Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jumankekka!! Toi Elegy! Meinasin laskea alle! :D

En ainakaan vielä nähnyt mitään 60 auton tallia mut eiköhän sekin kohta tule. Tuo lambon näkönen auto on kans komia vajaa 1,4 milj. :rolleyes:

Ritariässäkin, maksaa melkein 5 miljoonaa?? :D Ja tottakai, viimeisimmästä fast and the furiousista se ihme formula jolla voi näemmä kiilata autojen alta tai jotain... Ja monta muuta, lienee ihan ok päivitys jos sais vielä sen ison tallin tai "showroom"ko se nyt oli... whatever :D

On ne tallit siellä. Tulee toimiston yhteyteen ja voi ostaa kerros kerrallaan (20 autoa / kerros). Kaikki kolme kerrosta + tuunaus mahdollisuus = yli 7 miljoonaa.

On ne tallit siellä. Tulee toimiston yhteyteen ja voi ostaa kerros kerrallaan (20 autoa / kerros). Kaikki kolme kerrosta + tuunaus mahdollisuus = yli 7 miljoonaa.

Mä löysin vaan 40 auton talleja sieltä tietokoneen kautta tai sit missasin jotain. Mut toisaalta, ne ei taida sittenkään olla autojen säilytystä varten vaan CEO varten ainoastaan? :mad:

Nuo on niitä varastettuja autoja varten.
Toimiston talli pitäisi löytyä dynasty 8 executives saitin kautta eli se mistä toimistokin ostetaan. Sitten kartalta valitsee oman toimiston niin pitäisi tulla mahdollisuus hommata talli sinne.
Hinnatkin ilmeisesti vaihtelee sijainnin mukaan kuten toimistoissakin.
Noin ainakin gta forumilla selitettiin. Itse en ole vielä ehtinyt edes käynnistämään peliä.

Kappas joo, se tulee tohon Dynasty8 siihen nuolen kylkeen kiinni se tallinkuva josta se toimisto valitaan , koitin ensin etsiä sieltä "renovate" puolelta ilmeisesti ekalla kerralla.
Lombank westiin maksaa 1 150 000$ eli eipä se ollutkaan sitä 5 miljoonaa mitä ajattelin sen olevan vähintään, komiaa :)

E: tai siis, tuolla summalla saa yhden kerroksen ja vakion ulkonäön. Menee se 5 milliä sittenkin...

Sit ei muuta ku törsää gta dollareita, kaikki tänne mulle heti!

No eipä tarvii enää ainakaa (ehkä koskaan?) valittaa tallitilasta, 3 toimisto tallia yhteensä 60 paikkaa plus kaikki ne kämpän tallit siihen päälle ja vielä 10 paikka prätkille, yhteensä 120 paikkaa kulkuvälineille. Ostin kaikki 3 toimistotallia jokaiseen erinäköinen sisustus, oma custom shop ja sit se autotalli bisneksille, rahaa meni relut 12 miljoonaa. Et eipä sitä nykyään ihan sama mitä tulee, jos kaikki herkut haluu niin millää miljoonal tai paril pärjää, elegy tuli muutettua ja vielä ne parit uudet autot ostamatta, noh on ainaki bisneksiä mitä pyörittää.

Mitäköhän se vuokra mahtaa olla nykyään, kun prätkäjätkä bisneksien kanssa se oli tyylii jotain 30k, et laskuihin menee jo mukava siivu nykyään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

^ Nuo isot kulut prätkä hommista tulee ihan siitä kun pojat ja tytöt painaa duunia. Heti kun lopetat operaatiot niin tuota summaa ei enää mene.

Itse hommasin vaan sen skylinen ja tietenkin 2 fast 2 furious maalauksella. Toki R34 skyline olisi ollut vielä hienompi, mutta komea tuokin on.

Nii olikin joo, eipä se vuokra kummonen ole kun ei ole kirjautunut prätkäjätkäks. Tää on kyl autokeräilijän märkä päiväuni DLC, tuli laitettua kaikki 7 grottia ihanasti riviin, toiseen riviin lambot ja kolmanteen enukset, kunnon showroom. Kahteen muuhun talliin sit ajattelin kerätä kaikkia muita luksusautoja, kämppien tallit sit onki masentuneita ja tyhjiä, sinne voi sit kerätä kaikkia tulevia autoja ja jotain random kulkuvälineitä.

Niin kauniit kiiltävät tallit on et voin kuvitella sit ku nää puplan apinanaamari, siniset paviaanikarvahousut alkaa kuskaa sinne dollarivanteilla varustettuja ruosteisia paskakasoja, näyttää varmasti tosi hienolta!

