Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jahas täytyykin näköjään exportata autoja vloppuna. Niitä ois jo 20 valmiina varastossa.
Lunta pitäisi olla vielä maanantainakin joten sitten takaisin kisa baanoille.

50% BONUS CASH ON SELECT UNLAWFUL ACTIVITIES (12/24 - 12/25)

If you're going to miss Santa's "Nice" list, you might as well miss by a mile. On Christmas Eve and Christmas Day only, get 50% more from the following criminal activities:

• 50% more GTA$ on all Vehicle Exports
• 50% more GTA$ on all Biker Business Sales
• 50% more GTA$ on all Special Cargo Deliveries

Jaha, no sitten täytyy vielä panttaa mun huumevarastoja joita oon kerännyt täyteen pahan päivän varalle, eli saa odottaa ja sit ku kaikki myy nii tulee ihan jees joulubonus, autoja vois kerätä lisää ja säilyttää loput.

Kyllähän tässä ihan kivasti tienaa pelkistä inport / export hommistakin nyt. Vielä kun kaksi top range autoa myyn niin tänään on tullut tienattua kolme miljoonaa.
Noista saa tuunauksen ja korjauskulujen jälkeen hiukan päälle 100.000$ / auto ja niitä voi myydä kolme tunnin aikana.
Mahtaakohan tuo 50% bonus toimia vielä koko huomisenkin jos ei vaan lähde pois freeroamista vaan jättää hahmon yöksi kävelemään ympyrää toimistolle.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä mulle ainakin on muistaakseni tullut sillloin varoitus siitä, että hetken päästä lentää automaattisesti pihalle jos ei tee jotain.
Eipä tuo hirveästi säätämistä vaatinut. Laitoin vaan kuulokeadapterin tattien väliin.

Itse ainakin jättäny monesti kattoo telkkaria eikä oo ikinä kickannu ulos... Alustana Xone.

Voiko näitä import/export hommia tehdä invite onlyssa. menee käpy jumiin kun tulee pelaajat pilaaman kaiken vain yhdellä sticky pommilla

Terve! Nyt tarttis 3 tyyppiä Heisteihin!! Alustana PS3 (lähiaikoina transferraan neloseen) ja olisi hyvä, että on aiemmin tehnyt heistit. Mikki löytyy ja tuleehan se tarpeeseenkin. PSN on JarttaliP ja laittakaa viestikenttään, että ootte täältä. Plussaa olisi, että on high level ja omistaa Kuruma Armoredin/Insurgentin. Tavoitteena tehdä heistit ihan lähiaikoina, joten kiirus!
E: Älkää välittäkö profiilin PSN:stä...

Voiko näitä import/export hommia tehdä invite onlyssa. menee käpy jumiin kun tulee pelaajat pilaaman kaiken vain yhdellä sticky pommilla

Ei ikävä kyllä onnistu, mutta on täällä vinkkejä miten pääset yksin pupla servulle, joko koko ajan hakemalla uutta sessiota kunnes löytyy semmonen että sielä olet vain sinä, säätämällä MTU asetuksia 1500->600 (en tiedä miten se tehään xboxilla). Onhan niitä varmaa muitakin keinoja, tyylii et teet kisan ja aloitat sen puplalla, ajat sen loppuun ja sit poistut niin se lennättää sun yksin pupla servulle, en nyt muista miten se tarkalleen meni, googlella varmasti löytää kasan ohjeita. Eihän noita bisneshommia nyt hulluka ala tekemään puplalla apinanaamari karvahousujen kanssa, hermot menee, rahat menee, ihmiskuntaan toivo menee. Kahestaan tai jos useamman kaverin kanssa vielä kun tekee "priva" puplan niin seuraa että tuleeko sinne joku apinanaamari karvahousu niin voi kikata samantien pois.

Boxilla ei voi säätää mtu arvoa joten sillä on pakko turvautua muihin keinoihin. Juurikin se session haku ja kaverin kanssa muiden potkiminen pois, lag switchit, netin kuormittaminen niin paljon, että sen takia peli heittää sut yksin (ruudulla näkyy, että kaikki muut muka lähti) jne.

Tuon kisa kikan bongasin tänään gta forumilta ja ainakin jollain se on toiminut:
How to get a solo public session for XB1

Tuli tästä kyllä hyvin tienattua ja maanantaina toimi koko päivän bonukset kun en lähtenyt freeroamista pois. Olisi varmaan toiminut vielä eilenkin, mutta aamulla odotti viesti, että olen kirjautunut pois psn:sta.
Arvatkaapa minkä takia ilmeisesti? Sony halusi tietää haluanko muuttaa yksityisyys asetuksia. Minä olen ne silloin laittanut kohdille kun koneen hommasin joten ei tartte kysyä uudestaan eikä varmasti heittää mua pois psn:sta silloin kun olen jossain pelissä onlinessa.

Noh kuitenkin 14.8 miljoonaa oli kun inport / export päivitys tuli. Ostin sen 1.5 miljoonan varaston, toimistoon yhden tallin, elegy retron, Bestia GTS:n, Wastelanderin, Tampan ja täydet viritykset Shotaroon.
Nyt mulla on 20.6 miljoonaa :D

Voisko joku kertoa mitä eroa on jos tuon Ruiner 2000 ostaa kalliimmalla tai halvemmalla? Ja saako sen ihan omaan talliin ettei tarvi maan alta hakea joka kerta?

Btw. tuo uus Porsche upgrade auto on ihan vi*un hieno ajettava. Ei varmasti nopein auto mutta silläpä on kaahailtu viimeaikoina paljon :D

Voisko joku kertoa mitä eroa on jos tuon Ruiner 2000 ostaa kalliimmalla tai halvemmalla? Ja saako sen ihan omaan talliin ettei tarvi maan alta hakea joka kerta?

