Grand Theft Auto Online

pelle

Well-Known Member
Kaikki tienaa miten haluaa mutta, riittää että omistat sen perkeleen sukellusveneen ja grindaat sitä cayo perico heistia. Ei tartte mitään mutuja eikä kikkoja, toki jos on jo varastot täynnä tai pitää myydä vanhat pois niin sitten.

Ite olen kans miettinyt tota MTU hommaa PS5.lla, jos ei onnistu jää mun bisnekset lopullisesti eläkkeelle. Mutta kuten sanoin, nykyään on toi cayo perico heist josta tekee helposti 5 milliä semmoses noin kuudes tunnis riippuen miten pitkät pissa/ruoka tauot.

Omistan ja ryöstö on pelattu jo jouluna. Oli hieno kokemus sen yhden kerran eli ei vois vähempää kiinnostaa pelata sitä uudestaan ja uudestaan.

Olen pelannut, ja MTU:n arvoa pystyy säätämään myös PS5:lla. Eli mikään ei tule muuttumaan.

Hyvä tietää niin ei ole mikään kiire.
Muutenhan mun ei tarttis grindata ollenkaan, mutta jos MTU muutos ei toimi enää tulevassa ps5 versiossa niin sitten on pakko grindata ennen kuin siirtää hahmon siihen.

pelle

Well-Known Member
Tää uusi tuner päivitys on kyllä hyvä vaikka on siinäkin omat ongelmansa.
Mitään en odottanut ja odotukset tippui vielä lisää kun luin ettei noiden mini ryöstöjen finaalissa voi käyttää omia aseita ja autonakin on pakko olla joku noista uusista tuner vehkeistä.
Pari pelin veteraaniakin valitteli gta forumilla kuinka nuo tehtävät on ihan paskoja solona juuri tuosta syystä.

Yllättäen mulla ei pahemmin ollut ongelmia ja kuolin vain kahdesti kun tein kaikki.
Ehkä mun pelityyli sitten on erilainen:
- Jalkaisin ollessa pelataan aina first person moodissa, koska liikkuminen on nopeampaa ja silloin voi liikkua myös sivuttain.
- Ohjaus muutettu niin, että r1 on juoksu jolloin voit nopeasti kääntyä juostessa, koska oikea peukalo on vapaana.
- Snacks menu on aina auki jos ollaan taistelussa ja suljen sen vain jos jotain pitää aktivoida ja mennäkseni autoon.
- Pleikkarilla pelatessa kannattaa muistaa, että tähdätessä touchpadia ylöspäin sipaisemalla voi myös heittää käyttöön valitun räjähteen joten niidenkään takia ei tartte sulkea karkki valikkoa.

Tuolla tyylillä se finaali jossa mennään IAA tukikohtaan oli ainoa jossa mun oli pakko käyttää sitä varsinaista suojautumis mekaniikkaa.
Kaikissa muissa tehtävissä riitti vaan strafe suojan takaa kurkkimiseen ja jos tuli osumaa niin nopeasti vaan tähdätessä suklaata naamaan, koska tähtääminen skippaa sen syömis animaation.
Joka tehtävän jälkeen tietenkin aina auto shopin karkkikulhosta taskut täyteen. Tuo siis on siinä pöydällä sen arcade pelin vieressä.

Nuo tehtävät on ihan mukavan erilaisia ja jokaisessa on kaksi setup tehtävää ja finaali.
Jossain pitää pölliä vaikka rampin sisältävä perävaunu jonka avulla sitten hypätään finaalissa vankilaan tai sitten murtaudutaan merryweatherin pomon bunkkeriin varastamaan muutama kovalevy.
Rahaa noista tulee 160-180 000$ joka on mun mielestä ihan jees sillä kun tietää miten hommat kannattaa tehdä niin aikaa ei kauaa mene.
Näissä ei myöskään ole mitään pakollista hiipimistä vaikka sekin on vaihtoehto parissa tehtävässä, eikä myöskään mitään hakkerointi minipelejä ole joten mä olen jaksanut pelata nämä jo aika monta kertaa läpi.

Näiden lisäksi pajalle tulee välillä asiakkaan auto joka pitää tuunata paremmaksi ja peli suoraan kertoo mitä sille pitää tehdä.
Tuon jälkeen se ajetaan asiakkaalle ja maksu määräytyy kunnon mukaan ja tuntuu autosta riippuen vaihtelevan 20-30 000$ tuntumassa.
Yleensä se ajomatka kuitenkin on alle kaks mailia joten siitä lyhyestä kruisailusta tuo on jo suorastaan erinomainen korvaus.

