Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Meneekö muuten se Marshall Monster Truck sun omaan talliin sitten kun ostat sen Onlinen puolella? Yksinpelissähän se menee vissiin niihin joka hahmolla oleviin omiin lisä talleihin, mutta mites moninpelissä?


Pegasukselle soitetaan ja se toimittaa niinkuin esimerkiksi tankinkin onlinessa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Minkähan takia en saa online puolella yhtään tehtävää? Olen lvl 4 asti nyt pyörinyt ja muutaman kilpa-ajon ajanut eikä puhelin pirise. Skippasin tutoriaalin kokonaan, kun sen olen ps3 puolella niin monesti jo pelannut, johtuukhan tästä? :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online - Hahmonsiirto-ongelmat korjattu

Minkähan takia en saa online puolella yhtään tehtävää? Olen lvl 4 asti nyt pyörinyt ja muutaman kilpa-ajon ajanut eikä puhelin pirise. Skippasin tutoriaalin kokonaan, kun sen olen ps3 puolella niin monesti jo pelannut, johtuukhan tästä? :confused:

Johtuu muistaakseni nimenomaan siitä. Pelaa tutoriaali läpi sekä muutamia pikkutehtäviä (tyyliin aja paikkaan x kartalla, puhu tyypille y). Levelin mukaan aukeaa sit joitain lisäjuttuja kuten pelaajien bountyt ja simeonin autonetsintä. Suuriosa aukeaa melkoisen nopeasti varsinkin jos hyppää muiden kanssa isolevelisiin missioneihin joista tulee reilusti XPtä, kuten rooftop rumble, mixed with coke, extradition jne..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuvittelenko vain vai seuraako poliisit nyt paljon järkevämmin kuin PS3 versiossa, tulivat meinaa perässä raiteita pitkin sinne pitkään tunneliinkin 4 tähdellä... Ja tehtävissä joissa poliiseilla on buzzard, se käyttäää rakettejakin eikä vain amu aseella sieltä kopterista, toki nuo raketit eivät yleensäkään osu tai muutenhan se olisi liian vaikeeta, offlinessa siis.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä helv... Töytäisin jotain kävelijää suojatiellä ja muuten vaan jotain ihmettelemään vähän sen jälkeen, ni tää tyyppi juoksee perään, tulee ja heittää mut autosta pihalle kiroillen samalla että mua ei saatana tönitä ja lähtee sillä tiehensä! Ei mulle tännöstä tapahtunu PS3-aikana, vai muistanko ihan väärin...?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Koskaan ei voi olla liikaa pinkkiä :D

grandtheftautov_20141v7iwc.jpg

grandtheftautov_20141twc5o.jpg

grandtheftautov_20141ftih3.jpg

Kyllähän tuo online taas ihan kivasti toimi useamman tunnin. Taisi kaksi kertaa iskeä se unknown network error. Kisoissa tosin oli yleensä minun lisäkseni se 2-4 muuta, mutta ei haittaa koska tuolloin siitä ajamisesta jopa tuleekin jotain. En tiedä onko omaa mielikuvitusta kun välillä tuntuu kuin olisi ollut lagia ohjauksessa. Deadzone ainakin on suurempi mitä vanhassa versiossa ja tuntuu, että se on suurempi kun ajaa auton takaa kuvattuna. Ehkö tuo saa ihmiset sanomaan, että autoissa on nykyään vähemmän pitoa koska nyt ei oikein pysty pienillä liikkeillä veivaamaan liikenteen seassa.

Mitä helv... Töytäisin jotain kävelijää suojatiellä ja muuten vaan jotain ihmettelemään vähän sen jälkeen, ni tää tyyppi juoksee perään, tulee ja heittää mut autosta pihalle kiroillen samalla että mua ei saatana tönitä ja lähtee sillä tiehensä! Ei mulle tännöstä tapahtunu PS3-aikana, vai muistanko ihan väärin...?

Kyllä minulle tapahtui jos vaan jäin odottamaan paikoilleni. Tosin koskaan ne ei autoa vieneet. Tosin en minä niille kyllä siihen antanut mahdollisuuttakaan kun aina vedin turpaan tai ammuin jos alkoivat hankalaksi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Net anttilasta tuli konsoli ja peli jo tiistaina ja kyllähän toi näyttää hyvältä.
Hahmon siirrot onnistui myöskin helposti.
Ja sitten kysymykseen. Voinko esim tänään mennä tuolla ps3:lla pelaamaan gta:ta onlineen? Esim. ps4 puolelta ei löydy porukkaa pelaamaan ja kolmosen puolella kauheat bileet niin onnistuuko ihan normaalisti mennä ps3:lla pelaamaan? Ja mites sitten seuraavan kerran ps4 puolella?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvältä näyttää, paitsi Hotrodin alustavalot.

