Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei. Niitä mahtuu 3 sinne takaosan seinälle telkkarin vasemmalle puolelle. Siellä näkyy 5 paikkaa seinällä valmiina, mut 3 menee.

Kyllä muuten vie.

E:Tai jos tämä oli aiemmin jokin bugi.Minä en saanut kuin 7 autoa 3 fillarin lisäksi talliin.Siksi niitä joutui viemään ulos ja räjäyttämään...Ihme kyllä että fillarikin voi räjähtää ihan tuusan nuuskaksi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä muuten vie.

E:Tai jos tämä oli aiemmin jokin bugi.Minä en saanut kuin 7 autoa 3 fillarin lisäksi talliin.Siksi niitä joutui viemään ulos ja räjäyttämään...Ihme kyllä että fillarikin voi räjähtää ihan tuusan nuuskaksi :D

Itellä on molemmilla ukoilla 10 autoo ja 3 pyörää tallissa ja oon vaihtanu autoja ja pyöriä sieltä molemmilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

2h meni tänkin romun ettimiseen, ei sitä vaan voinu antaa periks sitte ku oikein rupes ettimään..
http://rsg.ms/1byeeyb Ubermacht Sentinel XS

Voi sitä ilonpäivää, kun se vihdoin pärähti siihen nenän eteen..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

mulla hajoaa pää ton rahan hankkimiseen.. mitään hyvää ja nopsaa keinoa tulla miljonääriksi? ketuttaa tuo sääntö ettei premiumeja voi pölliä itelleen, tehtävistä kun saa aina vaan parhaimmillaan pari tonttua.. :s
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

mulla hajoaa pää ton rahan hankkimiseen.. mitään hyvää ja nopsaa keinoa tulla miljonääriksi? ketuttaa tuo sääntö ettei premiumeja voi pölliä itelleen, tehtävistä kun saa aina vaan parhaimmillaan pari tonttua.. :s

-Opettele ajamaan. Hostaat down the drain racen. Vähintään 4 osallistujaa mukaan, niin voittajalle kilahtaa 13600$ ja kakkoselle joku 7k$.

-Joinaat isompilevuisten missioneihin. Noin 10k$/mission.

-Myy autoja. Noin 9k$/auto/48min

-Kuluta vähemmän ku ansaitset :)

Koko ajanhan tässä tippuu jostain rahaa. Itsekkin hämmästyy välillä kun taskussa onkin taas se 200k$ ja kiireellä kaikki tilille...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole kyllä sekään kivaa, että on tili niin turvoksissa rahaa, että ei ole mitään mihin sitä työntää. 116 milliä oli ja nyt on jotain 80 milliä vielä jäljellä vaikka kuinka yrittää tuhlata. Täytyy varmaan noita Addereita ostaa se 80x että pääsee eroon noista. Rockstarilta tuli vaan vastaus, että ei pystytä ottamaan rahoja pois jos ei ole huijaamalla tehty rahat tms. Täytyi siis ottaa ohjat omiin käsiin. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä mulle kelpais. Rp:n hankkiminen on paljo mielekkäämpää ku rahan, joten rahaa kyllä vois olla vaikka rajattomasti. Kyl maar alkaa vituttaa ku tajuaa et ammukset loppu ja tilin saldo on - yllätys yllätys - 0!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitääköhän tässä tehdä toinen ukko, että saa kaikki haluamansa autot talliin :D

Ei toi 10 paikkaa riitä mihinkään, joutuu aina miettii mistä luopuis.

