Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mun mielestä taas tämä pelimaailma on ihan tarpeeksi iso, ei tämän isompaa tarvii olla. Jos jotain laajenetaan niin mielummin sitten sisätiloja vois avata ym, toki joku pieni klöntti maata tyylii mitä north yankton vois mennä. Sinne kun pääsi vielä ps3 aikoina glitchaa, niin sinne vois jotain pientä ehkä keksiä. Pelin mappi ei tämän isompi tartte olla, hyvin sen huomasi esim ghost reconissa, lääniä on ja kokoa varmaa x3 GTAV niin eipä siel mitää jaksannut häröillä/tutkia, se miten yksityiskohtainen maailma on tärkeempi.

Mitä tulee näihin "servut suljetaan" "peliä ei enää tueta" ym puheet niin en tiie mistä se edes sai alkuunsa, veikkaan just nämä youtube mrwtfboss ja lipsyjommit sen lipsuatti kun ei keksi enää mitää mistä niitä clickbait videoita voisi tehdä. Miksi lopettaa jotain joka tuottaa rockstarille miljoonia? Toki faktahan on se että ei tämä nyt loputtomasti tule jatkumaan, mutta lopettamisen syy täytyy olla sit just joku GTA6 joka jatkaisi tätä rockstarille menestykseksi osoittautunutta haikortti bisnestä.

Eikä niitä laajennuksia tietenkään vaan bisnesmielessä tehää vaikka siitä rahisevaa tuleekin, peli on vaan suosittu edelleen jo vuodesta 2013 ja ihmiset haluavat pelata tätä, jopa rockstar itse pyytää ihmisiltä edelleen idoita mitä voi jokainen lähettää, varmasti monet ideat ovatki yhteisön ideoita tai toiveita joita on vuosien mittaan peliin tuotu. Joten miksi tämän pitäisi lopettaa/sulkea? Paitsi sitten jos rockstar tekisi tappiota kauheesti, mitä varmasti tapahtuu näiden biljoonia dollareita jakavilta hakkereilta, vaikka banneja jaetaan ei se silti täysin sitä toimintaa lopeta.

Että viimeistään tämä loppuu ehkä? sit jos ja kun tämä gta6 joskus tulee ja miten siinä mahdollisesti tullaa toteuttamaan se online puoli. Hyvin todennäköisesti haikorteilla siinäkin tullaan menemään, turhaa spekulointia muutenkin vielä tässä vaiheessa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä olisi potentiaalia lisätä maailmaa siten että väliin tulisi latausruutu, eli voisi vaikka lentää sinne North Yanktoniin, se ei rasittaisi peliä juuri mitenkään kun se olisi oma mappinsa ja voisi ajatella jopa lisätä GTA 3/4:n mappi samaan mutta se vaatis kai jonkinlaisen remasterin :rolleyes:

Saa nähdä muuttuuko suunta mihinkään vielä pitkin aikoihin jos ihmiset tykkää vaan aseista, vaatteista ja autoista. Toki, jos jokainen asunto olisi sisustaltaan edes avoin niin se olisi jo paljon enempi mutta luulen että sitä on turha toivoa. Onhan tuossa muutamat sisätilat tehty avoimeksi ja jopa se kaivos keskellä karttaa on avoin... Toiveajattelua silti suurin osa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En nyt vielä täysin tuomitse, mutta ei nyt kauheesti hypeä herätä nämä armeija ruostepannut ja kusiluukut. Gta on minusta enemmän että ollaan jotain underground rikollisia, huumeet, nopeat autot jne. Nyt sit mennää jo johonki päffä/maailmanloppu sota alueelle, on bunkkereita ja on rakettia, varmasti joka pupla apinanaamari riehujan märkä päiväuni. Kattoo nyt mitä sieltä vielä on tulossa, toivottavasti edes jotain hauskoja tehtäviä. Eikä varmasti tuu olemaan halpaa, noi ruostepaskakasat ja bunkkerit tulee maksaa useita miljoonia. Ihan omistusmielessä varmaa ostan ton bunkkerin... ehkä.. Täytyy nyt kattoo, mutta ei nyt kauheesti hypeä tällähetkellä herätä.

https://socialclub.rockstargames.co...Details-and-Screens-for-GTA-Online-Gunrunning
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sellasta tulossa joka taitaa vaan "myydä hyvin" mutta myös sellasta millä en itse tee yhtikäs mitään... Olis kiva jos nuo samperin erikoisromuruostekasat toimis normi tehtävissä mutta kun ei sekään käy...

