Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hyvä traileri.Tosin ehkä liian lyhyt.Ja taisi pilkahtaa vähän pelaamistakin ettei vain videoita??:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Loistava traileri, en tienny mitä odottaa mutta biisi oli loistava (jos joku tietää nimen pliis postatkaa). Härskin näkönen se kohta missä Niko ampu sitä kaveria rintaan ja se lenti erittäin realistisesti ne raput alas, myöskin sytytti kun se pisti ranttaliks tolla Sanchezilla (tais olla GF450), äänet oli aika makiat pyörässä. Odotus senkun nousee, boksi lähti huoltoon tänään saa nähdä millon palailee saksanmaalta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Traileri jenkkistoressa ladattavana. On huvittavaa kun emännys naureskelee peliharrastukselle, ja ainoa peli mikä edes vähän neitiä liikuttaa on LBP (ja Lumines kyllä myös), niin kun GTAn traileri ilmestyy nettiin, niin siinähän se emäntä tuijottaa tv:tä hymy korvissa :D On siinä naisella hyvä maku, ei voi muuta sanoa.

Ja trailerista, loistava jälleen kerran. Odotukset ei voisi olla yhtään korkeammalla. Rockstarin Social Club ja tämä samana päivänä, fantastista.

EDIT Punisher, jo miljoonaan kertaan toistettu : pelit on identtiset (Rstarin ja ennakkoarvioiden mukaan), jos et selviä ilman lisäsisältöä osta Boksi. Itse pelaan ekan roundin ps3lla muista laadullisistä syistä, mutta en usko että lisäsisältöä tulee hankittua. Mutta eiköhän 100% tule kerättyä molemmille koneille :)

Kyllä joo on sanottu mutta toivotaan kans että pitää paikkansa. Ei mua maksullinen ladattava sisältö juuri kiinnosta. Mulla on se periaate että kun joku peli ostetaan niin kans siitä kerran maksetaan :) Enkä usko itsekkään että sieltä mitään kovin kummoista ladattavaa tulee.. Pleikkareillahan noita GTA:ita on totuttu pelaamaan ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Biisi on Gangster for Life

Esittäjänä Movado

Siisti traileri. Kuukausi pitäs vielä jaksaa venata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?

Pelattavuus ja tekemisen vapaus yhdistettynä hyviin tehtäviin, ääninäyttelyyn ja (toivottavasti tässäkin osassa) hyviin biiseihin
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?

Minun kohdallani viehätys kostuu useista asioista, Huumori,Tehtävien monipuolisuus, Juoni, ym. ja se, yleinen Gta meininki iskee kuin 1000 volttia. Kun ei huvita tehdä tehtäviä niin voi vain kruisia musiikkia kuunnelen jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mitä mieltä olitte graafisesta annista trailerissa? Latasin sen USA storesta, eli 720p traileri, ja kiinnitin heti huomiota melko maltilliseen tekstuurien resoluutioon. Olenko vain pilannut silmäni Prologuen kanssa? Tässä pelissä on kaiketi laajuutta ja syvyyttä niin paljon, että grafiikan osalta voi jotain antaa anteeksikin, mutta ei tullut tämän osalta mitään next-gen euforiaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei jaksa odottaa enää. Näytti kyllä makeelta toi traileri..

Varo vaan samuel6 sitten, kun gta iv ilmestyy niin emäntäs vallottaa pleikan ja pistää sut kattomaan vierestä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En juuri tykänny tuosta uudesta trailerista. Liian paljo matskua liian pienessä paketissa saa vaikuttamaan koko homman juosten kustulta ja sekavalta. Toki moni myös tykkää tällaisesta ja näkee vilmin aivan eri valossa, itselläni ei vaan toimi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyt oli sen verra tökkivää menoa trailerissa... :eek: Toivon edellee, jotta itse peli pyörii paremmin....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?

Mikäli meininki on likimainkaan samanlaista kuin Saints Row:ssa; perustuu pelin viehätysvoima vahvoihin ja persoonallisiin roolihahmoihin, mukaansa tempaavaan juoneen, palkitsevuuteen kun lähtökohdat on turha tyhjätasku ja lopussa paukkuu henkselit limusiinin takapenkillä. Ylipäätänsä se kaikki "tekemisen meininki", jossa kenttä on vapaa ja toteutuksesta vastaat sinä.

