Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuo autojen kiikkeryys näyttää suoraan sanottuna kyllä ihan perseestä revityltä. Osahan noista kaatuu kun ajaa lujaa mutkaan, kukakohan tämän kunigasidean on keksinyt..

Et ole näköjään ajanut autolla ikinä. Center point of gravity

Tosin jos ajokokemus perustuu Corollaa eihä niitä saa sellasee vauhtii että niitä edes sais katolleen :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Varmana on vain tottumuskysymys tuo ajaminen.

Kannattaa myös odottaa aidon version pelikuvaa, ennenkuin alkaa huolestumaan enemmän bugeista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyt hiipii pelko housuun. Puolenkuunpelit eivät ole edes vastanneet mailiini jossa utelin että onko heillä jo peliä varastossa, tai onko varmasti tulossa lähetys. Ei meikäpoika taida ihan julkaisupäivänä saada peliä. Viimeksi vain valittivat just noita blu-ray levyjen tuotanto-ongelmia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyt hiipii pelko housuun. Puolenkuunpelit eivät ole edes vastanneet mailiini jossa utelin että onko heillä jo peliä varastossa, tai onko varmasti tulossa lähetys. Ei meikäpoika taida ihan julkaisupäivänä saada peliä. Viimeksi vain valittivat just noita blu-ray levyjen tuotanto-ongelmia.

Itse lähetin verkkokaupalle mailia jos minun varaukseni saapuisi ajallaan. Katsotaan mitä vastaavat :) Milloinkas kauppoihin alkaa nuo varastot täyttymään ?

edit: juuri tuli mailia "Hei, En valitettavasti tiedä saapuvan erän määrää." Voi paska :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]


Kaverilla ihan hyviä huomioita verkko- ja yksinpelin eroista ja merkityksistä. Ei mennä sotkemaan vahvasti juuri Nikon persoonaan kirjoitettua tarinaa online-coopilla. Tietysti joskus olisi kiva nähdä myös välimuotoa, jossa yksinpelissä törmäisi suurkaupungin miljöössä muihin pelaajiin, vaikka varsinaisesta online-pelimuodosta ei olisikaan kysymys. Voisi jäädä sivullisena katsomaan, kun Niko nro. 43456 suorittaa näyttävää pankkiryöstöä tavalla, joka ei ihan heti tullut itsellä mieleen.. Tai sitten vaikka pubi, jossa pelaajat voisivat kerskailla kuteillaan ja muilla saavutuksilla (Home?). Toisaalta nämä pitäisi voida olla on/off -ratkaisu häiriköiden varalta. Välttämättä tarvitsisi olla koko alue yhteistä, vain pieni osa kaupunkia.

Muuten kyllä vähän nostaa niskakarvoja tämä tekijän kommentti omasta pelihistoriastaan, jossa edellinen vähänkään merkittävä online-kokemus tulee niinkin kaukaa kuin Battlefield 1942:sta. Onneksi projekti ei ole kuitenkaan yhdestä miehestä kiinni ja ehkä siellä on joku, joka on pelannut jotain vähän tuoreempaakin matskua tällä saralla :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Et ole näköjään ajanut autolla ikinä. Center point of gravity

Tosin jos ajokokemus perustuu Corollaa eihä niitä saa sellasee vauhtii että niitä edes sais katolleen :)

Tjaa-a. Harvemmin se auton alusta antaa kahvan mutkassa maahan mennä ellei ole iskarit paskana. Tässä pelissä tuntuisi olevan autoissa pelkät jouset :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Voi v*ttu jos ei saa GTA:ta vapuks, en käytä sitte Puolenkuun Pelejä ikinä. Luulis ny toimittavan ku oon samalla paikkakunnallakin :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Päinvastoin. Todella hyvä uudistus. Autokoulu jo suoritettu? :p

No siis jos oikeasti luulet että autot kaatuu mutkissa niin :rolleyes: Tästähän nousi aikoinaan kohu kun se mersun uutuusmalli kääntyi kyljelleen testeissä ja sehän sitten fiksattiin. Nuo näyttää lähinnä siltä että niistä puuttuu iskarit kokonaan ja autoissa on pelkät löysät jouset :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Peliä jo itse kokeilleet ovat kertoneet ruudunpäivityksen olevan erittäin sulava X360-versiossa (sanoihan se Puhakin niin mutta silti). Tieto tulee helpotuksena koska sen verran paljon Xbox 360-versiosta on levitetty virheellistä tietoa maailmalla ja sitä tehdään edelleen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Haittaako jotakuta tosiaankin tuo autojen vaappuminen? :D Jos auto kaatuu niin mitä sitten, ohan niitä autoja koko kaupunki täynnä. Ja eiköhän nuo sentään ihan asfaltilla ajettaessa pysy pystyssä.

