Vastaus: Grand Theft Auto IV
Et ole näköjään ajanut autolla ikinä. Center point of gravity
Tosin jos ajokokemus perustuu Corollaa eihä niitä saa sellasee vauhtii että niitä edes sais katolleen

Tuo autojen kiikkeryys näyttää suoraan sanottuna kyllä ihan perseestä revityltä. Osahan noista kaatuu kun ajaa lujaa mutkaan, kukakohan tämän kunigasidean on keksinyt..
Et ole näköjään ajanut autolla ikinä. Center point of gravity
Tosin jos ajokokemus perustuu Corollaa eihä niitä saa sellasee vauhtii että niitä edes sais katolleen

Tästähän nousi aikoinaan kohu kun se mersun uutuusmalli kääntyi kyljelleen testeissä ja sehän sitten fiksattiin. Nuo näyttää lähinnä siltä että niistä puuttuu iskarit kokonaan ja autoissa on pelkät löysät jouset
 Tästähän nousi aikoinaan kohu kun se mersun uutuusmalli kääntyi kyljelleen testeissä ja sehän sitten fiksattiin. Nuo näyttää lähinnä siltä että niistä puuttuu iskarit kokonaan ja autoissa on pelkät löysät jouset 
 Jos auto kaatuu niin mitä sitten, ohan niitä autoja koko kaupunki täynnä. Ja eiköhän nuo sentään ihan asfaltilla ajettaessa pysy pystyssä.
 Jos auto kaatuu niin mitä sitten, ohan niitä autoja koko kaupunki täynnä. Ja eiköhän nuo sentään ihan asfaltilla ajettaessa pysy pystyssä. Eli lataa liika ennakkopaineita koko pelille. Toisaalta, mä olen nauttinu GTA-sarjasta aiemminkin nimenomaan sen juonen ja pelattavuuden takia eli en tule pettymään vaikka onlinessa oliskin häikkää ennen sitä ekaa pätsiä... Ja mulla sitä häikkää varmaan tulee, kun tilasin tän jenkeistä.
 Eli lataa liika ennakkopaineita koko pelille. Toisaalta, mä olen nauttinu GTA-sarjasta aiemminkin nimenomaan sen juonen ja pelattavuuden takia eli en tule pettymään vaikka onlinessa oliskin häikkää ennen sitä ekaa pätsiä... Ja mulla sitä häikkää varmaan tulee, kun tilasin tän jenkeistä.  Säästin ehkä väärässä paikassa! Ja yhtään videota en ole kattonu, enkä kato!
 Säästin ehkä väärässä paikassa! Ja yhtään videota en ole kattonu, enkä kato!