Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kehittäjälle täytyy kyllä nostaa hattua siitä, että saavat nopeasti taklattua näitä ongelmia, ja toivottavasti tänään tulee tosiaan korjauspäivitys. Eri meininki kuin eräässä toisessa tapauksessa jossa varmaan 2 kuukauden rajapyykki tulee täyteen ennen kuin peli alkaa toimia.

Voipi olla, että kannattaa ainakin hetken aikaa odotella ennen kuin lataa tuota uutta päivitystä. Se on ilmeisesti aiheuttanut odottamattomia ongelmia korjausten sijaan. Joillain pelin lataus on jämähtänyt sinne 20 prosentin tienoille ja joillain on taas ilmeisesti hävinnyt aseet yksinpelin puolelta. Vähän kieltämättä harmittaa, kun olisi kova hinku päästä tutustumaan tuohon nettipuoleen. Eilen illalla pääsin jonkun verran aloittelemaan, mutta sen jälkeen alkoi ongelmat.

Tossa vielä linkki uutiseen: http://www.gamepur.com/news/17058-g...-114gb-game-breaking-bug-removes-weapons.html
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sen verran voin lohduttaa että aseiden katoaminen yksinpelissä ei johdu uudesta pätsistä. Eilen aloitin yksinpelin ja joka tehtävän jälkeen tuntuu aseet resetoituvan eli katoavat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eihän tuossa Next Gen:ille siirtymisessä ollut mitään takarajaa? Ketjua seuranneena päätin, että eilen saapunut PS4-versio menee pukinkonttiin odottelemaan Jouluaattoa ja parempaa toimivuutta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sen verran voin lohduttaa että aseiden katoaminen yksinpelissä ei johdu uudesta pätsistä. Eilen aloitin yksinpelin ja joka tehtävän jälkeen tuntuu aseet resetoituvan eli katoavat.

Voi voi, no nyt ei tarvitse sitten edes yksinpeliä jatkaa. :/ Mahtavasti alkanut taival tämän parissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusin päivitys asennettu ja peli toimii normaalisti. Ei oo ainakaan iteltä vielä kertaakaan aseet kadonnu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusin päivitys asennettu ja peli toimii normaalisti. Ei oo ainakaan iteltä vielä kertaakaan aseet kadonnu.

Mulla ei tarjoa edelleenkään mitään päivitystä. EU versio kyseessä. Onko sulla US versio (vai onko sillä mitään merkitystä?)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aamulla pelailin netissä ja toimi yllättävä hyvin, lähes joka kerta tehtävistä pääs takas freemoden jne. Ja ennakkotilaus bonuksetki oli ilmestynyt yönaikana tilille. Päivitystä ei näkyny aamulla vielä tulevan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu täällä myös eilen jo katoili sinkulassa aseet joten ei johdu päivityksestä. En huomannut katsoa resetoituiko tehtävien välillä mutta ainakin joka kerta kun ittepäisesti yritin onlineen päästä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitoin Sonyn supporttiin sähkömailia koskien puuttuvista rahoista onlinepuolella. Toisella foorumilla joku oli näin kuulema saanut rahat käyttöön joten let's hope so. Raportoin kunhan saan vastauksen.

Pelle: Kyseinen rahojen puuttuminen joko yksinpelissä tai moninpelissä taitaa koskeakin vain digiversion ostaneita. Meille kun ei tullut mitään lunastuskoodia edes sähköpostiin vaan rahat piti ilmestyä peliin kun sen laittaa tulille. Siinä on nyt tapahtunut jokin bugi.

Mulle esimerkiksi piti tulla puolimilliä yksinpeliin ja puolimilliä moninpeliin + lisä 300k onlineen, koska tilasin ennen 3.11 pelin. Tämä tarjous koski vain digiversiota. Ja sain vain yksinpeliin sen 500k.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minulla on fyysinen versio ja eilen syötin sen koodin storeen normaalisti ja kun käynnistin pelin niin rahat oli tilillä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kannattaa ehdottomasti ladata tuo uusin päivitys (1.03) sen jälkeen lobbyssa alkaa olla porukkaa mukavasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen tuli ajettua kunnon off-road kisa jonkun tekemällä radalla.

