Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tuleeko tämän Platinum version mukana se trophy päivitys vai pitääkö se ladata sitten ku levyn laittaa koneeseen?, ei jaksais taas ruveta konetta kaverille kuskaa pelkän päivityksen takia ku mokkulaa en oo pleikkarissa saanu toimii.

Historiaa !?!

Olen TLAD lisäosan moninpelissä, own the city #1. Onkohan kukaan muu suomalainen ollut ikinä #1 missään GTA IV:n moninpelissä? Ei tietääkseni... Tällä hetkellä kaverini on turf war pelimuodossa #4. "pp90" oli vain turf war tunnukseni, nykyinen PSN ID, TOMI9OTheWarHero.

Mun kills/deaths suhde on n.117:1 ja kuolemat/pelit 0,049. "Helppoo" saada hyvät tilastot pelaamalla 1vs1 pelejä, tosin ei siellä yleensä enempää porukkaa olekaan... sääli sillä pelimuoto on mielestäni todella hyvä. Olen aloittanut yli 200 peliä, enkä ole ainuttakaan hävinnyt tai luovuttanut... uskokaa tai älkää ! Vihaan huijareita, joten huijaaminen ei kuulu tyyliini. City is mine !

Olisit nyt edes vähän uskottavammat tilastot heittänyt. Toki siis kaverin kanssa ns. "boostaamalla" tuollaiset statsit saa kuka tahansa, mutta muuten ovat mahdottomia, kuten toki tuollainen huonohko trolli varmasti tietää itsekin.

Tilastoni ovat 100% totta. Väitän olevani helposti maailman "5 top-listalla" taidollisesti own the cityssä / turf warissa. Mahdotonta ikinä sanoa ,että kuka on paras.

Kuka tahansa voi tulla pelaan mua vastaan tai mun kanssa millon tahansa ja voi todeta mun taidot. Vuoden pelasin pelkästään turf waria ja sain top-100 pelaajista toisiks parhaan kills/deaths suhteen ja parhaan deaths/games suhteen. Kaverini tietävät taitoni, joten voitte kysyä vaikka heiltä. Pelasin yli 2000 TW peliä, joten siinä oppi aika paljon. Tuf War & Own the city on taktisesti ihan erilaisia, kuin deathmatch tai team deathmatch. Siellä tollaset tilastot olisi eri asia.

Suunnilleen 26% olen peleistäni voittanut ja 74% päättynyt vastustajan / vastustajien luovutukseen...

GTA IV ja lisäosat. Moninpelissä kaikkien pelaajien tilastot peleistä on mielestäni kerrottu n.2,1:llä jo pitemmän ajan. Toi n.2,1 on joku rockstarin virhe. Tilastoihin toi n.2,1 on ilmestynyt suunnilleen kolme kuukautta sitten. Itselläni ei asiasta tarkempaa tietoa ole mutta, jos joku tietää niin vois kertoa.

Onneksi olkoon, Tomppeli90. Itse taas olen merkittävän surkea GTA 4:n moninpelissä, mutta vielä surkeampi Red Dead Redemptionin vastaavassa, jossa tosin sain ensimmäisestä tapostani "Red Dead Rockstar"-trophyn. Henkilökohtaisesti minusta Rockstar on loistanut enemmänkin yksinpelikamppanijoiden teoissa.

Meikäläinen taas hallitsee kaupunkia offlinessa. Koko city on mun armoilla. Hehe joo..

Asiaan. Hirvee hinku taas pitkästä aikaa tähän peliin olisi. Mulla oli tää xboxilla, mutta myytyäni koneen+pelit tekis mieli hankkia pleikkarille. Nykyään ei maha hintakaan päätä huimata : )

GTA IV, Turf War.

Suomalainen "Pantteri" siirtynyt rankki ykköseksi GTA IV:n turf war pelimuodossa. Rankki määräytyy henkilökohtaisten dollarien perusteella.

Pantteri jaksanut pitkään pelata ja arvoa vielä nostaa se , että "Pantteri" teki mahdottomasta mahdollisen. Klaus#2 & Ace#3 huijanneet yhdessä puolet dollareistaan. puolet dollareista on yhtä paljon, kuin 10 level GTA IV:n moninpelissä. Klaussilla on kaksi PS3:sta ja se pitää / piti toista tunnustaan samassa pelissä vastustajien puolella ja ne teki helppoo rahaa sillain 24/7 aikoinaan.

Pantteri varmasti ainoa pelaaja tällä hetkellä suomalaisista, joka on #1 GTA IV:n moninpelillä. Hyvä Suomi, hyvä "Pantteri" !!!

Ootsä tomppeli postannu tänne foorumille mitään muita kuin noita sun pippelinvenytyksiä / rankkihehkutuksia? Ihan oikeesti hei:rolleyes:

On kyllä tompalla aika mielenkiintoista kerrottavaa, ainakin hyvät naurut saa jos ei muuta. :D

Mutta itse topicciin, onko noissa lisäosissa monenkin tunnin edestä pelattavaa, ja onko ne yhtä puuduttavia kuin GTA IV loppua kohden?

Mutta itse topicciin, onko noissa lisäosissa monenkin tunnin edestä pelattavaa, ja onko ne yhtä puuduttavia kuin GTA IV loppua kohden?

Kyllä niistä hupia irtoaa n. 10-20 tunniksi. TLaD oli aika mitäänsanomaton tekele, mutta Gay Tony oli todella hyvä, vähän perinteisempää GTA-hullutusta kultaisine autoineen ja tankinryöstötehtävineen. Suosittelen ehdottomasti, ainakin Gay Tonya, mutta on se toinenkin ihan ok.

