Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?

Jos joku peli on hypetyksensä arvoinen, niin mielestäni se on juuri tämä
PS. Onhan kaikilla Vistan käyttäjillä jo GTA IV countdown -gadget?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ihmeellistä nillistystä täällä.

Mun mielestä toi traileri oli loistava. Noi fysiikat näyttää aivan helvetin kivoilta.. vielä kuukausi pitäis jaksaa odottaa. Äääh!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Oli toi kyl hienoin traileri tähän mennes... vieläku näkis gameplay videoita. Itse ennakko tilasin tuolta gamestopista tän hintaan 30e. Hain anttilan alelaarist kolme peliä ja vein ne sinne ni sain tän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

No siis... tietooni on tullut... että gta iv special edition versioita on tulossa vain muutama hassu julkaisu päiväksi ja maahantuonti sanoi että on melkein mahdotonta sellaseen päästä käsiksi ellei ole jo tilannut tai varannut tälläistä... tässä meni minun odotukseni :/


ja itse peli näyttää hienolta, ei mikään crysis graffa (peli oli muuten syvältä 5 ja puol tuntii läpi juoksua).
mutta pelin pitääkin olla mukaansa tempaava, sellainen jota jaksaa pelaa ja siinä on tarina kerrottavana. ei mikään wowi jossa juonta ei kunnolla edes ole.(nyt sit tulee kuraa niskaa, mut onneks mul on sateenvarjo mukana) ja sivu tehtävät, ja vapaa mailma jota voi tutkia ja tehä mitä lystää ovat gta iv paras puoli. en koskaan ostaisi gta jos se olisi viimeistä huutoa oleva grafiikka peli jossa sitten on 3 tuntia pelattavaa ja juoni on otettu jostai menestys leffasta. no kaikki tykkää mistä tykkää
mutta se joka ei tykkää gtasta on jonkin sortin hullu (ei oikeasti, tämähän on vain minun mielipide)
peliä odotellessa....
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

No siis... tietooni on tullut... että gta iv special edition versioita on tulossa vain muutama hassu julkaisu päiväksi ja maahantuonti sanoi että on melkein mahdotonta sellaseen päästä käsiksi ellei ole jo tilannut tai varannut tälläistä... tässä meni minun odotukseni :/

Eli ilmeisesti ajoissa ennakkotilanneet voivat nukkua unensa rauhassa? Luulisi ainakin koska jossain Rstarin haastattelussa kavereilla tuntui olevan vahva usko siihen että SE-versiota riittää kaikille tilanneille. Oman maksoin jo helmikuussa joten toivottavasti niitä riittää.

EDIT Kiitti Ode, korjattu :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eli ilmeisesti ajoissa ennakkotilanneet voivat nukkua unensa rauhassa? Luulisi ainakin koska jossain Rstarin haastattelussa kavereilla tuntui olevan vahva usko siihen että SE-versiota riittää kaikille tilanneille. Oman maksoin jo huhtikuussa joten toivottavasti niitä riittää.

Huhtikuuhun vielä muutama yö :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei huhhuh, repesin totaalisesti. :D Kirjotuksen ulkoasu kruunaa. :D

ja mulla kova usko että jätkä ei edes vitsillä sanonu :D:D:D
kyllä tuli nii sydämmestä toi sen lause



ja kyllä niitä spessui riittää niille jotka sen on jo tilannu (sen takia en nää missää enää niit myynnis ettei niit varmaa ylitse markkonoiden myydä)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Höh, ei Konsolinetistä MS-pisteitä. :/

No, sieltä tilaisin silti edelleen kun on ainakin noita kolmea kauppaa kymmenen euroa halvempi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Olipas muuten ruman näköinen tämä uusi traileri. Odotukset ainakin tipahtivat omalla kohdalla hitusen sen takia. Varsinkin kun juoni tuntuu olevan aika perushuttua, niin olisi odottanut, että peli voisi edes graafisesti edustaa kärkikastia - mutta trailerissa ainakin toiminta oli nykivän näköistä ja rumaa suurimmaksi osin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Olipas muuten ruman näköinen tämä uusi traileri. Odotukset ainakin tipahtivat omalla kohdalla hitusen sen takia. Varsinkin kun juoni tuntuu olevan aika perushuttua, niin olisi odottanut, että peli voisi edes graafisesti edustaa kärkikastia - mutta trailerissa ainakin toiminta oli nykivän näköistä ja rumaa suurimmaksi osin.

Musta tuntuu, että moni muukin joutuu tekemään reality-checkiä. Kun on iso vapaa maailma, jossa on paljon toimijoita, on kompromisseja pakko tehdä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä aina tätä helvetimoista GTA hypetystä,aina sama juttu.Helvetin yliarvostettu pelisarja.Mikä näissä viehättää?Väkivalta,se katuuskottavuus leima,mikä?
Sanoiko vanhemmat (tai puoliso), että tähän taloon ei GTA4:sta tule :)

Otan osaa, edellisten GTA pelien perusteella missaat pelin jossa on loistava huumori, juoni ja monipuoliset tehtävät.
Ja ilman päätehtäviäkin tässä pelissä löytyy uskomattoman paljon tekemistä:
sivutehtäviä ja muuta tekemistä kun vaan löytyy niin pirun paljon.

Ja onneksi GTA pelien väkivaltaisuus riippuu täysin pelaajasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eihän GTA -sarjoissa koskaan mitään kuningasjuonia ole ollut, mutta riittävän hyvät jotka ovat jaksaneet kiinnosta pelin loppuun saakka. Tällä kertaa juoni tuntuu paljon kiinnostavammalta jo pelkän mielenkiintoisen päähahmon takia, jolla on jos jonkin sortin luurankoja kaapissa.

