Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tarkotin, että kaverini ( Pantteri80 ) on #1 "aktiivisessä" moninpelissä. Pelaajia tilastoissa yli 210 000. Moni top-100 pelaaja "lopettanut" / vaihtanut peliä mutta pelaajien lukumäärä antaa osviittaa yhteisöstä.

Itse olen Own The City rankki ykkönen ja olen pelannut peliä vain "vähän". GTA:n lisäosissa moninpeli huutaa tyhjyyttään. Own The Cityssä pelaajia tilastoissa kuitenkin yli 7100, 29.7.2010. Olisikohan 10 000 mennyt rikki?

Tiedän varsin hyvin, että rankkilistat eivät mene taitojen vaan dollarien perusteella. Väitän, että pelaajan on oltava silti korkeella rankissa tietääkseen pelin jutut / kikat. Vähintään oltava top-500 listalla turf warissa ollakseen oikeesti hyvä turffi pelaaja.
Toki deathmatch ja team deathmatch on yksinkertaisempia.

Olis mukava kuulla muidenkin sijoituksia GTA:n moninpeleistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Olis mukava kuulla muidenkin sijoituksia GTA:n moninpeleistä.
Viimeisen checkin mukaan maailmantilastoissa sijalla 3,550,251. Pelattuja pelejä 418 ja niistä voittoja 22. Lähinnä kummastuttaa, miksi muutama sata sijaa joko ylös tai taakse ovat saavuttaneet saman yhdellä tai kahdella pelillä :D

Nuo statsit on saavutettu lähinnä casual-henkisesti Race-moodissa ilman minkään sortin kikkailua tai kanssapelaajan aggroamista ja jokaisen kisan karuun loppuun saakka kokien. Yleensä sijoitus on jossain siellä puolessa välissä kun kärki huitelee ihan yliluonnollisen omia menojaan ja jälkeen jäävät keskittyvät joko infantiiliin pelleilyyn tai hyppäävät kesken kaiken pois kun kierros ei mene oman maun mukaan.

Kyllä tuota aina silloin tällöin tulee mätettyä mutta kovasti harvassa ovat ne kerrat, kun etäisestikään nautittavan tasaväkistä elämystä tuolta repisi irti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On kyllä ihan hemmetin kova peli netissä, hitto.

Tosin vaikka peli on ollut minulla n. ~1 vuoden, niin nyt vasta olen tajunnut kuinka hyvä nettipeli tässä on. Se on vaan niin hienoa kavereiden kanssa mopojen kanssa "stunttailla", ajella helikoptereilla, mennä poliiseja karkuun. Siinä on vaan sitä fiilistä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vanha kuva, mut nyt kun kerran uppasin, niin laitetaan se saman tien tännekin nähtäville.

bonusjokerpic4.png


On se hieno peli. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ja tätä ne 10 vuotiaat Suomen toivot pelaavat.:rolleyes:

Niinno on täällä meitä vähän vanhempiakin suomen toivoja :D

Ehkä kuitenkin pelityylit eroavat huomattavasti... Skidina oli kova juttu ps2 ja 1:n GTA:t enkä muista pelanneeni läpi mitään niistä. Silloin oli hienoa vain riehua siellä kaupungissa :D Nykyään GTA:t pelaa läpi enemmän kuin mielellään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Laitoin tämän nyt viimein itsekin tilaukseen Red Dead Redemptionin ja Mafia 2:sen upottua meikään täysillä. Mitä tätäkin ketjua olen lukenut, niin aika paljon löytyy pelattavaa, joka sopii hyvin itselleni, sillä tykkään kaikesta pikku tekemisestä sen varsinaisen tarinan ohella. On se sitten biljardia tai autolla kaahailua, toimii. :) Complete pack sieltä on tulossa eli nämä kaksi lisäosaa sen varsinaisen pelin lisäksi. Mutta ennen lisäosia ja nettipeliä, jos siellä nyt ylipäänsä porukkaa enää liikkuu, pelaillaan vasta Nico Bellicin tarinan jälkeen. Toivottavasti tästä riittää hupia aina sinne seuraaviin pelijulkaisuihin asti, koska se sitten ikinä lieneekään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ja tätä ne 10 vuotiaat Suomen toivot pelaavat.:rolleyes:

Vaikka kuva kertoo jotain pelityylistä, niin harrastan pelissä muutakin toimintaa kuin ihmisten murskaamista autolla. :D Tuo kuva oli tosiaan joskus nettipelistä otettu, kun kaveri oli afk ja oottelin sitä takasin, niin päätin huvikseni koittaa maalata auton täysin punaiseksi ja sitten esitellä sitä kaverille. :DD
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tulipa tämänkin peliin pariin palattua noin kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen, lähinnä tuon Free Moden innoittamana. RDR:n moninpelihupailut oli puhki kuluttu, ja tämä tarjoaa possellemme samankaltaista vapautta, mutta erilaisessa ympäristössä. Lisäosat ovat postissa, Gay Tonyn Free Mode näyttää alkuperäistäkin hauskemmalta (laskuvarjo!).

