Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

mä tossa jouduin ilman pelikavereita pelaamaan vähän aikaa ja kehitin semmosen jutun eli: ota semmoinnen serveri jossa on mahdollisimman vähän porukkaa, sitten otat halvimman kuljetuksen(2,000) ja viet sen varastoon. jos saat sen rauhassa tehdä niin sitten siel muu porukkakin tekee vain rahaa.

tossa olen päivällä ollut 3 serverilla jossa on puoli tyhjää kun kaikki vain tekee noita omia kuljetuksiaan.

E.näköjään myös taas online tutorial bugi kehissä...*****!

Ite tein samoin, aluks kuljetin kamoja ihan täysillä servuilla ja onnistuihan se siinäkin mut sit alkoi perseily ja hävittäjät tuhosivat kuljetuksia ja lapset tuhosivat paketteja, vaihoin servuja muutaman kerran kunnes oli servulla jossa oli joku 5 tyyppiä. Parin kuljetuksen jälkeen neki hävis, joten loppuilta meni sit yksin ja kaverin kans bisnestä tekemässä. 1.3 miljoonaa sain tehtyä, vielä sama satsi niin varasto on maksettu takas. En kyl ymmärrä miksei tota voi tehää privas, varsinkin kun siel puplal siitä ei oo muuta hyötyä kun että kaikki voi pölliä tai tuhota sun paskat ja menetät sit kaiken tyyliin.

Homma kun on jo ensinnäkin perkeleen kallista aloittaa saatikka sit vielä jäädä voittolle, varsinkin kun näitä "priva" pupla servuja löytyy ja voit tehää yksin koko illan niin yhtä hyvin sen vois lykätä privaan.

@kassukka, ilmeisesti sen jälkeen kun ne roinat sinne toimistoon tulee ne on ja pysyy sielä pysyvästi joka sit häiritsee monia pelaajia. Olishan ton voinu jotenki siistimmin toteuttaa, esim että olis joku trophy hylly tai ihan erillinen huone jossa ne trophyt olisi esillä siististi.

tossa eille huomasin myös sen että jos vaihdat/kun nat vaihtuu tiukaksi/3 niin se jonkun ajan päästä heittää sut pois public serveriltä(jäät yksin serverille) niin pääset rauhassa tekemään noita varaston täydennyksiä.

t.6miljoonaa tehty sitä kautta.

Löytyykö täältä peliseuraa pitkän ajan jälkeen palannelle pelurille :D Hirveesti tuntuu olevan uutta ettei tiiä mitä sitä pitäis oikee tehä,Heistitki viel kokematta :/

Peliseura kelpaa myös tänne. Pelailen yleensä 1-2 kaverin kanssa ja usein heistit vaatiin vaan sen yhden randomin että menee persiilleen... PS4 alustana, eikä olla ihan teinipoikia enään.

Ei ole tullut nyt kuukausiin pelattua, mutta nyt kun tuli taas lisää sisältöä niin tämän pariin voisi taas palailla.

t.6miljoonaa tehty sitä kautta.
Ja siitä sit pois ne osto kulut jotka on 666k per 111 laatikkoa jos pelkästään tekee 3 laatikon ostoja ja jos ne kaikki alottaa katolta Pegasus Buzzardilla ni siitä tulee 111k per 111 laatikkoa.

Eli toisin sanoen 4 miljoonaa tehty :rolleyes:

Peliseura kelpaa myös tänne. Pelailen yleensä 1-2 kaverin kanssa ja usein heistit vaatiin vaan sen yhden randomin että menee persiilleen... PS4 alustana, eikä olla ihan teinipoikia enään.

Ei ole tullut nyt kuukausiin pelattua, mutta nyt kun tuli taas lisää sisältöä niin tämän pariin voisi taas palailla.

Laita viestiä pleikkarin kautta j0n123z jos tarvitte heisteihin pelaajaa

Oisko täällä paria vähän kokeneempaa GTA-jyrää, jotka haluais tulla auttaa tuon yhen ison varaston tyhjennyksessä? Taitaa olla tällä hetkellä laatikoita kyseisessä varastossa jotain 105/111 & arvo yli 2m. Hetken päästä 111/111.

