Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko tietoa miten pystyn hommaamaan lisää rahaa kun ei millään tuu kuin pikku summia aina. :D ja kyllä voi antaa sitä rahaa myös, tonni tai pari riittää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko tietoa miten pystyn hommaamaan lisää rahaa kun ei millään tuu kuin pikku summia aina. :D ja kyllä voi antaa sitä rahaa myös, tonni tai pari riittää.

Kysytkö sä tätä tosissas?
Jos mä olisin mode, antaisin sulle viikon bannit lukutaidottomuudesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Julkinen anteeksipyyntö pelaajalle Enskaaa. Jalo tarkoitus oli auttaa jengiläistä, mutta meni täysin väärä mies seinälle, sorry :( (taisit kuitenkin onneksi selvitä edes 2.). Paloi vaan käpy oikein kunnolla kun joku taas vaihteeksi jarrutti meikäläisen takapuskuriin ja oma kisa ihan v1tuiksi. Ei se sinällään oikeuta kenenkään muiden kisaa pilaamaan, tällä kertaa vaan ajattelin liittyä niiden lukuisien idioottien joukkoon jotka noita kisoja torpedoi...

PS. En edes tiennyt että Down the Drainissa voi lentää noin korkealle ja pitkälle :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä kuka mutta joku meidän crewilainen räjäytti mun pinkin poliisiauton. Sillä ei nyt sinänsä ole niin väliä mutta en saa takaisin sitä? V*tun mors mutual insurance ei vastaa vaikka on vakuutukset ja kaikki. No ei tässä kai muu auta kun hakea uus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

PS. En edes tiennyt että Down the Drainissa voi lentää noin korkealle ja pitkälle :)

Siellähän voi lentää ihan mihin vaan..

PS. Miks mulla välähti ruudussa +700 000 kun kirjauduin äskön GTA Onlineen? En saanu juu sitä viime kk pelaamisesta kun en pelannu,
mutta mikäs juttu tuo nyt oli? Space docker oli kyllä hävinny tallista kun se vissiin eilen meni poliisin haltuun enkä sitä hakenu kun ei se
siinä pihassa jostain syystä ollu.. Tai sitten vaan otin vahingossa toisen auton tallista kun oli yöllä vähän meininkiä kfiniläisten kanssa.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Varmaan sponsoroivat mulle sitä tankin ostamista kun rahaa oli jo valmiiks tankkiin ja nyt nuo vielä päälle..
Ehkä se on sit ostohommiin mentävä jos vaikka antavat sitten vähän lisää.. :D Tai sitten on seuraillu mua
ja halus sponsoroida mullekkin "hyppyriauto" Cheetahin se kun maksaa 650k. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vaihteeksi oli tänään joku tankki jantteri freemodessa , kuten nykyään joka päivä.Mutta hieno "bugi"esiintyi nimittäinen kerran ajoi adderi entiseksi ja toisen kerran ampui sen tykillä ja ekalla kerralla MINÄ maksoin vakuutuksia 9000 ja seuraavalla kerralla täydet se 12000 ja rapiat jotta sain takaisin.Eli eihän sen näin pitäisi mennä? Hieman jäin kismittämään asia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tai sitten on seuraillu mua
ja halus sponsoroida mullekkin "hyppyriauto" Cheetahin se kun maksaa 650k. :p
Kannattaa sitten varata pari tonnia myös vakuutuksiin, varmaan kolme kertaa tuhoutu se mun auto viime yönä kun hypittiin.

Vaihteeksi oli tänään joku tankki jantteri freemodessa , kuten nykyään joka päivä.Mutta hieno "bugi"esiintyi nimittäinen kerran ajoi adderi entiseksi ja toisen kerran ampui sen tykillä ja ekalla kerralla MINÄ maksoin vakuutuksia 9000 ja seuraavalla kerralla täydet se 12000 ja rapiat jotta sain takaisin.Eli eihän sen näin pitäisi mennä? Hieman jäin kismittämään asia.
Ikävä kyllä se menee noin jos sillä tankki tyypillä ei ole rahaa. Ekalla kerralla se maksoi mitä pystyi ja seuraavalla jouduit maksamaan kaiken itse.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vaihteeksi oli tänään joku tankki jantteri freemodessa , kuten nykyään joka päivä.Mutta hieno "bugi"esiintyi nimittäinen kerran ajoi adderi entiseksi ja toisen kerran ampui sen tykillä ja ekalla kerralla MINÄ maksoin vakuutuksia 9000 ja seuraavalla kerralla täydet se 12000 ja rapiat jotta sain takaisin.Eli eihän sen näin pitäisi mennä? Hieman jäin kismittämään asia.

Eräs KFINiläinen (nimi sensuroitu) teki saman kerran, olipas iloinen kommentti "ei mulla oo rahaa". Maksoi peräti jotain 40$ ja itse maksoin sen 12500. Ei sillä, että raha olis suurin ongelma
mutta vähän hölmöähän toi on toki..

Asiasta toiseen, antakaas paras spawnipaikka Sultanille kun se dockkeri lähti kävelemään niin olis taas paikka autolle niin jos vaikka sitä kortsua kävis kokeilemassa..
Satamat ja aavikot käyty kiertelmässä, mutta yhtään ei näkyny.. Yhen oon nähny siellä Down the Drainin lähettyvillä, mutta sieltäkään sitä ei löytyny 4 spawniin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Asiasta toiseen, antakaas paras spawnipaikka Sultanille kun se dockkeri lähti kävelemään niin olis taas paikka autolle niin jos vaikka sitä kortsua kävis kokeilemassa..
Satamat ja aavikot käyty kiertelmässä, mutta yhtään ei näkyny.. Yhen oon nähny siellä Down the Drainin lähettyvillä, mutta sieltäkään sitä ei löytyny 4 spawniin.

Ite oon löytänyt 3 lentokentän läheltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heitti ulos onlinesta ja kerto ettei pilvet toimi. Eeeeeihän näin saa käydä lauantai iltana!!
Muilla samaa?
 
Ylös Bottom