Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Joo, eipä ole täälläkään fyrkat tulleet joita piti se 500 tonnia tulla, mutta odotellaan...Ihan hauska peli, näin ensi kertalaisen mielestä, tehtävää on ainakin niin paljon kun vaan jaksaa pelata.
Tosin en oikein ymmärtänyt, miten yks engelsmanni tuli samaan chattiin kiukuttelemaan, tosin eipä tuo pahemmin haitannu, mutta en keksiny mistä sen ois saanu potkittua pois tai saanu mutelle laitettua...tähän kaipais pikku vinkkiä.

Ja kiitos ulTIMOtelle helpistä :)
Paina kosketuslevyä pohjassa että pääset valikkoon mistä saa pikanavit yms.valittua. siellä on muistaakseni chat asetuksetkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Aikamoisia alkuvaikeuksia taas, mutta kaipa niitä sopi odottaakin. Täällä onlineen pääsee ehkä joka neljännellä kerralla ja sittenkin usein lentää ennen pitkää ulos jonkun errorin saattelemana. Voisi kuvitella, että tuo johtuisi ruuhkasta, mutta kun ei tuolla onlinessa ole usein kuin 1-3 muuta pelaaja jos ollenkaan. Taisi olla vähän vastaavia ongelmia kun peli julkaistiin PS3:lle....
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Huomasin semmosen homman ku pelattiin tänään Onlinessa autokisoja että, jos kisassa on päällä Camera lock - First Person niin ajaessa kun pitää ympyrää (O) pohjassa niin on Third Person näkymä eli tavallaan huijausta, koska omasta mielestä siitä kuvakulmasta näkee paremmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Mulla ei oo ollut mitään ongelmaa onlinessä jos sinne on päässyt :D ehkä kerta viidestä menee. Ja jos missionin yms. Jälkeen ottaa paluun kartalle, lentää aika usein suoraan storyyn.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Mä en ole saanut mitään rahoja offlineen??? Pitääkö tuo lunastaa jostain vai onko tämä sittenkin vain plussan omistaville?

E: Ei mitään enää, voi sinne pelilaatikkoonkin katsoa tarkemmin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Nyt tässä on pari päivää vietetty pelin parissa, lähinnä onlinessa. Eikä voi muuta kun ihailla kaikkia pieniä yksityiskohtia mitä on lisätty, aavikolla ja maaseudulla ei enää maisemat ole sitä "PS2":n maisemaa, tuuheat puut ja nurmikot. Aavikolla kaktukset ja kaiken maailman kukkaset.

Aavikolla tiellä hiekka pölyttelee, autot näyttää entistä enemmän paremmalta. Vaikka olivat jo PS3:lla. Niin pieniki jopa ehkä turha yksityiskohta lisätty, että auton renkaissa näkyy venttiilit sekä semmonen että kun auto on paikallaa niin hahmo jorailee musiikin tahdissa. Tuntuu et Rockstar ei ole jättänyt mitään huomioimatta. Sääolosuhteet, kaiken maailman valoefektit, auringon laskut ja nousut ja etenki sade!
Näyttää yhtä hyvältä kun Watch_Dogsis tai Infamous: Second Sonissa. Ainoa mihin olen vaan kiinittänyt huomiota, että jostain syystä onlinessa ei ikinä sada yöllä?

Hahmoki näyttää paljon persoonallisemmalta, kun pystyi lisämään esim jotain pisamia ym pientä sekä nykyään voi myös laittaa karvoja kehoon, kävelytyyli ym. FPS toimii myös, mutta itse käytän sitä lähinnä fiilistelyyn. Vaikka kuvakulma hyvältä näyttääkin, ei se kuitenkaa toimi samal taval ku jossain codeis.

