Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla olisi tällästä ehdotusta... itse ajattelin ton Gay Tonyn ostaa ja jos jollakulla on mielessä pyörinyt TLAD:in osto, niin hyödynnetään toinen toisiamme ja sharetetaan toisillemme nuo DLC:t molemmat voittaa :)

No eikös tuo kannata ihan ostaa, kun ei tuo levy, jossa on molemmat maksa, kuin parikymppiä.

No eikös tuo kannata ihan ostaa, kun ei tuo levy, jossa on molemmat maksa, kuin parikymppiä.

Mistäs löydät Suomesta, tai mistään muualtakaan, parillakympillä? Ite latasin molemmat PSN:stä kun oli halvempaa ja helpompaa kuin kaupasta haku.

Mistäs löydät Suomesta, tai mistään muualtakaan, parillakympillä? Ite latasin molemmat PSN:stä kun oli halvempaa ja helpompaa kuin kaupasta haku.

Briteistä ~25£ +pk. Toki joutuu odottelemaan sen 7-10 päivää että ei tuo sovi niille jotka haluaa pelin tänään ja euroissa menee jonnekkin 28-30e pintaan postikuluineen.

Ja tax-free PSN-kortteja käyttämällä molempien ladattavien lisäosien todelliseksi yhteishinnaksi tulee ~29€

Oon vähän meinannut ostaa ja ajattelin kysyä onko GTA IV Episodes From Liberty Cityssä platinapyttyä? Kun sehän ei tietääkseni sitä normi peliä sisällä vaan vain ne kaksi lisäosaa.
Kannattaako muuten ostaa tuo vai normiversio sisällön kannalta :)

Oon vähän meinannut ostaa ja ajattelin kysyä onko GTA IV Episodes From Liberty Cityssä platinapyttyä? Kun sehän ei tietääkseni sitä normi peliä sisällä vaan vain ne kaksi lisäosaa.

Ei ole ainoastaan pronssisia, The lost and damned sisältää 5 pronssi pystiä ja gay tonyssä taas pronssi pystejä on kutakuinkin 10kpl.

Kuten jo sanottiin, platinaa ei ole. Nuohan on vain "episodeja", eli pelkkiä "lisäsisältöjä". Kun ostat levyversion, trophylistalle ilmestyy vain "GTA IV", ja täten pystyt hankkimaan niitä GTA IV:n DLC-trophyjä, mutta et niitä alkuperäisiä GTA IV:n trophyjä.

Kun ostat levyversion, trophylistalle ilmestyy vain "GTA IV", ja täten pystyt hankkimaan niitä GTA IV:n DLC-trophyjä, mutta et niitä alkuperäisiä GTA IV:n trophyjä.

Itse asiassa pystyy. Ei tietenkään mitään tehtävistä saatavia yms. trophyja, mutta mä sain ainakin mm. "Warm Coffee", "Chain Reaction", "Walk Free" ja "Rolled Over" -trophyt nimenomaan Puppeli-Tonya pelatessa.

Aattelin toisen näistä lisäreistä ostaa, niin voisko joku kertoa kumpi näistä on parempi? Kaverilta kuulin, että Homo-Tonin seikkailuissa oisi enemmän tekemistä, kuin prätkähiiri osiossa? onko näin?

Aattelin toisen näistä lisäreistä ostaa, niin voisko joku kertoa kumpi näistä on parempi? Kaverilta kuulin, että Homo-Tonin seikkailuissa oisi enemmän tekemistä, kuin prätkähiiri osiossa? onko näin?

no miks et osta molempia mitkä on siinä episodes from liberty city levyl mikä maksaa joku 20€:confused:

tilatkoon englannista 30kymppiin

Eka sanot että mikset osta 20€:lla molempia ja nyt pitääkin tilata englannista saakka hintaan 30€. Siis häh? Vaikea sano että kumpi lisäosista on parempi, ite tykkäsin enemmän ehkä lost and damnedista vaikkakin gay tonyssakin oli omat kohokohtansa esim: Yasufin tehtävät oli piristäviä.

Joo omasta mielestäni taas BoGT oli paljon mielenkiintoisempi, joissain tehtävissäkin oli ihan kivasti haastetta. Ja eniten eroa TLaDiin tekee se itse tarinan jälkeinen aika, missä on huomattavasti enemmän omasta mielestäni tekemistä homotonissa

Briteissä oli hetki sitten 15.95£=n.18e. Ja eikait herra jumala kukaan osta suomesta pelejä?

Briteissä oli hetki sitten 15.95£=n.18e. Ja eikait herra jumala kukaan osta suomesta pelejä?

Juu kyllä tiedän, mutta piti taas puuttua asiaan. Eikä kaikilla ole ikää tilata ulkomailta, kyllä suomestakin nykyään halvalla saa kunhan ostaa ahvenanmaalta, uutuus pelien hinnat pyörii 40-50€:n paikkeilla mikä on ihan sopivasti. Ite kyllä ihmettelen sitä että miten ihmiset ostaa pelejään 70€:lla cittareista tai prismoista. :rolleyes:

Grand Theft Auto IV [PS3]

Pakko on itsekin ahvenanmaata tukea kun brittikaupat ei kelpuuta mun pankin kortteja (ei electronia eikä Visa debitiä)

Mitenkäs on että pelaako tätä peliä vielä kukaan netissä? Löysin vähän aikaa sitte kaapista ja voisi jatkaa pelaamista.. :rolleyes:

Ylös Bottom