Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

valittaa vaan että "tätä kulkuneuvoa ei pysty muokkaamaan" rockstarillekin lähetetty videota aiheesta.

Villi veikkaus että saattaa onnistua päivällä, kun tää viikonlopun serveriryhänen vähän laantuu kun esim jenkit nukkuu. Ihmiset korjailee niska limassa toimimattomia checkpointteja, boosteja ym, jotka sitten taas hetken toimii ja sitten taas ei. Eli ihan sama korjaako vai ei, kun noi on vaan hetkellisiä toimimattomuuksia.

Eli samaa bugaamista voi olla Customsissakin ja enkä yllättyis vaikka onnistuis esim toisessa Customsissa, kun sen sijainti on siis eri. Noissa kisoissa ainakin ovat aina tietyissä paikoissa ne samat cp:t tai boostit jotka joskus toimii ja sitten joskus taas ei.

Peli rikki ja tähän kohtaan R* pistää creator-kisan pystyyn, ei hyvää päivää!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

noh mutta ton nyt luuulis olevan semmonen perus asia johon kuuluu mm ostaminen ja myyminen muutenkin...mutta ei näköjään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

noh mutta ton nyt luuulis olevan semmonen perus asia johon kuuluu mm ostaminen ja myyminen muutenkin...mutta ei näköjään.

En vaan kohta 3 vuoden gta v online-kokemuksella nää tossa mitään muuta perusasiaa, kuin bugaaminen koska autohan on customoitava. Eli olis saattanut tehdä saman ihan millä värkillä tahansa.

Reilu 2 vuotta sitten yritin ajaa omaa adderia talliin, jolloin tuli ilmoitus, että ei onnistu varastetun auton omaan talliin varastoiminen. Jätin auton kadulle ja joinasin kisoihin, jonka jälkeen adder kökötti tallissa taas omalla paikallaan. Samaten joutuu frendi joskus pitään aulaa minuutti tolkulla kun yritän privakutsujen, puhelin invien ja kaverin profiilin kautta joinata ja peli ilmoittaa vaan joka kerta, että "player is no longer in session" vaikka siellä yhä venaileekin. Joskus ei pääse storyn puolelta onlineen, kun väittää että R*n serverit ei ole toiminnassa. Tähän sitten yleensä auttaa, kun käynnistää pelin uudestaan ja kirjautuu samalla siis gta v onlineenkin uudestaan. Eli on paljon vakioilmoituksia, joista näkee suoraan ettei ne pidä paikkaansa ko. tilanteessa vaan pelissä vaan ei ole noita "oikeita" ja erillaisia häiriötilanteita selittäviä vastauksia. Varsinkaan siis millekkään bugaamiselle.

Näitä tilanteita tulee eniten esiin juuri viikonloppuisin kun on kuormitusta ja jos peliin on juuri lisätty jotain uutta niin vielä varmemmin. Nythän tuli esim noi alet eli jotain on taas muuttunut/muutettu ja peli saattaa oireilla vaikka se olis tehty huolellisestikin, kun kaikki ei vaan toimi yhteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

valittaa vaan että "tätä kulkuneuvoa ei pysty muokkaamaan" rockstarillekin lähetetty videota aiheesta.

Mene ja etsi toinen sessio. Alennuksessa olevat kämpätkään ei ole alessa aina vaan pitää ettiä toinen sessio jotta ne on taas toiminnassa. Perus bugailua.

Toinen jos sulta katoaa tuo Tyrus niin mene ulos ja tilaa se mekaanikolta, mulla joskus katoaa se tallista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toinen jos sulta katoaa tuo Tyrus niin mene ulos ja tilaa se mekaanikolta, mulla joskus katoaa se tallista.

