Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huomenna tulee se motskarikerho tsydeemi. Moneltakohan tuollaiset on yleensä tulleet?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noni, sitä iloa kesti päivän kunnes lobyyn tuli joku helkatin "Ultimatefin" tms. pätemään kummitushävittäjällä... Sitä ennen joku taliaivo ei nähnyt että headhunter on päällä ja ajoi autonsa suoraan sinne missä se punainen ruksi ja sit tulee viestiä joltain et älä tapa kun mulla tietty pari rakettia jo ilmassa ja hirveä kosto päälle heti...(tähän tarvittais se facepalm-hymiö) Huomenna uus yritys :D

Paljonko veikkaatte et menis rahaa tohon päivitykseen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noni, sitä iloa kesti päivän kunnes lobyyn tuli joku helkatin "Ultimatefin" tms. pätemään kummitushävittäjällä...

Tästä samasta herrasta just puhuttiin päivällä porukalla tänään. On ottanut jokaisen kfin crewiin kuuluvan silmätikukseen ja tuntuu olevan hänen elämän tehtävänsä listiä meidät kaikki
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tästä samasta herrasta just puhuttiin päivällä porukalla tänään. On ottanut jokaisen kfin crewiin kuuluvan silmätikukseen ja tuntuu olevan hänen elämän tehtävänsä listiä meidät kaikki

Tämä selvä, se muuten pyörii tuon suomalaisen jengin kanssa, en nyt muista mikä se lyhenne oli... Mutta nikit on selkeästi suomalaisia näillä.

Siellä oli lobbyssä joku muukin KFIN, en muista nikkiä mut jos on täällä yhtään aktiivinen niin vois muistaa tuon toisen jengin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämä selvä, se muuten pyörii tuon suomalaisen jengin kanssa, en nyt muista mikä se lyhenne oli... Mutta nikit on selkeästi suomalaisia näillä.

.

Kyseinen sankarihan on entinen kfin crewn jäsen, ja jollen ihan väärin muista, niin on taidettu potkia pihalle juurikin omien ampumisen takia..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

katoha ultimatefin :D tuli tossa muutama viikko sitten vastaan samannäkönen kaveri joka sitten mua ja parii muuta mun porukassa olevaa rupes ampumaan. noh otettiin tää jantteri sitten silmätikuksi ja trollattiin sitä niin että sielt rupes tulee näit perus "mä tiedän missä asut" juttuja :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

katoha ultimatefin :D tuli tossa muutama viikko sitten vastaan samannäkönen kaveri joka sitten mua ja parii muuta mun porukassa olevaa rupes ampumaan. noh otettiin tää jantteri sitten silmätikuksi ja trollattiin sitä niin että sielt rupes tulee näit perus "mä tiedän missä asut" juttuja :D

Ehkä kaveri on sen ansainnut :D Täytyy sanoa että nyt alkaa kuullostamaan tutulta tämä nimimerkki, jostain se oli tuttu jo aiemmin mutta en millään muistanut.

Oliko tuo nyt varmistettu juttu että olisi vihoviimeinen päivitys GTA V?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No nyt tippu leuka lattiaan kun katoin tuonne mopokauppaan..! :eek:

Pegassi faggio "SPORT!" :D :D :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihan kiva päivitys tämä biker. Harmi vaan että sieltä on tulossa 8 uutta kulkupeliä vielä, varmaan joka viikko yksi. Alkaa tila kyllä loppuu, ois kiva saada 6 talli. Pegassi Faggio Mod on paras kulkupeli tästä päivityksestä. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja vähemmän yllättäen nuo huumeiden valmistamiset / myymiset ja muu biker dlc business kama on public only.
Plussana jengin talolle saa varastoitua 10 prätkää joten nyt raaskii hienoja prätkiä ostaakin kun ne ei vie tilaa autoilta. Pakko se oli itsekin faggio mod ostaa ja tunkea täyteen valoja ja peilejä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja vähemmän yllättäen nuo huumeiden valmistamiset / myymiset ja muu biker dlc business kama on public only.
Plussana jengin talolle saa varastoitua 10 prätkää joten nyt raaskii hienoja prätkiä ostaakin kun ne ei vie tilaa autoilta. Pakko se oli itsekin faggio mod ostaa ja tunkea täyteen valoja ja peilejä :D