Ohessa parin viime päivän aikana nauhoitettu ja editoitu Free Mode -rällästely Sultan RS -autojen rateissa.

[video=youtube;GntZNm2ccg0]http://www.youtube.com/watch?v=GntZNm2ccg0[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Törmäsin tällaiseen hupailuun.
[video=youtube;bfC99a9pTh0]http://www.youtube.com/watch?v=bfC99a9pTh0[/video]
:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hulvaton video tuossa yllä. Hauskimpia poliiseja ovat nuo lihavammat poliisisedät, jotka aina puhuvat donitseista haistatettuaan ensin pitkät Nikolle. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hahah, tulipas repeiltyä tuolle videolle. En tiennytkään että poliisit pystyy kiipeämään tuonne MeTV-rakennuksen(?) huipulle tikapuita pitkin. Pitääpä kokeilla itekki joku kerta. Hauskan näköstä, kun poliisit tippui konepellin päälle. :D Ja vähän lens hienosti se viimenen poliisi siitä kaiteen yli. Euphoria! <3
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Olen tässä aatellut lisäosia ostaa ja nyt tuli mieleen että pelaako tätä kukaan enää onlinessa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Olen tässä aatellut lisäosia ostaa ja nyt tuli mieleen että pelaako tätä kukaan enää onlinessa?

Kannattaa ne ostaa, vaikkei pelaiskaan. Mutta kyllä mä veikkaan, että pelaajia löytyy vilkkaimpina aikoina ainakin sen verran, että saa pelimuodon pyörimään. En tiedä noista lisäosien nettipeleistä, mutta ainakin tavallisen GTA IV:n puolella löytyy edelleen vähänlaisesti pelaajia suosituimmissa muodoissa (TDM, Team Mafiya Work, Race, GTA Race...).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tuli pelattua tarina läpi (~70%) ja aikaa tähän kului 80 tuntia :eek: Hieno peli, hieno tarina, vaikka nyt ammuskelua ja paikasta A paikkaan B suhailua suht paljon olikin. Ei kuitenkaan itseäni haitannut, eivätkä tehtävät nyt niin hirveästi toistaneet toisiaan. Ja kuuluuhan tuo Gta:han hyvin pitkälti. Missään vaiheessa ei tullut fiilistä, että jaksaakohan tätä loppuun asti pelailla. Spoileri pelin lopusta:
Oletin, että peli loppuisi Romanin häihin, mutta niinhän sieltä sitten Jimmy päätti nekin häät pilata lahtaamalla Katen.. :( Tästä tietenkin kostoretkelle ja henki pois Pegorinolta. Oikeus voitti. Lopussa valitsin myös koston sekä Darcon että Dimitrin kohdalla. Jotenkin tuntuivat "oikeilta" valinnoilta.

Suorittamatta on näköjään vielä aika paljon sivutehtäviä (pulut, kaverit, jotain kuljetustehtäviä), mutta katsellaan, jaksaako niitä sen kummemmin enää tehdä. Seuraavaksi voisi ottaa työn alle The Ballad Of Gay Tonyn, jota jo vähän ehdin aloittaakkin. Pieni Spoileri vielä liittyen lisäosiin ja pääpeliin:
Sen verran kun tuota TBOGT:a kokeilin, niin huomasin, että sehän kytkeytyy osittain tuohon pääpeliin. Alkaa siitä Nikon ja kumppaneiden suorittamasta pankkiryöstöstä jne. Ja siinä pääpelissähän itse Gay Tony taisi jossain välissä vilahtaakkin.

Ei muuta kuin uuden GTA:n odotukseen ja lisäosia pelailemaan.

e. Lisätään vielä, että koko 80 tunnin pelaamisen aikana peli jäätyi tasan kerran. Sekin hampurilaisravintolan kassalla. ;)

Toivottavasti tästä riittää hupia aina sinne seuraaviin pelijulkaisuihin asti, koska se sitten ikinä lieneekään.
Hyvältä näyttää so far olettaen, että seuraava peli, jonka hommaan on L.A. Noire.
 
Ylös Bottom