Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ite en saa niistä laatikoista niin paljon hyötyä että niitä tekisin enkä varmaan tule saamaan tuosta tulevastakaan... Käytän hyväkseni vain toimistoa ja CEO tehtäviä varten buzzardia :D Tulee asuttua siinä kopterissa aika paljon nykyään... Sama jos sais moottoripyörile tallin ja jonkun jengikämpän johonkin niin ne tulee hyödynnettyä.

joo no siis se buzzard ja se että niitä laatikoit tulee vietyy myös sen takia että jos johonkin isompaan kerää rahaa tai vaan tylsyyttään.

odotan tuota päivitystä ehkä enemmän kuin heisti,ceo tai "paatti" päivitystä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää kuullostaa kyllä sellaselta päivitykseltä, että vois ehkä itekkin pitkästä aikaa palata pelin pariin ainakin hetkeksi. Edellyttäen toki, että noissa kerhoissa ei ole mitään pyörärajoitusta. Eli siis niin, että voit halutessasi perustaa/olla mukana myös jollain sporttipyörällä. Noi harrikat kun ei oikein iske..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää kuullostaa kyllä sellaselta päivitykseltä, että vois ehkä itekkin pitkästä aikaa palata pelin pariin ainakin hetkeksi. Edellyttäen toki, että noissa kerhoissa ei ole mitään pyörärajoitusta. Eli siis niin, että voit halutessasi perustaa/olla mukana myös jollain sporttipyörällä. Noi harrikat kun ei oikein iske..

mä en usko että niitä jotenkin rajoitettaisiin kun kummiskin tyyliin 99% moottoripyörillä ajavista ajaa huvikseenkin batilla/sillä suzuki hayabusan tyylisellä fillarilla....ja.... toiseksi jos yhtään lohduttaa niin onhan noita mp kerhoja oikeastikkin jossa on "pelkkiä" kyykkiksiä.

toisaalta kun R*:sta kyse niin mitään ei 100 varmaksi voi sanoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

saa lisätä xbox onella gamertag: NoobKillerFIN

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko muilla samaa ongelmaa et tuplat ei näy lamarin tehtävissä vaikka pitäis?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kai sä katsoit oikeita tehtäviä, ne on niitä keltasia joissa on tuplat eikä normi tehtäviä jos uutisesta ymmärsin oikein?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä katsoin oikeita. Adv modes kyl näky ja se 4 kisan super lista mut noi ei jostain syystä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen alkanut harkitsemaan tätä mutta "ongelma" on siinä että olen kyllä niin vasta-alkaja moninpeleissä että mietin että kuinka hyvä mahdollisuus mulla on a.pärjätä esim deathmatch pelimuodoissa jne jne ja sitten toisaalta 2.esim heisteissä, että kuinka hyödyllinen mä olisin siellä. Ettei paremmat ajattele että kuka amatööri toiki on :D

Kun mähän olen amatööri niin tässä kun yleensäkin moninpeleissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

ethän sä syntymästäskään lähtien osannu kävellä vaan siihen harjoteltiin ja nyt osaat kävellä?

pointti oli se että ei mitään opi jos ei opettele. eikä toikaan peli mikään fps peli ole, sitä genreä löytyy parempiakin pelejä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Älä ikinä oleta olevasi muita huonompi, tällöin sä teet itestäs alitajuisesti huonon. Olen itse karttanut noita esim. Last team standingseja mutta nyt pelaan niitä joka päivä koska muut ovat siellä todellakin huonoja :D Ja se ukko syntyy aina uudestaan jos kuolet, eli ei hätää :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja jos oot just alottamassa niin ei tarvii heisteistä murehtia, useesti käy niin että jos alhaisempi leveli liittyy mukaan niin heistin järjestäjä painelee muualle, joten sekin ongelma on ratkaistu.
Ja siitä vaan pelaamaan, tehtäviä ja hupia riittää joka tapauksessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Okei. Kiitoksia vastauksista. Täytyy tässä jossain vaiheessa liittyä mukaan. Tosin täytyy hiukan pelata yksinpeliä eka kun huomasin että siitä on yli 1,5 v kun viimeksi pelannut :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saako noita paketteja vietyä jotenkin kolme kerrallaan vai pitääkö ne aina yksitellen kantaa varastoon CEO-tehtävissä?

Tää on ihan helppoa kun venaa ensin puol tuntia et servu tyhjenee ja sit antaa paukkua pakettia toisen perään... Mulla tämä toimii ekan kerran vasta nyt kun tajusin et ei ole CEO päällä vaan laittaa vasta sitten kun jäät yksin sinne sevulle, muuten luulee invite onlyksi kai :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saako noita paketteja vietyä jotenkin kolme kerrallaan vai pitääkö ne aina yksitellen kantaa varastoon CEO-tehtävissä?

Tää on ihan helppoa kun venaa ensin puol tuntia et servu tyhjenee ja sit antaa paukkua pakettia toisen perään... Mulla tämä toimii ekan kerran vasta nyt kun tajusin et ei ole CEO päällä vaan laittaa vasta sitten kun jäät yksin sinne sevulle, muuten luulee invite onlyksi kai :D

ei tietääkseni sillä ole väliä millon sen pittää kuhan siellä pelaajalistassa ylhäällä likee "public", niitä laatikoita voi videä satunnaisesti 3 kerrallaan jos ne on esimerkiksi yhdessä pakettiautossa kaikki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

ei tietääkseni sillä ole väliä millon sen pittää kuhan siellä pelaajalistassa ylhäällä likee "public", niitä laatikoita voi videä satunnaisesti 3 kerrallaan jos ne on esimerkiksi yhdessä pakettiautossa kaikki.

Ei auta vaikka lukee public. Mutta kun menee varastoon ja siinä aktivoituu CEO, niin sitten se toimii.

Tarkoitin tuota että voiko ne laatikot kasata johonkin tiettyyn ajoneuvoon kaikki ettei tarvitsisi raahata kolmea kertaa... Helikopterilla yksitellen ei paha homma mut tylsää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei auta vaikka lukee public. Mutta kun menee varastoon ja siinä aktivoituu CEO, niin sitten se toimii.

Tarkoitin tuota että voiko ne laatikot kasata johonkin tiettyyn ajoneuvoon kaikki ettei tarvitsisi raahata kolmea kertaa... Helikopterilla yksitellen ei paha homma mut tylsää :D

niii onhan se tylsää mut minkäs teet :D jos on kavereit niin sillä voi koittaa lievittää sitä tylsyyttä...ja ne varastot täyttyykin nopeemmin.
 
Ylös Bottom