Ehkä olen pitänyt liian pitkää taukoa, mutta ihan kun autojen ääniä olisi muutettu paremmaksi? Voi olla että vaan kuvittelen. Kuitenkin 70e ei tunnu yhtään turhalta sijoitkuselta. Vaikka aikoinaan pelin pelasinki puhki niin yksin pelis ja etenki onlinessa, kummasti sitä vaan silti jaksaa ihmetellä ja tutkia ja fiilistellä ympäri mappia. Hieno peli ja tähään tulee varmasti yhtä paljon, tai jopa enemmänki pelitunteja mitä aikoinaan PS3 versiossa. Kaikkea muutakin tässä on, mut jos alkais kaikkea luettelemaan, olisi viesti kirjan pituinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

^Omasta mielestäni ainakin hotknife kuulostaa munakkaammalta mitä ennen ja itse olen tuolla ajellut loka/marraskuussa onlinessa vanhalla boxilla.

Rockstar oli sitten mun eukolle lahjoittanut jonkun taudin yön aikana kun nyt iho oli aivan kamala. Näytti aika samalta mitä jotkut niistä efekteistä joita voi hahmonluonnissa laittaa. Toivottavasti on joku ohi menevä bugi ja olihan jtn tuon tyylistä vanhassakin versiossa pari kertaa, mutta ei mitään noin vakavaa.
Muutenkin on jtn ongelmaa noiden hahmojen kanssa kun kisan alkamista odotellessa ne usein jämähtää typerän näköisesti pää hieman vinoon kuin olisi joku äkillinen kramppi iskenyt :D

Nyt on kyllä kiva kun muiden hahmojen paidat ja tatskat ei ole enää pelkkää suttua joten on niitäkin kivempi selailla läpi samalla kun kiroaa kun joku ei tajua painaa sitä ready nappia.

Nyt olen kyllä jo aika tykästynyt tuohon hahmooni kun laitoin sille normaalit piilarit takaisin ja kävin vielä vaatekaapilla.
grandtheftautov_2014109inm.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Mulla ei oo ollut mitään ongelmaa onlinessä jos sinne on päässyt :D ehkä kerta viidestä menee. Ja jos missionin yms. Jälkeen ottaa paluun kartalle, lentää aika usein suoraan storyyn.

Mikähän mulla on pielessä kun ei tosiaan tuu onlinesta mitään. Millon mitäkin erroria pukkaa... Välillä ilmoittaa että on huolto menossa ja välillä ihan vaan että tuli virhe yhdistettäessä onlineen. Oonko mä ainoo jolla siis online ei toimi?? Mistä noita Nat ym asetuksia pääskään kattelemaan?

Edit. NAT näyttää olevan Tyyppi 2. Onko tietoa onko noin hyvä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Mulla toimi tänään kivasti yli kaksi tuntia, mutta sitten alkoi kohtuu tiheään tulla sitä unknown network error settiä kun piti alkaa autoa valitsemaan kisaa varten. Kaipa tuo tuosta korjaantuu. Olen yllättynyt, että tuo toimi edes noin hyvin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Nyt tässä on pari päivää vietetty pelin parissa, lähinnä onlinessa. Eikä voi muuta kun ihailla kaikkia pieniä yksityiskohtia mitä on lisätty, aavikolla ja maaseudulla ei enää maisemat ole sitä "PS2":n maisemaa, tuuheat puut ja nurmikot. Aavikolla kaktukset ja kaiken maailman kukkaset.

Aavikolla tiellä hiekka pölyttelee, autot näyttää entistä enemmän paremmalta. Vaikka olivat jo PS3:lla. Niin pieniki jopa ehkä turha yksityiskohta lisätty, että auton renkaissa näkyy venttiilit sekä semmonen että kun auto on paikallaa niin hahmo jorailee musiikin tahdissa. Tuntuu et Rockstar ei ole jättänyt mitään huomioimatta. Sääolosuhteet, kaiken maailman valoefektit, auringon laskut ja nousut ja etenki sade!
Näyttää yhtä hyvältä kun Watch_Dogsis tai Infamous: Second Sonissa. Ainoa mihin olen vaan kiinittänyt huomiota, että jostain syystä onlinessa ei ikinä sada yöllä?

