Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Traileri on sanottu tulevan 10 pm Gmt. Eli meillä 12 aikaan.Tietoja trailerista:

* The HD version is going to weigh about 78 MB in size.
* It will be shorter than the third trailer, but will contain more violence.
* The trailer will be approximately 1:15 minutes long.

http://www.gtagaming.com/


Ja nyt kun Gta julkastaan n. kuukauden päästä,kysyn, että mitä aiotte tehdä ensimmäisenä kun pääsette pelaamaan.

Mä luultavasti varastan auton ja ajelen ympäriinsä tutustuen ympäristöön.Sit mä luultavasti testaan pelimoottoria (eli ajan jalankulkian yli :D ) ja koitan uutta poliisi systeemiä.Sit vasta tehtäviä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuossa nyt vielä nuo kuvat, jos ei jaksa lähteä selaamaan ps3 ketjua.

Näyttää kyllä niin pirun hyvältä tuo kenttä. Puistojakin näyttäisi olevan mukavasti. Toivottvasti niissä on kaikki mukavia minipelejä kuten radio-ohjattavien purjeveneiden ohjaamista :D Bongasin muuten kartasta Comedy Clubin millainenkohan kuiva paikka mahtaa olla kyseessä? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä varmaan meen ihan lukkoon kun viimein saan pelin käsiini:D Ekaks meen pelissä ostaa hodarin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tarkasti kun katsoo näkee näppäimet.
On foot:
R2 - Fire Weapon
L2 - Target Lock On (Half hold - Free Aim)
R1 - Enter Cover/ Exit Cover
L1 - Pick Up /Context
^ - Mobile Phone Up/ Use Mobile Phone
v - Mobile Phone Down/ Skip Mobile Conversation/ Zoom Out Mini-Map
< - Previous Weapon
> - Next Weapon
Select - Cycle Camera Modes
Start - Pause Menu
L3 - Movement (Press - Crouch)
R3 - Rotate Camera ( Press - Look Behind/ Zoom Aim [When Targeting])
X - (Hold) Run/ (Tap) Sprint/ Mobile Phone Forward/Answer Melee (Block/Dodge)
O - Reload Weapon/ Mobile Phone Back/ Hangup/ Melee (Punch/Counter)
Kolmio - Enter Vehicle/ Mount Ladder/ Melee
Neliö - Jump/ Climb/ Melee

Pettynyt ettei R1:stä ammuta eikä X:stä hypitä. Ympyrä juoksuksi ja Neliö latauksesksi jos saa vaihtaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja nyt kun Gta julkastaan n. kuukauden päästä,kysyn, että mitä aiotte tehdä ensimmäisenä kun pääsette pelaamaan.

Mä luultavasti varastan auton ja ajelen ympäriinsä tutustuen ympäristöön.Sit mä luultavasti testaan pelimoottoria (eli ajan jalankulkian yli :D ) ja koitan uutta poliisi systeemiä.Sit vasta tehtäviä.

Aika ketun pahan pistit :D
Varmaan samalla tavalla ku sulla, mutta pelimoottorin testaus (ja sitä kautta poliisi-systeemin :DD) eka ja sit vasta ajelu ja tutustuminen. Ja sen jälkeen nettipeliä, jos se koukuttaa niin jatkan, jos ei, niin voisin tehdä jotain jota olen hyvin pienen marginaalisen määränä kokonaisajasta GTA:issa tehnyt: läpäistä tehtäviä. Uusi moottori ja muut tuovat niihinkin uutta hohtoa.

Täytyy kyllä ihmetellä että minkähän heeevetin takia R1 ei ole ampumanappi?! Ärsyttävää, ei R2 sovi ampumiseen YHTÄÄN
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Aika ketun pahan pistit :D
Varmaan samalla tavalla ku sulla, mutta pelimoottorin testaus (ja sitä kautta poliisi-systeemin :DD) eka ja sit vasta ajelu ja tutustuminen. Ja sen jälkeen nettipeliä, jos se koukuttaa niin jatkan, jos ei, niin voisin tehdä jotain jota olen hyvin pienen marginaalisen määränä kokonaisajasta GTA:issa tehnyt: läpäistä tehtäviä. Uusi moottori ja muut tuovat niihinkin uutta hohtoa.

