Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitoin sen 15 euroa että pääsen alkuun,toimiston ja buzzardin hommasin. Nyt ilmeisesti vaan kovasti varasto- ja ceo-tehtävien grindaamista..

Buzzard on tärkein vempele kyllä koko pelissä ja hinnaltaan se kyllä maksaa itsensä takaisin siinä ajassa mitä menee ilman sitä. Ilman sitä olisin itse vieläkin grindaamassa satasia enkä tonneja niinsanotusti :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin,ja jos xonen puolelta löytyy säännöllisen epäsäännöllisesti ja yleensä mieluiten ilman mikkiä pelaavan kaverin tarvetta niin laita toki yvllä gamertag
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vloppuna tuli ekaa kertaa kisattua shotarolla ja siitä tuli ihan heittämällä oma suosikki pärrä. Sitä on ihan pirun hyvä ajaa ja tuntuu kääntyvän vieläkin näppärämmin mitä bati.
Se yli 2 miljoonaa tuosta silloin julkaisussa tuli maksettua eikä kaduta kyllä yhtään. Tosin niistä valoista luovuin jo. Vlopun aikana tuli n.20 tuntia ajettua stunt kisoja ja hahmolla kokoajan se tron henkinen glow suit päällä.
Vaikka hienoja ovatkin varsinkin pimeällä niin nuo valot alkoi tursuamaan jo korvista joten vaihdoin lookin normaalimpaan ja kyllähän tuo pärrä on yllättävänkin nätti musta/kromi maalauksella.

grandtheftautov_201706ysc3.png

Nyt ainoa valaistus on ajovalo. Valitettavasti noita renkaiden sivussa olevia "suojia" ei saa pois ollenkaan. Ihan mielelläni olisin perus pinnavanteet laittanut.
Rahaakin tuli kisoista melkein kolme miljoonaa joka oli taas ihan kivasti ja hyvää vaihtelua kun alkoi jo nuo import / export hommat hieman tympimään kun 290 autoa myynyt.

Ruiner 2000 ja rocket voltic oli ihan kivoja leluja ja rocket voltic kestää 100% armorilla vähintään tarpeeksi iskua kun sillä tekee isoja loikkia. Todennäköisemmin sillä hyppää johonkin syvään lammikkoon kuin hajottaa alastulossa.
Toivottavasti rockstar korjaa noiden autojen cooldown ajastimen. Jos sulla on esim ruiner 2000 paleto bayssa ja olet itse kaupungilla niin et voi tilata sitä kaupungille koska laskurissa vaan lukee kokoajan, että seuraavan tilauksen voi tehdä 5 minuutin kuluttua.
Vasta kun auton hajottaa niin se laskuri alkaa laskemaan alaspäin. Ilman tuota ruiner olisi kiva freeroam auto hypyn ja laskuvarjon ansiosta.

edit:

Pakko se oli Itali GTB ostaa kun katseli kuvia siitä custom versiosta.
Pikaisesti testasin parilla stunt radalla ja kyllä tuo opettelua vaatii re-7b:n jälkeen. Esim downtown loopissa ei tarvitse edes höllätä kaasua 7b:lla, mutta kokeileppa tuolla samaa niin auto on seinässä ja varsinkin putkien seinämillä ajaessa tuntuu lähtevän perä irti kohtuu helposti.
Kovempaa se ainakin kulkee koska hypyt vie pidemmälle.

Tuli samalla testattua sharefactoryn valokuva toimintoa ja kyllähän sillä saa kivasti kuvat yhteen rimpsuun.

