Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tietoa miten pystyn hommaamaan lisää rahaa kun ei millään tuu kuin pikku summia aina.ja kyllä voi antaa sitä rahaa myös, tonni tai pari riittää.
Kysytkö sä tätä tosissas?
Jos mä olisin mode, antaisin sulle viikon bannit lukutaidottomuudesta.
joo no määpä käyn pyytää heti ku pääsen boxille (eli lauantaina koska lähden päiväks kokkolaa) nii mielekkäämpää pelata![]()
PS. En edes tiennyt että Down the Drainissa voi lentää noin korkealle ja pitkälle![]()
Miks mulla välähti ruudussa +700 000 kun kirjauduin äskön GTA Onlineen?
Käy kattoo tilitiedoista mistä hyvästä se on tullutVai tuliko se suoraa ukolle.
Received from Rockstar 700.000.00 CR
Mitäh?Saaks hyvät äijät bonareita tässä vai?
Kannattaa sitten varata pari tonnia myös vakuutuksiin, varmaan kolme kertaa tuhoutu se mun auto viime yönä kun hypittiin.Tai sitten on seuraillu mua
ja halus sponsoroida mullekkin "hyppyriauto" Cheetahin se kun maksaa 650k.![]()
Ikävä kyllä se menee noin jos sillä tankki tyypillä ei ole rahaa. Ekalla kerralla se maksoi mitä pystyi ja seuraavalla jouduit maksamaan kaiken itse.Vaihteeksi oli tänään joku tankki jantteri freemodessa , kuten nykyään joka päivä.Mutta hieno "bugi"esiintyi nimittäinen kerran ajoi adderi entiseksi ja toisen kerran ampui sen tykillä ja ekalla kerralla MINÄ maksoin vakuutuksia 9000 ja seuraavalla kerralla täydet se 12000 ja rapiat jotta sain takaisin.Eli eihän sen näin pitäisi mennä? Hieman jäin kismittämään asia.
Vaihteeksi oli tänään joku tankki jantteri freemodessa , kuten nykyään joka päivä.Mutta hieno "bugi"esiintyi nimittäinen kerran ajoi adderi entiseksi ja toisen kerran ampui sen tykillä ja ekalla kerralla MINÄ maksoin vakuutuksia 9000 ja seuraavalla kerralla täydet se 12000 ja rapiat jotta sain takaisin.Eli eihän sen näin pitäisi mennä? Hieman jäin kismittämään asia.
Asiasta toiseen, antakaas paras spawnipaikka Sultanille kun se dockkeri lähti kävelemään niin olis taas paikka autolle niin jos vaikka sitä kortsua kävis kokeilemassa..
Satamat ja aavikot käyty kiertelmässä, mutta yhtään ei näkyny.. Yhen oon nähny siellä Down the Drainin lähettyvillä, mutta sieltäkään sitä ei löytyny 4 spawniin.
Voiko tollasen erikoiskilpeen vaihtaa uuden tekstin?
Heitti ulos onlinesta ja kerto ettei pilvet toimi. Eeeeeihän näin saa käydä lauantai iltana!!
Muilla samaa?