Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei tästä mistään herneistä olekaan kyse, kuten sanoin se ei oo pelaajan vika jos joku hackeri pistää väkisin miljoonia tilille, sille ette vaan voi mitään. Itse olen samaa mieltä että peli on parasta juuri siinä freemodessa pelleily ja häröily, mitä olen itsekin kavereiden kanssa enimmäkseen harrastanut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oli taas mukava peli, kun hakkeri antaa 700miljoonaa, juuri edellisenä päivänä sain joltain toiselta 200miljoonaa. :mad: Sen 700miljoonan pelin älkeen joinasin uuteen peliin ja joku toinen hakkeri antoi 135miljoonaa. Alkaa kyllä pikkuhiljaa vit*ttamaan tää peli. Sen 200milj. olin ihan okei, mutta toi 1miljardi alkaa jo vähän pännimään...:mad::mad::rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitä mä juuri tarkotin, siinä vaiheessa ku alkaa olee miljardi tilillä niin se raha menettää täysin merkityksensä. Vaikka kuinka hauskaa se freemodessa häröily onkaa eikä tartte ikinä tehää mitää hommia rahan eteen. Esim tuleva Heist tehtävät, niin ihan turhalta tuntuu saada siitä mitää rahallista palkintoa kun tilillä lojuu miljardi ja kaikki mahdollinen on ostettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ette haluais kertoa kavereiden nimiä, jotka sitä rahaa jakavat? :rolleyes:

Terveisin: 21k tilillä, kaipaisin ehkä vähän lisää..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitä mä juuri tarkotin, siinä vaiheessa ku alkaa olee miljardi tilillä niin se raha menettää täysin merkityksensä. Vaikka kuinka hauskaa se freemodessa häröily onkaa eikä tartte ikinä tehää mitää hommia rahan eteen. Esim tuleva Heist tehtävät, niin ihan turhalta tuntuu saada siitä mitää rahallista palkintoa kun tilillä lojuu miljardi ja kaikki mahdollinen on ostettu.

Tuo nyt on ihan kukkua. Mulla oli jo ennen 100 millin saantia kaikki autot tallissa mitä halusin + tankki + pari milliä ylimääräistä rahaa. En minä niitä tehtäviä ainakaan pitkään aikaan enää ole tehnyt minkään rahan takia. Hauskinta todella on freemode sodat ja niihin ei tilin miljardit paljoa vaikuta. Ei rahat tilillä ole ainakaan minun peliin vaikuttanut millään lailla negatiivisesti, aiemminkaan tullut erikoisemmin säästeltyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo nyt on ihan kukkua. Mulla oli jo ennen 100 millin saantia kaikki autot tallissa mitä halusin + tankki + pari milliä ylimääräistä rahaa. En minä niitä tehtäviä ainakaan pitkään aikaan enää ole tehnyt minkään rahan takia. Hauskinta todella on freemode sodat ja niihin ei tilin miljardit paljoa vaikuta. Ei rahat tilillä ole ainakaan minun peliin vaikuttanut millään lailla negatiivisesti, aiemminkaan tullut erikoisemmin säästeltyä.
Toisilla se taas saattaa vaikuttaa ja vie peli iloa jos kaikki annetaan heti käteen. Ole iloinen jos ei sinun peliisi vaikuta. Itse ainakin aloitin uudella hahmolla pelaamisen juuri sen takia kun ei ole mitään saavutettavaa enään, rahaa tietysti on kuin roskaa mutta ei sillä kaikkea saa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Menettää raha merkityksensä ja vie loppujen lopuks peli ilon kokonaan kun ei tarvitse enää ikinä tehää mitään tehtäviä tai kerätä rahaa mistään koskaan ikinä.
Eiköhän se peli-ilo ole jo menetetty siinä vaiheessa ku pelaat 20 kertaa samaa tehtävää, että saisit edes vähän viriosaa pistettyä Futoon. Itsellä ainakin tulee korvista jo Coverted, Chemical extraction ja Landing gear jota tahkottu useat kerrat crew poppoon kanssa, mutta pakko se raha on jostain tehdä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt sattu mullekkin... Joinasin peliin ja lähin jahtaamaan bountyä. Se laittokin mulle perään jonku 200 miljoonan bountyn ja viel 98 miljoonaa tilille :D

EDIT: se olikin 2 miljardia :D Oottelin syrjäsellä saarella niin kauan et bounty laukes mulle. Joten voi tulla kyseleen rahaa jos sitä on joku vailla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oli taas mukava peli, kun hakkeri antaa 700miljoonaa, juuri edellisenä päivänä sain joltain toiselta 200miljoonaa. :mad: Sen 700miljoonan pelin älkeen joinasin uuteen peliin ja joku toinen hakkeri antoi 135miljoonaa. Alkaa kyllä pikkuhiljaa vit*ttamaan tää peli. Sen 200milj. olin ihan okei, mutta toi 1miljardi alkaa jo vähän pännimään...:mad::mad::rolleyes:


Nyt menee mun ymmärryksen yli.