gtakollaasitksrh.png
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Neron ja Italyn kohdalla ite jätin ton bennyn päivityksen pois, tekevät kauniista autoista vaan rumia rallilällyköitä. Yleensä bennyllä tapahtuu taikoja (elegy, pfifster, sultan) mutta tässä tapauksessa ne rumentaa niitä, tietenkin jos ostais molemmat ja tekis kaksi eri versiota. Tai jos tykkää et autos on kaiken maailman vetokoukkuja ja lällyköitä niin mikäs siinä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Päivän positiivinen yllätys oli 250 000 jotka sai onlineen mennessä. Vähemmän positiivinen oli se että lähes joka aseesta oli panokset hävinny. Onko tuo yleinen vaiva vai mistä johtuu että monta tuhatta panosta katoaa yhtäkkiä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä tehtäviä tuo double$ oikein tarkoittaa? Olen autoja vienyt ja tehnyt niitä pikatehtäviä mutta en mä näe mitään tuplia. Vai onko tosiaan nin että tuosta ritariässätehtävästä 25K$ on tuplat? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Social Clubissa lukee ihan selkeästi nuo tuplat: Double GTA$ & RP ON BIKER CLUBHOUSE CONTRACTS & SPECIAL VEHICLE WORK. Ritari ässä tehtävä on ehkä lyhyin ja helpoin ei siitä paljoo saa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu kannattaa tehdä niitä jengin klubitalon tehtäviä kaverin kanssa jos vaan mahdollista. Esim guns for hire keikasta saa nyt yli 70.000$ ja se taitaa kestää 10 minuuttia.
Voi noita yksinkin tehdä, mutta silloin valikoima on kohtuu rajoittunut, mutta silti esim vankien kuljetus bussin varastamisesta saa 42.000$ ja aikaa ei montaa minuuttia mene.

Jos seinällä on vain niitä tehtäviä jotka vaatii vähintään kaksi pelaajaa niin laittaa spawnin klubitalolle ja käy yksinpelin puolella niin taas on tuore setti tehtäviä seinällä ja noita voi siis tehdä ihan invite onlyssakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siellä on taas rockstar created / verified stunt kisoissa tupla rahat 13.3 asti ja tarjolla pitäisi olla 15 uutta rataa.
Tulossa on myös uusia autoja sekä stunt kisoja joissa on käytössä ruiner 2000, rocket voltic ja blazer aqua sekä jotain isompaakin:

"Get ready for a host of new GTA Online updates in the weeks and months ahead, with new criminal enterprises to dominate, new vehicles to acquire and more for the millions of Los Santos residents hitting the streets every day. Read on for details..."

Jos joku pelaa tätä vielä ps3:lla tai xbox 360:lla ja meinaa siirtää hahmonsa nykyisille konsoleille niin aikaa on jäljellä neljä päivää tuon operaation suortittamiseen.

Coming Soon to GTA Online: Special Vehicle Races, New Cars, Modes & More
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ehtiskö joku muukin kuin minä ostamaan tuon GP1:n? Broughyn testien perusteella ei ole se kaikkein nopein mutta itse ainakin pidin ajettavuudesta sekä pitokin oli vallan mainio. Ja onhan se myös tyylikäs :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ehtiskö joku muukin kuin minä ostamaan tuon GP1:n? Broughyn testien perusteella ei ole se kaikkein nopein mutta itse ainakin pidin ajettavuudesta sekä pitokin oli vallan mainio. Ja onhan se myös tyylikäs :cool:

Juu mä säästin 2 miljoonaa tuota varten, ei mennytkään niin paljon kun oletin. Pito on loistava ja itse auto, nyt ollaan aikas lähellä ettei mene jo jonnekin lisenssioikeuksien tielle nimittäin on sitten NIIIN paljon McLarenin näköä, kunnolla tehty auto, en löytänyt sellasta T20 etuvalojen tyylistä piirrosta mistään kohdasta (ne etuvalot näyttää siis ihan piirretyiltä T20:ssä). Onhan se paikkansa ansainnut T20 vierellä tallissa ja tulee sillä ajeltuakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän tuo ostettua tuli ihan vaan ulkonäön takia.
Nyt on siitä harvinainen tilanne, että haluan ostaa ne kaikki loputkin ja tietenkin rockstar pihtailee niiden kanssa ja saattaa jopa yhden auton antaa ostettavaksi joka viikko.
Ei tuossa pihtailussa mitään uutta ole, mutta ei ennen ole vain yhtä autoa kerrallaan annettu.

En sitten tiedä on rockstarilla sattunut moka vai onko ihan suunniteltu ominaisuus, mutta kaikissa noissa uusissa special vehicle kisoissa voi käyttää omaa viritettyä versiota eikä host voi pakottaa käyttämään vakioita.
Tuleepahan noillekin käyttöä kun aikoinaan tuli kaikki kolme viritettyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu mä säästin 2 miljoonaa tuota varten, ei mennytkään niin paljon kun oletin. Pito on loistava ja itse auto, nyt ollaan aikas lähellä ettei mene jo jonnekin lisenssioikeuksien tielle nimittäin on sitten NIIIN paljon McLarenin näköä, kunnolla tehty auto, en löytänyt sellasta T20 etuvalojen tyylistä piirrosta mistään kohdasta (ne etuvalot näyttää siis ihan piirretyiltä T20:ssä). Onhan se paikkansa ansainnut T20 vierellä tallissa ja tulee sillä ajeltuakin.