Noita on vaan kiva keräillä/tuunata kun tolle rahalle paljon muutakaan käyttöö oo vielä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen tuli ensimmäistä kertaa pelissä bugi vastaan ja se oli mielenkiintoinen. Pelasin onlinessa ja onnistuin ajamaan autoni hyppyrin kautta mereen. Painoin kolmiota jotta pääsisin autosta ulos ja voisin uida rantaan. Pelin fysiikkamoottori päätti sitten kerralla kumota fysiikanlakeja oikein urakalla. Kaikkean en jaksa luetella mutta esimerkiksi nostetta ei ollut, happea oli veden alla äärettömästi ja kaiken lisäksi veden alla pystyi kävelemään aivan normaalisti ilman ongelmia eli liikkuminen oli samanlaista kuin maalla ja terveyspisteet ja happi ei loppunut. Ainoat asiat joita veden alla ei voinut että oli: uiminen pintaan. Piti sitten etsiä sopiva rannikko josta pääsi nousemaan maalle. Bugi poistui kun liityin tekemään Crew tehtävää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole kyllä sekään kivaa, että on tili niin turvoksissa rahaa, että ei ole mitään mihin sitä työntää. 116 milliä oli ja nyt on jotain 80 milliä vielä jäljellä vaikka kuinka yrittää tuhlata. Täytyy varmaan noita Addereita ostaa se 80x että pääsee eroon noista. Rockstarilta tuli vaan vastaus, että ei pystytä ottamaan rahoja pois jos ei ole huijaamalla tehty rahat tms. Täytyi siis ottaa ohjat omiin käsiin. :)
Tee toinen hahmo, pistä sille lompuukiin rahat ja tuhoat sen hahmon niin katoaa rahahuolet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itellä on molemmilla ukoilla 10 autoo ja 3 pyörää tallissa ja oon vaihtanu autoja ja pyöriä sieltä molemmilla.

Tämä pitää kokeilla.Mulla valitti kyllä 7 auton ja 3 pyörän kohdalla että talli on täynnä kun yritin viedä autoa sinne...

Onko porukalla liikaa rahaa,antakaaa mulle vaan mun tilillä on tilaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No minähän voisin sitten tulla pelaamaan, pyydä vain kaveriks NoobKillerFIN Ole tarkka isoissa kirjaimissa


joo no määpä käyn pyytää heti ku pääsen boxille (eli lauantaina koska lähden päiväks kokkolaa) nii mielekkäämpää pelata :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämä pitää kokeilla.Mulla valitti kyllä 7 auton ja 3 pyörän kohdalla että talli on täynnä kun yritin viedä autoa sinne...

Onko porukalla liikaa rahaa,antakaaa mulle vaan mun tilillä on tilaa :D

Ei se räjäyttäminen auta mihinkään. Autot edelleen sun omistuksessa ja siirtyy Mors Mutualiin. Nii kauan kunnes myyt ne, niil on aina paikka varattuna tallissas.

Ja se on parempi et ne rahat on tilillä. Iha samal taval sitä menee, tosin käteisel saa ostettuu jotai pientä limsaa ja autopesun sekä tietysti huoria. Mut ainahan sitä rahaa voi nostaakki tililt, mut tilillä ne on turvas, eikä kukaan voi varastaa niit.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen tuli ensimmäistä kertaa pelissä bugi vastaan ja se oli mielenkiintoinen. Pelasin onlinessa ja onnistuin ajamaan autoni hyppyrin kautta mereen. Painoin kolmiota jotta pääsisin autosta ulos ja voisin uida rantaan. Pelin fysiikkamoottori päätti sitten kerralla kumota fysiikanlakeja oikein urakalla. Kaikkean en jaksa luetella mutta esimerkiksi nostetta ei ollut, happea oli veden alla äärettömästi ja kaiken lisäksi veden alla pystyi kävelemään aivan normaalisti ilman ongelmia eli liikkuminen oli samanlaista kuin maalla ja terveyspisteet ja happi ei loppunut. Ainoat asiat joita veden alla ei voinut että oli: uiminen pintaan. Piti sitten etsiä sopiva rannikko josta pääsi nousemaan maalle. Bugi poistui kun liityin tekemään Crew tehtävää.

Mulla sinne rantaan ei tarvinu lähteä kävelemään kun olin menny kartan mukaan tummimpaan eli syvimpään kohtaan niin yhtä äkkiä peli viskasi minut sinne rantaan mistä olin lähteny kävelemään. Menin uuestaan sinne syvimpään kohtaan ja sama homma kävi taas.
 
Ylös Bottom