Mitä helvetin väliä sillä on, onko 200miljoonaa vai se miljardi tilillä :confused: Rahaa tuo on ja se auttaa siinä että nyt ei tarvitse katsoa lompakkoon, kun jotain hankkii. En tajua tätä.. Mä ainakin olen ihan tyytyväinen, vaikkakin on tilillä _vain_ 66 miljoonaa jonkun hakkerin toimesta saatuna. Ei haittaa yhtään. Nyt saa keskittyä vain itse RP metsästykseen ja hyvä niin. Pelailen silloon kun huvittaa ja ei ainakaan haittaa tuo ylimääräinen käteinen. Saapa häröillä kunnolla freemodessa, jos ei muuta keksi. :D

PS. voithan pimpata autoja ystävillesi ihan hyvää hyvyyttäsi ja jakaa sitä rahaa muille sitä kautta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä on nyt tilillä +2,5 miljardia $, enkä valita..
Hakkerin tunnistaa asioista jotka ovat epätyypillisiä pelissä.
Eli vaikka survivalin läpi pelkillä nyrkeillä, ottaa osumaa muttei vahingoitu.
Elinvoimapalkki ei vajene vaikka luotia tulee kroppaan jatkuvasti.
Toinen minkä huomasin autokisassa, oli että peränpitäjäkuljettaja sai maalissa RP-pisteitä esim 375000 kpl.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No se. Sama se miten paljon on rahaa tilillä, kunhan sitä on. Muistan ne alkuajan kituutukset ja kynsien syönnin, kun ei rahaa ollut. Banneja ei voi saada rahan saannin johdosta, tai jos saa, niin silloin R* sahaa omaa oksaansa.Pelatkaa iltaisin-yöllä, todennäköisin aika on yön pikkutunteina. Jenkit on silloin hereillä, katsokaa pelaajalistaa ja jos näette siellä +300lvl pelaajia, niin hyvin todennäköisesti osaa lahjoittaa rahaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ette haluais kertoa kavereiden nimiä, jotka sitä rahaa jakavat? :rolleyes:

Terveisin: 21k tilillä, kaipaisin ehkä vähän lisää..


AasinKivesshh tai joku vastaava.Kiitos vaan tuosta 102 600 000$!

Ihmetten kyllä kovin että on suomalainen tai virolainen kaveri...

Mulla on vielä se 97 miljoonaa...vois vähän käydä tuhlaas taas :D Tosin mun autonmyyntipuuhat menetti merkityksensä.Oli niin kiva olla bounty persiissä,myydä auto kerran tunnissa ja siinä välissä tappaa perässäjuoksevia vihuja...se siitä ilosta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minulle kelpaisi myös miljoonat, jos jollakkin sattuisi ylimääräistä rahaa löytymään! Käyttötarkoituskin olisi oikea, käyttäisin ne autojen tuunaukseen ja aseen ammuksiin. :) Jos peliseura kelpaa muutenkin pleikan puolella, lisäilkääs PSN: Valtsu93
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt sitten itekin sain rahaa. KiNG-oF_-GTA nimimerkki antoi 56 miljoonaa.

Edittiä: ja heti perään 47 miljoonaa

Lunta ei vielä näy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niinhän siinä kävi että hakkeri laittoi mullekkin joululahjan, 130 miljoonaan ja heti perään 60 miljoonaaan ettei vaan rahat lopu kesken...ja jotta sekään ei lopu napsahti vielä 95 miljoonaan, sen jälkeen en enää pitänytkään laskua kun rahaa tuli ja tuli. Nimimerkki KiNG-oF_-GTA joka sitä jakaa sitä koko servulle

No jos ei muuta niin deathmatchissa voi käyttää joka kierroksella niin paljon kun sinkoa kun vaan haluaa mutta eihän lopu koskaan.
Ai niin suivaantuneena rahasta ,laitoin hakkerille muggerin , no eihän se siitä tykänny vaan laittoi mulle ison bountyn joka on vieläkin päällä ja lähetteli yksityisviestiä ,joten jos nyt on sellaisia joilla ei vielä ole rahaa niin onlineen siitä ja laitetaan potti jakoon privaattiservulla.
Ei tällä uskalla olla yleisellä servulla.

Edit:Kyllä se bountyn laittoi mutta priva servulla ei sitä enää ollutkaan?? Mielenkiintoista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitihän se itsekin käydä kattomassa josko sitä rahaa saisi... muutaman minuutin etsin servua, kunnes löytyi level 605 tyyppi. Ehkä minuutin odotin niin johan alkoi rahaa tulla, ensin 52m, sitten 70m+ ja vielä 200m+ bounty perään :D

Nyt tätä voisi ehkä taas välillä vähän pelatakin kun ei ainakaan rahasta tarvitse välittää :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo,älkää olko huolissanne tuosta kun rahaa sataa.Ollaan kohta kaikki persaukisia.

Heitän tämän jutun tännekin,en pelotellakseni vaan että jos tämä tapahtuu niin älkää ihmetelkö.
R meinaa bootata servereiltä kaiken rahan,kaikki levelit tippuu 100 kellä vaan on sen yli.Tämä tieto on peräisin twitteristä eräiltä jotka pelaavat todella paljon ja ovat ilmeisesti pelanneet myös GTA IV paljon ja siis epävirallinen tieto.Halusivat pysyä nimettöminä kun kysyin että saako tästä puhua...Ilmeisesti kuitenkin aika voimakkaat fanilasit on päässä...Perhana mitä touhua,jos näin tapahtuisi,niin olisi kyllä aika kovat bolsit R:n pojilla :D

Jos teillä on mitään tietoa tai huhuja mitä R meinaa tälle rahanjakosopalle tehä (jotain se tekee,koska se menettää pelirahan oston kokonaan tätämenoa)niin heittäkää tänne.Pistäkää vaikka että epävirallista tietoa tjn. sillä vähän tuo kiinnostaa että mitä tapahtuu...
 
Ylös Bottom