Hahmoki näyttää paljon persoonallisemmalta, kun pystyi lisämään esim jotain pisamia ym pientä sekä nykyään voi myös laittaa karvoja kehoon, kävelytyyli ym. FPS toimii myös, mutta itse käytän sitä lähinnä fiilistelyyn. Vaikka kuvakulma hyvältä näyttääkin, ei se kuitenkaa toimi samal taval ku jossain codeis.

Ehkä olen pitänyt liian pitkää taukoa, mutta ihan kun autojen ääniä olisi muutettu paremmaksi? Voi olla että vaan kuvittelen. Kuitenkin 70e ei tunnu yhtään turhalta sijoitkuselta. Vaikka aikoinaan pelin pelasinki puhki niin yksin pelis ja etenki onlinessa, kummasti sitä vaan silti jaksaa ihmetellä ja tutkia ja fiilistellä ympäri mappia. Hieno peli ja tähään tulee varmasti yhtä paljon, tai jopa enemmänki pelitunteja mitä aikoinaan PS3 versiossa. Kaikkea muutakin tässä on, mut jos alkais kaikkea luettelemaan, olisi viesti kirjan pituinen.

Jos se on yhtään karsitun näköinen offlinesta niin samat sanat. Offlinea tässä pelailen ja kerään trophyt. On se kyllä sairaan komea maailma!! Pitkälle kun katsoo niin kaikki sumenee kuten oikeasti katsoisi pidemmälle. Jestas sentään R! :rolleyes:

Autojen yksityiskohdat, värit, vanteet, kaikki on todella tarkkan tehty. Lisäksi siltojen alle ei enään mennä jos onlinessa sama kuin offlinessa :D Melkein pitäisi sanoa että tältä se maailman kuuluu näyttää :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

^Omasta mielestäni ainakin hotknife kuulostaa munakkaammalta mitä ennen ja itse olen tuolla ajellut loka/marraskuussa onlinessa vanhalla boxilla.

Rockstar oli sitten mun eukolle lahjoittanut jonkun taudin yön aikana kun nyt iho oli aivan kamala. Näytti aika samalta mitä jotkut niistä efekteistä joita voi hahmonluonnissa laittaa. Toivottavasti on joku ohi menevä bugi ja olihan jtn tuon tyylistä vanhassakin versiossa pari kertaa, mutta ei mitään noin vakavaa.
Muutenkin on jtn ongelmaa noiden hahmojen kanssa kun kisan alkamista odotellessa ne usein jämähtää typerän näköisesti pää hieman vinoon kuin olisi joku äkillinen kramppi iskenyt :D

Nyt on kyllä kiva kun muiden hahmojen paidat ja tatskat ei ole enää pelkkää suttua joten on niitäkin kivempi selailla läpi samalla kun kiroaa kun joku ei tajua painaa sitä ready nappia.

Nyt olen kyllä jo aika tykästynyt tuohon hahmooni kun laitoin sille normaalit piilarit takaisin ja kävin vielä vaatekaapilla.
grandtheftautov_2014109inm.jpg
Onks toi iho homma bugi? Omalle ukolle oli tullu nimittäin mustasilmä jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Tuo oma ainakin on. Muutenhan nuo ottaa kyllä näkyvästi osumaa jos vaikka kuolee räjähdyksessä niin siitä jää näkyvät arvet siihen asti kunnes käy yksinpelin puolella. Jos senkin jälkeen on musta silmä niin sitten sekin varmaan on joku bugi. Tosin minulle on nyt myös ps4:llä ilmestynyt tyhjästä se tatska selkään jossa on kaksi nuolta joten en pidä mahdottomana, että jostain syystä noita eri ihoon liittyviä juttujakin tulisi joillekin randomisti. Toivotaan, että korjaantuu.