Täytyy kyllä ihmetellä että minkähän heeevetin takia R1 ei ole ampumanappi?! Ärsyttävää, ei R2 sovi ampumiseen YHTÄÄN

totta
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kaippa niitä nappuloita pystyy itse muokkaamaan siis mitä mistäkin tapahtuu... Ai houp sou :rolleyes:

Mutta eihän aiemmissakaan GTA:issa ole pystynyt :confused:
Muutenki ärsyttävän löysän tuntunen noi kakkos-napit, ja sittenku niillä pitäis vielä ampua... Toivon kyllä todella että näppäinasetuksia voi vaihtaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Onhan se ihan hyvä kirjaimellisesti " nappi pohjassa " tyylille, mutta ei tosiaan sovi esim. pistoolilla lähitaisteluun tai muillakaan hitailla aseilla..
Ja tuo nyt on aika huono perustelu että miksi ei voisi näppäimiä vaihtaa " kun ei aikaisemmissakaan voinut ", no pystyikö vanhoissa sitten pudotella naatteja autosta, tai ylipäätänsä ammuskella mihin haluaa autosta ( SA:ssa pystyi koodilla :p ) tai murtautua autoon ja laittaa se käyntiin johdoista ? Ei varmaan tässäkään voi kun ei vanhoissakaan voinut :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja tuo nyt on aika huono perustelu että miksi ei voisi näppäimiä vaihtaa " kun ei aikaisemmissakaan voinut ", no pystyikö vanhoissa sitten pudotella naatteja autosta, tai ylipäätänsä ammuskella mihin haluaa autosta ( SA:ssa pystyi koodilla :p ) tai murtautua autoon ja laittaa se käyntiin johdoista ? Ei varmaan tässäkään voi kun ei vanhoissakaan voinut :rolleyes:

.... Jooniin tässähän minä PERUSTELIN miksei niitä näppäimiä voinut vaihtaa... -.-
Samoilla perusteilla voisin väittää että tässä voi puhkoa jokaisen vastaantulijan silmät koska aiemmissa GTA:issa EI voinut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tuossa kuvassa lukee "Standard Controls" joten uskoisin, että niitä pystyy vaihtamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Siisti oli traileri! Biisi nostatti fiilikset pystyyn :D Muistan vielki ku San Andreas tuli ja sen sai..
Se eka kerta ku pääs ajelee niitä motareita yöllä :cool: Siinä oli fiilistä!
Ps3 tai XO tosiaan tulee tänne huusholliin kun GTA IV saapuu Suomeen. Näillä näkyminen Ps3 mutta jos pleiskari versio on huomattavasti paskempi niin XO:n otan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Traileri jenkkistoressa ladattavana. On huvittavaa kun emännys naureskelee peliharrastukselle, ja ainoa peli mikä edes vähän neitiä liikuttaa on LBP (ja Lumines kyllä myös), niin kun GTAn traileri ilmestyy nettiin, niin siinähän se emäntä tuijottaa tv:tä hymy korvissa :D On siinä naisella hyvä maku, ei voi muuta sanoa.

Ja trailerista, loistava jälleen kerran. Odotukset ei voisi olla yhtään korkeammalla. Rockstarin Social Club ja tämä samana päivänä, fantastista.

EDIT Punisher, jo miljoonaan kertaan toistettu : pelit on identtiset (Rstarin ja ennakkoarvioiden mukaan), jos et selviä ilman lisäsisältöä osta Boksi. Itse pelaan ekan roundin ps3lla muista laadullisistä syistä, mutta en usko että lisäsisältöä tulee hankittua. Mutta eiköhän 100% tule kerättyä molemmille koneille :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pirun hieno traileri, ja siinä näytettiinkin hyvin paljon sitä mitä eniten toivoin: Euphoriaa ja fysiikoita yleensä. TULE JO!
 
Ylös Bottom