Näyttää vähän siltä että yksinään tällä pelillä ei nykyään tee mitään. Koitin tuossa randomien kanssa sekoilla jotain mutta kyllästyin nyt viimeistään kun jo 4 kertaa tultu tyrkyttään rahaa tilille. PC puolella peli on kyllä pelikelvoton, ei noille moddereille kai voi mitään kun hävittäjät menee sekunnissa kartan päästä päähän ja tankilla ajetaan lujempaa kun millään autolla, oma ukko sataa useana ukkona taivaalta ja ufosta tulee päähän jos chattiin kirjotat jotain :D Eiköhän se ole tässä tämä peli taas ainakin jonkinaikaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No joo mitä kattonut jotain pc striimejä niin ei kyllä itellä olis mitää asiaa puplalle, kun ei sitä edes konsolilla kestä saatikka tommosta perseilyy mitä peeceen puplalla tällähetkellä on. Eipä se mua haittaa sinänsä kun en ikinä missään puplalla ole...

Mitä tulee tohon gunrunning dlc:n niin vähä ehkä nyt liikaa mennään sinne military meininkiin, kyllä nyt voi parit kopterit olla ja tyyli se yks panssarivaunu mikä siel nyt on ja muutamat panssariautot. Nyt näyttää siltä että californiasta on tulossa syria/mad max, pelkkää sotimista. Ei oikee uppoo, mutta en nyt vielä ihan 100% lähe tuomitsemaan.

Mapin koosta kun sanoin että se on ihan tarpeeksi iso mitä se normisti onkin, mutta alkaa käymään pian pieneksi kun sinne vaan lisätään hulluna kaikkee kamaa. Raja tulee väkisin jossain vaiheessa vastaan!

Voisin veikata että toi bunkkerihomma menee samal taval ku aikasemmin--> ostat ensin sen luukun tyylii 4 milliä, sit siihen "sisutukset" ja paikat niille ruostekasoille jne jne yhteensä 8miljoonaa, riippuen vielä mistä paikasta ostat hinta voi vaihtua sen mukaan. Sen jälkeen kun kävelet sinne luolaan, menet johonki tietokoneelle ja sieltä sit ostetaa lisää jotain ruosteluukkuja muutamalla miljoonalla että voit ylipäänsä päästä tekemään niitä gunrunnin mitä lie tehtäviä. Siihen vielä päälle muutamia leluja ja aseita, saa kyllä kevyesti menemmän veikkaan semmoset 30 milliä. Sit taas grindaa rahaa ja oottelee seuraavaa mahdollista "isoa dlceetä" Sit varmaa tulee vielä jotain autoja mitä ne tiputtaa kahen viikon välein.

Kuhan nyt tulis edes jotain normia eikä vaan näitä överiruostekasoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen aika luottavainen, että tuonkin kanssa pääsee kohtuu halvalla jos hieman miettii mitä ostaa.
Esim prätkä hommissa ostin vain kannabis viljelmän, henkkareiden väärentämis paikan ja kokaiini varaston. Jokaiseen otin vain sen yhden päivityksen joka hieman nopeutti homman toimivuutta.
Kaksi ekaa jäi kyllä tappiolle, mutta kokaa tuli myytyä niin paljon, että kokonaisuutena sain vähintään omani pois ja mikä tärkeintä, minulla oli kivaa pelatessa.

Monet taas osti heti kaikki viisi paikkaa ja niihin kaikki päivitykset ennen kuin ottivat edes selvää mitä niistä tienaa ja sitten valittivat kun jäivät miljoonia tappiolle.
Sama homma import/export hommissa. Porukat ostaa kalleimman varaston vaikka sillä ei ole muuta eroa kuin sijainti ja tottakai on pakko ostaa myös kaikki erikois ajoneuvot vaikka niitä ei sitten käytetäkään ja sitten itketään kun rahaa meni taas niin hemmetisti.

