Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onkos kukaan saanut tuota moninpeliä toimimaan? Mulla ei löydy pelikavereita mistään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onkos kukaan saanut tuota moninpeliä toimimaan? Mulla ei löydy pelikavereita mistään.

Kyllä se mulla on toiminnut moitteettomasti, mutta nyt taitaa olla pientä vikaa taas livessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt on peli vedetty ensimmäisen kerran läpi. Täytyy aloittaa yksinpeli uudestaan jossain vaiheessa, koska
pelissä on ainakin yksi vaihtoehtoinen loppu ja valintojen eteen joutuu jo ennen sitäkin. Tähän meni 27,5 tuntia ja 64,67%.

Loppujen lopuksi yhtä vaikeita tehtäviä kuin SA:ssa ei oikeastaan ollut. Suht kivuttomasti meni viimeinen tehtäväkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt on ruennu mullakii jäätyilemää tuo peli. Muutaman kerran jäätynyt niin, että pari sekuntia ollut pysähdyksissä ja sitten jatkunut peli. Mutta nyt juuri teki ensimmäisen kerran niin, että joutu koko koneen buuttimaan. Jos tuo vielä jatkuu, niin pitänee asentaa uudelleen peli kovalevylle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt on ruennu mullakii jäätyilemää tuo peli. Muutaman kerran jäätynyt niin, että pari sekuntia ollut pysähdyksissä ja sitten jatkunut peli. Mutta nyt juuri teki ensimmäisen kerran niin, että joutu koko koneen buuttimaan. Jos tuo vielä jatkuu, niin pitänee asentaa uudelleen peli kovalevylle.

Itsellä ainakin eilen pariin kertaan tökkäs aika pahasti, mutta peli lähti siitä jatkumaan kun hetken odotti.. Oon nyt kuitenki pelin uudelleen asentanu siinä toivossa et mp lähtis wörkkii..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ootteko vielä kertaakaan laittaneet täydellistä massacre vaihdetta päälle et teilaatte kaikki jotka vastaan tulee? On meinaan tosi kiva sotia FBI:n joukkoja vastaan talon katolla ja välillä räimästä parit headshotit paniikissa olevan siviilisaation päälle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ootteko vielä kertaakaan laittaneet täydellistä massacre vaihdetta päälle et teilaatte kaikki jotka vastaan tulee? On meinaan tosi kiva sotia FBI:n joukkoja vastaan talon katolla ja välillä räimästä parit headshotit paniikissa olevan siviilisaation päälle :D

ei vielä, mut ehkä sitte ku tienaan paremmat aseet :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Toimiko kellään nettipeli tänään siinä 6 aikoihin, eminaan kokeilin useamman kerran eikä mennyt. Vai onko siellä serverit alhaalla tai jotain. Jos ei niin mitä kannattais tehdä?:confused:
 
GTA IV PS2 - Ihmetys

Hei,
tästä on varmasti puhuttu palstoilla aikaisemminkin mutta en jaksanut feedata kaikkia vastauksia läpi wapun jälkeen saadakseni vastausta.

Voisiko joku kertoa että miksi tuo uusin peli on vain pleikkari 3 kun on ihmisiä joilla on pleikkari 2 olemassa?

ja toimiiko se vanhempaan versioon päin?

Olen tässä menossa tilaamaan ps3 jos toi peli ei toimi ps2lla mut menetänkö paljonkin jos käytän karvalakkiversiota (jos semmoista on)?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tää on oikeesti edistystä et poliiseja vastaan on jotain mahdollisuuksia JOPA sen jälkeen kun niitä tähtiä rupee olemaan useampi kun kaks... Edellisissä osissa se oli aika lailla siinä jos - niinku aiemmin sanottu - helikopterit rupes pörräämään. Eipä siinä juuri muita vaihtoehtoja ollu kun pay 'n' spray...

Mites pidättekö te kaiken aikaa hirmusta ase-arsenaalia mukana täysillä panoksilla vai sitä mukaan kun NPC:t niitä jakelee? Meikällä on kyl kaiken aikaa mukana max-panoksilla koko setti. Missäs vaiheessa pääsen kasiks Desert Eagleen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Minuun tämä ainakin iski paljon kovempaa kuin Halo 3, vaikka odotin sitä monta kuukautta ja tätä tuskin ollenkaan. Ehkä juju onkin siinä, ettei paljon odottanut mutta saikin paljon. Ei tietenkään sillä etten olisi tiennyt että GTA 4:sta tulisi kuitenkin mahtava peli, en vain jotenkin seurannut ollenkaan sen kehitystä. Noh, nyt on reilut kymmenen tuntia pelattuna ja Algonquinissa ollaan. Melkein koko päivän pelaanneena huomenna jatketaan.

Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä, silmät näyttävät mitä sattuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla peli jäätyi ensimmäistä kertaa tänään.... Toivottavasti ei tule tavaksi:confused:


Tosin joskus SA:kin jäätyi.

Thank god autosave
 
Vastaus: GTA IV PS2 - Ihmetys

Hei,
tästä on varmasti puhuttu palstoilla aikaisemminkin mutta en jaksanut feedata kaikkia vastauksia läpi wapun jälkeen saadakseni vastausta.

Voisiko joku kertoa että miksi tuo uusin peli on vain pleikkari 3 kun on ihmisiä joilla on pleikkari 2 olemassa?

ja toimiiko se vanhempaan versioon päin?

Olen tässä menossa tilaamaan ps3 jos toi peli ei toimi ps2lla mut menetänkö paljonkin jos käytän karvalakkiversiota (jos semmoista on)?

ei tietenkä pelit toimi PS2:ssa... ;)
 
Vastaus: GTA IV PS2 - Ihmetys

Hei,
tästä on varmasti puhuttu palstoilla aikaisemminkin mutta en jaksanut feedata kaikkia vastauksia läpi wapun jälkeen saadakseni vastausta.

Voisiko joku kertoa että miksi tuo uusin peli on vain pleikkari 3 kun on ihmisiä joilla on pleikkari 2 olemassa?

ja toimiiko se vanhempaan versioon päin?

Olen tässä menossa tilaamaan ps3 jos toi peli ei toimi ps2lla mut menetänkö paljonkin jos käytän karvalakkiversiota (jos semmoista on)?

Haiskahtaa trollillta, mutta vastataan silti mikäli olit aivan tosissasi.

Lyhyesti: Ei riitä PS2:n tehot millään, Ei tietenkään, Mielestäni et menetä.
 
Ylös Bottom