelilevyn siruiksi. Sanoin vain tämän verran: pelin viimeinen tehtävä lopultakin menossa ihan viittä vaille läpi, ja sitten kirjaimellisesti tyhjästä ilmestyi vihu, joka tappoi yhdellä nopealla sarjalla, vaikka lifet oli lähes täysillä. Ja kun eihän tuo [sensuroitu] kökköläjä tunne sellaisia asioita kuin checkpointit, joten taas on aloitettava kaikki alusta aseiden + luotiliivin hankkimisesta asti.

KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

VOI #!*% tuota peliä! Aivan sanoinkuvaamattoman raivostuttava tekele! Nyt sieppaa niin pahasti, että oli todella lähellä, ettei lentänyt ohjain seinään ja mies mennyt puremaan pelilevyn siruiksi. Sanoin vain tämän verran: pelin viimeinen tehtävä lopultakin menossa ihan viittä vaille läpi, ja sitten kirjaimellisesti tyhjästä ilmestyi vihu, joka tappoi yhdellä nopealla sarjalla, vaikka lifet oli lähes täysillä. Ja kun eihän tuo [sensuroitu] kökköläjä tunne sellaisia asioita kuin checkpointit, joten taas on aloitettava kaikki alusta aseiden + luotiliivin hankkimisesta asti.

KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

Tuohon ongelmaan on pientä lievennystä tuonut se että on ensimmäisistä tehtävistä asti ottanut tavaksi käydä asekauppiaan kautta tallentamassa. Näin on ollut nopea ottaa uusintayritys heti kun on tehtävän suoritus alkanut pissimään. Nopea loadi ja taksilla täysissä energioissa ja täysillä lippailla pelipaikalle.

Tuohon ongelmaan on pientä lievennystä tuonut se että on ensimmäisistä tehtävistä asti ottanut tavaksi käydä asekauppiaan kautta tallentamassa.
Se on todella pieni lievennys, eikä auta juuri mitään tehtävissä, joissa ensin ajetaan yhteen paikkaan, josta matkaan toiseen paikkaan jne. Tuollaiset moniosaiset tehtävät kiehuttavat verenpainetta ihan eniten. Eräskin loppupään tehtävä kosahti viimeisessä vaiheessa, kun auto kiepsahti kyljelleen, eikä sitä saanut takaisin pyörilleen enää mitenkään. Ja kun tehtävä vaati nimenomaan juuri sen tietyn koslan kuljettamista paikasta toiseen, ei siinä voinut edes vaihtaa ajoneuvoa. Kuin selällään oleva kilpikonna oli odotettava, että poliisit tulivat antamaan lopullisen niskalaukauksen.

On niin toivottoman ärsyttävää, kun itse tehtävä saattaa epäonnistua 30 sekunnissa, mutta sitä ennen täytyy tehdä "valmistelevia" toimenpiteitä viitisenkin minuuttia. Taksista on apua vain joskus, ja nekin tahtovat olla hukassa juuri silloin, kun silmissä näkyy enää punaista ja muuten niin rauhallisesta kotipojasta on muuttumassa raivoava Hulk.

Kyllä, nää on näitä GTA pelien ikuisia kirouksia, jota eivät ole tähään päivään saakka saaneet korjattua! Esim juuri silloin kun miljoona kyttää ajaa sua takaa, niin ei ole missään autoja tarjolla, että pääsis karkuun. Sitten just kun pitää ajaa tiettyä tyyppiä takaa, niin johan silloin on ruuhka aika ja mutkan takaa kääntyy auto just sun eteen niin täydellisesti, että varmasti osuu ja sitten tulee teksti: The Bad Guy Escaped! Raivostuttavaa, tämmösiä vastaavia ongelmia löytyy vaikka kuinka paljon! Turhaan niistä edes alkaa kirjoittelemaan kun varmasti jokainen tietää niistä.

Kyllä, nää on näitä GTA pelien ikuisia kirouksia, jota eivät ole tähään päivään saakka saaneet korjattua! Esim juuri silloin kun miljoona kyttää ajaa sua takaa, niin ei ole missään autoja tarjolla, että pääsis karkuun. Sitten just kun pitää ajaa tiettyä tyyppiä takaa, niin johan silloin on ruuhka aika ja mutkan takaa kääntyy auto just sun eteen niin täydellisesti, että varmasti osuu ja sitten tulee teksti: The Bad Guy Escaped! Raivostuttavaa, tämmösiä vastaavia ongelmia löytyy vaikka kuinka paljon! Turhaan niistä edes alkaa kirjoittelemaan kun varmasti jokainen tietää niistä.

Aivan samaa mieltä, nämä "tyhmät jutut" ova yksi syy miksi ei vieläkään kaikkia vanhoja gta:a ole jaksanut pelata läpi. Toskin gta IV meni läpi viikossa olisko ollut syy siinä että rakastin ajamista autoilla :D ja muutenkin kaikki oli tehty loistavasti nyt on gta vcs,lcs ja san andreas työn alla, ehkä joskus vielä pelaan vice cityn ja 3:senkin läpi. Onneksi IV:ssä oli kuitenkin tehtävät paljon helpompia kun vanhemissa ainakin suojautumis mahdollisuus helpotti peliä paljon ja paikoin mahdollinen tallennuspiste pitkän tehtävän aikana.

Järki lähtee! Se aiemmin kiroamani tehtävä ei sittenkään ollut viimeinen, mutta meni onneksi lopultakin läpi. Vaan nyt kun on FAQin mukaan pelin pääjuonen viimeinen tehtävä menossa, hiuksia irtoaa taas oikein tukkoina. "Hei, olen pahis, ennen kuin näet minut, voit vaikka käydä kaupungin toisella puolella ostamassa lisää aseita, syödä, panna vosuja tai mitä ikinä tahansa, mutta sitten kun kohtaamme, pitää sinun minua välittömästi jahtaaman tai muuten onnistun pakenemaan." Eikä siinä vielä kaikki; tuossa tehtävässä näemmä olikin yksi checkpoint jopa. Mutta mitä tapahtuu kun kuolen? Meininki jatkuu checkpointista *puolella elämällä*.

ARGH! ARGH! ARGH! ARGH! ARGH!

Siis ihan uskomatonta, miten yksi peli voi saada ihmisen näin pahalle päälle.

Ylös Bottom