Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös se gta universumissa ole San Fierro.

Edit: Juu kyllä se oli watch dogs 2 kuten joku jo ylempänä sanoikin, Äsken tuon klipin tsekkasin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Seuraava GTA tulee olemaan peli johon liitetään myöhemmin Los Santos ja muut mestat DLC:nä. Väliin selanen lyhyt lataus kun lennät toiseen kaupunkiin... No ei oikeesti, tää olis tosin aika sairaan hienoa, voisi olla vaikka kuinka paljon eri kaupunkeja tuolla tavalla mutta pelin koko venyisi aika isoksi :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ottaa silmän käteen ja katsoo sen pari tuntia sit uudestaan niin löytyy kyllä. Mainitsevat siinä myös, että antaa Rockstarin itse näyttää, kun klippi alkaa. Ratikat siinä vyoryy alas San Fransiscon katuja ym.

edit: jos oli Watch Dogs 2:nen niin sitten my mistake, sillä sitä että GTA 6 :sta esitetään ko. streamissä jotain mainostettiin etukäteen, joten saattaa olla etten sitten katsonut niin tarkkaan. :D

Watch Dog kylläkin Ubisoftin ja sanoivat mun mielestä, että antaa Rockstarin itse näyttää, ennenkuin klippi alkoi.

aqawardos momentums, ifeel you bro :D...

no mutta siis eihän rockstaar ole pahemmin koskaan hirveemmin esiintyä tommosissa tilaisuuksissa? enkä mä sitä uutta gta:ta odottais kun aikaisintaan 2017 lopussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

aqawardos momentums, ifeel you bro :D...

no mutta siis eihän rockstaar ole pahemmin koskaan hirveemmin esiintyä tommosissa tilaisuuksissa? enkä mä sitä uutta gta:ta odottais kun aikaisintaan 2017 lopussa.

Jep, sattuuhan näitä. :D

Joo ja enkä siis mitään muuta odottanutkaan kuin varhaista klippiä aiheesta. Normaalisti luotettavasta lähteestä kuulin tuosta ja sitten oli vielä Play Stationin luotetuksi mainittu sisäpiiriläinen eli Tiduk twiitannut kitara, tähti ja PS meeting-twiitin ja tänään kuulin että moni oli oman lähteensä mukaan odottanut taas että R* julkaisisi RDR 1 HD:n ja ehkä jopa RDR 2:sen ja tänään ihmettelivät että mitä R* siellä teki kun ei mitään edes ilmoittanut.

Pitää näköjään lopettaa toi kenenkään kuunteleminen, kun yleensä asioista perillä olevat tahotkin bugaa.:D
 
Ghost River FIN: Jos tarkoitat Twitterin nimimerkkiä Tidux, niin kyseinen heppu on osoittanut olevansa väärässä ties kuinka monet kerrat. Kunhan puhuu ympäripyöreitä ja keksii huhuja, jotka joskus osuvat oikeaan, joskus menevät komeasti metsään. Silmissäni tuolla tyypillä ei ole minkäänlaista uskottavuusarvoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ghost River FIN: Jos tarkoitat Twitterin nimimerkkiä Tidux, niin kyseinen heppu on osoittanut olevansa väärässä ties kuinka monet kerrat. Kunhan puhuu ympäripyöreitä ja keksii huhuja, jotka joskus osuvat oikeaan, joskus menevät komeasti metsään. Silmissäni tuolla tyypillä ei ole minkäänlaista uskottavuusarvoa.

Ok kiitos tiedosta. ( kumartaa syvään)

Tyypin twiitti oli tosiaan eri lähteessä kuin noi omat normaalisti luotettavat, mutta erehdyin pitämään sitä eräänlaisena tukena muualta kuullulle, mutta osaa nyt sitten varoa tuotakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jahas, joku "AlfaGAMER" tuli mun invite lobbyyn... Taasko tämä saakeli alkaa että tulevat minne vain :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jahas, nyt ei tänään toimi Pegasus eikä mekaanikko. Noita ihme maksuja on mennyt jo jotain 3-4 kertaa tänään kyllä et ei siitäkään voi johtua :D Koitin käynnistellä peliäkin uudestaan mutta ei vaikutusta... Lievää bugailua :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Moi! Kaikki täysikäiset GTA Online pelaajat voi lähettää kaveripyyntöä PSN: Willyywh
Ois kiva saad porukkaa pelaa playlistejä ym. Ikää 22v ja mikki on.

Ja kyllä, löysin jonkun peliseuran haku-alueen mutta tuntui aika kuolleelta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitää tämänkin pelin osalta kai siirtyä PC Master Race puolelle ainakin yksinpelin osalta nyt kun Redux on vihdoin julkaistu. Saa perusversion näyttämään totaalisen fossiiliselta.

[video=youtube;k10RdQU6Jxo]https://www.youtube.com/watch?v=k10RdQU6Jxo[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onko jo väläytelty seuraavaa päivitystä, eikö ollut puhetta jostain moottoripyöräjengijuttuhärpäkkeestä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

properties that include MC Clubhouses with a special custom Biker mechanic

Saahaankohan me oma talli pyörille, vi*uttaa kun saa 10 pyörää talliin johon mahtuisi 50 ilman niitä isoja välejä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten vaan veikkausta pystyyn, että pakottaako rockstar nuo prätkä jututkin publalle kuten ne varasto hommat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten vaan veikkausta pystyyn, että pakottaako rockstar nuo prätkä jututkin publalle kuten ne varasto hommat.

vähän veikkaan että on ainoastaan publikservulla, tosin onko se sit oikeesti ollu mikään "ongelma"? nykyään kun olen taydellä servulla noita laatikoita vienyt tai muita CEO tehtäviä tehnyt niin saanut aika rauhassa tehdä. ja jos ei ole onnistunut niin sitten nat-glitsin tehnyt joka on tyhjentänyt koko servun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ite en saa niistä laatikoista niin paljon hyötyä että niitä tekisin enkä varmaan tule saamaan tuosta tulevastakaan... Käytän hyväkseni vain toimistoa ja CEO tehtäviä varten buzzardia :D Tulee asuttua siinä kopterissa aika paljon nykyään... Sama jos sais moottoripyörile tallin ja jonkun jengikämpän johonkin niin ne tulee hyödynnettyä.
 
Ylös Bottom