Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

toi alienpipoauto oli kyllä niin helvetin ruma että se oli tavallaan jo siisti, pakko hankinta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On toi porche ihan siisti, vielä kun se siipi olis poissa. Uutta porchea kun olen odottanut kun kuuta noisevaa, tosin olisin ottanut ihan perinteisen 911 porchen, mut parempi näin kun ei mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

ihan paras toi nat 3 glitch, ton kun tekee ja kutsuu kaverit samaan servuun kuin sinä ja se on siinä. ei tarvinut kertaakaan välittää ulkopuolisista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

ihan paras toi nat 3 glitch, ton kun tekee ja kutsuu kaverit samaan servuun kuin sinä ja se on siinä. ei tarvinut kertaakaan välittää ulkopuolisista.

Se on kyllä kätevä. Toivottavasti sais grindata vielä hetken, ennen kuin rockstar keksii tuohon jonkun patchin.

Millonkohan se office on täyttynyt kokonaan seteleistä ja tavaroista? Kai siinä jokin katto on, jolloin esim setelipinot eivät enää kasaannu lattialle tai pöydille. Myyntitulot taitaa olla jotain 3,5-4miljoonan luokkaa ja silti setelipinot täyttyy ja niitä tulee lisää.

Onnistuneita "laatikonhakureissuja" on sitten taas about 90, ja tuntuu että sitä roinaa ei sinne oikein keräänny enää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se on kyllä kätevä. Toivottavasti sais grindata vielä hetken, ennen kuin rockstar keksii tuohon jonkun patchin.

on.

Millonkohan se office on täyttynyt kokonaan seteleistä ja tavaroista? Kai siinä jokin katto on, jolloin esim setelipinot eivät enää kasaannu lattialle tai pöydille. Myyntitulot taitaa olla jotain 3,5-4miljoonan luokkaa ja silti setelipinot täyttyy ja niitä tulee lisää.

Onnistuneita "laatikonhakureissuja" on sitten taas about 90, ja tuntuu että sitä roinaa ei sinne oikein keräänny enää.

jostain kummansyystä olen osittain samaa mieltä, noi tavarat vois olla kyllä pelkästään vaikka siellä "henkilökohtasella puolella" jossa on vaatekaapit sun muut ja sitten rahat vois olla "vain vähän" esillä siel offisen puolella jolloin tämmönen mini...mäni sais esitellä edes jotain joka on suurta. isoja pinoja joo mutta vain vähän ne setelipinot levinneenä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Seven-70 on nätti ja näköjään sport luokan vehje. Jokohan tuosta saisi massacron korvaajan.
Nuo kaksi muuta oli kyllä aivan järkyn rumia.

Siis hyi vi**u noita kahta pa*kakasaa :D Olen aivan samaa mieltä... No, säästyypähän rahat. No ainakin tuo alien on niin ruma et... Zentornokin on hienompi :D

Ja niin se R vaan taas ampuu meikäläistä sydämeen, perhana LomBank Westissä on MERINÄKÖALA! Musta tuntuu et ne lukee mun ajatuksia, Tornado customi ensin ja nyt tämäkin vielä... :D

Kertokaas nyt onko noissa mitään mitä vois tehdä yksin vai onko tämäkin päivitys vain "kaverien kesken"? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kannattaa yrittää päästä tyhjälle servulle kun tekee noita hommia. Eli jos kaveri tippuu sessiosta niin loput joinaa tyhjälle servulle perässä. Ei tule randomit kiusaan kesken töiden. :D

Tietyillä ohjelmilla voi aiheuttaa tuon putoamisen itse mutta eipä ne tälle foorumille taida kuulua.

Ja mä kun inhosin noita tyhjiä servuja kun voin mennä inviteenkin :rolleyes:...
Mites muuten, jos joudut tyhjään servuun (joka tapahtuu mulla jostain syystä useinkin) niin tuleeko sinne enään lainkaan koskaan ketään vai pysyykö se tyhjänä...
Toinen olis se et joinaatte kaverin kans servulle ja potkitte toisenne ulos jos se käy noin jotenkin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja mä kun inhosin noita tyhjiä servuja kun voin mennä inviteenkin :rolleyes:...
Mites muuten, jos joudut tyhjään servuun (joka tapahtuu mulla jostain syystä useinkin) niin tuleeko sinne enään lainkaan koskaan ketään vai pysyykö se tyhjänä...
Toinen olis se et joinaatte kaverin kans servulle ja potkitte toisenne ulos jos se käy noin jotenkin...

