Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Itse en ole yhtään innostunut tästä että julkaistaan vielä vitosellekkin :D saman pelin myyvät moneen kertaan niin alkaa olla jo pientä rahastuksen makua ilmassa. Etenkin kun mitään lisäsisältöä ei ole luvassa.
No en ollut itekään yhtään ensin, ja kyllähän sitä GTA kutosta toivoisi jo saapuvan mielummin. Mutta kyllä ne lisäsisältöä tähän lupaa. Onko se sitten ainoastaan uusia autoja ja eläimiä, se jää nähtäväksi. Grafiikat kokee ilmeisesti reilun parannuksen kuten pitääkin, onhan tuo jo ps4:llakin se verta karua katsottavaa vaikka tuossa uudessa cayo pericon saaressa.
 
Viimeksi muokattu:
GTAOnline tulee olemaan ilmainen PS5 omistajille 3kk sen julkaisusta (todennäköisesti pitempään) koska PS5 varastot ovat tyhjiä. Joten mitään ei tarvitse maksaa.

Sisältöä on kyllä tulossa ja paljon, ei ne muuten vaivaituis kun rahaa se tuottaa todennäköisesti vielä seruaavat 7 vuotta ja siitä vielä jatketaan PS6:lle. :p o_O
 
GTAOnline tulee olemaan ilmainen PS5 omistajille 3kk sen julkaisusta (todennäköisesti pitempään) koska PS5 varastot ovat tyhjiä. Joten mitään ei tarvitse maksaa.

Sisältöä on kyllä tulossa ja paljon, ei ne muuten vaivaituis kun rahaa se tuottaa todennäköisesti vielä seruaavat 7 vuotta ja siitä vielä jatketaan PS6:lle. :p o_O
minä taas oon lukenut että kaikille aiemman(PS4) version omistajat saa milloin tahansa gt5 ja onlinen ilmaiseksi PS5
 
minä taas oon lukenut että kaikille aiemman(PS4) version omistajat saa milloin tahansa gt5 ja onlinen ilmaiseksi PS5
En tiiä mistä oot lukenut, mutta ainakin Rockstarin sivuilla puhutaan vaan online versiosta.

"There will also be a new standalone version of GTA Online coming in the second half of 2021, which will be available for free exclusively for PlayStation 5 players during the first three months."
 
Mä muistaisin että GTA onlinella on oma keskustelunsa, mutta en nyt löydä sitä edes haulla "gta online" hakuun mutta ei löytynyt. Jos GTA online on, niin ylläpito voi siirtää tämän keskustelun sinne

Mutta asiaan. Pitääkö noi huumebisnekset hoitaa yhden sessionin aikana. Meinaan klun lähden töihin kohta ja product palkki 0 ja supplies on 3,5, niin voinko jatkaa noita illalla vai tyhjeneekö ne tietyn ajan kuluessa? Ja jos siinä on aika, niin lasketaanko siihen peliaika vai IRL aika? :) Ettei käy niin että product on täynnä ja sitten sammutan koneen ja illalla kun jatkan niin se onki tyhjä. Tietää sitten että kannattaako noita bisneksiä tehdä muutaku vapaapäivänä :D
 
Mä muistaisin että GTA onlinella on oma keskustelunsa, mutta en nyt löydä sitä edes haulla "gta online" hakuun mutta ei löytynyt. Jos GTA online on, niin ylläpito voi siirtää tämän keskustelun sinne

Mutta asiaan. Pitääkö noi huumebisnekset hoitaa yhden sessionin aikana. Meinaan klun lähden töihin kohta ja product palkki 0 ja supplies on 3,5, niin voinko jatkaa noita illalla vai tyhjeneekö ne tietyn ajan kuluessa? Ja jos siinä on aika, niin lasketaanko siihen peliaika vai IRL aika? :) Ettei käy niin että product on täynnä ja sitten sammutan koneen ja illalla kun jatkan niin se onki tyhjä. Tietää sitten että kannattaako noita bisneksiä tehdä muutaku vapaapäivänä :D

Huumebisnes toimii vain silloin kun sulla on peli päällä ja nekin vain jos olet onlinessa/freeroamissa, ne ei edes edisty jos ajat vaikka kisoja/teet tehtäviä, ainostaan kaikki freeroamissa tapahtuvat tehtävät ym. Eli voit jatkaa bisneksiä koska haluat ja pelin kiinni olleessa mitään ei tietenkään tapahu.
 