Jep! Ihan turha jäädä talliin asiaa ihmettelemään. :D

Useinmitenhan tuo liittyy siihen, että on myynyt tallin ja ostanut uuden johon autot siirtyy. Saattavat siis olla uudessa tallissa ihan eri järjestyksessä ja jotkut jopa samassa ruudussa yhtäaikaa, jolloin toinen saman paikan autoista menee "varastoon", josta auton saa siis mekaanikolta tilaamalla. Tuo jos jatkuu niin saattaa auttaa että vaihtaa auton toiseen kohtaan/ruutuun tallissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep! Ihan turha jäädä talliin asiaa ihmettelemään. :D

Useinmitenhan tuo liittyy siihen, että on myynyt tallin ja ostanut uuden johon autot siirtyy. Saattavat siis olla uudessa tallissa ihan eri järjestyksessä ja jotkut jopa samassa ruudussa yhtäaikaa, jolloin toinen saman paikan autoista menee "varastoon", josta auton saa siis mekaanikolta tilaamalla. Tuo jos jatkuu niin saattaa auttaa että vaihtaa auton toiseen kohtaan/ruutuun tallissa.

Sen verran vielä tarkennan että auto ei ole storagessa, vaan se tilataan tallista jossa se ei ole fyysisenä (eli kadonnut) mutta kuitenkin sen voi sieltä tilata, tämä bugi on tullut muutaman kerran :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sen verran vielä tarkennan että auto ei ole storagessa, vaan se tilataan tallista jossa se ei ole fyysisenä (eli kadonnut) mutta kuitenkin sen voi sieltä tilata, tämä bugi on tullut muutaman kerran :D

Juu tallista tilannu itsekin, mutta "kadonneen" auton nimen perässä lukenut just toi storage. Siis siellä tallissa olevien listassa.

Viimekerrasta kylläkin jo yli 1,5 v eli saattaa olla uusi bugi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu tallista tilannu itsekin, mutta "kadonneen" auton nimen perässä lukenut just toi storage. Siis siellä tallissa olevien listassa.

Viimekerrasta kylläkin jo yli 1,5 v eli saattaa olla uusi bugi.

Tapahtuu aina kun menee onlineen, se muutaman kerran mitä nyt on kerennyt noin käymään. Tämä tuli mieleen tuosta kun ihmiset puhuu että autoja kadonnut ja ottavat yhteyttä sitten tiketillä että olisko sama juttu mutta pieleen menyt "fixaus"yritys, en tiedä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tapahtuu aina kun menee onlineen, se muutaman kerran mitä nyt on kerennyt noin käymään. Tämä tuli mieleen tuosta kun ihmiset puhuu että autoja kadonnut ja ottavat yhteyttä sitten tiketillä että olisko sama juttu mutta pieleen menyt "fixaus"yritys, en tiedä...

Ootko siis yrittänyt vaihtaa sen Tyruksen paikkaa tallissa eli katoaako siis sama auto vaikka olisi välillä eri paikalla tallissa? o_O
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ootko siis yrittänyt vaihtaa sen Tyruksen paikkaa tallissa eli katoaako siis sama auto vaikka olisi välillä eri paikalla tallissa? o_O

En oo vaihtanut paikkaa, se tapahtuu Del Perrossa kun sulla on asetettu joinauspaikka sinne talliin ja menet onlineen, autoa ei näy vain tyhjä paikka vaikka se siinä pelin datan mukaan on :D Mutta nuo autot mitkä siellä on, olen kyllä kerran vaihtanut toisesta tallista tohon kun vaihdoin kämppää.
En tiedä onko vaikutusta sillä et oon vaihtanut digitaaliseen peliin GTA:n? Muita eroja en ole huomannut tai ainakaan mikään mikä tuon aiheuttaisi mutta ei se ole jatkuva ongelma, olisko 3-4 kertaa tapahtunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En oo vaihtanut paikkaa, se tapahtuu Del Perrossa kun sulla on asetettu joinauspaikka sinne talliin ja menet onlineen, autoa ei näy vain tyhjä paikka vaikka se siinä pelin datan mukaan on :D Mutta nuo autot mitkä siellä on, olen kyllä kerran vaihtanut toisesta tallista tohon kun vaihdoin kämppää.
En tiedä onko vaikutusta sillä et oon vaihtanut digitaaliseen peliin GTA:n? Muita eroja en ole huomannut tai ainakaan mikään mikä tuon aiheuttaisi mutta ei se ole jatkuva ongelma, olisko 3-4 kertaa tapahtunut.