ainakin jos tekee ton nat 3 glitchin niin sillon on pysyny tyhjänä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos tippuu tyhjälle servulle niin kyllä sinne porukkaa eksyy pikkuhiljaa.. Prototipo lähtee välittömästi ostoon kun eksyy myyntiin! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos tippuu tyhjälle servulle niin kyllä sinne porukkaa eksyy pikkuhiljaa.. Prototipo lähtee välittömästi ostoon kun eksyy myyntiin! :D


siis jos on tullut se että kaikki vaan lähtenyt samaan aikaan niin ei ole ainuttakaan tullut mun aikana.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Joku kirjoitti gta foorumilla, että tuossa tilanteessa saa olla yksin rauhassa vaikka kuinka pitkään, mutta jos vaikka sun kaveri tulee samalle servulle niin sitten sinne voi alkaa taas tupsahtelemaan randomeitakin.
Itse lopetin pelaamisen juuri äsken ja sain olla yksin n.10 tuntia joten tuo saattaa pitää paikkansa.

Meitsin on firma jo plussan puolella. Jos huomenna vielä "pari" laatikkoa keräisi ja myisi :D
Kannattaa muuten siihen myynti hommissa käytettävään veneeseen ostaa se nopeus upgrade. Sen vauhti vähintään tuplaantuu siitä. Tosin ei se silti mikään nopea ole, mutta ennen tuntui kuin oma hahmokin varmaan ui nopeampaa mitä se vene kulki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Joku kirjoitti gta foorumilla, että tuossa tilanteessa saa olla yksin rauhassa vaikka kuinka pitkään, mutta jos vaikka sun kaveri tulee samalle servulle niin sitten sinne voi alkaa taas tupsahtelemaan randomeitakin.
Itse lopetin pelaamisen juuri äsken ja sain olla yksin n.10 tuntia joten tuo saattaa pitää paikkansa.

Meitsin on firma jo plussan puolella. Jos huomenna vielä "pari" laatikkoa keräisi ja myisi :D
Kannattaa muuten siihen myynti hommissa käytettävään veneeseen ostaa se nopeus upgrade. Sen vauhti vähintään tuplaantuu siitä. Tosin ei se silti mikään nopea ole, mutta ennen tuntui kuin oma hahmokin varmaan ui nopeampaa mitä se vene kulki.

no mä olin just tossa päivällä 1,5 tuntia yksin kunnes kaverit liitty. tosin sillonkaan ei randomeita tullut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ohan se hienoa että firmalla kulkee ja rahaa on, kyllähän sitä on hienoa kattella muutamia dollari rullia nurkissa, mutta ehkä nyt hieman överiks vedetty. Toimisto näyttää kun olisi Roope Ankka, vielä puuttuis raha-allas johon voisi hypätä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Älkää huoliko kyllä Rockstar vielä lisää päivityksessä 900.000$ hintasen siivous palvelun. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites nuo VIP-jutut sitten? Voiko niitä tehdä singlessä ja montako niistä tehtävistä on yksin pelattavia? Onko paljonkin kustannuksia vai pääseekö heti tienaamaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Älkää huoliko kyllä Rockstar vielä lisää päivityksessä 900.000$ hintasen siivous palvelun. ;)

Ensinhän ostetaan huor..siivooja ja sit maksetaan sille vielä palkkaa siivoomisesta sen vuokran päälle ;)

Mitäs eikö trukkia saa ostaa omaan varaston erikseen ja siihen kans ahdin? Siihen vähintään se 1,6 milj. $ hintalappu...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites nuo VIP-jutut sitten? Voiko niitä tehdä singlessä ja montako niistä tehtävistä on yksin pelattavia? Onko paljonkin kustannuksia vai pääseekö heti tienaamaan?

Asset recovery, hostile takeover, headhunter ja sightseer on yksin pelattavia. Jos on miljoona tilillä niin voi rekisteröityä vipiksi. Se raha ei kuitenkaan katoa mihinkään eli mitään aloitus kustannuksia ei ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Netistä vähän lueskelin että ton toimiston sais sil tavalla siivottua, että vaihtaa sisustusta :D Eli sitte jos haluaa kuitenkin pitää saman sisustuksen, nii pitäis vaihtaa ensin uuteen sisustukseen ja sitten vanhaan, jolloin ''siivouksen'' hinnaks tulee helposti yli millin :rolleyes:
 
Ylös Bottom