Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siitä mtn rengasta tarvi rikkoa senkus ajat vaan keula pystyssä lentokentän suoraa sanchezilla...

Ei aina jaksa montaa minuuttia ajaa lentokentälle 10s keulimisen takia kun sen sanchezin voi tilata siihen ihan viereen ja pistää renkaan paskaksi niin riittää lyhyempikin suora.

Ammu sanchezista takarengas puhki ja ala keulimaan. Etenee niin hitaasti, että tuo 10s on helppo saavutus.

Täytyy kokeilla. Mä ajan yleensä siellä ihme kanaalissa sen suoran kun se meneee jotakuinkin 12 sekunnissa.
Ja toisekseen Ruffianilla pääsee joka paikkaan katoille yms. helpoiten. Lienee paras hyppy- pyörä pelissä.

Tai sit hommaa Manchezin ja keulii siinä 10m säteellä vaikka sen 10min jos tarve vaatii.

Tiny racers on kyllä aivan paska.
Tuollainen micro machines tyylinen setti tarvitsisi täysin uudet fysiikat tai edes sen muutoksen, että auto ei spinnaa kun joku hieman peräkulmaa pussaa.
Syy miksi tuo on iso ongelma on rockstarin toinen älynväläys eli jos ekana oleva pääsee tarpeeksi kauas niin oma auto räjähtää. Tuohon riittää jo se, että jonkun toisen takia oma auto menee hetkeksi poikittain ekassa mutkassa.
Sitten voikin jo laskea ohjaimen pois käsistä kun mitään mahkuja ei enää ole.
Muutenkin nuo erät kestää lyhimmillään 10-20s jos heti ekassa mutkassa tulee kunnon kolari tai saat hyvän powerupin. Jatkuvaa start/stop menoa siis joka käy äkkiä vanhaksi.

Jossain micro machinesissa tuon ymmärsi kun kaikki käytti sitä samaa tv ruutua ja jos tippui ruudun ulkopuolelle niin hävisi. Toki myös ekana olevan täytyi osata radat ulkomuistista koska se ajoi lähellä ruudun "etu reunaa" joten tulevia mutkia ei pahemmin nähnyt.
Nyt kuitenkin jokaisella gta online pelaajalla on se ihan oma ruutu naaman edessä joten tuollainen design on aivan käsittämätön ratkaisu.
Lisäksi tuo sama toistetaan niin monta kertaa, että jollain on viisi pistettä. Tuo on siis se minimi. Pidempiäkin kisoja saa ajaa jos jostain syystä tuosta tykkää.
Jaksoin alle 1.5 tuntia tuota pelata enkä koske enää ikinä. Vaikka muutama kisa tuli voitettuakin niin ei se tuosta sen parempaa makua suuhun jättänyt.

Miksi tuon nimi edes on tiny racers kun autot ja radat on täysi kokoisia. Se kuvakulma vaan on ylhäällä.
Potentiaalia olisi ollut, mutta rockstar vaihteeksi kusi homman. Noh oli tämä sentään viides adversary moodi jota olen edes halunnut kokeilla. Vastahan niitä on 32 julkaistu :D

Mistähän hyvästä sitä nyt sit taas sai gta veronpalautuksia? 425k pamahti tilille :confused: Noh en mä valita kun rahaa annetaan ilmaseks, ihmettelen vaan.

Ne on juurikin veronpalautuksia.

Siitä vanhasta tiny racers uutisesta pomittua:

"PLAY GTA ONLINE THIS WEEK TO BE ELIGIBLE FOR A TAX REFUND BONUS
Log in and play GTA Online on PS4, Xbox One or PC at any point between now and Sunday, April 30th to be eligible for a GTA$425K tax refund compliments of the San Andreas State Treasury Department, to be deposited in your Maze Bank account during the month of May."

Varmaa melko halpaa tulossa "lähiaikoina" tähän peliin. 2x rahat ja rp heisteistä.

Ite olen miettinyt samaa, vielä kun ne clubhouse tehtävät 2x$ ja sitä ennen tuplamassit contract missioista ja special gargo tehtävistä. Kyllä tässä nyt muutaman viikon aikana onkin tehnyt reilut 20milliä, osa niistä tietenkin ne kaikki veronpalautukset ym. Kuitenkin, kannattaa nyt käyttää hyväksi näitä koska ei sitä tiie mitä "halpaa" sinne on tulossa.

Itse luotan siihen, että tilillä oleva 30 miljoonaa tulee riittämään seuraavassa lisärissä kaiken tarpeellisen ostamiseen joten en ole jaksanut grindata.
Toki siellä tulee varmasti olemaan jotain erittäin kallista ns.luksusta, mutta mietitään sitä sitten kun näkee mitä on tarjolla. Aina voi kuitenkin helposti tienata lisää I/E hommilla jos tarve vaatii.