Tuosta päästäänkin niihin miinuksiin joista isoimpana eri bugit.
Mulla on nyt pari kertaa käynyt niin ettei tuota tuunattua autoa saa toimitettua sillä peli ei reagoi mitenkään kun ajat siihen keltaiseen rinkulaan.
Onneksi tuon voi kiertää palkkaamalla työntekijän, mutta ne teloo aina sen auton niin pahasti, että saat hiukan päälle 10 000$ yleensä, mutta saapahan sen pois pajalta tilaa viemästä, koska vakiona siellä voi olla tasan yksi auto kerrallaan tuunattavana.

Tuo bugi ilmeisesti liittyy seinällä olevaan exotic exports listaan jossa on 10 autoa jotka voi löytää ja viedä satamaan.
Jos tuunattava auto on samaa mallia kuin joku listalla olevista niin toimitus ei onnistu.
Pari kertaa en ole myöskään pystynyt edes aloittamaan auton tuunausta, koska se "paina dpadia oikealle" komento puuttuu kokonaan.
Onneksi tuo on alkanut toimimaan taas parin tehtävän jälkeen.
Sen sijaan mun ihan omien autojen tuunaus ei toimi tuolla auto shopissa enää ollenkaan. Se lopetti eilen toimintansa eikä toimi vieläkään.
Onneksi tuolla ei voi mitään erikoista tehdä mitä muualla ei voisi, mutta esim maalit on ilmaisia.

Sitten on tietenkin se car meet ja uudet kisat ja nuo on ihan helvetin hienosti tehty.
Miitissä on paljon myös npc hahmoja sekä autoja esillä joten se ei ole koskaan tyhjä ja siellä on hemmetin hieno fiilis.
Testiradallekin voi mennä vaan koheltamaan tai ajamaan time trialia ja siellä on myös kolme autoa testattavana sekä myös vaate ja tatska kojut.

Uudet kisat on myös hemmetin hienoja sillä niissä on kunnon katukisa fiilis.
Kisat ajetaan yöllä, startti ruudukko on vedetty vaan maalilla tien pintaan ja mutkissa on jotain kylttejä vaan osottamassa oikeaan suuntaan.
Startissa ja myös matkalla on katsojia omien autojensa kanssa ja tietenkin startissa on myös mimmi lähettämässä kisaajat matkaan ja tietenkin se jää aina autonalle.
Sitten on pursuit kisat joissa on otettu vanha kunnon midnight club lähestyminen eli ne on point to point kisoja, mutta checkpointeja on vain muutama joten jos osaat pelin kartan ulkoa niin sulla on selvä etuöyönti asema.
Poliisitkin on perässä jatkuvasti joten nuo on todella kaaottisia, mutta eipä se haitannut ollenkaan.
Tai sitten se johtui siitä, että mä olen edelleen gps:n orja jolla on paska suuntavaisto niin en mä pärjäisi muutenkaan.
Muutenkin ajoin kuin pahainen nyyppä enkä muista koska tässä on tullut viimeksi ajettua ihan normi autoilla kilpaa kun viimeisen parin vuoden aikanahan tuli ne rc bandito kisat ja formulat. Ehkä joskus 2019 jouluna olen ajanut pari kisaa kun ei niihin koskaan löytynyt porukkaa.

Uudet autot on myös omaan makuun sillä valikoimiin kuuluu esim. mazda rx-7, honda s2000 ja toyota celica, tai siis niiden gta versiot, mutta ne muistuttaa todella paljon esikuviaan.
Kaiken kaikkiaan helvetin kova päivitys.

OMI3R

Well-Known Member
Joo tässä dlc.ssä on kyllä ehkä parhaimmat autot mitä on tullut. Niissä heist finaaleissa mä vielä jotenkin ymmärrän ne pakotetut autot kun on tuner dlc jne, mutta et ei edes omia aseita niin sitä en ymmärrä.

QuentPrice

New Member
Pidin uusista päivityksistä todella paljon. Viime aikoina olen kehittynyt melko nopeasti verkkopeleissä, ja kaikki tämä johtuu siitä, että käytän paljon rahaa erilaisiin tuotteisiin, jotka auttavat minua parantamaan tietokonettani. Tässä auttoi minua paljon sivusto https://promo-codes.fi/, josta löysin aika monta alennusta, kuponkeja erilaisiin tuotteisiin. Tässä luetellut Alocodet alentavat hintoja huomattavasti. Niiden avulla voit vastaanottaa lahjoja tilaajille tai ilmaisen toimituksen. Asiantuntijat jakavat tällä sivustolla myös tietoa vaihtoehtoisista säästämistavoista, kuten myymäläuskollisuudesta, syntymäpäivälahjoista, nykyisistä alennuksista ja muista kampanjatarjouksista.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom