Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Traileri jenkkistoressa ladattavana. On huvittavaa kun emännys naureskelee peliharrastukselle, ja ainoa peli mikä edes vähän neitiä liikuttaa on LBP (ja Lumines kyllä myös), niin kun GTAn traileri ilmestyy nettiin, niin siinähän se emäntä tuijottaa tv:tä hymy korvissa On siinä naisella hyvä maku, ei voi muuta sanoa.
Ja trailerista, loistava jälleen kerran. Odotukset ei voisi olla yhtään korkeammalla. Rockstarin Social Club ja tämä samana päivänä, fantastista.
EDIT Punisher, jo miljoonaan kertaan toistettu : pelit on identtiset (Rstarin ja ennakkoarvioiden mukaan), jos et selviä ilman lisäsisältöä osta Boksi. Itse pelaan ekan roundin ps3lla muista laadullisistä syistä, mutta en usko että lisäsisältöä tulee hankittua. Mutta eiköhän 100% tule kerättyä molemmille koneille
Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?
Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?
Eipä ollut kummonen traileri. Jotain vähän suurempaa olisi odottanut, sentään viimeinen laatuaan. Musiikkikin melko kökköä. Oli muuten aivan Lamborghinin näköinen se auto jolla siinä vedettiin 180 astetta.
Olet ymmärtänyt väärin. Voihan pelissä ajaa taksilla määränpäähän ja maksaa kuuliaisesti. Tai, jättää maksamatta ja vetää taksikuskia nyrkillä feissiin, vie auton. Subjektiivista.Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?