Mitä vi**ua tämä on?? :D Lähdin tupakille kun pelasin onlinessa, jätin passiivin päälle, kun tulen takas niin rahaa juoksee reilu 21 miljoonaa tilille 50K$ erissä :D PC:llä joku hiton hakkeri taas, toivottavasti ei tule banaania... Äkkiä kaikki ostoon mikä vaan irtoo, sillä muuten varmaan lähte rahat mäjelle... Mä luulin et nämä olisi loppuneet jo. Ei muuten haittaa mut se on äkkiä banaani ja se nyt ei ole mun pelaamisen syy :rolleyes:

Supportista kysyin tuosta kun itselle tuli 5 miljoonaa ylimääräistä, niin vastasivat vastaavasti:

Thank you for contacting Rockstar Support.
To keep the gameplay environment as fair as possible for legitimate players, we routinely do sweeps to ban cheaters and to reverse any illegitimate transactions. An example of this can be found in this support article: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/230632668.
These sweeps are based on examination of suspicious gameplay statistics and manually-reviewed evidence submitted by the Community. If you have not engaged in any cheating, you do not need to worry about getting suspended or banned. However, we may remove the illegitimately gained funds during one of our sweeps.

Eli saattavat jossain vaihessa poistaa nuo ylimääräiset rahat, en sitten tiedä tuleeko jotain ongelmia jos käyttää pankkitilin nollille niin että eivät voi mitään rahoja poistaa. No tuli onneksi tupla heistien aikana tehtyä n.40 miljoonaa rahaa niin ei ihan pikkurahasta ole puute.

Mitä vi**ua tämä on?? :D Lähdin tupakille kun pelasin onlinessa, jätin passiivin päälle, kun tulen takas niin rahaa juoksee reilu 21 miljoonaa tilille 50K$ erissä :D PC:llä joku hiton hakkeri taas, toivottavasti ei tule banaania... Äkkiä kaikki ostoon mikä vaan irtoo, sillä muuten varmaan lähte rahat mäjelle... Mä luulin et nämä olisi loppuneet jo. Ei muuten haittaa mut se on äkkiä banaani ja se nyt ei ole mun pelaamisen syy :rolleyes:

On siinä semmonen pieni riski joka saattaa nostaa rockstarin punaisen lipun, että jos olet tienannut esim 100k mutta olet tuhlannut jostain kumman syystä 100 miljoonaa, näkee rockstar asian niin että ei ole ihan rehellisesti shoppailut tehty. Se miten ne niitä banneja jakelee sitä en tiedä, randomisti? kaikki mahdolliset epäillyt? En tiedä...

Jotain striimejä kattonut (PC) niin ihan täysin karannut kyl käsistä koko homma, tulee mieleen se ps3 ajoilta oleva rahavirtaus joskus jouluna kun yhtäkkiä kaikki oli biljonäärejä. PS4(XBONE) ei onneksi (toivottavsti ikinä) ole semmosta ongelmaa, Puucee puolella sielä tyypit vaan seisoo ja rahapusseja tippuu päähän ja tili kasvaa älyttömiin lukemiin.

Sinänsä mulle ihan sama miten tyypit sitä rahaa saa, mutta kun ajattelee asiaa niin sharkcardsit ovat rockstarille bisnestä jonka ansiosta niitä dlceitä ollaan saatu, on tommoset älyttömät rahahakkeroinnit melkoinen tappio rockstarille.

On siinä semmonen pieni riski joka saattaa nostaa rockstarin punaisen lipun, että jos olet tienannut esim 100k mutta olet tuhlannut jostain kumman syystä 100 miljoonaa, näkee rockstar asian niin että ei ole ihan rehellisesti shoppailut tehty. Se miten ne niitä banneja jakelee sitä en tiedä, randomisti? kaikki mahdolliset epäillyt? En tiedä...

Aikanaan mä sain PS3 puolella sen 100 miljoonaa vai mitä se oli, rahat ne otti pois mutta ei mitään mitä niillä oli ostanut ja mun ostokset oli tyyliin 25 miljoonaa. Esim. asuntoa ne eivät voi noin vain ottaa pois eikä pegasus laitteita. Talleissa olevista autoista en tiedä mutta eiköhän sekin selviä. Laitoin tuon 21 miljoonaa kuitenkin haisemaan samantien.