Ja hyvähän näissä lisäreissä on se, että ne ovat aika lyhyitä, ei ehdi iskeä sellainen puudutus, kuten pääpeliin. Vaikka siis tehtävät suurimmaksi osaksi ovat edelleen sitä samaa, eli mene ja tapa x määrä henkilöitä.

Jos ihan vaan läpi pelailee, molemmista liikenee 'bout kahdeksan tunnin edestä hupia ja kyllä se kokolailla sitä on, kiitos uusien aseiden ja tuoreen lähestymistavan. The Lost and the Damned keskittyy biker-kulttuuriin kosolti parannellun prätkäajettavuuden voimin kun taas The Ballad of Gay Tony pistää nupit kaakkoon hassuttelun voimin, eli tehtävät ovat sitä camp-luokkaa, ettei Liberty Cityssä moista olla ennen nähty. Jos pääpeli loppua kohti laimeni niin tuskinpa kumpikaan nyt mikään pakkohankinta on mutta varsinkin levyversion myötä koestamisen arvoisia hyvinkin. Plussaa varsinkin parista uudesta radioasemasta ja loistavista kytköksistä pääpelin tarinaan, eli GTA IV:n jälkeen molemmissa useampaankin otteeseen tulee vastaan "ai tuosta siinä oli kyse" -hetkiä. Heittäen parasta DLC:tä, mitä tarjolle pistetään mutta sama pelihän se siellä alla on ja jos Red Dead Redemptionin pelattavuuteen ehti ihastua niin paluu vanhan kömpelön taistelun pariin voi olla aika karua ^^;

GTA IV, moninpeli.

Mainitsin vain moninpeli tilastoista enkä yritä "hehkuttaa" mitään. Suurin osa ei varmaan ymmärrä / ei edes voi ymmärtää, että kuinka vaativaa hommaa on pelata pitkään samaa peliä & taistella itsensä huipulle huijaamatta. Toisille yksinpeli on #1 ja toisille taas moninpeli on #1. Kaikki nauttikoon pelistä omalla tavallaan...

Kuule melko "mahtava" saavutus päästä johonki hyvinki epäaktiivisen pelin leaderboardin kärkeen ja vielä kun oot pelannu sitä varmaan joka päivä vuosien ajan sen muutaman tunnin, niin kyllä uskon, että sä oot siellä ykkösenä. Ei se kokonaisraha kerro mitään taidosta, vaan siitä, että sä oot pelannu sitä peliä paljon. En kiellä etteikö sulta taitoaki löytyis, mut sanoinpahan vaan.

Mut muutenki aika laimeeta tulla tänne hehkuttamaan jonkun yhen pelimoodin rankingia, jota kukaan ei enää edes pelaa.

Kuule melko "mahtava" saavutus päästä johonki hyvinki epäaktiivisen pelin leaderboardin kärkeen ja vielä kun oot pelannu sitä varmaan joka päivä vuosien ajan sen muutaman tunnin, niin kyllä uskon, että sä oot siellä ykkösenä. Ei se kokonaisraha kerro mitään taidosta, vaan siitä, että sä oot pelannu sitä peliä paljon. En kiellä etteikö sulta taitoaki löytyis, mut sanoinpahan vaan.
Oli peli nyt sitten epäaktiivinen tai aktiivinen, ei se itse suorituksen arvoa vähennä ja se arvo taas on ihan oman pääkopan sisällä. Kyllä täällä iloitaan julkisesti ihan vaan uusista peleistäkin, joten miksei myös leaderboard rankeista? Kyllä KFINiin luulisi mahtuvan konsolipelaamisen kaikki ulottuvuudet.

Tarkotin, että kaverini ( Pantteri80 ) on #1 "aktiivisessä" moninpelissä. Pelaajia tilastoissa yli 210 000. Moni top-100 pelaaja "lopettanut" / vaihtanut peliä mutta pelaajien lukumäärä antaa osviittaa yhteisöstä.

Itse olen Own The City rankki ykkönen ja olen pelannut peliä vain "vähän". GTA:n lisäosissa moninpeli huutaa tyhjyyttään. Own The Cityssä pelaajia tilastoissa kuitenkin yli 7100, 29.7.2010. Olisikohan 10 000 mennyt rikki?

Tiedän varsin hyvin, että rankkilistat eivät mene taitojen vaan dollarien perusteella. Väitän, että pelaajan on oltava silti korkeella rankissa tietääkseen pelin jutut / kikat. Vähintään oltava top-500 listalla turf warissa ollakseen oikeesti hyvä turffi pelaaja.
Toki deathmatch ja team deathmatch on yksinkertaisempia.

Olis mukava kuulla muidenkin sijoituksia GTA:n moninpeleistä.

Olis mukava kuulla muidenkin sijoituksia GTA:n moninpeleistä.
Viimeisen checkin mukaan maailmantilastoissa sijalla 3,550,251. Pelattuja pelejä 418 ja niistä voittoja 22. Lähinnä kummastuttaa, miksi muutama sata sijaa joko ylös tai taakse ovat saavuttaneet saman yhdellä tai kahdella pelillä :D

Nuo statsit on saavutettu lähinnä casual-henkisesti Race-moodissa ilman minkään sortin kikkailua tai kanssapelaajan aggroamista ja jokaisen kisan karuun loppuun saakka kokien. Yleensä sijoitus on jossain siellä puolessa välissä kun kärki huitelee ihan yliluonnollisen omia menojaan ja jälkeen jäävät keskittyvät joko infantiiliin pelleilyyn tai hyppäävät kesken kaiken pois kun kierros ei mene oman maun mukaan.

Kyllä tuota aina silloin tällöin tulee mätettyä mutta kovasti harvassa ovat ne kerrat, kun etäisestikään nautittavan tasaväkistä elämystä tuolta repisi irti.

Ylös Bottom