Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online



Olet oikeassa. Tällä hetkellä noi Cayo Perico tilastot näyttää seuraavalta mulla

Infiltration Points 8/8
Escape Points 4/4
Compound Entry Points 6/6
Point of Interest 1/6

Ja sitten Prep

Approach Vehicles 1/6
Equiment 2/4
Weapon Loadout 1/1
Disruption 3/3

Netistä luin että 5 preppiä riittää mutta tuossahan niitä on jo 7. Noi Approach Vehicles prepit taitaa olla aika haastavia. Sen Patrol Boatin pääsin äsken just ja just läpi. Kuolin varmaan 10 kertaa tehtävän aikana ainakin. Toinen mitä yritin niin oli se submarine Kosatka


Ehkä pieni tauko tekisi nyt ihan poikaa. Mä olen nyt parin viikon aikana pelanut tätä peliä vapaapäivinä, kuten tänään varmaan 8 tuntia :D. Työpäivinäki vajaa puolet tuosta. Voi olla että alkaa maistumaan pakkopullalla tollaisten tuntien jälkeen.


Edit: sellainen piti kysyä vielä tuosta Cayo Perigosta, että eikös saman heistin voi tehdä monta kertaa päivässä. Ja onnistuuko heistin tekeminen samalla tyylillä vai onko Rockstar onnistunut tekemään tekoälystä sellaisen ettei edellistä tapaa voi käyttää suoraan uudestaan ja uudestaan
 
Viimeksi muokattu:
Voit tehää samaa heistiä vaikka sata kertaa päivässä jos jaksaa, jokaisen heistin jälkeen tulee se 10min jäähy ja sit ei muuta ku uutta perään. Cayo perico heist on väkisinkin aina hieman erilainen riippuen missä ne valeasut ym on, joutuu lähestyy pikkasen eri tavalla sitä pääkohdetta. Mut ei se paljon loppujen lopuks eroa, pieniä reittieroja vaan.
 
Jos nyt päättää oikeella rahalla sijoittaa peliin niin fiksuinta tietenkin se on sijoittaa bisneksiin. Bisneksiä voi omistaa vain 1kpl, seuraavaksi suosittelen sijoittaa nightclubiin, nightclub tuottaa rahaa ihan tekemättä mitään, kuhan omistaa prätkäbisneksiä niin pääsee bisnes alkuun. Myynnit tietenkin ikävä kyllä joutuu tekee puplalla mutta MTU kikalla se onnistuu, meinaan se nightclub on hyvä ihan sen takia et se tuottaa taustalla ihan itsekseen rahaa kun tekee kaikkea muuta siinä välissä.

Joutuu siinä sijoittaa tietenkin ja ostamaan ne myyntiautot (riippuen miten isoja satseja myy) mutta joo, asia kerrallaan. Paras sijoitus tällähetkellä on just se sukellusvene ja tekemällä heistejä, sillä tienaa parhaiten. Tietenkin jos vaihtelun vuoksi haluaa tehää muuta, keinoja kyllä löytyy ja loppujen lopuski jokainen tekee massia tässä pelissä just niiku itselleen parhaaksi näkee.
Miten oot saanut yökerhon tuottamaan? :D itsellä ei kokemusta mutta kaveri manaili että se vaan vie enemmän rahaa kuin tuo. Miten muuten, tuleeko yökerhosta mitään tehtäviä tms tekemistä? Kaikki heistit alkaa olla väännetty ja kokkelinkuskaaminen alkaa tympäistä eli suomeksisanottuna tekeminen rupeaa loppumaan ja tylsistyttämään pikkuhiljaa.
 
Yökerhon saa tuottamaan jos omistat prätkäbisneksiä, eli jos omistat kaikki 5, kokkeli, weed, jne sekä autobisnes, gunrunning bunkkeri, eli muistaakseni kaikki bisnekset paitsi special gargot. Voit palkata tyyppejä tekemään hommia yökerhoon, viisi tyyppiä kerrallaan (en enää muista näitä virallisia nimiä), riittää että omistat yhen bisneksen, mut silloin se tuottaa tietenkin vähemmän. Eli jos omistat kaikki bisnekset, tuottaa se enemmän ja nopeemmin ja sun ei tarvi huolehtia muusta kun myynnistä, joskus harvoin tulee tehtäviä jossa pitää puolustaa bisnestä, mut ei sen enempää.

Joskus tyypit sit harrasti sitä että jättivät vaa tyypin idlaa tyyliin yönyli ja aamulla myynti ja sit vaa uusiks.

Sit siinä on se kassakaappi 70k max kapasiteetti joka vaati sen että pidät "suosiota" yllä tekemällä pieniä vip tehtäviä.

Yökerhossa on pientä tekemistä aluksi että sen koko lafkan saa pyörimään, sit sinne voi ostaa sen rekan josta voit laukasta uusia tehtäviä mitkä ovat vähän niiku "mini heistejä". Ihan jees tekemistä siinä tulee, mutta miten pitkäksi aikaa siitäkin sitä hupia riittää on sitten asia erikseen.
 
