Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Traileri on jonkun kyhäämä juu mutta on tuossa jotain perää sentään oltava kun nuo GTA:n avulla Youtubevideoiden peukkuja keräävät huomiohuorat noista puhuvat etuäteen ja jostain ne sitten ilmestyy, ainakin osa niistä... Tosin tuokin pässi BossFTW on puhut aivan mitä sattuu GTA päivitysten lopettamisesta jne jne.

Tuonlaista yksinpelisotaa olis kiva pelata ja Pegasus vermeitä kustomoida, harmi vaan että R ei tule tekemään yksinpeliin yhtään mitään, aina pitää olal randomit sekoilemassa. Tekisivät edes perus yksinpelin tehtäviä enemmän. Melkein Survival ainoa jossa saa edes vähän käyttää asetta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Turismo classic tarjolla 705.000$ hintaan. Ostin kaksi :D

grandtheftautov_20170lwkbo.png
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Jeps.
Halusin kisoihin tuollaisen joka jopa näyttää siltä ja valkoisen halusin miami vice nostalgian takia. Takaahan tuo on ihan selvä testarossa. Jos siinä olisi infernus classicin etupää niin sitten se olisi ihan pirun hyvä testarossa kopio.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oli sit iteki pakko apinoida ja ostin 2, toisen kisailuun ja toinen nostalgia/arkiajeluun. Kyllä toi kieltämättä paljon testarossaa muistuttaa, vielä kun olis ne gp1 ovet niin olisi ihan täydellinen kopio ja just toi infernus etuosa. Sen verran kaunis auto että pakko siitä oli kaks versioo tehdä.. Eikä tässä ole tallitilasta nykyään pulaa niin mikä ettei.

Leikin ajatuksella että kisaversio on F40 ja normiversio testarossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on returning player ajoneuvot tarjolla kaikille maksua vastaan ja me exgeniltä siirtyneet saadaan kaikki ilmaiseksi.

Siellä on tarjolla duke o' death, marshall, stallion, dukes, blista compact ja kraken sukellusvene.

Vaikka mitään varsinaista uutta ei tullut niin kyllä mulle ilmaiseksi marshall kelpaa. Olen halunnut sitä ps4 version julkaisusta lähtien, mutta en nähnyt mitään järkeä ostaa sitä, koska suorituskyvyltään se on aivan sama kuin liberator jonka ostin jo xbox 360 versiossa.
Kraken tuli otettua myös. En ollut aiemmin tuota käyttänyt edes yksinpelissä ja se olikin ihan mukavan nopea siihen rotiskoon verrattuna jolla sitä ydinjätettä kerättiin.
Toki myös se duke o' death tuli otettua talliin pölyttymään kuten myös stallion.

Contact missioneissa myös tupla rahat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kylläpäs rockstar nopeasti fixas, sai duke o' death ilmaseks, ja pysty myymää sen 12k tuunaamatta sitä. :D

Ihan kiva tuo tuplat tehtävistä, ja kestää melko kauan. Ei muutakun kattomaan
MrClickbaitFTW 4 tunnin spending spree striimii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kukas täällä nykyään vastaa Crewiin pääsystä? Vierähtänyt useampi tovi siitä kun viimeksi tullut Onlinessa oltua ja oli näköjään mut potkittu pihalle. Laitoin Onlinen kautta Requestin menemään, mutta onkos tässä nykyään vielä jotain kuviota ennenkuin pääsee jäseneksi?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kukas täällä nykyään vastaa Crewiin pääsystä? Vierähtänyt useampi tovi siitä kun viimeksi tullut Onlinessa oltua ja oli näköjään mut potkittu pihalle. Laitoin Onlinen kautta Requestin menemään, mutta onkos tässä nykyään vielä jotain kuviota ennenkuin pääsee jäseneksi?
Meitä on monia jotka siitä hommasta vastaavat, mutta eipä kovinkaan monta aktiivista enään..