Kylläpä koki mun GTA online moti kovan kolauksen. Ensinnäki olin tekemässä kokatehtävää niin eikös joku toinen onlinepelaaja sitten ampunut mut ja pilannut mun tehtävän. Siinä meni ne 220k. Toki toi ei ole summa eikä mikään pelaajille jotka kokeneita. Mutta näin aloittajalle suuri summa. Siihen päälle joku toinen onlinepelaaja päätti sitten ottaa mut kohteekseen. Tosin toi kuriiritehtävä tietenkin oli mun oma moka kun lähdin tekemään yksin. Mutta kun ei ole ketään kenen kanssa tehdä.

Pari kysymystä. 1.voiko noita kuriiritehtäviä tehdä ns omassa privat sessiossa? Sillon pelissä ei ole ainakaan häiriötekijöitä. 2.Päivitin mun varaston ja nyt itsellä on sellainen 120k enää. Ja palkkiota menee 10k. Mitä tapahtuu jos ja kun kohta on rahat loppu? Tietty noita kuriiritehtäviä vois tehdä ja niistä saisi rahaa mutta kun se riski että joku ampuu mut.

Ja mitä noi pelaajat onlinessa saa siitä jos ne esim pilaa mun kuriiritehtävän? Saako he siitä sen summan, jonka mä olisin saanut onnistuessani? Saako he siitä muuta kun kokemuspisteitä? Yleensäkään muiden tappamisesta
 
Kylläpä koki mun GTA online moti kovan kolauksen. Ensinnäki olin tekemässä kokatehtävää niin eikös joku toinen onlinepelaaja sitten ampunut mut ja pilannut mun tehtävän. Siinä meni ne 220k. Toki toi ei ole summa eikä mikään pelaajille jotka kokeneita. Mutta näin aloittajalle suuri summa. Siihen päälle joku toinen onlinepelaaja päätti sitten ottaa mut kohteekseen. Tosin toi kuriiritehtävä tietenkin oli mun oma moka kun lähdin tekemään yksin. Mutta kun ei ole ketään kenen kanssa tehdä.

Pari kysymystä. 1.voiko noita kuriiritehtäviä tehdä ns omassa privat sessiossa? Sillon pelissä ei ole ainakaan häiriötekijöitä. 2.Päivitin mun varaston ja nyt itsellä on sellainen 120k enää. Ja palkkiota menee 10k. Mitä tapahtuu jos ja kun kohta on rahat loppu? Tietty noita kuriiritehtäviä vois tehdä ja niistä saisi rahaa mutta kun se riski että joku ampuu mut.

Ja mitä noi pelaajat onlinessa saa siitä jos ne esim pilaa mun kuriiritehtävän? Saako he siitä sen summan, jonka mä olisin saanut onnistuessani? Saako he siitä muuta kun kokemuspisteitä? Yleensäkään muiden tappamisesta
Suosittelen käyttämään solo public-lobbya noiden kokkelinmyyntitehtävien yms tekemiseen. Helpommalla pääsee kun ei ole miljoonaa jonnea lentelemässä perskärpäsenä opressorilla. Youtubesta löytyy video jos toinenkin että miten noihin solo publiceihin pääsee.
 
Kylläpä koki mun GTA online moti kovan kolauksen. Ensinnäki olin tekemässä kokatehtävää niin eikös joku toinen onlinepelaaja sitten ampunut mut ja pilannut mun tehtävän. Siinä meni ne 220k. Toki toi ei ole summa eikä mikään pelaajille jotka kokeneita. Mutta näin aloittajalle suuri summa. Siihen päälle joku toinen onlinepelaaja päätti sitten ottaa mut kohteekseen. Tosin toi kuriiritehtävä tietenkin oli mun oma moka kun lähdin tekemään yksin. Mutta kun ei ole ketään kenen kanssa tehdä.

Pari kysymystä. 1.voiko noita kuriiritehtäviä tehdä ns omassa privat sessiossa? Sillon pelissä ei ole ainakaan häiriötekijöitä. 2.Päivitin mun varaston ja nyt itsellä on sellainen 120k enää. Ja palkkiota menee 10k. Mitä tapahtuu jos ja kun kohta on rahat loppu? Tietty noita kuriiritehtäviä vois tehdä ja niistä saisi rahaa mutta kun se riski että joku ampuu mut.