[video=youtube;wnodNT0DO-4]http://www.youtube.com/watch?v=wnodNT0DO-4&list=UUWslRxa-eSdZp2uvnR44u2w[/video]

Ykkösenä ollutkin oli niin mukava, että välillä jäi odottamaan jotta joku muukin ehtisi maaliin asti. Kerrankin oli sitä mitä kuvaus lupasi kun sanottiin, että kisa on haastava jne ja isolla vielä sandkings only, mutta tietenkin jotkut otti biftaa ja blazeria koska siihen mahdollisuus oli eikä niitä kyllä kauaa näkynyt:rolleyes:
Samalla huvitti kun varmaan pari viikkoa sitten viimeksi luin kitinää siitä kuinka turhia off-road autot on kun supereillakin pääsee maastossa hyvin ja se on tyhmää. Mielipiteitä on monia, mutta kun minä kuulen sanan off-road niin minulle tulee juuri tuollainen videolla oleva setti mieleen eli hankalaa kalliota ja veden ylityksiä jne. Voihan vaikka sillä kromatulla adderilla ajaa ruohikkoista tasaista rinnettä ylös, mutta ei se mitään off-roadia ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Samalla huvitti kun varmaan pari viikkoa sitten viimeksi luin kitinää siitä kuinka turhia off-road autot on kun supereillakin pääsee maastossa hyvin ja se on tyhmää. Mielipiteitä on monia, mutta kun minä kuulen sanan off-road niin minulle tulee juuri tuollainen videolla oleva setti mieleen eli hankalaa kalliota ja veden ylityksiä jne. Voihan vaikka sillä kromatulla adderilla ajaa ruohikkoista tasaista rinnettä ylös, mutta ei se mitään off-roadia ole.

Olen ihan samaa mieltä. Mutta pelissä on luvattoman helppoa ajaa jollakin Zentornolla pitkin metsiä siltikin. Autot kun pomppaa eikä päinvastoin uppoa mutaan tai jää kiinni kantoihin. Aivan liian kova alusta tuolla "ei tiellä".

Toki täytyy tuo uusi monsteri ottaa alle ja kiertää koko saari jälleen. Olen sen nyt tehnyt 4-5 kertaa enkä aina edes yksin, mutta kyllä sillä aikaa saa kulumaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitään vastausta ei ole Supportilta tullut, mutta katselin juuri Social clubin sivuja ja sen mukaan onlinehahmolleni olisi rahat tulleet. Jännittävää. Illallahan sekin sitten selviää kun koneen saa tulille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänne oli myös tullut tänään vihdoin ne preorder 500k plus 300k ennakkotilaajan massit multiplayer hahmolle. Pitää nyt varovasti käyttää, koska miljoona on moninpelissä melko äkkiä tuhlattu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänne oli myös tullut tänään vihdoin ne preorder 500k plus 300k ennakkotilaajan massit multiplayer hahmolle. Pitää nyt varovasti käyttää, koska miljoona on moninpelissä melko äkkiä tuhlattu.
Huomasin kyllä, muutaman auton tuunasin niin se 500k meni sen siliän tien :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitään vastausta ei ole Supportilta tullut, mutta katselin juuri Social clubin sivuja ja sen mukaan onlinehahmolleni olisi rahat tulleet. Jännittävää. Illallahan sekin sitten selviää kun koneen saa tulille.
Noniin. Tilanne kehittyi onneksi positiiviseen suuntaan kun äsken menin onlinen puolelle ja puuttuvat rahat olivat ilmestyneet tilille. Tässä on nyt kolme vaihtoehtoa.

1. Rahat tulivat jonkin mystisen viiveen jälkeen.
2. Uusin päivitys pelasti päivän.
3. Ja tätä veikkaan itse syypääksi. Kävin Social clubin sivullani ja huomasin, että jostain syystä mun piti linkittää PSN tilini uudestaan vaikka aikaisemmin se linkitettynä olikin. Eli te jotka ette ole rahoja saaneet tarkistakaapa tuo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hermot tossa menee. Missioneja porukassa, 2h ja yksi missioni mihin pääsi kaikki 5 kaveria. Lopuista porukka tippuili jne. Erroria, time outteja. Oikee pistää ärsyttää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Haluisko joku hyväksyy muy tonne claanii ?

Kuten tähänkin mennessä pitää PSN tunnuksen olla näkyvissä profiilissa, sinulla se EI ole.

Hermot tossa menee. Missioneja porukassa, 2h ja yksi missioni mihin pääsi kaikki 5 kaveria. Lopuista porukka tippuili jne. Erroria, time outteja. Oikee pistää ärsyttää.

Ole vaan onnellinen että olet päässyt onlineen, suuremmat ne ongelmat oli PS3:lle julkaisun jälkeen.
 
Ylös Bottom