Perhanan komeeta settiä on kyllä ollu. Perus GTA-meininkiä höystettynä kaikilla hienouksilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mutta eikös Microsoft bannaa modatut konsolit ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa livestä?
Ei. Hakzorzit ovat ainakin tällä hetkellä edellä MS:ää. Näinhän se aina menee. Toki jos tuota tahkoaa ennen julkaisupäivää, eikä kuulu sille listalle, jolla peli saa olla, niin siihen ei tarvita kuin 1+1, että banskua tulee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Warena jakoon tänään rysähtänyt PAL versio ei ainakaan kuulemma ole region-free. Eli sinänsä ei lupaa play-asian kannattajille hyvää.
Tämäkin on vi**u perseestä, että pitää ODOTTAA wareskenen ilmoituksia, että onko aluevapaa. Miksei julkaisija voisi sitä ilmoa tehdä vaikkapa kk ennen pelin julkkaria, että voi nuo ennakkovaraukset tehdä tai olla tekemättä. /Katkeraa tilitystä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hmm, mä olen nyt katellut tätä älytöntä hehkutusta ja mua on alkanu pelottamaan, että entäs jos se ei olekaan niin hyvä? :eek: Eli lataa liika ennakkopaineita koko pelille. Toisaalta, mä olen nauttinu GTA-sarjasta aiemminkin nimenomaan sen juonen ja pelattavuuden takia eli en tule pettymään vaikka onlinessa oliskin häikkää ennen sitä ekaa pätsiä... Ja mulla sitä häikkää varmaan tulee, kun tilasin tän jenkeistä. ;) Säästin ehkä väärässä paikassa! Ja yhtään videota en ole kattonu, enkä kato! :) Ja taidan lopettaa tän threadin lukemisen, ainakin toviksi. Niin ja onlineen en mene, ennenkuin on pelattu yksinpeliä riittävästi. Tulipa avauduttua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Voi **** jos ei saa GTA:ta vapuks

Kuka ny vappuna GTAIV pelaa? Kaikkihan on silloin vapputorilla nauttimassa räntäsateesta, melusta, öykkäröivistä teekkareista :D, juomassa skumppaa tyylikkäästi pullosta tai muovipikarista.

Taidan kyllä skipata vapputorin itsekkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No siis jos oikeasti luulet että autot kaatuu mutkissa niin :rolleyes: Tästähän nousi aikoinaan kohu kun se mersun uutuusmalli kääntyi kyljelleen testeissä ja sehän sitten fiksattiin. Nuo näyttää lähinnä siltä että niistä puuttuu iskarit kokonaan ja autoissa on pelkät löysät jouset :(


Menee kyllä pahasti off-topic, mutta muutaman kesän Jenkkilässä viettäneenä osaan vähän kertoa amerikkalaisista autoista.

Useat, ei kaikki mutta useat, autot poikkeavat melko radikaalilla tavalla eurooppaisista, etenkin ajettavuudessa. Yhdysvalloissa jostain syystä autoissa on huomattavasti löysemmät jouset kuin mitä täällä on totuttu näkemään/kokemaan.

Lisäksi tutut ja turvalliset luistonesto- ja ajonvakautusjärjestelmät ovat Ameerikan autoissa harvinaista herkkua, yleensä hyvin hintavia lisävarusteita. Kaiken kukkuraksi täkäläiset normiautot ovat paljon kevyempiäkin kuin Euroopan serkkunsa. Poikkeuksiakin toki löytyy.

Eli ei se nyt NIIN epärealistista ole tuo autojen käyttäytyminen GTA:ssa.;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Huomenta,kyllähän nämä viimeiset päivät alkaa oleen aika karmeita,sitä vain laskee jo melkein tunteja ja miettii että saakohan sitä peliä tiistaina käsiin,toivotaan että saadaan. Toiselta foorumilta luin että liikkeet saavat peliä vasta maanantaina varastoon.Itse olen varannut pelin ennakkoon mutta lähden silti jo 2 tuntia aikaisemmin kärkkymään ennen kuin liikkeet avaavat ovensa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tämäkin on vi**u perseestä, että pitää ODOTTAA wareskenen ilmoituksia, että onko aluevapaa. Miksei julkaisija voisi sitä ilmoa tehdä vaikkapa kk ennen pelin julkkaria, että voi nuo ennakkovaraukset tehdä tai olla tekemättä. /Katkeraa tilitystä
... EIkös se muuten ollut PAL, NTSC-J -alueelle?

Siis toimii euroopassa, australiassa, aasiassa ja japanissa muttei usassa. Eli lupaa hyvää Play-Asia:n:n kannalta (jos tuota affia katsoo niin NTSC-J: tosiaan kerotaan olevan epäyhteensopiva NTSC-U:n kanssa, mutta PAL on "mystisesti" jätetty kokonaan ?-merkiksi, vielä). :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

... EIkös se muuten ollut PAL, NTSC-J -alueelle?

Siis toimii euroopassa, australiassa, aasiassa ja japanissa muttei usassa. Eli lupaa hyvää Play-Asia:n:n kannalta (jos tuota affia katsoo niin NTSC-J: tosiaan kerotaan olevan epäyhteensopiva NTSC-U:n kanssa, mutta PAL on "mystisesti" jätetty kokonaan ?-merkiksi, vielä). :D
Aivan. Nyt menikin kinkkiseksi, että onko se noin, hirveästi luottoa laita johonkin nfo:hon valitteluihin? Ei viddu. Kertokaa joku varmasti!!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kannattaa ottaa objektiivisesti nuo pelikauppojen "joo, kyl meille tulee näitä riittävästi". -kommentteja. Se on aina yksi myyty peli enemmän, on se sitten myyty ennakkoon tai hyllystä. 100%:sti kauppias ei voi sanoa monta peliä on laatikossa, kun hän ne saa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Pelipätkien perusteella Liberty City näyttää yhtä kuolleelta kuin Vicy City :/ Ei taida boksissa/pleikassa riittää prosessointitehoa..
 
Ylös Bottom