Ja mitä noi pelaajat onlinessa saa siitä jos ne esim pilaa mun kuriiritehtävän? Saako he siitä sen summan, jonka mä olisin saanut onnistuessani? Saako he siitä muuta kun kokemuspisteitä? Yleensäkään muiden tappamisesta

Ne jotka perseilee ja pilaa toisten bisnekset, eivät ne saa muuta ku tyylii tonnin tai pari ja jotain hikistä expaa, eli ne pilaa ihan vaa vittuilakseen toisten tehtäviä. Kuten ylempänä mainittiin, älä missään nimeessä tee noita myynti tehtäviä tai mitään puplalla jossa on jonneja koska hyvin todennäköisesti ne tulee perseilemään.

Meet network asetuksiin pleikkarilla ja muutat MTU asetuksen 1500-->600 ja sen jälkeen se heittää sut puplalle jossa ei ole kuin sinä yksin, jos et heti pääse onlineen MTU 600 asetuksella, älä luovuta vaa yritä uudestaan se kyllä onnistuu. Siinä voit tehää kaikkia noita bisneksiä ihan kaikessa rauhassa. Näin olen itse toiminut jo vuosia silloin kun pelaan yksin tai teen bisneksiä, mutta jos haluat kunnon rahoihin päästä käsiksi, teet sitä rahaa sen verran että sul on varaa ostaa sukellusvene ja siihen se helikopteri (kopteri ei ole toki pakollinen, mutta sillä pääset helposti liikkeelle siitä sukellusveneestä), jonka jälkeen alat tekemään näitä uusia heisteja, joita voit tehää yksin ja ihan priva servulla, niistä tienaat parhaiten.

Ei muuta ku uutta matoa koukkuun ja onnea matkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli vedettyä oma henkilökohtainen ennätys! Päivän saldo 22,246,050GTA$. Tuplamassit special gargoista tällä viikolla, olin säästänyt täydet varastot juuri tätä päivää varten. Jatkossa teen kyllä aina näin, varastot täyteen ja odottaa vaan tuplamasseja, tulee hyvin ylimääräistä.
 
Ne jotka perseilee ja pilaa toisten bisnekset, eivät ne saa muuta ku tyylii tonnin tai pari ja jotain hikistä expaa, eli ne pilaa ihan vaa vittuilakseen toisten tehtäviä. Kuten ylempänä mainittiin, älä missään nimeessä tee noita myynti tehtäviä tai mitään puplalla jossa on jonneja koska hyvin todennäköisesti ne tulee perseilemään.

Meet network asetuksiin pleikkarilla ja muutat MTU asetuksen 1500-->600 ja sen jälkeen se heittää sut puplalle jossa ei ole kuin sinä yksin, jos et heti pääse onlineen MTU 600 asetuksella, älä luovuta vaa yritä uudestaan se kyllä onnistuu. Siinä voit tehää kaikkia noita bisneksiä ihan kaikessa rauhassa. Näin olen itse toiminut jo vuosia silloin kun pelaan yksin tai teen bisneksiä, mutta jos haluat kunnon rahoihin päästä käsiksi, teet sitä rahaa sen verran että sul on varaa ostaa sukellusvene ja siihen se helikopteri (kopteri ei ole toki pakollinen, mutta sillä pääset helposti liikkeelle siitä sukellusveneestä), jonka jälkeen alat tekemään näitä uusia heisteja, joita voit tehää yksin ja ihan priva servulla, niistä tienaat parhaiten.

Ei muuta ku uutta matoa koukkuun ja onnea matkaan.
Tästä muuten sen verran että tuo vaihtelee tosi paljon että mikä mtu-arvo on itse kenellekkin sopivin. Itse kokeilin alkuun 600 kun kaverin kanssa pelattiin kahdestaan niin kaveri lensi joka kerta tehtävistä pois. Laitoin mtun lopulta tyyliin 825 ja alkoi toimia. Että saattaa kokeiluttaa pari kertaa ennenkuin löytyy oikea.
 
Tästä muuten sen verran että tuo vaihtelee tosi paljon että mikä mtu-arvo on itse kenellekkin sopivin. Itse kokeilin alkuun 600 kun kaverin kanssa pelattiin kahdestaan niin kaveri lensi joka kerta tehtävistä pois. Laitoin mtun lopulta tyyliin 825 ja alkoi toimia. Että saattaa kokeiluttaa pari kertaa ennenkuin löytyy oikea.