Minusta nuo sopi siihen. On minullakin sentään senverran tyylitajua, että en coquette classicciin niitä laittanut ja saatan ehkä ottaa myös entitystä ja furoresta pois kun en ole vielä varma tykkäänkö vai en. Johonkin compact, sedan ja coupe luokan autoihin nuo kyllä parhaiten sopii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

eivät osaa näköjään tehdä mitään gigantilla tai shitellalla, ei vieläkään oo tullu gta v, ja sunnuntaina "ennakko"tilasin. jumalauta, ei päässy sit vihdoin vapaan aikana testailemaan ja pelailemaan..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minusta nuo sopi siihen. On minullakin sentään senverran tyylitajua, että en coquette classicciin niitä laittanut ja saatan ehkä ottaa myös entitystä ja furoresta pois kun en ole vielä varma tykkäänkö vai en. Johonkin compact, sedan ja coupe luokan autoihin nuo kyllä parhaiten sopii.

Samaa mieltä, ei noita nyt joka autoon lykätä kuten vaikka sport classic autot. Kuitenkin tommoset ns "keskiyöllä shellillä" isin rahoilla ostetut sport autot kuten vaikka futo tai sultan tai mersut niin sopii kun nyrkki silmään. Tai jotkut gangsta maasturit! Mut ei tod mihinkää classic autoihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelaako porukka auto aim päällä? En nyt löytänyt suoraa infoa pelaavatko targeting mode free pelaajat eri servereillä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Kyllä pelaavat. Siksi porukkaa on vaikeampi löytää jos pelaa free aimilla.

Ok. Pelaan defaultilla auto aimilla, mutta eipä tuolta onlinestä ketään löydy. Maksimissaan 9 pelaajaa ollut servulla johon päässyt, joten joko omassa yhteydessä ongelmaa tai sitten nuo servut on täysin kyykyssä vieläkin..
 
Miten hitossa saa pre-order bonusrahat online-puolelle? Kyseessä PS Storesta ostettu PS4-versio. Offline-puolelle 500 000 dollaria ilmestyi kyllä ongelmitta.

Rockstarin sivuilla oli joku ohje, että pitäisi ladata se pre-order bonus -addon erikseen sekä offline- että online-puolelle, mutta ei siellä Storessa näy kuin ne maksulliset raha-addonit.

Onko joku saanut ongelman ratkaistua?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyskö joku hyväksymään mirkku89:n ps crewiin?
Oli kuulemma laittanu invite pyyntöä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelaako porukka auto aim päällä? En nyt löytänyt suoraa infoa pelaavatko targeting mode free pelaajat eri servereillä..

Valitseeko se serverin tämän perusteella nykyään? Aika jännä jos näin on, tosin ketään ei tällöin saa etua.



Miten hitossa saa pre-order bonusrahat online-puolelle? Kyseessä PS Storesta ostettu PS4-versio. Offline-puolelle 500 000 dollaria ilmestyi kyllä ongelmitta.

Rockstarin sivuilla oli joku ohje, että pitäisi ladata se pre-order bonus -addon erikseen sekä offline- että online-puolelle, mutta ei siellä Storessa näy kuin ne maksulliset raha-addonit.

Onko joku saanut ongelman ratkaistua?

Mene onlineen, sitten PS näppäimellä "pois pelistä" ja siitä Storeen, lataat koodin ja siitä takaisin onlineen, ne pitäs samantien hyppäytyä sinne tilille. Jos näin ei ole, niin odottelet muutaman päivän ja R hoitaa tuon homman kuntoon. Pelin kautta store ei aina edes toimi.
Ne ovat muillakin jopa päivien viiveellä tulleet. Nuo rahat saa siis koodilla, tai ainakin itellä tuli pelin mukana koodilappu jolla ne saa lunastettua, se on vuoden voimassa joten nou hätä. Digitaalisen pelin hankkineet ilmeisesti savat myös koodin sähköpostilla (?)


Ompas muuten jännä tämä PS4 ohjain, se vaihtelee tota väri hahmon mukaan, Trevorilla oranssi, Franklinilla vihreä jne. Kun on kytät perässä, se välkkyy puna/sinisenä :D
 
Ylös Bottom