Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

No tämä selittää sen kun olen jo jonkun aikaa yrittänyt joinata crewiläisiin mut ketään ei löydy mistään.No peli pyörii vielä mutta tarkoittaako tämä nyt sitä että vaikka kuinka hillun hullun lailla niin peli ei tallenna mitään ja ensi kerralla kun tulen onlineen panokset on täynnä ja autot ehjänä? Tallennus ollu alhaalla ainakin 30 min.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on vähintään joka toinen päivä tota, että ei tallenna ja sitten parin minuutin päästä tallentaa..
Tunnin päästä aattelin päräyttää itteni linjoille, joten korjatkoon siihen asti tai vaadin lisää rahaa Rockstarilta. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toi sonyn oma on kyl jännä, mul oli sama ongelma. Jotenkin kikkailemalla sain sen viideksi, mutten kyllä muista miten. Silleen jännä et toine sony kuulee suht hyvin mut esim nokialainen ei.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Asiasta toiseen, antakaas paras spawnipaikka Sultanille kun se dockkeri lähti kävelemään niin olis taas paikka autolle niin jos vaikka sitä kortsua kävis kokeilemassa..
Satamat ja aavikot käyty kiertelmässä, mutta yhtään ei näkyny.. Yhen oon nähny siellä Down the Drainin lähettyvillä, mutta sieltäkään sitä ei löytyny 4 spawniin.

Vankilan parkkikselta oon löytänyt joskus. Sitten Trevorin kodin viereisen huoltoaseman pihasta otin itelle eilen Sultanin, oli siinä tankilla ^^
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aukeakoo elegy rh8 tietyllä levulla vai kuis, onkos tietoa

Pakko sanoa, että suunnilleen sillä levulla kun sulla on "järkevästi" rahaa sijoittaa autotalliin.. Eli joku
25-30 about, joku vastaava mikä oli suht helppo saada.. Mahdollisesti sen saa jopa silloin kun autotallin
saat ostettua mut se halvin talli tais olla jotain 25-28k luokkaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko sanoa, että suunnilleen sillä levulla kun sulla on "järkevästi" rahaa sijoittaa autotalliin.. Eli joku
25-30 about, joku vastaava mikä oli suht helppo saada.. Mahdollisesti sen saa jopa silloin kun autotallin
saat ostettua mut se halvin talli tais olla jotain 25-28k luokkaa?

Sieltä vasemmasta yläkulmasta karttaa löytyy pari tallia joiden arvot just jotain 25K,ei siis mikään paha hommata.Itse alotin sieltä,olisin jäänytkin sinne rauhalliseen mestaan mut vaan 2 auton tallit :mad:
 
Onx tietoo vai kuin et miten sais lisää peliaikaa kotona kun akka naputtaa ja kersa huutaa eikä kerkee pelaa siis juuri ollenxaa siis omg! Vai niiq kvg?8)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä tietää tai näkee onko 'Bad sport'? ei muuten tullu meikäläisen tilille tuota rahapottia...,tosin aloitin pelaamisen vasta 3 päivää sit..,mites pääsee tuohon Konsolifin crew poppooseen mukaan?,en oikein vielä handlaa näitä juttuja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onx tietoo vai kuin et miten sais lisää peliaikaa kotona kun akka naputtaa ja kersa huutaa eikä kerkee pelaa siis juuri ollenxaa siis omg! Vai niiq kvg?8)

Konsoli esim duunipaikalle -> soitto kotiin et menee ylitöiks -> "all you had to do is follow the damn train CJ" ja sitä rataa :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

mites pääsee tuohon Konsolifin crew poppooseen mukaan?,en oikein vielä handlaa näitä juttuja.
Tuolta Social clubin kautta vaan pyyntöä ja social clubin asetuksista liität sinne PSN gamertagin ja laitat sen näkyviin muillekkin, nytkin siellä taitaa olla jonossa porukkaa kenellä ei oo tagia näkyvissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä tietää tai näkee onko 'Bad sport'? ei muuten tullu meikäläisen tilille tuota rahapottia...,tosin aloitin pelaamisen vasta 3 päivää sit..,mites pääsee tuohon Konsolifin crew poppooseen mukaan?,en oikein vielä handlaa näitä juttuja.

Ilmoitus tulee, saat tötteröhatun päähäsi ja joudut bad sport-serverille. Konsolifin crewiin haet social clubista. Et saanut rahoja etkä saa, koska ne tulivat vain niille jotka ovat aloittaneet pelaamisen lokakuussa tai aiemmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On tätä onlinea vaan niin hemmetin hauskaa pelata,aluksi olin vähän epäileväinen ja alku sotkujen takia vähän meni jo into,mut on tämä kyllä parasta!
 
Ylös Bottom