Varmuus hymiö: :D

Tuli itsekin ostettua talli sekä varasto ja aloitettua hommat. Ihan kivaa ainakin ekat kolme tehtävää mitkä nyt tullut tehtyä.
Aina auton myydessä otin se kalleimman tuunaus vaihtoehdon jotta tienaa paremmin. Zentornon tuunaus maksoi 12.500$ ja sain siitä 59.000$ kun AI tykkäsi ampua sitä matkalla kohtalaisesti. Ilman tuunauksia siitä olisi saanut hiukan päälle 20.000$

Jos joku on missannut niin nyt voi hahmon ulkonäönkin muokata uusiksi ilman glitcheja. Interaction menu -> style ja siellä ylimpänä change appearence. Tuosta joutuu maksamaan 100.000$, mutta tuota ei kuulemma menetä ennen kuin hyväksyy hahmon muutokset.
Myös tron asun valot voi sammuttaa tai laittaa vilkkumaan tuolta style valikosta.

Nyt oli muuten sellainen dlc missä oli aivan järkyn rumia vaatteita.

Ootteko tehnyt noita CEO uusia tehtäviä (interaction menun kautta) jotka vaatii ilmeisesti tietyn auton, saako niistä mitään isompaa hyötyä? Esim. tuo Ritariässäauto maksaa vajaa 5 miljoonaa joten sen tehtävistä pitäs saada sit ainakin 100K per tehtävä ellei enemmänkin että viitsisi tehdä... :rolleyes: On kyllä kallis auto mut kai se hyppää keskeltä tietä aitojen yli ynnä muuta? :D

Itse en rupea kyllä tekemään noita public tehtäviä etenkään nyt kun pc alla ja pro tulee talouteen vasta kun hinnat tippuu siedettäviksi, siihen asti tahkoon vaan massia.

Nyt kyllä mahtuu autoa talliin, eli sitä ei tarvi hetkeen valittaa :D

Ootteko tehnyt noita CEO uusia tehtäviä (interaction menun kautta) jotka vaatii ilmeisesti tietyn auton, saako niistä mitään isompaa hyötyä?

Pitäs ostaa varasto ennen kun voi hankkia nuo autot joilla pääsee CEO tehtäviin, eli toisinsanoen onko nuo tehtävät lukittu kans publalle? vai voiko tehdä invitessä kuten osa moottoripyöräjengin tehtävistä?

Kyllä ihan pupla hommia nämäkin on, en ainakaa huomannut missään että voiko tehää mitään muita tehtäviä invitessä. Eipä se nyt suuri ongelma ole löytää oma servu, pientä vaivaa välillä joutuu näkee.

On nää puplahommat kyl rasittavia, "joo joo ihmisten kanssa tekemisissä ja joo joo on jännää ja sosiaalista (ei muuten ole)" aina ku menee puplalle nii ei siel näe muuta kun xxxXPaviaankarvahousu998XX killed xxJormapunapersepaviaaniX99x, mitään muuta siel ei sit tehää. Ihan hyvin voisi nämä tehtävät olla myös invitessä, koska ne jotka haluu perseillä nii kyllä niitä löytyisi, ne taas jotka haluu rauhas tehää ettii kuitenkin sen oman privaservun.

^ Mutta jos niitä voisi pelata invite onlyssa niin silloin niistä tienaisi liian helposti rockstarin mielestä.
Nyt ne on vissiin menneet hieman pidemmälle vielä tuon pakottamisensa kanssa sillä gta forumilla on todettu, että jos olet varastamassa tai myymässä autoa ja lagaat aulasta pihalle eli jäät yksin niin se ajamasi auto räjähtää.
Foliota pään ympärille, mutta olen varma, että tuo on aivan tarkoituksella tehty kun monet käyttää lag switchia jotta lagaavat omaan sessioonsa.

Itse taas vedin pleikan verkkoasetuksista mtu arvoksi 600 ja pelasin yksin ilman ongelmia melkein 9 tuntia putkeen.
Sitten meneekin mielenkiintoiseksi jos kaveri ehtii vloppuna tulla testaamaan noita special vehicle tehtäviä. Nekin on pakko tehdä publalla ja mun peliin se tuskin pääsee joinaamaan jos mulla on tuo mtu arvo käytössä.
Toisaalta sillä on 4g yhteydessä nat3 joten se kuitenkin lentää omaan sessioonsa jossain vaiheessa ja itse pystyn kyllä joinaamaan sen peliin ilman ongelmia.