Esim minulla ei ole mitään tarvetta ostaa mitään noista military vehkeistä ellei niitä vaadita tehtävien tekemiseen. Ruosteinen tampa kelpaisi jos sen saisi aseettomana.
Bunkkereissa on varmaan taas ainoa ero se sijainti.

Sitten kun tuo tulee niin eka ilta menee taas siinä, että lukee gta forumilta miten kaikki toimii ja voi sitten sen perusteella päätellä, että mitä on järkevää ostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toi on ihan totta, ite en ostanut Import/export erikois autoista muuta kun sen ritariässä auton ja seki sillä "halvemmalla" hinnalla, ehkä ihan turha ostos loppujen lopuks mutta lapsuuden muiston takia se piti hommata, möisin pois jos voisin.

Prätkäbisneksistä tuli ostettua kaikki, varmasti joissaki jäin tappiolle mutta yhteensä niillä olen tienannut yli 20miljoonaa nii on ne takaisin maksanut. Kyllähä se näin on että kun tommonen isompi dlc tulee ja tyypit vaa sokkona ostelee niin kyllä se tili on äkkiä tyhjä.

Just laskin huvikseen että jos ostaisin kaiken maailman romut mitä täs pelis on niin niihin saisin upotettua jo se reilut 30 milliä. Et tosiaan ei niitä kaikki turhakkeita tarvii ostaa, vain se tarpeellinen ja sit ehkä jotain "turhaa" luksusta välillä ettei menis ihan vaa duunin tekemiseks koko peli.

Mitä tulee rahaan, niin mulla on aina se tietty raja minkä ali tili ei saa mennä, jos siltä näyttää niin tehää sitä rahaa lisää. Näin sitä ei ikinä mene ihan nollille ja aina on se tietty summa pahan päivän varalle. Sit siinä vaiheessa kun rockstar ilmoittaa että emme enää tue gta onlinea, voi huoletta mennä ostelee jokainen ruostekasa mitä on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu itselläkin on aina se tietty määrä rahaa tulevaa dlc kamaa varten. Aluksi se oli pitkään "vain" 10 miljoonaa, mutta kun import export ja special vehicle stunteista tuli tienattua kohtalaisesti niin nostin sen 25 miljoonaan ja sen yläpuolella se on myös pysynyt vaikka tullut osteltua kohtalaisesti uusia autoja talliin.
Vasta import export tienestien jälkeen mulla on ollut ekaa kertaa se fiilis, että voi ihan huoletta ostaa jonkun kivan auton vaikka sillä ei muuta tee kuin ajaa hetken free roamissa.

Juuri sen takia tuollainen bufferi on hyvä, että voi pitää vaikka kuukausien tauon pelistä ja silti aika varmasti voi ostaa kaiken välttämättömän kun uusi dlc tulee ja sitten sitä tulee yleensä pelattua niin paljon, että saa saldon samalle tasolle takaisin.
Toki jos pelaaminen ei ole kivaa niin en minä väkisin ala grindaamaan, mutta noin ei ole vielä käynyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mullaki oli vaikka kuinka pitkää se "vain" 10 miljoonaa raja, mutta raja kasvoi mitä enemmän tienasi ja säästi. Nykyään raja on 50 miljoonaa, ihan senki takia että kaikki tuntuu maksavan ihan liikaa plus tienaaminen hieman "helpompaa" mitä joskus 2014, tosin ei ne hinnatkaa pyörinyt taivaissa silloin niin se 10 miljoonan raja riitti. Nykyään tuntuu että vähintään ton verran menee jos tulee isompi dlc vaikka kuinka viisasti yrittäis sijoittaa. Nämä muutaman viikon tupla massi eventit kyllä kasvatti tiliä reilut 30 miljoonaa, kyllä siinä alkoi jo kieltämättä oksettaa ja nykyään sit vaan chillaillaa kaverin kanssa ja katotaa mihii sitä sit tulee tuhlattua kesäkuussa.

