Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Tulipahan viimein vejettyä GTA nelonenki läpi. Ei siihen mennykkää kuin melkee vuosi =) GTA oli mun eka peli XO:lle ja viime viikol sain läpi.

Ei siinä että ois liia vaikee ollu.. tulipaha vaa pelailtua lähinnä muuten vain ja siinä sivussa tehtäviä sitte. 70% oli pelistä saavutettu ku vika tehtävä oli ohi.. viel ois kaiken maailman pulut ja hypyt ettimättä, sekä jotai muuta.. Mut enpä tiiä jaksaako =P Tekis mieli pelata uusiks nii tekis ne vähäsetki ratkasut eritaval ja kattois mite peli muuttuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Hankin juuri gta iv:n ja jotenkin iski mieleni syövereistä muistikuva, että tätä ei kannattaisi asentaa kovalevylle. Muistanko omiani vai voinko asentaa pelin kovalevylle ilman pelkoa jonkin sortin haitoista pelissä?
Valaiskoon joku minua kokemuksillaan. Kiitos jo näin etukäteen. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Hankin juuri gta iv:n ja jotenkin iski mieleni syövereistä muistikuva, että tätä ei kannattaisi asentaa kovalevylle. Muistanko omiani vai voinko asentaa pelin kovalevylle ilman pelkoa jonkin sortin haitoista pelissä?
Valaiskoon joku minua kokemuksillaan. Kiitos jo näin etukäteen. ;)

Kummankin kannattajia riittää, mutta yleisesti isommissa kovaleyvissä(ripauksen nopeampia) ainakin kovalevyasennus on hyväksi. Itse menin pelin lisäosineen kokonaan kovalevylle asennettuna ilman ongelmia, pop uppeja tuli harvakseltaan. Ja kun tuli, niin ei ollut mikään nopea ajo menossa, vaan menin esim Brucen autotalliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Hankin juuri gta iv:n ja jotenkin iski mieleni syövereistä muistikuva, että tätä ei kannattaisi asentaa kovalevylle. Muistanko omiani vai voinko asentaa pelin kovalevylle ilman pelkoa jonkin sortin haitoista pelissä?
Valaiskoon joku minua kokemuksillaan. Kiitos jo näin etukäteen. ;)

Itse en ole ainakaan kuullu mitään että olisi jotain haittoja olemassa jos asentaa kovolle. Oletko varma ettei mielikuvasi ollut halo 3:sta sillä sitä ei kannata asentaa kovolle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Itse en ole ainakaan kuullu mitään että olisi jotain haittoja olemassa jos asentaa kovolle. Oletko varma ettei mielikuvasi ollut halo 3:sta sillä sitä ei kannata asentaa kovolle.

pop-uppien määrä voi kasvaa tai laskea. uudelleen asennus auttaa useimmiten jos kasvua tapahtuu. halo3:ssa lautasajat kasvoivat huomattavasti
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Eikö tuo kovoasennus vähennä pop-iniä merkittävästi? Ainakin pitäisi, kun kovalevyltä pystyy streamaan todella paljon nopeammin kuin itse disciltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Tietääkö kukaan noista tulevista lisäosista,

ne molemmathan julkaistaan ihan dvd muodossa, joten ne voi ostaa ilman liveä,

mutta mikähän olis hintataso?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Tietääkö kukaan noista tulevista lisäosista,

ne molemmathan julkaistaan ihan dvd muodossa, joten ne voi ostaa ilman liveä,

mutta mikähän olis hintataso?

Jenkeissä 40 dollaria eli olisikohan Suomessa jotain 40 euroa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Ok, hintataso on ehkä jotenkuten siedettävä, 40e voisin maksaakin,

kuinka paljon pelattavaa noissa lisäosissa suurinpiirtein on?

En ole yhtään perehtynyt niihin, koska oma boxi ei ole nettiin kytkettynä, mutta alkuperäistä gta iv:ta pelasin todella paljon, joten senpä vuoksi myös lisäosat kiinnostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Lost And Damned sittenkin PS3:lle!

Oon nyt hieman hämmentynyt :confused: koko hommasta, mutta ilmeisesti näistä kahdesta DLC:stä oli kyse vaan ajallisesti rajotetuista hommeleista! What the fuck rockstar!

Mielestäni kyllä aina parempi, että kaikki saavat kaiken. Pelaajille ainakin helpompi homma. No anyway, saa nähä pitääkö paikkansa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Lost And Damned sittenkin PS3:lle!

Ihmettelen vaan että what the fuck rockstar, mutta teillä plegepojilla tais käydä sittenkin flaksi! :eek:

Jos tuo pitää paikkaansa niin en ihmettele, samaa olen epäillyt alusta asti. Varsinkin jos lisäosat tulee levymuodossa niin on ihme jos jossain vaiheessa Rstar ei julkaisisi osia myös PS3lle. Noista tuskin on ollut mitään suurta hyötyä menekin kanssa muutenkaan. Rikoin itsekin sääntöäni ja menin ostamaan lisähärpäkettä peliin ja petyin kyllä suuresti. L&D oli kohtuullisen ankea, tuntui nopeasti kyhätyltä lisäriltä että saadaan rahaa kassaan ensi peliä varten. Ehkä tuo toinen osa on sitten parempi, toivoa aina sopii.
 
Ylös Bottom