Okei. Eli ei mun ihan heti kannata ostaa nightclubia. Tänään pääsin vihdoin kokeilemaan tuota Cayo Perico Heistia. 3 yritystä 3 epäonnistumista. Tässä saattaa mennä hetki ennen kun opin kikat. Toivottavasti opin ennen kun tekee mieli luovuttaa. Olikos se niin että sitä helpompi tehdä toi heist mitä enemmän tekee noita scoped ja prep tehtäviä?. Tosin tällä hetkellä kämmään jo heti ensimmäisiin vartioihin ja kameroihin..


Edit1: Ettei vaan kävis niin että se mikä mut sai innostumaan GTA onlinesta saa mut myös kyllästymään...

Edit2: Edistyn kokoajan. Alussa hälytyksen aiheutti se että vartijat/kamerat huomasi mut nyt hälytyksen aiheutti se että menin sähläämään sormenjälkilukijan kanssa

edit3: Noi youtuben videot voi tavallaan hämätä, koska ei ne avaimet/koodilistat välttämättä ole juuri sillä henkilöllä millä ne videossa on. Joten kysyisinki tälläistä että kun yritän lähestyä etelästä, niin pääovesta ei kannata mennä koska se oven räjähdys saa hälyttimet soimaan, joten kannattaa mennä sieltä sivuovesta. Mutta siihen tarvitaan se koodilista. Niin löytyykö se joltain vartijalta siitä lähistöltä vai voiko se löytyä keneltä vaan koko saaresta? Hyvällä tuurillahan se on jollain heti siinä alussa. Mutta mitä ikinä teenki niin pääovesta ei kannata mennä. Että ennemmin kiertää sitten koko sen saaren läpi jotta löytää sen koodin. Paras saavutus on tähän mennessä se että sain sen tiedoston, joka piti varastaa mutta en koskaan päässyt karkuun sen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa scoutata köysi sieltä saarelta niin pääset sillä aidan yli, ja se ovikoodi löytyy (ainakin mulla) siinä kartanon lähistöllä olevilta vartijoilta. Pääse myös sukeltamalla sinne kartanoon, kannattaa scoutata mahdollisimman paljon kaikkea ylipäänsä sieltä saarelta. Kyl siitä sit pikkuhiljaa alkaa helpottuu ja sujuu, valeasut kannataa myös scoutata, meinaan se helpottaa hommaa huomattavasti.
 
Kiitos vinkeistä. Pari asiaa tajusin taas nyt kun aamulla kokeilin. 1.välttämättä kaikkia vartijoita ei kannata ampua. Varsinkaan jos ne on kameran näköpiirissä. Se että kamera näkee jonkun kuolleen niin luonnollisesti aiheuttaa hälytyksen. Äsken kävi niin. Kokeilin sellaista taktiikkaa että jos tappais kaikki ympäriltä. Sitten saa rauhassa touhuta :D. Mutta ilmeisesti se ei niin helposti tässä onnistu. 2. Ja kun hälytys sitten tulee niin taitaa turha edes yrittää päästä karkuun. Ellei se hälytys tule sitten ihan heistin loppuvaiheessa


Edit: Nyt alkaa sujumaan jo muuten mutta se päärakennus jossa se tiedosto on, niin se hiukan tuottaa päävaivaa. Lähinnä niiden 3 vartijan eliminoiminen. Niistä kolmesta vartijasta se ensimmäinen on se vaikein, joka on heti siinä portaissa.

Miten muuten kannattaako mun lähteä haastamaan sitä pääkallovartijaa? Vai onko parempi vaan välttää häntä
 
Viimeksi muokattu:
Keinoja on usempia, mutta kuten jo sanoin valeasu on ainakin mulle lähes pakollinen. Sillä pääsee sisään ilman et kukaa alkaa riehuu, muistaa vaan sen ettei jää jäpittää liian pitäksi aikaa vartijan eteen valeasu päällä. Ei meinaa tarvii välittää kameroista eikä mistään, ainostaan siinä kartanossa on se yksi kohta jossa ei edes valeasu auta. Mutta niitä vartijoita on mun laskelmien mukaan 4kpl ja ne on helppo napsia pois.

Siinä vaiheessa kun sä opit sun parhaat reitit ja keinot, menee heist läpi 10-15min helposti. Käteen reilusti yli miljoona vaikket suorita elite challengea (100k ylimäärästä), mistään muualta et siinä ajassa tienaa kyseistä summaa. Ite oon tienannut yli 100miljoonaa cayo heisteilla siitä asti kun se julkastiin, enkä ole edes mitenkään "grindannut". Pari/kolme heistia illas riittää, oli vielä se x1.5 bonus viikko, silloin tuli tehtyä 50 miljoonan tili.
 