Tekis mieli myydä kerralla kaikki, tai ainakin iso osa. 2miljoonaa on kuitenkin jo sen verran paljon ettei uskalla randomien kanssa lähteä riskeeraamaan.

Oisko täällä paria vähän kokeneempaa GTA-jyrää, jotka haluais tulla auttaa tuon yhen ison varaston tyhjennyksessä? Taitaa olla tällä hetkellä laatikoita kyseisessä varastossa jotain 105/111 & arvo yli 2m. Hetken päästä 111/111.

Tekis mieli myydä kerralla kaikki, tai ainakin iso osa. 2miljoonaa on kuitenkin jo sen verran paljon ettei uskalla randomien kanssa lähteä riskeeraamaan.
Mä voin tulla

Kannattaa yrittää päästä tyhjälle servulle kun tekee noita hommia. Eli jos kaveri tippuu sessiosta niin loput joinaa tyhjälle servulle perässä. Ei tule randomit kiusaan kesken töiden. :D

Tietyillä ohjelmilla voi aiheuttaa tuon putoamisen itse mutta eipä ne tälle foorumille taida kuulua.

Kannattaa yrittää päästä tyhjälle servulle kun tekee noita hommia. Eli jos kaveri tippuu sessiosta niin loput joinaa tyhjälle servulle perässä. Ei tule randomit kiusaan kesken töiden. :D

Tietyillä ohjelmilla voi aiheuttaa tuon putoamisen itse mutta eipä ne tälle foorumille taida kuulua.

Tyhjällä servulla noita varastojakin oon täytelly, voi huoletta tilata kolme laatikkoa kun ei ole muita tuhoamassa niitä.

Saako muuten noita omia laatikoita/ajoneuvoja jossa laatikot ovat mitenkään tuhottua vahingossa? Tuli vaan mieleen kun oon buzzardilla aika huoletta räiskiny ohjuksilla kaikki ajoneuvojen vieressä olevat viholliset ja autot, mutta kertaakaan se kuljetusajoneuvo ei ole räjähtänyt?

Sama noissa liikkeellä olevissa pakettiautoissa/rekoissa, olen vaan kiltisti ampunut kuskin ja ajanu auton varastolle. Nopeuttais hommaa kun räjäyttäis buzzardilla koko vehkeen ja veisi vain irtolaatikon varastolle.

Tyhjällä servulla noita varastojakin oon täytelly, voi huoletta tilata kolme laatikkoa kun ei ole muita tuhoamassa niitä.

Saako muuten noita omia laatikoita/ajoneuvoja jossa laatikot ovat mitenkään tuhottua vahingossa? Tuli vaan mieleen kun oon buzzardilla aika huoletta räiskiny ohjuksilla kaikki ajoneuvojen vieressä olevat viholliset ja autot, mutta kertaakaan se kuljetusajoneuvo ei ole räjähtänyt?

Sama noissa liikkeellä olevissa pakettiautoissa/rekoissa, olen vaan kiltisti ampunut kuskin ja ajanu auton varastolle. Nopeuttais hommaa kun räjäyttäis buzzardilla koko vehkeen ja veisi vain irtolaatikon varastolle.
Laatikot tuhoutuu yhdestä buzzardin ohjuksesta ja välillä bugittaa, että se tähtää automaattisesti niihin laatikoihin. Niitä ajoneuvoja ei voi kannata räjäyttää muutakuin silloin kun peli niin erikseen käskee. :rolleyes:

Ja siitä sit pois ne osto kulut jotka on 666k per 111 laatikkoa jos pelkästään tekee 3 laatikon ostoja ja jos ne kaikki alottaa katolta Pegasus Buzzardilla ni siitä tulee 111k per 111 laatikkoa.

Siihen laskee päälle vielä itse toimiston, joka on se 1-4 miljoonaa plus mahdolliset sisutukset ja tilperhöörit päälle, sitten vielä itse varasto jos on 111 paikkanen niin halvin olisko ollut 1.9 miljoonaa? Että siinä menee hetki ennen kun alat pääsee plussan puolelle ja firma kukoistaa. Jos ei vielä olis sitä mahollisuutta että pakko olla perselijöiden kanssa samalla servulla on laskettava mukaan vielä mahdolliset perselijät, miinukset/menetykset, ison kuorman epäonnistuminen, varastovarkaat jne. Noh ainakin tuntuu että omistaa firman ja on riskejä.