Juu no se pitikin lisätä alun perin, että MTU 600 tosiaan ei toimi kaverin kanssa, tai toimii mut siinä on lähestymiskielto. Erottaa aina kun pelaajat kohtaa. Kaverin kanssa käytetään MTU 900 nii toimii, mutta siinä on sit se vaara että sinne voi tulla myös muita jonneja mutta ne monesti ehtinyt kikkaa pois ennen kun tulee lisää. Yksin MTU 600 paras kun sinne ei ikinä pääse muita.
 
Joo. Kiitti vinkeistä. Nyt saan tehdä noita kuriiritehtäviä rauhassa. Itsellä on kaksi. Se kokaiini ja sitten se document Paleto Bayssa. Olen huomannut pari asiaa.

1.Näköjään se mitä käyttää niin kannattaa kyllä päivittää turvallisuuden takia. kun sekä eilen että tänään poliisi ratsasi sen ja menetin kaikki sen hetkiset. Onneksi tein heti aamulla sen tehtävän että menetin vaan .100k. Sen jälkeen päivitin.

2.Mulla menee päivittäin 11k palkkoihin ja muihin hommiin, niin pitänee sulkea se document paikka toistaiseksi ja avata sitten joskus kun pankissa on enemmän rahaa. Tällä hetkellä jokainen 11k on tärkeä. Toi palkkio luonnollisesti laskee puolella jos shut downaan toisen?

Itsellä tällä hetkellä 400k ja sillä ei kauaa palkkioita tuohon tyyliin maksella. Jos peliajassa viikossa jo menisi 77k.
 
Joo. Kiitti vinkeistä. Nyt saan tehdä noita kuriiritehtäviä rauhassa. Itsellä on kaksi. Se kokaiini ja sitten se document Paleto Bayssa. Olen huomannut pari asiaa.

1.Näköjään se mitä käyttää niin kannattaa kyllä päivittää turvallisuuden takia. kun sekä eilen että tänään poliisi ratsasi sen ja menetin kaikki sen hetkiset. Onneksi tein heti aamulla sen tehtävän että menetin vaan .100k. Sen jälkeen päivitin.

2.Mulla menee päivittäin 11k palkkoihin ja muihin hommiin, niin pitänee sulkea se document paikka toistaiseksi ja avata sitten joskus kun pankissa on enemmän rahaa. Tällä hetkellä jokainen 11k on tärkeä. Toi palkkio luonnollisesti laskee puolella jos shut downaan toisen?

Itsellä tällä hetkellä 400k ja sillä ei kauaa palkkioita tuohon tyyliin maksella. Jos peliajassa viikossa jo menisi 77k.
Olen itse ostanut omaan koksupaikkaan kaikki turvallisuuspäivitykset ja kyllä sinne silti välillä poliisit hyökkää. Taitaa vähän sattumanvaraisesti tulla, oli turvallisuuspäivityksiä tai ei.
Ja joo, kyllä se laskee jos toinen bisnes on shut down-tilassa.
 
Tässä juuri nyt latailen PClle GTA vitosta. Twitchissä tullut vastaan, että muut suomalaiset pelailevat muiden kanssa sitä onlinessa? Onko tähän jotain modeja, jotta pääsee muiden suomalaisten kanssa pelailemaan, vai miten toimii?
 
Mä ostin nyt sen Kosatkan. Tosin olin niin kärsimätön että ostin siihen vaan weapons ja sitten Sonar Stationin. En malttanut kerätä rahaa enää vaan halusin heti päästä heisteihin :D

Olikos se niin että nyt pitää tehdä hiukan niitä preps tehtäviä? Meinaan tällä hetkellä jos menen saarelle niin käsittääkseni en voi vielä varastaa mitään vaan voin etsiä scopedpaikkoja tai palata Los Santosiin. Näin aloittelijana on vielä vähän hämmentävä paikka. Missä vaiheessa saarelle saa aseet mukaan vai vaatiiko se juuri tuon, että tekee noi preps. Koska itsellä ei ole saarella aseita tällä hetkellä käytössä. Kova polte päästä tekemään noita heistejä, mutta vaatii valmisteluja, mikä on kyllä luonnollista

Vai pitääkö ne olla täynnä.. Siis pitääkö esim interest of points olla heti alussa 6/6 samoin kuin kaikki muut vai kerääntyykö noi heistien myötä
 