Itsellä oli varsin hauskaa yksin publalla tänään lennellä Rocket Volticilla ja metsästää bounteja Ruiner Kakstonnisella. Ja siinä sivussa katella missä muiden CEO Warehouset on ja pistää Off the Radar ja viedä se auto niilta omaan talliin :rolleyes:

Sitten meneekin mielenkiintoiseksi jos kaveri ehtii vloppuna tulla testaamaan noita special vehicle tehtäviä. Nekin on pakko tehdä publalla ja mun peliin se tuskin pääsee joinaamaan jos mulla on tuo mtu arvo käytössä.
Kyllä niitä Special Vehicle missioneita eilen ainakin tehtiin ihan perus mission tyyliin. Ellet sitten meinaa niitä CEO tehtäviä joihin käytetään sitä Special Vehicleä..?

Tarkoitan siis niitä jotka valitaan toimiston tietokoneelta. Koko konettahan ei voi edes käyttää ellei ole publalla.

Julkasemattomien välineiden hinnat

CzqfbAqUoAAmRO-.jpg

Custom hinta = Auton normi hinta + Benny's Upgrade

Tarkoitan siis niitä jotka valitaan toimiston tietokoneelta. Koko konettahan ei voi edes käyttää ellei ole publalla.
Ne missionit tehdään ihan samalla tavalla ku mikä tahansa muukin missioni, niitä ei aleta freeroamissa säätää.

Itselläni oli puhe just niistä autokohtaisista tehtävistä jotka voi pikavalita ihan freeroomissa, että onko nekin publalla kaikki?

PC:llä onistuu kans tuo kikkailu netin kans mut mulla peli menee aivan solmuun sen kans joten ei toimi... :rolleyes:

Ovat muuten ilmeisesti poistaneet ne spawnaavat keltaiset ja violetit Sentinelitkin... Kaksi "gta:n yötä" olen tuossa runnaillut eikä tule vastaan... Lienee jengiautot enään jäljellä erikoisista.

Ne missionit tehdään ihan samalla tavalla ku mikä tahansa muukin missioni, niitä ei aleta freeroamissa säätää.

No tuo on kiva tietää. Ei tarvitse sitten sen takia alkaa säätämään mitään vaikka aula olisi täynnä.

Edit:

GTA forumilla sanottiin, että talliin ostettavassa autojen tuunaus paikassa voi tulla autosta pois ja ihan vapaasti kävellä sen ympärillä.
Voiko joku testata, että mahdollistaako tuo sen, että voi vaikka valita uudet vanteet ja nousee autosta pois tarkastelemaan niitä ilman, että ne täytyy ostaa ensin?
Jos tuo on mahdollista niin saattaa mennä hankintaan. Niin monta kertaa olen tuskaillut esim vanteiden, pakoputkien ja levikkeiden kanssa kun sitä kameraa ei saa lsc:ssa käännettyä niin, että kunnolla näkisi miltä ne autossa näyttää.
Monta kertaa tullut myös ostettua jotain ja sitten kun on ajanut lsc:sta ulos niin huomannut, että paskaltahan se näyttää ja taas meni rahaa hukkaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Muistaakseni ei pysty koska se valinta että pääsee autosta ulos on samassa valikossa Ulos ajamisen ja talliin paluun kanssa.

No tuo on kiva tietää. Ei tarvitse sitten sen takia alkaa säätämään mitään vaikka aula olisi täynnä.

Edit:

GTA forumilla sanottiin, että talliin ostettavassa autojen tuunaus paikassa voi tulla autosta pois ja ihan vapaasti kävellä sen ympärillä.
Voiko joku testata, että mahdollistaako tuo sen, että voi vaikka valita uudet vanteet ja nousee autosta pois tarkastelemaan niitä ilman, että ne täytyy ostaa ensin?
Jos tuo on mahdollista niin saattaa mennä hankintaan. Niin monta kertaa olen tuskaillut esim vanteiden, pakoputkien ja levikkeiden kanssa kun sitä kameraa ei saa lsc:ssa käännettyä niin, että kunnolla näkisi miltä ne autossa näyttää.
Monta kertaa tullut myös ostettua jotain ja sitten kun on ajanut lsc:sta ulos niin huomannut, että paskaltahan se näyttää ja taas meni rahaa hukkaan.

Kyllä voit sielä omassa custom tallissa nousta autosta ulos ja katella vanteita, mutta ne täytyy ensin mun mielestä ostaa kuitenkin jos nyt oikein muistan. Itelläni nyt kaikki paitsi muscle kromi vanteet ilmaisia. Mutta toi on totta et monesti tulee ulos ja ne näyttääki paljon rumemmalta niin toi nyt helpottaa. Voin vielä tarkistaa että voiko niitä katella ilman ostamista...

Joo näin niiku sanoin, eli ne pitää ensin valita ja sit pääset ulos, muuten kun esikatselussa kun menet takaisin niin renkaat ei säily. Varmaa shark cardsit liittyy jotenki tähänkin.

Ylös Bottom