Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Olen asioiden edellä mut sanotaan nyt, että jos/kun gta6 online aukee joskus niin mun mielestä siitä keskustelua voi jatkaa ihan hyvin tässä ketjussa?

:rolleyes:
 
Asetin ittelleni semmosen milestone haasteen että GTA Online hahmon pankkitilillä olisi 1biljoona dollaria, enää puuttuisi "vain" 450millii, aikarajaks semmonen reilu ennen GTA6 julkasua. Katotaan onnistuuko.
 
Cayo ei enää oo mulle se "pääduuni". Liian pitkä cooldown 2h20min tjsp että voi tehää uudestaan + vielä nerfattu sitä palkkaa siitä ja primary target kohteet myös, lähes 90% sinne tulee se paskin "kossupullo" ryöstettäväks ja hyvin hyvin harvoin jos sattuu timantti joka on ainoa primary target mitä ei oo nerfattu ja kultaharkot myös mut niitä ei yksin voi kerätä.

Mut nykyään ku kaikki bisnekset ym voi tehää privas ja freeroamis on jatkuvasti jotain duunia tarjolla nii eipä tuo haittaa, yks cayo ja sit loppuajan tekee kaikkea muuta eikä ala puuduttaa kun on kaikkea erilaista tekemistä.
 
Lumet sulanut, jee! Helvetin pitkään kyl nykyää kestää, 2 viikkoa putkeen on kyl ihan liikaa. Nyt on myös elukoille keksitty jotain pientä tekemistä muuta ku et ne vaa on siel, tullut paleto bayhin valokuvaus weekly haasteita josta saa expaa ja pientä rahaa ym. Ihan hauskaa lepposta tekemistä.
 
Nyt on kulunut tasan 3 viikkoa ja 1 päivä siitä kun aloin tekee rahaa ja tienannut tähän mennes 100millii, enää puuttuis 300millii biljoonasta, eli tätä rataa menis semmoset vajaat 3kk että ois biljoona tienattuna. Eri asia sit jaksanko pelata sitä vajaat 3kk putkeen, noh aikarajaks asetin ennen GTA6 julkasua niin ohan täs varaa pitää myös lomaa. o_O
 
Tässä nyt innostunut taas ehkä liikaaki pelaa tätä onlinea joulusta asti, peli on kyllä upean näköinen näin vanhaks peliks toki tätä nyt on remasteroitu jo kahteen kertaan. Vaikka peli on vuodelta 2013 alunperin ps3/xbox 360, niin jopa tämä PS5 ei jaksa tätä ihan täydellisesti pyörittää, popuppeja tulee vastaan varsinkin lentäes ja paikoin framet tippuu vilkkaimis paikois.

Tämä pistääkin miettimään että miten se GTAVI sit jaksaa pyöriä näillä nykykonsoleilla, kun edes alunperin 2013 peli ei ole ihan täydellinen. Vai johtuuko se siitä että GTAV on kuitenkin rakennettu ns. vanhalla pohjalla/koodilla ja sen takia näkyy nämä ns popupit ja yskimiset kun taas GTAVI kuitenkin tullaan alusta asti rakentaa näillä nykyalustoille.

Hauskaa tätä on kyl ollut taas pelata, oli yhes vaihees varmaan vuoden tauko ja siinä välissä tänne on tullut yhtä sun toista. 10+ vuotta tätä on kuitenkin pelannut on/off meiningillä, onkin ainoa peli mitä on pelannut näin kauan. GTAVI sitten varmaa vie huomion pois, mut sekin riippuu millainen se online siinä tulee olemaan.
 
Tunnistaako kukaan mistä suositusta sarjasta kyseinen asuntoauto on peräisin? (varmasti joka ikinen koko maailmassa :D )

bb.jpg


Jopa kyseiset viivat auton kyljessä olivat nimeltään "cooking time". Oha toi ihan eri asuntoauto mitä sarjassa mutta hauska kopio.

Pelissähän on myös liikkuva "Acid Lab" rekka missä kokkaillaan kamaa. Olisivat voinut tehää sen tehtaan kyseiseen asuntoautoon, mutta syystä tai toisesta niin ei tehty, ehkä olis sit liian ilmiselvää ja ehkä jotain copyright juttuja mitälie. Kuitenkin, ite tykkään roolipelata gtaas kaikkia leffa/sarja juttuja.
 
