Nurmoon Banaani
Member
Vastaus: Grand Theft Auto Online
Bounty lunastettu.
Bounty lunastettu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä siellä omassa vaatekaapissa pitäisi kaikki olla. Minulla ainakin oli beanies valikon alla kaikki jouluhatut.
Itselläni jäänyt tämän pelaaminen ps4 tulon jälkeen lähes kokonaan.. mut jospa viimeistään sit ku ps4 gta julkaisu tulee mikäli tuo yhtään mitään uutta.
Jos teille tulee noita 100 milj. bountyjä,ni heittäkää vaan oma serveri pystyyn ja menkää sinne heittämään yks kuti kalloon.Näköjään rahaa voi tuosta antaa toiselle enemmänkin kun tuon 75% mut reilu kauppa
Vielä kerran, jos ette halua bannia/siirtoa cheater pooliin niin suosittelen ettette jaa niitä boyntyja.
Kai kyse on noista ylisuurista eikä normaaleista bountyistä?
Toivottavasti on näin. Jos ei niin aika p*rseestä on se touhu. Kaverin kanssa metsästetään isoa bountyä jonka hakkeri laittoi ja sitten listitään se ja bounty jaetaan, mitään väärää ei tietääkseni tuossa ole normaaliin verrattuna. Tässä olis vielä 1,4 miljardia käyttämättä ja millään ei tuo vähene.Eiköhän se joka sen 100K bountyn pisti päälle ole se joka saa sanktiot. Sä vaan metsästit boyntyn ja jaoit sen. That's it.
Uskomatonta! Nyt kun GTA:sta löytyisi yksi asia mitä aina olen toivonut, eli LUMI, niin nyt sitten tulee pelkkää timeouttia kun yrittää liittyä onlineen
Lumi on kivaa vaihtelua, mutta saisi vaikka ihan parin (GTA)vuorokauden jälkeen tulla ihan perus aurinko ja helle. En ole rännän ystävä.
Lähteekö nämä lumet nyt tämän yön jälkeen vai onko vielä huomisen? Meinaan jos nyt jää sitten jonkun yhteysongelmien takia tämä once in a lifetime hienous näkemättä niin VOI *****!
Joku ainakin minulta jo tubessa kysyi, että vieläkö minulla on lunta kun sillä ei ollut. Itse lopetin pelaamisen alle tunti sitten ja silloin oli maa valkoinen, mutta voi olla, että se tosiaan lähtee pois jo. Alunperinhän tiedotteessa luki, että jouluaatto ja joulupäivä ja sekin oli väärin kun vasta joulupäivänä tuli. Tuohon aikaero päälle niin ei siitä selvää ota.
Onneksi itse otin kuvia ja videota juuri tuon takia. Seuraavan kerran tuon kuitenkin voi kokea vasta vuoden päästä jos silloinkaan.