Tuossa näkyy tuo oma ongelma kaulassa ja koko naama on oikeasti täynnä tuota. Sitten jos laittoi bikinit päälle niin oli kaikki muukin.
grandtheftautov_20141amil9.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Mikähän mulla on pielessä kun ei tosiaan tuu onlinesta mitään. Millon mitäkin erroria pukkaa... Välillä ilmoittaa että on huolto menossa ja välillä ihan vaan että tuli virhe yhdistettäessä onlineen. Oonko mä ainoo jolla siis online ei toimi?? Mistä noita Nat ym asetuksia pääskään kattelemaan?

Edit. NAT näyttää olevan Tyyppi 2. Onko tietoa onko noin hyvä?
Jos pleikan tukisivuja uskoo ei ongelmia pitäis esiintyä kuin nat3 modessa. Jolloin kaikkiin paikkoihin ei saada yhteyttä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Tuossa näkyy tuo oma ongelma kaulassa ja koko naama on oikeasti täynnä tuota. Sitten jos laittoi bikinit päälle niin oli kaikki muukin.
grandtheftautov_20141amil9.jpg

Tämä selittyisi sillä liiallisella nukumisella :D Jäähän sulle jäljet jos oot käsi poskella monta tuntia, sama periaate. Mutta en kyllä usko että on tarkoituksella tehty,vai onko...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Eilen tuo oli ihan normaali koko illan joten jossain on mennyt bitti vinoon. Ellei sen sitten kuulunut olla tuollainen ja eilen se näytti jonkun bugin takia normaalilta:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Sori jos tätä on jo kyselty. Mahtaako kukaan tietää tai onko kokemusta, voiko jenkkistoresta ostetulla versiolla pelata eu tunnuksella normaalisti netissä tätä? Nimenomaan siis euroservereillä ja kaverilistan hemmojen kanssa. Joskus vaan olen kuullut että jenkkiversioissa saattaa online puolikin olla us-servuilla. Vai onko tuo sidottu käyttäjätiliin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Uusin päivitys on tuonut tullessaan PS3 puolelle äänen pätkimistä. Tarkemmin vielä siis jos keskustelet, oli kyseessä freemode tai joku muu pelimuoto niin et kuule välillä mitä toinen sanoo. Ensin luultiin että kyse on Voihan Moron huonosta 4g yhteydestä, mikä yleensä on 95-prosenttisesti tapauksien syypää mut nyt on esiintynyt ilman Moroakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Meneekö muuten se Marshall Monster Truck sun omaan talliin sitten kun ostat sen Onlinen puolella? Yksinpelissähän se menee vissiin niihin joka hahmolla oleviin omiin lisä talleihin, mutta mites moninpelissä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Meneekö muuten se Marshall Monster Truck sun omaan talliin sitten kun ostat sen Onlinen puolella? Yksinpelissähän se menee vissiin niihin joka hahmolla oleviin omiin lisä talleihin, mutta mites moninpelissä?

Kyllä se taitaa mennä, en muista että oliko Onlinessa jotain erillistä tallia spesiaaliautoille. Esim. lentokoneet menee lentokentän hangaariin ja ne tilataan puhelimella sinne. Mutta juu, eiköhä se monsteriauto mene omaan talliin oston jälkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Uusin päivitys on tuonut tullessaan PS3 puolelle äänen pätkimistä. Tarkemmin vielä siis jos keskustelet, oli kyseessä freemode tai joku muu pelimuoto niin et kuule välillä mitä toinen sanoo. Ensin luultiin että kyse on Voihan Moron huonosta 4g yhteydestä, mikä yleensä on 95-prosenttisesti tapauksien syypää mut nyt on esiintynyt ilman Moroakin.


Tulkaahan nyt sieltä jo pois PS4 puolelle! jos vaikka moron 4G toimis paremmin :D

Tänään on kalja ilta, vauhtia ja vaarallisia tilanteita :rolleyes:
 
Ylös Bottom