Kyllähän nuo pakettien kuskaamiset on varsin addiktoivaa touhua kunhan sitä saa tehdä rauhassa.
Vaikka nuo onkin pohjimmiltaan aina sitä samaa "hae paketti/auto ja tuo varastolle" niin noissa on silti yllättävän paljon vaihtelua. Oli kiva ylläri mennä hakemaan pakettia ja kun saavuin talon pihaan niin siellä oli ruumiita ja palaneita autoja. Yksi auto oli uima-altaassakin.
Sieltä sitten pakettia etsimään ja jostain kuului kun joku vielä kituutteli hengissä ja sen vieressähän se paketti oli.

Välillä taas pitää tappaa joku tuntomerkkien perusteella ennen kuin saa tietää missä tavara on.

Hieman yli kahden miljoonan arvosta myyty kamaa eli plussan puolella ei olla vielä kun ottaa osto hinnat huomioon, mutta ei se haittaa. Kuten aiemmin kirjoitin niin kyllä tuo toimisto oli jo sen takia hyvä ostos kun vip hommista lähtee se neljän tunnin aikaraja pois. Välillä kun on ollut sellainen fiilis, että sitä sightseer keikkaa olisi voinut vielä pari tuntia tehdä.
Itse tykkään myös siitä, että sitä kamaa kertyy sinne toimistoon, mutta olisihan siihen voitu joku vaihtoehto laittaa niille jotka ei tuota halua. Nyt vasta huomasin senkin, että se vihreä mehu antaa täydet energiat. Sitä tulikin aina keikan jälkeen juotua niin ei tartte suklaata mussuttaa.
Toimisto muuten taitaa olla myös ainoa paikka josta löytyy giniä ja rommia juotavaksi. Matopelikin oli kiva vaikka hävisin kaverille 6-1 :D

Uusista vip hommista ainakin cashing out oli kiva kun eilen sitä kokeiltiin. Siinä on 10 minuutin aikaraja ja kilpaillaan kuka saa varastettua eniten rahaa automaateista.
Onko kukaan muuten tarkemmin katsellut mitä kaikkea me oikein diilataan? Mulla oli pari minuuttia vielä odottelua ennen kuin sain myydä seuraavan satsin ja aloin kameralla zoomailemaan. Sieltä löytyi esim pernaruttoa :D

varmaan jotain siihen uuntaan joo tosin menen aina ala kautta tai sitten laskeudun helipädille sil buzzardilla jonka tilannu sielt "keski" valikosta

muutennkin kun sain tehä rauhassa niin oli helppo valita se halvin matkustusvaihtoehto.

Lisätkääs psn kaveriks rihannamarryme, täällä on tyhjä lobby ja nyt tuo iso varasto odottaa täytenä myymistä. Voin tulla sen jälkeen vaikkapa johonkin heistiin 0% provisiolla.

https://www.youtube.com/watch?v=LcnFzHGHyss

Tässäpä tuo projektini, mihin apua tarvitsin. Kiitokset vielä kerran Milkkikselle asuntosi lainauksesta :D Itse olen tähän kyllä tyytyväinen, kun omat melko heikot editointitaidot ottaa huomioon.
Juu eipä siitä hirveesti vaivaa ollu ku muutenkin olisin vaa afkannu

Asiasta toiseen, siellä on joku onnistunut modaamaan vuodettuja autoja Customissa:

[video=youtube;MbDjcSRI6-0]https://www.youtube.com/watch?v=MbDjcSRI6-0[/video]

[video=youtube;LJLKTtpcfqU]https://www.youtube.com/watch?v=LJLKTtpcfqU[/video]

[video=youtube;QcJLaIF9rYc]https://www.youtube.com/watch?v=QcJLaIF9rYc[/video]

^Seven-70 on nätti ja näköjään sport luokan vehje. Jokohan tuosta saisi massacron korvaajan.
Nuo kaksi muuta oli kyllä aivan järkyn rumia.

Ylös Bottom