Edit: Rockstar tarjoaa taas tuplamasseja, tälläkertaa special vehicle tehtävistä sekä jotain alennuksia. Et jos nyt on tarvetta vielä "viimeistä" kertaa ennen dlc:tä tienata hieman ylimääräistä.

https://socialclub.rockstargames.co...e-GTA-RP-Opportunities-Limited-Time-Discounts
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saisivat pistää 2x rahat niihin tehtäviin jossa auto ryöstetään ja sit tuunataan ja viedään ostajalle... Se 200K tuntuis jossain per auto.

Tosiaan, itellä kans tuo ritariässä ainoa jonka ostin alkuun mutta nyt löytyy melkein nuo kaikki autot koska joku tiputti rahaa taivaalta ja niille nyt ei muutakaan tekoa ollut :D

Muut kaikki autot olen myynyt pois, tallissa on vain Pegassi Ruffian, kämpät on minimitalleja ympäri karttaa, mahdolisimman laajasti levitetty kun ei tiedä jos tarvii äkkiä päästä suojaan. Prätkätalli löytyy myös (ja on yksi hyvä syy miksi mulla on vain ruffian käytössä kun sillä pääsee sisälle), on myös tuo halvin toimisto ja siinä ne 3 autotallia joita ei saa edes myytyä pois, tyhjillään nekin.

Kun ei vain tarvi mitään, onhan nuo autot hienoja jne. mutta ite pistän mielummin rahaksi ne. Ja onhan mulla nuo special autot jos tarvetta tulee, tosin normi tehtävissä ne ei toimi.

Vaatteet tuli kans ostettua KAIKKI mitä kaupasta irtosi, vielä on joitain koruja yms. ostamatta mut tuhlaan noita taivaalta tippuvia rahoja niihin ja sitten kun ei voi mitään pysyvää ostaa enää niin varmaan pitäs ottaa R yhteys että vievät rahat pois tai sitten itse tuhota ne, sekin onnistuu.

Tuon tulevan päivityksen verran vielä odottelen ja jos siinä ei tule mitään mielenkiintoista niin kuukausi tai kaksi tulee pidettyä "kesälomaa" tästä pelistä.

Jos tässä tulee vuoden aikana tarvetta hankkia PSN+ niin sitten pleikkari alle, loppuu se modaajien kanssa vääntäminen :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli mieleen että kun mulla on social club tili jossa on vanha Xbox 360 online käyttäjä. Pelaan nykyään onlinee PS4:llä jolle on uus käyttäjä, saanko tätä käyttäjää vanhaan social club tiliin vai pitääkö tehä uus?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli mieleen että kun mulla on social club tili jossa on vanha Xbox 360 online käyttäjä. Pelaan nykyään onlinee PS4:llä jolle on uus käyttäjä, saanko tätä käyttäjää vanhaan social club tiliin vai pitääkö tehä uus?

https://socialclub.rockstargames.com/settings/linkedaccounts

Tuolta pitäisi onnistua, kirjaudut vanhoilla tunnuksilla Social Clubiin ja asetuksista linkkaat PS4 tunnuksen sinne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu löysinkin itekkin jo!

Mutta mikähän mahtaa olla tällä hetkellä nopein/helpoin tapa tehdä rahaa onlinessa? Pankkiryöstön höylääminen alkaa tulla korvista pihalle. Kolmen äijän porukalla tätä sahataan, plussaa olis jos max. kolmen äijän voimin onnistuis kun sekin tossa pankkiryöstössä vähän tympii kun joutuu neljännen siihen ottaan randomilla ja sieltä sattuu lähes aina tuleen joku töhö jonka kaa hommasta ei tuu mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siinäpä se, kun ei ole mitään helpointa ja varsinkaan nopeinta tapaa tehää rahaa. Import/export ehkä niistä tällähetkellä paras, varsinkin jos tekee sen kikan että myy pelkästään high end autoja, niistä jää käteen semmoset 80k per keikka ja siinä sit tulee 20min cooldown ennenkun voi myydä seuraavaa. Prätkä huumebisneksillä tienaa enemmän mutta siinä kestää ennenkun varastot on täynnä. Kaikkea kerrallaan kun tekee ja jos oikee ahkera on niin illan hommista voi saada se 1M+. Vielä tämän viikon saa prätkän huumebisneksillä se +25% bonusta, että niitä nyt ainakin kannattaa tehää. Sit kaiken maailman cooldownien välissä tekee muutamat VIP hommat Sightseer/headhunter jne... ehkä parit heistit väliin. Niistä ne isot summat sit tulee, tienata kyllä saat mutta et missään tapauksessa nopeesti. Bisneksien tienesti erot ovat just jotain muutamista kymppitonneista ehkä sataan tonniin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Gunrunning tulossa tiistaina.