Btw. tuo uus Porsche upgrade auto on ihan vi*un hieno ajettava. Ei varmasti nopein auto mutta silläpä on kaahailtu viimeaikoina paljon :D
Ei mitään eroa, mutta saat sen halvemmalla vasta kun teet CEO tehtävän jossa sitä käytetään. Ton tehtävän saa hostattua toimiston koneelta kun olet ensin varastanut tarpeeksi monta autoa ja siis nimenomaan sun pitää ite hostata se muuten et saa alennusta.

Eikä sitä saa omaan talliin, sitä kyllä voi virittää ihan niiku sitä tavallista ruineria. Se tulle sinne maan alle kellariin mihii tulee ne kaikki muutki ruostekasat, hauska vempain ajaa ja kivaa hypellä siltojen päältä alas ja liitää varjolla ym, en kuitenkaa ole nyt ihan varma onko se ihan yli 4 miljoonan arvoinen? Sitä kun ei voi myydä ja siinä se on sulla ikuisesti ihan kun pegasus vehe, erona tietenki että saat sen tilattua viereen kun normi auton ja näet sen fyysisesti omassa kellarissa. Sen ruiner vip tehtävän takia ei sitä myöskään kannata ostaa, se on yks suuri vitsi. Siitä saa vain 25k, kestää tyylii 20min ja cooldown on tasan tunti. En tiedä, kai mä ajattelin että pitäähän sitä lapsuus unelmia olla, nii pakkohan se oli hommata.

Boxilla helpoin tapa mun mielestä saada tyhjä lobby mennä wlanilla onlineen ja sit piuha vaan kiinni kun olet publalla niin kaikki lähtee. Itsellä kyllä yleensä toimii aina vasta toisella kerralla. Psn:llä muistaakseni päivämäärän vaihdolla sai aika helposti tyhjän.

Mulla tuppaa autot tallissa vaihtumaan aika usein joten mulle tuo Ruiner 2K on oikeastaan hyvä investointi jos sitä ei voi myydä pois lainkaan :D Pikamenun kautta jos sen saa tilattua on ihan jees, se normi mekaanikko on hidas muutenkin ja tuonne kellariin menee 3 minuuttia että pääsee hakemaan auton sieltä...

Eikä tuon jälkeen varmaan paljon muita autoja edes tarvi muuta kun kisapelit sitten kisoihin ja ehkä yleiset kruisailuromut, lienee sen verran ylivoimainen. Ei se kyllä sitä 4 miljoonaa ole arvoltaan jos miettii, panssaroituna se rupeisi olemaan jo siinä ja siinä mutta sittenhän se vasta oliskin ylivoimainen... Ehkä R on tuossa ajatellut yleisesti kaikkia tehtäviä, joku blow up 1 ja 3 esimerkiksi on tuon kanssa läpihuutojuttu (kuten buzzardin kanssa mutta se maksaa 200$ ja pitää tilata ja hakea).

Terve! Nyt tarttis 3 tyyppiä Heisteihin!! Alustana PS3 (lähiaikoina transferraan neloseen) ja olisi hyvä, että on aiemmin tehnyt heistit. Mikki löytyy ja tuleehan se tarpeeseenkin. PSN on JarttaliP ja laittakaa viestikenttään, että ootte täältä. Plussaa olisi, että on high level ja omistaa Kuruma Armoredin/Insurgentin. Tavoitteena tehdä heistit ihan lähiaikoina, joten kiirus!
E: Älkää välittäkö profiilin PSN:stä...

Up! Tarttes ASAP porukkaa kolmoselle :(

tuonne kellariin menee 3 minuuttia että pääsee hakemaan auton sieltä...

Interaction menusta tilaamisen cooldowni 5min joka alkaa siitä kun Special Vehicle tuhoutuu.

Ehkä R on tuossa ajatellut yleisesti kaikkia tehtäviä, joku blow up 1 ja 3 esimerkiksi on tuon kanssa läpihuutojuttu (kuten buzzardin kanssa mutta se maksaa 200$ ja pitää tilata ja hakea).

Special Vehiclejä ei pysty käyttää missioneissa.

Special Vehiclejä ei pysty käyttää missioneissa.

Ainiin joo... Vaan pegasus vermeitä voi käyttää... :rolleyes:

Tuolla on ollut puhetta että vain 32 auton varastaminen riittäisi alennukseen, mutta pitääkö tuo CEO tehtävä tehdä myös silti näiden jälkeen? Lienee kans sellanen tehtävä joka on idioottimagneetti ettei vaan saisi Ruineria... 2-4 peluria siihenkin tarvii.

Onko täällä ketään kuka pitää automiittejä tai onko kukaan halukas joinaamaan crewiin nimellä: xXSuomiXx 5 memberiä on jo nyt ja alustana xbox one. lisää kaivataan ja aktiviteetteja olisi luvassa jos huvittaisi

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla

Ainiin joo... Vaan pegasus vermeitä voi käyttää... :rolleyes:

Tuolla on ollut puhetta että vain 32 auton varastaminen riittäisi alennukseen, mutta pitääkö tuo CEO tehtävä tehdä myös silti näiden jälkeen? Lienee kans sellanen tehtävä joka on idioottimagneetti ettei vaan saisi Ruineria... 2-4 peluria siihenkin tarvii.

Se 32 auton varastaminen ainoastaan avaa sen tehtävän, jotta voit tehää sen ruiner mission mitä läpi pelaamalla vasta saat sen itse alennuksen. Kahella pelaajalla voi tehää kaikki noi special wehicle tehtävät mikä oli mulle yllätys, olin ihan varma että varsinkin ne viimeiset vaatii 4.

Ylös Bottom