KonsoliFIN crew: Liittyäksesi, profiilissasi täytyy näkyä PSN-tunnus. Eipä ole muita kuvioita tällähetkellä olemassa. Kävin hyväksymässä pyynnön. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kylläpäs rockstar nopeasti fixas, sai duke o' death ilmaseks, ja pysty myymää sen 12k tuunaamatta sitä. :D

Ihan kiva tuo tuplat tehtävistä, ja kestää melko kauan. Ei muutakun kattomaan
MrClickbaitFTW 4 tunnin spending spree striimii.

Nopeaa ja helppoa massia :D

Ei muuta kun tekemään piiitkästä aikaa normi missioneita. Trash Talkista alkaa ja siitä jatketaan tuntitolkulla kaikki mikä eteen tulee :)

Btw. itse pelaan nykyjään pc:n puolella ja ehkä tuun takas PS4 jossainvälissä, mutta onko tosiaan PC:lläkin KonsoliFIN crew vai olenko ainoa siinä ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nopeaa ja helppoa massia :D

Ei muuta kun tekemään piiitkästä aikaa normi missioneita. Trash Talkista alkaa ja siitä jatketaan tuntitolkulla kaikki mikä eteen tulee :)

Btw. itse pelaan nykyjään pc:n puolella ja ehkä tuun takas PS4 jossainvälissä, mutta onko tosiaan PC:lläkin KonsoliFIN crew vai olenko ainoa siinä ?

Ei taida PC:llä kukaan KFIN crewissä pelata, ei ainakaan silloin pelannut kun itse siinä vielä olin. Suosittelen joko io-tech BBS PC Crew tai MuroBBS PC Crew tai vaikka molempiinkin voi liittyä jos haluaa aikuista peliseuraa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen tässä miettinyt GTA:n ostoa myös PS4:lle. Onko kfin crew:llä yhtä paljon toimintaa/säätöä/kisailua kuin PS3:lla? :D
-Januri
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

R lahjoitti mulle 574 000$ peliin, miksihän? Summa on kyllä jotenkin epä-rockstar tyylinen joten olisko joku hakkeri? Tai sit missasin jonkin uutien? :rolleyes:

En hae peliseuraa, ihmettelen vaan että onko pc:llä KFIN koska olen itse KFIN jengissä siirryttyäni PS4 -> PC että onko sellasta edes olemassa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olet ostanut jotain returning player ajoneuvoja ja nyt niistä saa rahat takaisin kun niistä tuli sulle ilmaisia.
Itse sain vain 67 000 kun dukes oli ainoa noista joka tuli silloin julkaisun aikoihin ostettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olet ostanut jotain returning player ajoneuvoja ja nyt niistä saa rahat takaisin kun niistä tuli sulle ilmaisia.
Itse sain vain 67 000 kun dukes oli ainoa noista joka tuli silloin julkaisun aikoihin ostettua.

Miten mä laskin et ei niistä tule noin paljoa vaikka olisin ne kaikki ostanut... Toki mulla voi olla ollut joku auto kolmekin kertaa kun joskus lopui tallitila ja piti tehdä tilaa hienommalle autolle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulle tuli ihan jees GTA veronpalautukset, muhkeat 2,387,705 euroa. On siitä turhasta tuhlailusta edes kerranki jotain hyötyä!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä sain GTA taaloja, en euroja :D

Noilla ilmaisautoilla saa nyt näemmä yhden tallin täyteen, vielä kun sais Pegassi Ruffianin tai jonkun toisen mopon (jolla voi sen 10 sek. keulia daily missioni) imatteeksi niin olis hyvä... Muita autoja en sitten tarvikaan mihinkään, Stallion on ihan käypä peli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä sain GTA taaloja, en euroja :D

Pegassi Ruffianin tai jonkun toisen mopon (jolla voi sen 10 sek. keulia daily missioni)

Ammu sanchezista takarengas puhki ja ala keulimaan. Etenee niin hitaasti, että tuo 10s on helppo saavutus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siitä mtn rengasta tarvi rikkoa senkus ajat vaan keula pystyssä lentokentän suoraa sanchezilla...
 
Ylös Bottom