Jep. Oletin että hinnassa mennään yli kahden miljoonan mutta onneksi ei. Itsekkin katselin justiinsa samaa että aikalailla 1:1 kopio McLarenista. Elegy Retrokin on aika lailla R33 Datsunin kanssa 1:1. Tempestassa myös sama juttu eli tarrat ajovalojen tilalla.

Laittaisin omasta GP1 kulkineesta tähän kuvan mut jostain syystä ei tiedostoa hyväksy? .JPG formaatti ja kuvakokokin on sallituissa. Mene ja tiedä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Ihan oikein koitat kuvaa lisätä. Foorumi ei vaan ole niitä jostain syystä kelpuuttanut varmaan pariin kuukauteen.
Täytyy ladata johonkin kuvan jakamis palveluun ja sieltä linkittää tänne.

Tuossa nuo kaikki tulevat autot jos joku ei ole vielä nähnyt.

SJXbzXb.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ju.m.a.la.u.ta! Tuo valkoinen:eek: Paree sitten olla hyvin tehty nimittäin maailman hienointa autoa (mun mielestäni siis) ei pilkata :cool:

Kaikki muut hankintaan paitsi tuo keltainen jos siinä ei ole jotain speciaalia. Paljonko arvioitte hintojen olevan? F40 vois nimensä ja todellisen arvonsa mukaan mennä jo 2,5 - 3 miljoonaan mutta epäilen... Nuohan tulee olemaan melko varmasti autoja joilla ei kisata, tai siis eivät ole kisoissa sitä top-luokkaa sikäli kun omaavat sen alkuperäisen mallin karman.

Eiköhän tuon rahan tee viikossa kun just 4 päivää ja 2,5 miljoonaa tein tuota McLarenia varten jos nuo loput ei sitten tule kerralla :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En nyt pikaisesti löytänyt gta forumilta sitä viestiä jossa noiden hinnat oli, mutta muistaakseni ne oli korkeintaan samaa tasoa kuin GP1. Hijak Ruston eli tuo keltainen ilmeisesti on vain n.400.000$ ja se on aika tarkka kopio Vuhl 05:sta.
maxresdefault.jpg

Edit:

According to the leaker:
Turismo Classic - Around $700,000 (F40)
Infernus Classic - Around $900,000 (Diablo)
Hijak Ruston - Around $400,000

Kuulemma sekä turismo, että infernus on sports classic luokassa joten ainakin luulisi olevan luokkansa parhaimpia, mutta rockstarin tuntien en ihmettelisi vaikka ne olisikin kisa käytössä aivan paskoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No nyt näyttäs hinnat olevan kohdallaan :)
Sinne sports classiciin ei kyllä vissiin ole tunkua, lieneekö siellä 1 tai 2 oikeesti nopeaa autoa ja loput enemmän tai vähemän driftaavia? Veikkaan että noista kahdesta Italiaanosta tulee ns. kopio kaksikosta T20 ja Osiris, eli nopeuserot on aika lailla pienet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kappas joo vaatii näköjään sen "/img" komentohässäkän alkuun ja loppuun mutta nyt alko luonistamaan :D
Eli tässä siis melkein Gulf väritteinen auto millä sudin menemään :cool:

m7qdz4.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^^ Hämääkö minua vain vai onko helmat ja etupuskuri mattapintaisia? Taitaa tuo kuva hämätä tai sit auton vaihdettavien osien väritys/valoisuus mennyt mönkään...

Btw. kohta pelataan PS4 pelejä PC:llä. Eikä ole aprillipäivä: https://www.gtplanet.net/playstation-now-to-add-ps4-games-on-all-platforms-including-pc/

Valaistus ja kulma varmaan sen verran kohdallaan et näyttää matalta. Eikä toi värikään ole kiiltävimmästä päästä vaikka Classic värivalikoimasta onkin otettu. Pitäs tietty viel testata vaikka mustalla miten kiiltelee ja ei sitä tiedä vaikka oliskin Rockstarin toimesta hätäsesti tehty. :rolleyes:
 
Ylös Bottom