Wikiii sanoi:
Niko is revealed to be guilty of previous criminal acts in his life, such as killing, selling and smuggling people. He wishes to begin a new life in Liberty City after being persuaded by his cousin Roman, who claims in his e-mails to Niko to be living the "American Dream." It is later revealed that these are lies to hide Roman's own failures. During the course of the story, Niko is looking for someone and will stop at nothing to find him, enlisting help from wherever he can. Niko is said to be between 511 and 62, is between 28 and 32 years of age, 190lbs-200lbs and is Eastern European. He has served in the Balkan Peace Force, and has been imprisoned in a third-world prison, for reasons unknown, at this time.

Eihän tääkään mitään Nobelin kirjallisuuspalkinnon tasosta kamaa ole, mutta paljon kiinnostavampi kuin vaikkapa CJ, joka oli kuitenkin täysin kelpo päähahmo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eipä kuulosta taru sormusten herrasta juonikaan ihmeelliselle jos sen selittää että "no on semmone sormus ja hobbittei jotka plaaplaaplaa.." ompa mielenkiintosta.

Se mitä nyt tässä haen takaa että sillä juonella on tosi pieni merkitys verrattuna siihen kuinka paljon se merkkaa kuinka se esitetään. Jos dialogit ja näyttely toimii pitää juoni varmasti katsojan otteessaan. Tässähän Grand Theft Autot ovat olleet jo edellisissä osissa erittäin taidokkaita, kun ihmiset selittivät raivoissaan, se oikeesti näytti, että he ovat raivoissaan, kädet heilu hienosti vauhkotessa jne, se luo sitä tiettyä elokuvamaista tunnelmaa, äh vaikea selittää. :)

Hyvänä esimerkkinä juoniasiassa mielestäni esimerkiksi Max Payne. Tässähän ei ole paljon mitään pöydällä mutta silti mitä parhaimmat ääninäyttelijät ja erittäin hienosti kirjoitetut dialogit saa jopa kivet kiinnostumaan siitä, että mitäs siellä oikeen tapahtuu.

Olen erittäin ällistynyt nykypäivän pelaajien valittamisesta että huono grafiikka, omasta ihan pirun hienoa toi on, omissa silmissä näyttäis olevan hyvin pitkälti samaa mitä nykygeneraation muutkin pelit, tai jos ei niin alitajunta sen jotenkin suhteuttaa. Mene ja tiedä.

Miksi edes vaivaudun tämmöstä seivailemaan.. Ei ne nassikat kummiskaa tajua hyvänpäälle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Elokuussa Marketplacelle ilmestyvistä "episodeista" ei ilmeisesti ole julkaistu mitään informaatiota, vai onko?
Kiinnostaisi vain lähinnä tietää, miten peli muuttuu lisäosan ladattua. Ilmestyykö karttalle yhtäkkiä uutta aluetta, lentääkö Niko lentokoneella jonnekin kaaaaaaaaaaauas kartan ulkopuolelle, lisätäänkö vain uusia tehtäviä etc.

Varmasti tulossa upean pitkä ja laaja peli, ja sitten kun sitä on läiskytetty järjettömiä määriä edes väsymättä niin sitten vielä lisäsisältöä... :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Olen erittäin ällistynyt nykypäivän pelaajien valittamisesta että huono grafiikka, omasta ihan pirun hienoa toi on, omissa silmissä näyttäis olevan hyvin pitkälti samaa mitä nykygeneraation muutkin pelit, tai jos ei niin alitajunta sen jotenkin suhteuttaa. Mene ja tiedä.

Miksi edes vaivaudun tämmöstä seivailemaan.. Ei ne nassikat kummiskaa tajua hyvänpäälle :D

Todellakin minä nassikka ymmärrän! :) Olen niin GTA-friikki, että...
Ja tuosta grafiikasta. Pelaajan toimittaja testasi lähes valmista IV:tä ja nousi kopterilla ilmaan "Manhattanin" yläpuolelle. Näky, juuri grafiikka, luonnollisuus ja se piirtoetäisyys... jotain uskomatonta uutta GTA:ssa.

Että turha aukoa yhtään tämän pelin grafiikasta, se tulee olemaan aika varmaa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja ihan varmasti IV tulee täyttämään tutun GTA-grafiikkavaatimuksen; olla edellistä osaa sata kertaa paremman näköinen

Heh, melkonen saavutus todellakin kun edellinen osa oli past-gen peli ja vielä sellaiseksikin harvinaisen ruman näköinen :). Selvähän se on, että jos GTA IV:tä vertaa johonkin putkimaisempaan ja rajoittuneempaan peliin (cod4, bioshock, mikä hyvänsä vastaava) niin grafiikat näyttää suunnilleen oksennukselta. Samantyylisiin hiekkalaatikkopeleihin, joissa on usein paljon ihmisiä, autoja, räjähdyksiä, yms. samaan aikaan näkyvissä (esim. saint's row tai crackdown), verrattuna on tuo kuitenkin ihan kohtuullisen näköinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Heh, melkonen saavutus todellakin kun edellinen osa oli past-gen peli ja vielä sellaiseksikin harvinaisen ruman näköinen :). Selvähän se on, että jos GTA IV:tä vertaa johonkin putkimaisempaan ja rajoittuneempaan peliin (cod4, bioshock, mikä hyvänsä vastaava) niin grafiikat näyttää suunnilleen oksennukselta. Samantyylisiin hiekkalaatikkopeleihin, joissa on usein paljon ihmisiä, autoja, räjähdyksiä, yms. samaan aikaan näkyvissä (esim. saint's row tai crackdown), verrattuna on tuo kuitenkin ihan kohtuullisen näköinen.

Älä sano mitään ennen kuin pääset peliin käsiksi ;)
 
Ylös Bottom