Tuli eilen pelattua se uusi cluckin bell raid ja oli se ihan jees mini ryöstö ja ekaa kertaa koko onlinen historiassa stealth toimi kuten kuuluu.
Normaalisti tuo toimii oikeastaan kahdella tavalla.
1: Tähtäät jonkun takaraivoa ja jotenkin ne aistii sen ja täysi hälytys päälle
2: Jos vihollinen ei kuole ekasta osumasta niin taas täysi hälytys päälle

Nyt mulla oli vaimennettu haulikko ja vaikka välillä piti ampua kahdesti keskivartaloon jotta tyyppi kuoli niin ei hälytystä.
Kunhan piti huolen ettet sinä tai ammuttava ole jonkun näkökentässä niin ei mitään hätää.
Miks siihen meni 10 vuotta, että homma toimii kuten sen olisi pitänyt aina toimia.

Jos jotain hyvää niin myös jotain huonoa.
Voitin lucky wheelista osiriksen joten päätin myydä sen vanhan täysin tuunatun pois kun en enää aja kilpaa.
No en myynyt kun peli tarjosi siitä 24 000. Ei, tuo ei ole typo.
Auton normi hinta siis 1.9 miljoonaa ja viritykset siihen päälle.
 
Tuli eilen pelattua se uusi cluckin bell raid ja oli se ihan jees mini ryöstö ja ekaa kertaa koko onlinen historiassa stealth toimi kuten kuuluu.
Normaalisti tuo toimii oikeastaan kahdella tavalla.
1: Tähtäät jonkun takaraivoa ja jotenkin ne aistii sen ja täysi hälytys päälle
2: Jos vihollinen ei kuole ekasta osumasta niin taas täysi hälytys päälle

Nyt mulla oli vaimennettu haulikko ja vaikka välillä piti ampua kahdesti keskivartaloon jotta tyyppi kuoli niin ei hälytystä.
Kunhan piti huolen ettet sinä tai ammuttava ole jonkun näkökentässä niin ei mitään hätää.
Miks siihen meni 10 vuotta, että homma toimii kuten sen olisi pitänyt aina toimia.

Jos jotain hyvää niin myös jotain huonoa.
Voitin lucky wheelista osiriksen joten päätin myydä sen vanhan täysin tuunatun pois kun en enää aja kilpaa.
No en myynyt kun peli tarjosi siitä 24 000. Ei, tuo ei ole typo.
Auton normi hinta siis 1.9 miljoonaa ja viritykset siihen päälle.


Miten toi auto noin halpa oli? :rolleyes: Tuskin ne nyt niitä myyntihintoja nyt niin paljon on nerfannut eihän tos ois mitää järkee. Itekki myynyt täs pari ihan lähiaikoina kun voittanut onnenpyörästä uuden "kopion", myynyt saman vanhan pois isommalla rahalla ja laittanut sen saman auton takas kuntoon ja hieman voittoa päälle.
 
Vissiin joku bugi kun armored kurumasta olis saanut yli puol miljoonaa takaisin.
Ilmeisesti myynnissä pitäs saada 60% kokonais hinnasta takaisin.
Tosin pari kuukautta sitten tuli se päivitys mikä muutti asiat niin, että jos myyt useamman auton lyhyen ajan sisällä niin saat vähemmän ja vähemmän.
Jos haluat myydä kaks autoa ja saada niistä maksimit niin sun pitää odottaa 18 ihan tosimaailman tuntia ennen sen toisen myymistä.

Oma ongelma ei liity tuohonkaan sillä mä olen viimeks myynyt auton kuukausia sitten ja vaikka niitä myis kuinka niin silti tuosta pitäs saada vähintään joku 200 000.
 
Vissiin joku bugi kun armored kurumasta olis saanut yli puol miljoonaa takaisin.
Ilmeisesti myynnissä pitäs saada 60% kokonais hinnasta takaisin.
Tosin pari kuukautta sitten tuli se päivitys mikä muutti asiat niin, että jos myyt useamman auton lyhyen ajan sisällä niin saat vähemmän ja vähemmän.
Jos haluat myydä kaks autoa ja saada niistä maksimit niin sun pitää odottaa 18 ihan tosimaailman tuntia ennen sen toisen myymistä.

Oma ongelma ei liity tuohonkaan sillä mä olen viimeks myynyt auton kuukausia sitten ja vaikka niitä myis kuinka niin silti tuosta pitäs saada vähintään joku 200 000.

Juu toi muutos tuli josta myös legitit pelaajat kärsii, sillä kai yritetään vaikeuttaa dublicate glitchei tjsp. Eli enää et ovi myydä autoja putkeen, nyt tää viimeisin oli et ekasta myynnistä saat oli just toi 60% ja sitä mukaa aina laskee ja sit pitää just odottaa 18 tosimaailman tunteja että se "cooldown" poistuu. Mikä on sinänsä perseestä kun mulla on talleissa tosi paljon ns. "paskaa" joista haluisin päästä eroon, ei sillä että olisi tallitilasta pulaa enää nykyään mut eipä niitä enää voi urakalla myydä, tai voit mut jäät rahallisesti tappiolle.
 
Ylös Bottom