Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Turismo classic tarjolla 705.000$ hintaan. Ostin kaksi
Meitä on monia jotka siitä hommasta vastaavat, mutta eipä kovinkaan monta aktiivista enään..Kukas täällä nykyään vastaa Crewiin pääsystä? Vierähtänyt useampi tovi siitä kun viimeksi tullut Onlinessa oltua ja oli näköjään mut potkittu pihalle. Laitoin Onlinen kautta Requestin menemään, mutta onkos tässä nykyään vielä jotain kuviota ennenkuin pääsee jäseneksi?
Kylläpäs rockstar nopeasti fixas, sai duke o' death ilmaseks, ja pysty myymää sen 12k tuunaamatta sitä.
Ihan kiva tuo tuplat tehtävistä, ja kestää melko kauan. Ei muutakun kattomaan MrClickbaitFTW 4 tunnin spending spree striimii.
Nopeaa ja helppoa massia
Ei muuta kun tekemään piiitkästä aikaa normi missioneita. Trash Talkista alkaa ja siitä jatketaan tuntitolkulla kaikki mikä eteen tulee
Btw. itse pelaan nykyjään pc:n puolella ja ehkä tuun takas PS4 jossainvälissä, mutta onko tosiaan PC:lläkin KonsoliFIN crew vai olenko ainoa siinä ?
Olet ostanut jotain returning player ajoneuvoja ja nyt niistä saa rahat takaisin kun niistä tuli sulle ilmaisia.
Itse sain vain 67 000 kun dukes oli ainoa noista joka tuli silloin julkaisun aikoihin ostettua.
Mä sain GTA taaloja, en euroja
Pegassi Ruffianin tai jonkun toisen mopon (jolla voi sen 10 sek. keulia daily missioni)