Haistakoon p**** jos ne tuosta jotain antavat käyttäjille jotka eksyvät servulle jossa rahaa tungetaan tilille väkisin :D Mä tosin teen niin paljon rahaa kans onlinessa että tuo summa on vielä "käytännön" olematon vs. se määrä mitä pelaan peliä. Luulen et ne ottaa pois kaikki nuo jotka eivät ikinä tee tehtäviä tai muuta, eihän hyviä pelaajia voi rangaista koska peli kuolee jos sille linjalle lähdetään :rolleyes:

Sinänsä mulle ihan sama miten tyypit sitä rahaa saa, mutta kun ajattelee asiaa niin sharkcardsit ovat rockstarille bisnestä jonka ansiosta niitä dlceitä ollaan saatu, on tommoset älyttömät rahahakkeroinnit melkoinen tappio rockstarille.

Oonko mä muuten ainoa jonka mielestä noitten Sharkcardien hinnat on niiiiiin överit että ne hinnat karsii jo jokaisen semijärkevän ostajakandinaatin?

Käytän silloin tällöin fyrkkaa mikromaksu / F2P-peleissä, Ostan aktiivisesti pelatessa premiumin (tai mikä milloinkin lie) Esim: War Thunder tai WOT yms yms... Mutta nä Sharkcardit... Noissa on oikeasti niin hirveät hinnat ettei tulis mieleenkään ilman lottovoittoa ostaa noita. Ja se mitä esim sillä lähes 90 eskoa maksavalla 10miljoonalla ( jos muistan oikeen) saa pelin sisällä on hyvin hyvin vähäistä. Olisikohan ollut R:ltä fiksumpaa pitää nuo hinnat hiukan kohtuullisimpina, menisiköhän niitä Sharkcardeja silloin paaaaljon enemmän kaupaksi ja lopulta R:n tili lihoisi paljon enemmän. En tiedä kunhan mietin, Itellä ainakin menee raja jossain GTA:n ja noiden järkevästi hinnoiteltujen F2P-pelejen välissä. Esim War Thunderiin olen varmaankin investoinut parin täyshintasen pelin verran fyrkkaa, GTA:ssa ostanut vain pelin.

JA siis vaikka nuo Sharkcardit ois järkevän hintaisia niin en väitä että se estäis porukkaa huijaamasta, en todellakaan. Tuli vaan tästä aiheesta mieleen.

Mitä noihin taivaalta sataviin rahasäkkeihin tulee PC:llä niin olen tälläisen legendan kuullut. Jos kerjäät häkkeriltä chatissa rahaa olet yhtä syyllinen kuin se häkkeri jos nalli naksahtaa. Jos taas joku muuten vaan päättää sitä fyrkkaa tiputtaa päällesi idlatessasi tai muuten niin sanktioita ei seuraa, käyttämättömät rahat kyllä saattaa lähteä.

Eiköhä me kaikki olla sitä mieltä että sharkcardsien hinnat on ihan pilvissä, siihen nähden mitä sä just esim sillä 75euron 8 miljoonan gta dollarin kortilla saat? Pääset ehkä vähän alkuun, idea varmaan onkin se että kun ostat sen niin pääset alkuun tyyliin että on varaa ostaa bisneksiä joilla sit teet lisää sitä rahaa. Spend wisely, näin lukee sharkcardsien kohdalla, kannattaa siis sijoittaa järkevästi eikä ekana lähtee ostaa jotain millä et tee mitään.

Kuten sanoin mulle ihan sama miten tyypit niitä rahoja saa, ei se multa mitään ole pois. Mutta eria asia pelin jotkut omat pienet glitchit, tyylii aikoinaan oli kun vaihoit rusty rebeliin kromivanteet sait voittoa just joku hikiset 10k, mutta tommoset että tyypit seisoo ja tili kasvaa satoihin miljooniin minuuteissa on kyllä ihan älytöntä.

Minkä takia ne hakkerit tiputtaa ihmisille sitä rahaa? Ei muuten varmasti sen takia että ovat niin saatanan hyviä ihmisiä, vaan haluavat toisille aiheuttaa harmia/banneja jne, joku viaton köyhä varmaa onkin onnellinen että huh huh nyt olen rikas ja menen shoppailee, joka taas rockstarin silmissä näyttää punaista lippua.

Olen ihan samaa mieltä, en itse ole ostanut yhden yhtäkään cardia koska ne on sika kalliita, nythän R myy niitä 50% lisää massia kaavalla kun ei muuten mene kaupaksi. Se 8miljonaa on +4 miljoonaa päälle nytkin. Toimisi paljon paremmin puoleen hintaan ehkä...

Itsellä ei ole tullut mieleenkään pyytää pelissä rahaa ja kun vasta opin käyttään itse chattiakin PC:n puolella :D Silti se on aika törkeetä et sitä laitetaan tuleen tuosta vaan. Tosiaan, tuosta jäi kyllä typerä maku, voisi sanoa että "olin" legit pelaaja mut kyllä se into meni siinä, no, parempi unohtaa tuo ja hypätä hevon kuuseen heti kun huomaa että tuota rahaa sataa lisää...