Pitkin tarinaa viljelty huumori, jossa roolihahmot ovat vahvoja karikatyyrejä ja jokaisessa on jotain tuttua. Siellä olemisen fiilistä nostattavia seikkoja, kuten ihan vaikka keikalle lähdettäessä mankasta pauhiva sopivan häirikkö radiokanava ja oman toiminnan tuloksena syntyvä yleinen härdelli.

Jälkimaku kuin hyvästä elokuvasta, jossa sinä sait olla pääosissa. Esimakua tästä löytyy tuoreesta trailerista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Suht maukas ja jopa eeppinen traileri. Odotan innolla, että pääsen tekemään omani ;) Euphoria-fysiikanmallinnus vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Ehkä tämä on se todellakin se GTA IV, kun Vice City ja San Andreas olivat enemmänkin GTA 3.1 ja GTA 3.01.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?

Menetänköhän mä nyt vaivalla GTA peleissä hankkimani katuuskottavuus leiman vastaamaalla sulle, no otan riskin, saahan mä sen taas takaisin pelaamalla seuraavaa gta:ta. Toi sun kommentti on ihan yhtä järkevä kuin vastatuuleen kuseminen. Jos kyseinen peli on joidenkin mielestä juuri se paras niin älä sinä menetä yöuniasi sen takia.

Itse tykkäsin tosta trailerista, mut kai mä vaan olen väkivallasta kiinnostunut häiriintynyt yksilö, nyt vaan tuli taas tästä odottamisesta asteen verran vaikeampaa. Tulis jo se peli, tai siis tulisi se hetki kun saa tuon pelin pelattavaksi, sitten joutuu taas sulkemaan puhelimen ja koko ulkopuolisen maailman hetkeksi ja siirtyä elämään Liberty Cityn kaduille.

ps. blood, intense violence, partial nudity, strong language, strong sexual content ja use of drugs and alcohol laitetaan samaan kattilaan, sekoitetaan. Valmiiksi ei voi saada muuta kuin mahtavan ja mielenkiintoisen pelin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Eipä ollut kummonen traileri. Jotain vähän suurempaa olisi odottanut, sentään viimeinen laatuaan. Musiikkikin melko kökköä. Oli muuten aivan Lamborghinin näköinen se auto jolla siinä vedettiin 180 astetta. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Eipä ollut kummonen traileri. Jotain vähän suurempaa olisi odottanut, sentään viimeinen laatuaan. Musiikkikin melko kökköä. Oli muuten aivan Lamborghinin näköinen se auto jolla siinä vedettiin 180 astetta. :rolleyes:

Lamborghineistähän se selvästi oli mallinnettu.

Eipä tuo nyt kauheana hetkauttanut täälläkään päässä, mutta ei näille uskalla mitään painoarvoa laittaa, peli tulee kuitenkin hankittua ja se tulee olemaan melko varmasti loistava.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?
Olet ymmärtänyt väärin. Voihan pelissä ajaa taksilla määränpäähän ja maksaa kuuliaisesti. Tai, jättää maksamatta ja vetää taksikuskia nyrkillä feissiin, vie auton. Subjektiivista. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?

*huoh*

Aivan sama mitä tähän vastaa, monet jo vastasikin, jos asenne on tuota luokkaa niin peli on hävitty jo. Susta tulisi kyllä aito kansanedustaja, sen verran ulapalla ollaan.

Onhan pelissä väkivaltaa, mutta itse en GTA-sarjaa ole ikinä pelannut sen takia että saa aiheuttaa yleistä kaaosta,nyt multiplayer tulee kyllä sen muuttamaan. Mutta yksinpeliä pelataan sen takia että juoni on hauska, satiiria nykymaailmasta (tai 80-luvusta, riippuen siitä mihin peli sijoittuu) riittää ja huumori on yleensä erinomaista. Tekemistä on vaikka muille jakaa, ja kaikenmaailman pikkuasioihin radiokanavista mainoksiin on käytetty paljon aikaa ja ne on tehty laadulla. Erinomainen pelisarja kaikinpuolin, turhaa kiukuttelua.
 
Ylös Bottom