Joo mä en edes tee niitä tehtäviä jos ei ole yksin tai ainakaan 2x$. Tuo oli pirun hieno juttu, oma customsi ja 10 pyörän talli, vielä kun saisi yhden irtotalin noille muille pyörille, tila loppuu heti kesken :D Tavallista tallia en tuhlaa motskareihin kyllä.

Johan löyty taas se UltimateFin :D Se on EXEC tiimissä ja sen kavereita on siis FINS - jengin jäsenet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliko tuo nyt varmistettu juttu että olisi vihoviimeinen päivitys GTA V?
Mistäs sä nyt tän repäsit?
Ihan kiva päivitys tämä biker. Harmi vaan että sieltä on tulossa 8 uutta kulkupeliä vielä, varmaan joka viikko yksi. Alkaa tila kyllä loppuu, ois kiva saada 6 talli. Pegassi Faggio Mod on paras kulkupeli tästä päivityksestä. :)
Tuolla redditin puolella mainittiin että 6. talli tulisi 11. päivä mutta mene ja tiedä, ihan kiva toi oli että sai pyörät omaan 10-paikkaiseen talliin.

Julkaisematon sisältö: http://gtaforums.com/topic/868631-bikers-update-out-now/page-108#entry1069117618
Johan löyty taas se UltimateFin :D Se on EXEC tiimissä ja sen kavereita on siis FINS - jengin jäsenet.
UltimaFin
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Club housen seinällä olevia tehtäviä pystyy sentään tekemään invite onlyssa. Kaksi tein tänään kun kolmanteen olisi vaadittu porukkaa lisää.
Tehdyt tehtävät katoaa aina seinältä joten nyt sinne jäi vain se mitä en pystynyt tekemään. Tuleekohan huomenna taas pari tehtävää lisää. Tulee jo jotkut kännykkäpelit mieleen kun rajoitetaan tehtävien pelaamista noin.
Osa uusista vaatteista oli varsin jees. Varsinkin uudet kypärät ja half maskit.

Pari kuvaa:

grandtheftautov_2016150rct.png

mirrorskhqqj.jpg

edit:

RE-7B on edelleen paras super, mutta hyvin pienellä erolla muihin. Hakochu..chou..whatever drag on uusi paras pärrä ja muista poiketen se kulkee kovempaa ihan normaalisti eteenpäin nojaamalla. Hintaahan tuolla on vain n.970.000$. Noh bati pääsee ansaitulle eläkkeelle. Ehkä taidan kuitenkin odottaa ostamisen kanssa kun sieltä on se tron tyylinen prätkäkin tulossa. Eihän sitä tiedä jos käy kuten supereiden kanssa ja parin viikon päästä tuleekin taas uusi paras pärrä.

[video=youtube;75nKS_k7tPg]http://www.youtube.com/watch?v=75nKS_k7tPg[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

hämmentävää kysyä tätä täältä mutta: miten saan pistettyä alulle mun...ruohot?

E:nyt löytkin joo, jotenkin bugasi vaan. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täyttyykö tässä uusimmassa päivityksessä kerhotilat samalla tavalla kun siinä CEO päivityksessä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täyttyykö tässä uusimmassa päivityksessä kerhotilat samalla tavalla kun siinä CEO päivityksessä?

Kyllä, erona vaan se että kerhotilat on muutenki jo kusisia ja paskasia niin eipä ne lisä roinat siinä haittaa.

Aluks vaikutti halvalta dlc:ä tuli ostettua kerhotalo ja kasa prätkiä, noh, siinä kun avasin 3 bisnestä ja vielä päivitin ne nii oho reilu 12 milliä meni. Noh bisnes syö rahaa, eiköhän se joskus ala tuottaa takas.
 
Ylös Bottom