Ostin muuten nuo kaikki special ajoneuvot noilla rahoilla kun niiden hinnat on aivan sairasta kalkkia suorastaan. Se rakettiperä sähkövehjekin melkein 4 miljoonaa ja en olisi ikinä sitä ostanut pelaamalla kerätyllä rahalla, saatika shark cardilla :D

Vähän sellainen kaksipiippuinen juttu kyllä kun toisaalta tiedän et peli-ilo katoaa jos kaiken voi ostaa mutta rahan teko on niin vaikeeksi tehty muutenkin ja sit vielä se et pitäs melkein aina olla multipelaamassa tehtäviä, heistejä yms. ja se vaan lisää sitä riskiä et joku paiskaa rahaa tilille elämän verran...

Itse olisin ostanut vaikka kuinka monta sharkcardia jos vaikka sen 1.2mil kortin saisi vitosella.
Eihän noille ikinä mitään kunnon tarvetta ole ollut, mutta tuolla hinnalla olisi helposti tullut ostettua varsinkin silloin kun vasta aloitteli ja joku yli 700.000$ entityn omistaminen tuntui silkalta mahdottomuudelta :D
Kauas ollaan tultu niistä ajoista.

Niin, aikoinaan kun osti sen bugatin miljoonalla joka oli pitkään pelin kallein auto. Oli kyllä melkoinen sijoitus, nykyään taas tuntuu että se miljoona on ihan vaan taskurahaa.

Onhan tätä peliä tullut pelattua aivan helkkarin paljon siitä lähtien kun ne kilometrin jonot pelikauppoihin oli alussa, muistan vaan ne uutiset kun taisi ihan nämä isommatkin mediat uutisoida miten ihmiset jonottaa tätä peliä yön yli pelikauppojen ovella. Offlinesta ei voi paljon sanoa, se oli hel*etin hieno kokemus. Ainoastaan San Andreasin tarina menee edelle.

Onlinessa taas... En vieläkään oikein ymmärrä miksi ne ei tee sitä North Yanktonia sinne lisäosana kun sehän on kenties "valmis" maailman osa. Minusta Rockstarin pitäs seuraavaksi joko levittää tätä peliä ihan sikana tai sitten keksiä jotain muuta kun nuo autot. Maailma on jo täynnä erilaisia autoja, tokihan ne myy varmaan haikortteja mutta jotain muuta pitäs tehdä. Tehtäviäkin on paljon.

Alkuaikoina muistan kuinka ihmettelin kunka iso tämä maailma on ja tutkittavaa on paljon, nyt se on käynyt jopa pieneksi ja yksi syy sille on sekin että melkein kaikki aktiivinen toiminta keskittyy kaupunkiin.

Noiden special vermeiden jälkeen ne hinnat tuntui pomppaavan sellasiin lukemiin ettei joka pojalla heti tule mieleen legit tehtävien tekeminen. Samaten toimisto joka maksaa sen about 5 miljoonaa helposti, laiva kai samat ja yks lentokone 10 miljoonaa ja siinäkään koneessa ei ole mitään merkittävää... Osa "materiaasta" on sellaisissa hinnoissa että järkeen ei käy, joku vaatekin 100 000$ :D

Sillon kun tuo Zentorno tuli niin sehän oli halpa ja nythän se on ihan pilkkahintainen auto kun vertaa hintoja.

Ei tuolla jos ei kisoja ajele, tarvi kun vaikka Elegyn päivittäiseen seka-ajoon freeroomissa ja sekin on ilmainen. Tosin, itse käytän Pegasi Ruffiania koska se on ketterä ja tarpeeksi nopea, sillä pääsee myös piiloon helposti, mitään muita kulkuneuvoja en ole oikeestaan tarvinnut edes mihinkään kun kuitenkin invitessä tulee asuttua buzzardissa.

Sotakalustolle tarvis vielä jonkun oman jutun, tuo pegasus on vähän tyly toimintatapa periaatteessa jos lähtee realismia miettiin. Oli puhetta jopa lentotukialuksestakin, mutta mihin hittoon mahdutat sellaisen :D

Koskahan tämän pelin viimeinen eräpäivä tulee vastaan noiden päivitysten osalta? Tuossa oli välissä juttua et R lopettaisi päivitykset mut sekin oli sit joku levinnyt harhaluulo. Lähinnä mietin et jos ne lopettaa päivitykset niin sit on GT6 tulossa tai jotain.

Ylös Bottom