[video=youtube_share;TOTCzcYzYuc]https://youtu.be/TOTCzcYzYuc[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

VMP

Lisää publakohellusta.... Ja PC:llähän Publaa melkeen pystyy pelaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toivottavasti tuossa tulee myös jotain mitä voi tehdä invite onlyssa.
Biker päivitys oli siitä kiva, että niitä klubitalon seinällä olevia tehtäviä voi tehdä noin ja niitä on tullut kaverin kanssa tehtyäkin ihan hyvä määrä.
I/E päivityksessä ei sitten muuta ollutkaan kuin jokaisen erikois ajoneuvon oma tehtävä. Toki noissa täytyi olla publalla jotta sitä läppäriä pystyi käyttämään, mutta itse tehtävät sai kuitenkin pelata ihan kahdestaan.

Toki publalle pääsee yksin kun vaan muuttaa pleikan MTU arvon, mutta sitten ei pääse kaveri joinaamaan. Joulun aikoihin tuli huomattua, että edes chat ei toimi jos mulla on MTU 600. Myöskään kännykän ifruit sovelluksella tehdyt LSC ostot ei mene läpi.

Toki isoimmat tienestit tulee hommattua soolona kuten aina jos vaan mahdollista, mutta olisi kiva kaverin kanssakin jotain noista hommista tehdä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huhut ja internet puhuu että noi tehtävät mitä täs tulee ovat enemmänkin heistin tapaisia eikä mitä CEO/Import/Export/Biker bisnekset. Oha tässä se sama heppuki mikä oli heisteissä, todennäköisesti jotain pientä pystyy tekee invite onlyssä ja noi tehtävät tulee varmasti vaatii 2-4 pelaajaa. Puplalle mulla ei ole mitään asiaa, jos tehtäviä pääsee tekee vain puplalla niin sit vaan MTU päälle. Mitään julkista puplaperseily ei kukaan täysjärkinen jaksa! Kyllä ainakin minä kun laitain MTU arvoksi 600 niin kaveri pääsee kyllä joinii ja kaikki toimii normisti, paitsi silloin kun ollaa toisistaa näköetäisyydellä niin heittää molemmat erilleen.

Oha niitä muitaki kikkoja saada "priva" pupla, MTU kikka on vaa siitä hyvä ettei sinne varmasti ala joinii muita.

Hinnoista sit taas, tämäkin vaan internet ja huhua että toi underground base päivityksineen maksaisi 25M, mikä jos totta on niin melko suolainen hinta. Todennäköisesti kuitenkin hieman yläkanttiin arvioitu, sama oli kun se jahti tuli niin oli puhetta et no ainaki 25M, joka oliki sitten "vain" se joku päälle 10M jos osti sen kalleimman herkkuineen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

VMP

Lisää publakohellusta.... Ja PC:llähän Publaa melkeen pystyy pelaan...

Pystyy hyvinkin kun vähän kikkailee netin kanssa.
Mutta siis, porukalla ei kyllä pysty, joko saat joulukuusen niskaan tai miljoonan rahaa tai jotain vastaavaa modaajilta, se on kyllä aika pelikelvoton PC:llä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyy kyllä porukallakin pelaamaan publalla niin ettei muut pääse sinne, vaatii vaan rautapalomuurin yhdeltä. Mutta ei se vaikeaa ole muutenkaan pitää sessiota tyhjänä, potkii vaan randomit pois sitä mukaa kun niitä tulee tai sit tekee uuden session jos niitä tulee liikaa ja hommat jatkuu. Tämä siis PC:llä.
 
Ylös Bottom