Mä ostin nyt sen Kosatkan. Tosin olin niin kärsimätön että ostin siihen vaan weapons ja sitten Sonar Stationin. En malttanut kerätä rahaa enää vaan halusin heti päästä heisteihin :D

Olikos se niin että nyt pitää tehdä hiukan niitä preps tehtäviä? Meinaan tällä hetkellä jos menen saarelle niin käsittääkseni en voi vielä varastaa mitään vaan voin etsiä scopedpaikkoja tai palata Los Santosiin. Näin aloittelijana on vielä vähän hämmentävä paikka. Missä vaiheessa saarelle saa aseet mukaan vai vaatiiko se juuri tuon, että tekee noi preps. Koska itsellä ei ole saarella aseita tällä hetkellä käytössä. Kova polte päästä tekemään noita heistejä, mutta vaatii valmisteluja, mikä on kyllä luonnollista

Vai pitääkö ne olla täynnä.. Siis pitääkö esim interest of points olla heti alussa 6/6 samoin kuin kaikki muut vai kerääntyykö noi heistien myötä

Alkuun tämä heist vaatii hieman opettelua, ensin tehdään scouttaus, eli just käyt valokuvaamas kohteita, mitä varastaa, kokkeli, weed, cash jne, sekä ajoneuvot/valeasut ym mitkä helpottaa itse heistia. Scouttauksessa ei anneta aseita mukaan.
Sen jälkeen kun olet scouttaillut mestat ym, sekä sen pääkohteen tornista voit palata takaisin los santokseen, silloin menet sinne sun kosatkaan, sieltä käsin alat tekemään niitä preppejä, eli kaikki mitä tarvitaan jotta voit aloittaa itse heistin, aseet/tarvikkeet, ajoneuvot, ym.

Scouttaukseen voit palata niin paljon kun tarvitset/haluat/jaksat.

Sen jälkeen kun olet suorittanut kaiken tarvittavan ja meininki on hyvä, voit aloittaa varsinaisen heistin. Sit ei muuta kun onnea matkaan, alkuun tulee epäonnistumisia mutta kun reitit ja kikat alkaa oppimaan, kestää heisti keskimäärin se 10-15min, saaliiksi se 1.4-1.8 miljoonaa riippuen miten hyvin olet suorittanut koko homman.

Varmasti youtube selittäis kaiken tämän vielä paremmin kun minä.

Onnea matkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin selitit. Mun englannilla parempi huono suomenkielinen opastus kun hyvä englanninkielinen. Täytyy sanoo että mä oikasin vähän nyt oikealla rahalla. Ajattelen sen niin että se oli alkusijoitus mun rikosjärjestön nostaminen kohti huippua. Tavoitteena 1mrd kassa (pelirahassa). Siihen laitoin nyt oikeata rahaa sen verran että sain helikopterin kosatkaan ja sitten vielä ostin yhden lisäbisnespaikan. Nyt on documents,coca ja meth bisnekset :)

Onko se muuten niin että jokaista bisnestä voi omistaa vaan yhden? Ettei esim kahta coca paikkaa?
 
Jos nyt päättää oikeella rahalla sijoittaa peliin niin fiksuinta tietenkin se on sijoittaa bisneksiin. Bisneksiä voi omistaa vain 1kpl, seuraavaksi suosittelen sijoittaa nightclubiin, nightclub tuottaa rahaa ihan tekemättä mitään, kuhan omistaa prätkäbisneksiä niin pääsee bisnes alkuun. Myynnit tietenkin ikävä kyllä joutuu tekee puplalla mutta MTU kikalla se onnistuu, meinaan se nightclub on hyvä ihan sen takia et se tuottaa taustalla ihan itsekseen rahaa kun tekee kaikkea muuta siinä välissä.

Joutuu siinä sijoittaa tietenkin ja ostamaan ne myyntiautot (riippuen miten isoja satseja myy) mutta joo, asia kerrallaan. Paras sijoitus tällähetkellä on just se sukellusvene ja tekemällä heistejä, sillä tienaa parhaiten. Tietenkin jos vaihtelun vuoksi haluaa tehää muuta, keinoja kyllä löytyy ja loppujen lopuski jokainen tekee massia tässä pelissä just niiku itselleen parhaaksi näkee.
 
Ylös Bottom