Jes. Mä tein sen. Ekan Cayo Perico Heistin. Tiedän juu ettei sitä kannata tänne tulla kertomaan pelkästään, mutta sallittakoon se tällä kertaa. Tosin mun täytyy myöntää että mun pelasti se, että ilmeisesti jos pääsee porttien ulkopuolelle, niin se jatkuu siitä pakovaiheesta vaikka kuoliski. Ja mähän kuolin varmaan 5 kertaa ennenkun pääsin. Nytki pääsin tuurilla. Elikkäs pakovaihe on vielä parannettavaa. Mutta eka suoritettu 1.1milj joten minimillä mentiin. Mites ne taulut sun muut? Saako niitä sen mukaan mahdollisuuden varastaa, mitä scopedaa siitä tornista?
 
Pako vaiheesta semmonen "protip" että älä lähe sinne keltaiselle pisteelle eli älä pakene "virallista" reittiä, siinä vaiheessa kun tuut porteista ulos, käännyt kohti merta, hyppäät mereen ja lähet uimaan pois saarelta. Varot vaan aluks niitä miinoja siel veden alla. Joskus tulee vastaan ennen mereen hyppäämistä veneitä, niitä voi koittaa ampua kuski pois niin pääse viel nopeemmin pois saarelta.

Itekin aluks pakenin sitä virallista reittiä, siinä on turhaan paljon riskejä jäädä kiinni tai kuolla, ei sillä ole mitään väliä miten sieltä pakenee. Joten suoraan vaan uimaan.
 
Hitsi. Aattelin tyhmästi että riittää kun prep tehtävät tekee kerran mutta juuri luin että tottakai ne täytyy tuhota ettei jää todisteita. Mikä tarkoittaa siis sitä että ne täytyy jokainen kerta tehdä uudelleen. Eli ei se ihan niin nopeasti onnistukaan heistien teko. Saiskohan ne ostettua vai pitääkö ne oikeasti tehdä. Olen laiska enkä millään viittis. Tai viittin mutta scoped + prep + heist niin kyllähän noissa sellainen 2h menee. Taas nähdään että kärsivällisyys ei ole mun parhaita puolia ei koskaan ollutkaan. Ja Cayo Perico Heist jos joku vaatii sitä.
 
En muista kerroinko jo, ehkä ymmärsit sit väärin. Toki niihin heisteihin kuuluu myös ne prepit ja scouttaus aina uudestaan. Ne plus heist yhteensä menee se noin 2h. Joka on silti paras ja nopein tapa tienata verrattuna kaikkeen muuhun.
 
Onko kellään tietoa miten se kuukausittainen miljoonan bonus homma toimii?
Oletin, että riittää kun käy onlinessa vaikka tammikuun aikana niin sitten helmikuussa saa sen miljoonan tilille, mutta viimeksi en saanut mitään vaikka tammikuun aikana pelasin kahdesti.

Onko tuossa sittenkin joku tietty aika kuten vaikka kuukauden ekat 2 viikkoa jolloin pitää käydä pelaamassa jotta tuon saa.
Ennen tuota olin saanut joka kuukausi tuon miljoonan ja tuohan pitäisi saada aina siihen asti kunnes se ps5 versio julkaistaan joten pienellä vaivalla saa ihan kivan summan lopulta.
 
Kyllä se on niin että kuhan käy onlinessa sen kuun aikana että saa sen miljoonan seuraavassa kuussa jne. Ite käyn niin satunnaisina päivinä etten edes muista ja jokaisen millin oon saanut tähän menneessä.

Jotain tarinoita kyl kuullut ettei tyypit ole saanut sen ja tän kuun masseja, joten jos ei ala näkymään niin tickettiä rockstarille.

Ellen väärin muista niin eiks rockstar ite kertonut että "log in every month to get addittional 1million GTA$ until ps5 version bla bla bla" kai siinä lukis sit jotenki että "remember to log in only first half not the second have of the month" tai jotain semmosta pskaa, joka nyt olis ihan älytön juttu.

:p
 
No siinä tapauksessa on taas jostain syystä jäänyt bonukset saamatta eikä ole edes ensimmäinen tai toinen kerta kun noin käy.
 
Pelaako tätä kukaan ps5:lla?
Olisi kiva tietää, että onnistuuko sillä vielä MTU arvon säätö verkkoasetuksissa.
Jos ei onnistu niin tiedämpähän vetää kunnon grindaus putken ennen koneen ostamista, koska siinä vaiheessa lähtee ps4 kaappiin.
 
Kaikki tienaa miten haluaa mutta, riittää että omistat sen perkeleen sukellusveneen ja grindaat sitä cayo perico heistia. Ei tartte mitään mutuja eikä kikkoja, toki jos on jo varastot täynnä tai pitää myydä vanhat pois niin sitten.

Ite olen kans miettinyt tota MTU hommaa PS5.lla, jos ei onnistu jää mun bisnekset lopullisesti eläkkeelle. Mutta kuten sanoin, nykyään on toi cayo perico heist josta tekee helposti 5 milliä semmoses noin kuudes tunnis riippuen miten pitkät pissa/ruoka tauot.
 
Olen pelannut, ja MTU:n arvoa pystyy säätämään myös PS5:lla. Eli mikään ei tule muuttumaan.
 
Ylös Bottom