Aika erikoinen juttu toikin, jos ei sit ole jonkunlainen "haamubugi" siitä tallinvaihdosta johtuen roikkumassa. :D
Itse varmaan kyllä kokeilisin vaihtaa tallissa olevien laitteiden paikkoja ja vielä niin että siinä mistä katoaa olis sitten laite, jota ei käytä kisoissa eikä tuu ajeltuu sillä yleensä freessäkään.

Eihän toi sit paljoo häiritse jos harvoin tapahtuu, mutta itsellä meni ekal kerralla about 10 min ennenkun tajusin poistua tallista ja kokeilla soittamista mekaanikolle. Eli veti kyl hetkeks hiljaseks ja huulen pyöreeks. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

siis kun tyruksen ostin ja menin heti sen saatuai sinne customsiin ja rupes tota valittaa. käynnistin laitteen uudestaan mutta sama meno jatkuu....mitä ****** rockstar!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

siis kun tyruksen ostin ja menin heti sen saatuai sinne customsiin ja rupes tota valittaa. käynnistin laitteen uudestaan mutta sama meno jatkuu....mitä ****** rockstar!
'

Tosiaan jos ei auta käynti toisessakaan customsissa eikä session vaihto, niin laita ihmeessä supporttiin tikettiä. Jos eivät muuta keksi, niin saisivat sitten antaa sulle uuden Tyruksen ja hävittää samalla sen nykyisen, kun ethän sä pysty edes myymään tota, jos ei voi modatakaan. Eikä myyminenkään ole mikään vaihtoehto, kun siitä tulis tappiota, mutta toi siis estää senkin. Omalla kohdalla support toiminut aina nopeasti eli alle vrk eli tarkistavat asian kyllä.

Itse kokeilisin varmaan auton räjäytystä, mereen ajoa tai menisin härnään jotain esim tankkia, jos ei haluu itse maksaa vakuutusyhtiölle. Josko sitten kelpais customsiin.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

noh nyt oli sit päivällä tullut joltain jessicalta rockstarin puolesta viestii jossa pyydettiin nää perus nimi sun muut jutut. illan päätteeksi sitten 5 miljoonaa rahaa tilillä hyvitykseksi ja tyrus pois autotallista.


pisteet rockstarille siitä että homma toimi noin sunnutainakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

noh nyt oli sit päivällä tullut joltain jessicalta rockstarin puolesta viestii jossa pyydettiin nää perus nimi sun muut jutut. illan päätteeksi sitten 5 miljoonaa rahaa tilillä hyvitykseksi ja tyrus pois autotallista.


pisteet rockstarille siitä että homma toimi noin sunnutainakin.

"Myit" siis Tyruksen 5 miljoonalla... :D Perhana mulle kans sit tuollainen ongelmabugi!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs sä siellä oikee GTA6:sta huutelet? :D Siellä mitään semmosta näkynyt

Ottaa silmän käteen ja katsoo sen pari tuntia sit uudestaan niin löytyy kyllä. Mainitsevat siinä myös, että antaa Rockstarin itse näyttää, kun klippi alkaa. Ratikat siinä vyoryy alas San Fransiscon katuja ym.

edit: jos oli Watch Dogs 2:nen niin sitten my mistake, sillä sitä että GTA 6 :sta esitetään ko. streamissä jotain mainostettiin etukäteen, joten saattaa olla etten sitten katsonut niin tarkkaan. :D

Watch Dog kylläkin Ubisoftin ja sanoivat mun mielestä, että antaa Rockstarin itse näyttää, ennenkuin klippi alkoi.
 
Ylös Bottom