Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä he*vetistä löytyy cargobob???? Youtubesta kattonu kaikki maholliset paikat mutta missään sitä ei kyllä ole?
Mistä he*vetistä löytyy cargobob???? Youtubesta kattonu kaikki maholliset paikat mutta missään sitä ei kyllä ole?
Nyt laitoin 55min pätkän latautumaan koneelle. Eilinen KFIN- luokkaretki vuorille lentokenttäbussillapätkä kyllä sisälsi myös kiihdytysajon jonka kassu polki, pari muuta tuli lentsikalla ja mä ja peetu kleinbusseilla
![]()
Innolla odotan että tulee videoo siitäOli sen verran koomista pelailua. Kassu tais polkee pelkästää pyörää koko videon ajan?
![]()
Onkohan mun mekaanikko ihan ammattitaitoinen kaveri..
Näytä liitetiedosto 11918 Näytä liitetiedosto 11919
Onkohan mun mekaanikko ihan ammattitaitoinen kaveri..
Näytä liitetiedosto 11918 Näytä liitetiedosto 11919
Mikä mikä mikä se siellä.. justhan sä sanoit ettet hanki Carbonizzarea kun on niin yleinen..![]()
gta v Linkkaa PSN/GTAG SC Accolles niin sen pitäis tulla sinne kauppaan ilmaiseksi. Itse omistan jo Elegy RH8. Jos ei noin tule niin perusta/liity GTA V Crewiin! Toivottavasti auttoi!![]()
Mitä ihmettä..lähdin tallista vaccallani ja joku ampui mut siihen paikkaan.Menin pois pelistä ja takasin niin eikös se auto pitäs olla tallissa tai jossain varikolla? katos kuin tuhka tuuleen...