Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä he*vetistä löytyy cargobob???? Youtubesta kattonu kaikki maholliset paikat mutta missään sitä ei kyllä ole?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä he*vetistä löytyy cargobob???? Youtubesta kattonu kaikki maholliset paikat mutta missään sitä ei kyllä ole?

Se ei spawnaa enää tietyn levelin jälkeen. Kannattaa lähteä jonkun pieni levelisen kanssa katselemaan. Bugi on R* tiedossa ja yritellään korjata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä he*vetistä löytyy cargobob???? Youtubesta kattonu kaikki maholliset paikat mutta missään sitä ei kyllä ole?

Mulla on lvl28 vasta niin hain cargobobin sieltä sandy shoresin vierestä lentokentältä, mutta kylla noi isompilevelisetkin löysi pari niitä vierekkäin sieltä keskustan lentokentältä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Level 30 jälkeen ei enää spawanaa gargobobia, mut siis silloin siellä kentällä on useampi jos joku pieni levunen on ekana siellä ja muut tulee sen jälkeen.

Isompi levuset voi yrittää saada sit armeijan tukikohdasta saada sitä ,sielläkään ei spawnaa mihinkään tietylle kohdalle, pitää vaan ootella jos sellainen tulis sinne pörräämään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt laitoin 55min pätkän latautumaan koneelle. Eilinen KFIN- luokkaretki vuorille lentokenttäbussilla :) pätkä kyllä sisälsi myös kiihdytysajon jonka kassu polki, pari muuta tuli lentsikalla ja mä ja peetu kleinbusseilla :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitää olla level 22-30, että Cargobob spawnaa. Ja se löytyy ainakin sieltä Sandy Shoresin lentokentältä, varmaankin lentokentältä ja sit ainakin Los Santosin satamasta, sieltä missä varastettiin yksinpelissä Merryweatheriltä salkku.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaikista varmimmin tosiaan sieltä aavikon lentokentältä. Eilen illalla oli myös pääkentällä Santoksessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt laitoin 55min pätkän latautumaan koneelle. Eilinen KFIN- luokkaretki vuorille lentokenttäbussilla :) pätkä kyllä sisälsi myös kiihdytysajon jonka kassu polki, pari muuta tuli lentsikalla ja mä ja peetu kleinbusseilla :)

Innolla odotan että tulee videoo siitä :D Oli sen verran koomista pelailua. Kassu tais polkee pelkästää pyörää koko videon ajan? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Innolla odotan että tulee videoo siitä :D Oli sen verran koomista pelailua. Kassu tais polkee pelkästää pyörää koko videon ajan? :)

Koko illan mä pyöräilin. Tosin sen bussimatkan jälkeen ku kaikki lähti ajamaan hirveen nopeesti, nii jaksoin muutamia maileja pyöräillä, mut sit aloitte olla jo niin kaukaa, et piti pöllii lava-auto.
http://socialclub.rockstargames.com...matic/mostrecent/photo/ix2070AOek6gjwZz5cJmuw
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Elegy RH8 saa seuraavalla tavalla:
Mene Social Club sivulle joka on Rock Starin virallinen sivu. Luo kyseiselle sivulle account. Kun olet luonut accountin tänne liitä PSN nimimerkkisi/ Gamertaggisi Social Club accountillesi. Varmuuden vuoksi voit liittyä GTA Crewiin tai luo itse sellainen. Mene GTA Onlineen ja hommaa itsellesi Garage jos sinulla ei ole jo sellaista. Mene legendary Motorsporttiin. Elegy RH8 pitäisi olla nyt ilmainen auto!

Sultan RS:
Löydät auton helposti illalla/yöllä kun pyörit Maze Bank alueella (Los Santos). Yleensä kannattaa olla sport autolla liikkeellä tai jalan. Näytä liitetiedosto 11923

Siinä olis nyt apua niille jotka näitä autoja halusivat! Elegy on ilmainen kaiken LVL pelaajille, eli ei tarvitse olla 30+ ym!

EDIT: Anteeksi, että oli aikaisemmin epäselvä teksti. Jostain kumman syystä osa tekstistä puuttui :D Nyt luultavasti saatte paremmin selvää?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikä mikä mikä se siellä.. justhan sä sanoit ettet hanki Carbonizzarea kun on niin yleinen.. :cool:

Muiden painostuksesta, ku kaikki autot tallissa haukuttiin :(

Mut tosiaan onhan se ihan kiva auto, harmi vaa ettei voi pahemmin customoida.
Ja kylhä tota monella näkee, mut niihän niitä muitakin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä ihmettä..lähdin tallista vaccallani ja joku ampui mut siihen paikkaan.Menin pois pelistä ja takasin niin eikös se auto pitäs olla tallissa tai jossain varikolla? katos kuin tuhka tuuleen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä ihmettä..lähdin tallista vaccallani ja joku ampui mut siihen paikkaan.Menin pois pelistä ja takasin niin eikös se auto pitäs olla tallissa tai jossain varikolla? katos kuin tuhka tuuleen...

Jaa,pojat räjäytti mun auton :D Uutta kehiin vaan :D Ihmeen paljon nyt bugaa koko peli,kerran jäätyikin ja porukkaa kun invitoin survivaliin,vain 2 pääsi mukaan,loput tippu listasta :confused:
 
Ylös Bottom